AaB damefodbold

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB damefodbold

Indlæg af Jakobsen » 6. maj 2017, 11:23

Dalbjerg skrev:For 25 år siden, der spillede udvalgte ungdomshold bold på stadion før kampe..

Fair nok med et kvindehold, så længe at man lægger et Klokkeklart budget, og at man ikke regner med at kunne tjene penge på det i form af flere sponsorer.. Så hvis man vælger at bruge en mio om året, for at få noget mere omtale og opmærksomhed.. Så fair nok..

Men hvis der bare EN gang bliver nævnt ordet synergieffekt og flere sponsorkroner, ja så falder der brænde ned!
Var der ikke også noget der hed SmallStars en gang før kampene? Men ok så vidt jeg huske var det hvis deciderede børnehold så det slider nok ikke rigtigt på banen.

Ifht. synergieffekt osv. går jeg ud fra det skal køre i amatørafdelingen. Jeg sad lige og kiggede på hvad Brøndby gør som den eneste Superligaklub med kvinefodbold i bedste række og deres kvindeligahold kører i deres amatørafdeling. Forhåbentlig vælger vi samme model, men det skal selvfølgelig køre på en måde der ikke skader moderklubben.

Ifht. synergi kan der vel være lidt ifht. at kvinderne kan drage nytte af at Superligaholdet har gode faciliteter og det er fint så længe Superligaholdet har første prioritet.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: AaB damefodbold

Indlæg af swfc » 7. maj 2017, 12:40

Dalbjerg skrev:For 25 år siden, der spillede udvalgte ungdomshold bold på stadion før kampe..

Fair nok med et kvindehold, så længe at man lægger et Klokkeklart budget, og at man ikke regner med at kunne tjene penge på det i form af flere sponsorer.. Så hvis man vælger at bruge en mio om året, for at få noget mere omtale og opmærksomhed.. Så fair nok..

Men hvis der bare EN gang bliver nævnt ordet synergieffekt og flere sponsorkroner, ja så falder der brænde ned!

Meget senere end 25 år siden. Nordjyske Smallstars hed det. Det var nordjyske børnehold der mødte hinanden til forkamp på stadion
AaB i hjertet

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB damefodbold

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. maj 2017, 14:31

swfc skrev:
Dalbjerg skrev:For 25 år siden, der spillede udvalgte ungdomshold bold på stadion før kampe..

Fair nok med et kvindehold, så længe at man lægger et Klokkeklart budget, og at man ikke regner med at kunne tjene penge på det i form af flere sponsorer.. Så hvis man vælger at bruge en mio om året, for at få noget mere omtale og opmærksomhed.. Så fair nok..

Men hvis der bare EN gang bliver nævnt ordet synergieffekt og flere sponsorkroner, ja så falder der brænde ned!

Meget senere end 25 år siden. Nordjyske Smallstars hed det. Det var nordjyske børnehold der mødte hinanden til forkamp på stadion
Den slags kampe husker jeg nu også fra 80'erne, vist endda som små mini turneringer nogle gange, men det var som sagt også børnefodbold.

Jeg kan nu skide godt lide ideen om at lade klubbens U19 eller U17 hold spille forkampe, i de perioder af året hvor banen kan holde til det. Det synes jeg ville være en rigtig fin måde at binde tingene endnu tættere sammen mellem førsteholdet og ungdomshold for tilskuerne, og allerede tidligt skabe fanfavoritter, og derudover en god måde at gøre det at tage på stadion mere til en "oplevelse" uden det bliver poppet og amerikansk/håndboldsagtigt.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB damefodbold

Indlæg af Funky » 7. maj 2017, 19:13

Jeg ser, at AaB er meget langt fremme med deres damehold; de var vist sendt på banen mod SIF i dag!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar