Nicolai Larsen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Nicolai Larsen

Indlæg af frederikshavneren » 21. aug 2014, 13:39

http://mobil.bold.dk/#/nyt/avis-tyskere ... AaB-keeper" onclick="window.open(this.href);return false;

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Eksil » 21. aug 2014, 14:41

Der rigtigt mange euro på bordet hvis det skal lade sig gøre, men naturlivis er der er en grænse (eks. +3 mio euro).

Mon Poul Buus har en liste over kandidater i baglommen?

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af 9520AaB » 21. aug 2014, 17:12

Hvis vi sælger Larsen, bør vi som minimum, for at pisse dem af, spørge ind til Hradecky(Brøndby)'s kontraktforhold. Ikke fordi vi skal have ham, men for at statuere et eksempel[WINKING FACE]
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Elvis lever » 21. aug 2014, 17:38

9520AaB skrev:Hvis vi sælger Larsen, bør vi som minimum, for at pisse dem af, spørge ind til Hradecky(Brøndby)'s kontraktforhold. Ikke fordi vi skal have ham, men for at statuere et eksempel[WINKING FACE]
Hvorfor skal vi falde ned på deres niveau? Så bliver vi jo ens. Gud og alle mulige andre forbyde det.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Valsted
2. div
2. div
Indlæg: 179
Tilmeldt: 7. mar 2006, 15:56
Geografisk sted: 9240

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Valsted » 21. aug 2014, 17:48

De skal bare holde nallerne væk.

Vi er igang med at bygge noget stort op, med ham som én af grundstenene, og jeg vil mene atbuddet skal være urealistisk højt for at det skal overvejes. Og her mener jeg ikke 3 mill euro.
Hans slags hænger fandme ikke på træerne.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af 9520AaB » 21. aug 2014, 18:12

Elvis lever skrev:
9520AaB skrev:Hvis vi sælger Larsen, bør vi som minimum, for at pisse dem af, spørge ind til Hradecky(Brøndby)'s kontraktforhold. Ikke fordi vi skal have ham, men for at statuere et eksempel[WINKING FACE]
Hvorfor skal vi falde ned på deres niveau? Så bliver vi jo ens. Gud og alle mulige andre forbyde det.
Havde egentlig planlagt endnu et indlæg om hvorfor vi netop burde gøre det, og endnu en gang tydeligvis prøve at skrive ironisk, men konstaterer at nogle aldrig lærer ironi.
Undskylder.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Frygah » 21. aug 2014, 21:46

Valsted skrev:De skal bare holde nallerne væk.

Vi er igang med at bygge noget stort op, med ham som én af grundstenene, og jeg vil mene atbuddet skal være urealistisk højt for at det skal overvejes. Og her mener jeg ikke 3 mill euro.
Hans slags hænger fandme ikke på træerne.
Er ganske enig, men vi må nok også erkende at forsætter han sit nuværende niveau, og fortsætter sin udvikling, så beholder vi ham ikke hans kontraktperiode ud. Jeg er derimod enig i, at han skal koste knapper. Jeg er kæmpe fan af at vi forlængede med ham til 2018! Show me the money!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Arendt » 8. sep 2016, 12:24

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... det-i-2017

Meget naturligt.

Hvis han holder et stabilt højt niveau, og ikke falder tilbage til niveauet i foråret 16, så må han være interessant for en hollandsk, fransk eller belgisk klub.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Eksil » 8. sep 2016, 13:06

Arendt skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... det-i-2017

Meget naturligt.

Hvis han holder et stabilt højt niveau, og ikke falder tilbage til niveauet i foråret 16, så må han være interessant for en hollandsk, fransk eller belgisk klub.
Ja, det er nok hans tur til sommer. I retur kan vi tage Jeppe Højbjerg fra Esbjerg der til den tid er i første division. Han den rette alder (22 år til sommer) og er nok det største danske keepertalent.

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Alexis » 8. sep 2016, 13:09

Arendt skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... det-i-2017

Meget naturligt.

Hvis han holder et stabilt højt niveau, og ikke falder tilbage til niveauet i foråret 16, så må han være interessant for en hollandsk, fransk eller belgisk klub.
Har godt nok svært ved at se ham blive købt af bedre klubber der er bedre end AaB. Kan sagtens finde 5 superliga målmænd der burde være mere interessant for udenlandske klubber. Han har åbenlyse mangler med fødderne og med at komme ud i feltet. Men han har også en alder nu hvor målmand typisk begynder at udvikle sig i højere grad end de gør som 20 årig. Men jeg håber da han brænder igennem og bliver solgt så vi kan få lidt penge for ham og købe en ny

ebbejeppe
2. div
2. div
Indlæg: 120
Tilmeldt: 15. maj 2006, 12:25

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af ebbejeppe » 8. sep 2016, 13:27

Alexis skrev:
Arendt skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... det-i-2017

Meget naturligt.

Hvis han holder et stabilt højt niveau, og ikke falder tilbage til niveauet i foråret 16, så må han være interessant for en hollandsk, fransk eller belgisk klub.
Har godt nok svært ved at se ham blive købt af bedre klubber der er bedre end AaB. Kan sagtens finde 5 superliga målmænd der burde være mere interessant for udenlandske klubber. Han har åbenlyse mangler med fødderne og med at komme ud i feltet. Men han har også en alder nu hvor målmand typisk begynder at udvikle sig i højere grad end de gør som 20 årig. Men jeg håber da han brænder igennem og bliver solgt så vi kan få lidt penge for ham og købe en ny
Hvad har vi egentlig i vores keeper-pipeline? Det er rigtig, rigtig længe siden, at AaB har formået at føre en målmand af egen avl frem som enten 1. eller 2. keeper (kan diskutere om Nikolai tæller med eller ej). Carsten Christensen har længe siddet sikkert på andenviolinen - og har gjort det rigtig godt, når han har spillet. Nogen, der ved, om vi har unge keepere, der er klar til at træde tættere på holdet inden for en overskuelig årrække?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Martino » 8. sep 2016, 13:39

ebbejeppe skrev:
Alexis skrev:
Arendt skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... det-i-2017

Meget naturligt.

Hvis han holder et stabilt højt niveau, og ikke falder tilbage til niveauet i foråret 16, så må han være interessant for en hollandsk, fransk eller belgisk klub.
Har godt nok svært ved at se ham blive købt af bedre klubber der er bedre end AaB. Kan sagtens finde 5 superliga målmænd der burde være mere interessant for udenlandske klubber. Han har åbenlyse mangler med fødderne og med at komme ud i feltet. Men han har også en alder nu hvor målmand typisk begynder at udvikle sig i højere grad end de gør som 20 årig. Men jeg håber da han brænder igennem og bliver solgt så vi kan få lidt penge for ham og købe en ny
Hvad har vi egentlig i vores keeper-pipeline? Det er rigtig, rigtig længe siden, at AaB har formået at føre en målmand af egen avl frem som enten 1. eller 2. keeper (kan diskutere om Nikolai tæller med eller ej). Carsten Christensen har længe siddet sikkert på andenviolinen - og har gjort det rigtig godt, når han har spillet. Nogen, der ved, om vi har unge keepere, der er klar til at træde tættere på holdet inden for en overskuelig årrække?
Målmanden på U19 hedder Markus Iversen. Han er lidt en klejn type. Han træner indimellem med superligatruppen, men jeg tror ikke han bliver god nok. Den anden målmand hedder Nikolaj Jørgensen, men ham kender jeg ikke nok til. Tror de er ret lige i niveau.
Jeg savner Winsnes

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Jesper Schmidt » 8. sep 2016, 13:45

Han er sgu en dejlig dreng, den gode Larsen. Tænk om alle AaB'ere med udlandsdrømme havde samme indstilling, og i øvrigt formulerede deres håb og ønsker til et udlandseventyr på samme velovervejede måde.

Jeg synes ikke Larsen er så meget dårligere end andre målmænd i feltet, som det tit gøres til. Men i spillet med fødderne har han stadig mangler, og der er ikke sket så stor udvikling som man havde kunnet håbe. Det skal dog med i ligningen, at hans evner med fødderne også meget ofte udstilles af den måde vi spiller på... det er bestemt ikke fordi han er nogen boldmongol.

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Arendt » 8. sep 2016, 13:47

Martino skrev:
ebbejeppe skrev:
Alexis skrev:
Arendt skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... det-i-2017

Meget naturligt.

Hvis han holder et stabilt højt niveau, og ikke falder tilbage til niveauet i foråret 16, så må han være interessant for en hollandsk, fransk eller belgisk klub.
Har godt nok svært ved at se ham blive købt af bedre klubber der er bedre end AaB. Kan sagtens finde 5 superliga målmænd der burde være mere interessant for udenlandske klubber. Han har åbenlyse mangler med fødderne og med at komme ud i feltet. Men han har også en alder nu hvor målmand typisk begynder at udvikle sig i højere grad end de gør som 20 årig. Men jeg håber da han brænder igennem og bliver solgt så vi kan få lidt penge for ham og købe en ny
Hvad har vi egentlig i vores keeper-pipeline? Det er rigtig, rigtig længe siden, at AaB har formået at føre en målmand af egen avl frem som enten 1. eller 2. keeper (kan diskutere om Nikolai tæller med eller ej). Carsten Christensen har længe siddet sikkert på andenviolinen - og har gjort det rigtig godt, når han har spillet. Nogen, der ved, om vi har unge keepere, der er klar til at træde tættere på holdet inden for en overskuelig årrække?
Målmanden på U19 hedder Markus Iversen. Han er lidt en klejn type. Han træner indimellem med superligatruppen, men jeg tror ikke han bliver god nok. Den anden målmand hedder Nikolaj Jørgensen, men ham kender jeg ikke nok til. Tror de er ret lige i niveau.
Nicolaj Jørgensen har tidligere været inde over de forskellige U-landshold, hvor han senest sidste år blev udtaget til U18 landsholdet. Kender dog ikke mere til ham.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af 9000AaB » 6. feb 2017, 11:04

Dejligt at se at Larsen føler sig lidt presset-> http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/lars ... per-i-AaB/

Vi må håbe det hjælper på han præsentationer I resten af sæsonen.

Er spændt på at se om den nye målmand kan slå ham af holdet.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Martino » 6. jun 2017, 21:58

Nicolai har eftersigende, ifølge Poul Buus, bevidst spillet til Holgerssons dårlige ben, og ved konfrontation deraf svaret at så måtte Holger bare blive en bedre fodboldspiller. Synes det lyder helt absurd, hvis det er sandt.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Pastorius » 6. jun 2017, 22:04

Martino skrev:Nicolai har eftersigende, ifølge Poul Buus, bevidst spillet til Holgerssons dårlige ben, og ved konfrontation deraf svaret at så måtte Holger bare blive en bedre fodboldspiller. Synes det lyder helt absurd, hvis det er sandt.
Det kunne da forklare en del om forsvarets styrke, hvis de er indbyrdes uenige.

Jeg synes nu ikke det lyder så vildt, og tror lige så vel det kan have været et slags forsvar for at han ikke kan ramme det gode, eller bare ikke har været bevidst om at der var forskel. Uanset, så forekommer der da gnidning i en trup - det skal der gøre. Det betyder intet for holdpræstationen, sålænge de bare bliver håndteret.
Med venlig Hilsen
--
Robert

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af De Fem » 6. jun 2017, 22:07

Martino skrev:Nicolai har eftersigende, ifølge Poul Buus, bevidst spillet til Holgerssons dårlige ben, og ved konfrontation deraf svaret at så måtte Holger bare blive en bedre fodboldspiller. Synes det lyder helt absurd, hvis det er sandt.
Har du det fra hestens egen mund, eller andenhånds? Hvis det er rigtigt er det imponerende dumt.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Martino » 6. jun 2017, 22:17

De Fem skrev:
Martino skrev:Nicolai har eftersigende, ifølge Poul Buus, bevidst spillet til Holgerssons dårlige ben, og ved konfrontation deraf svaret at så måtte Holger bare blive en bedre fodboldspiller. Synes det lyder helt absurd, hvis det er sandt.
Har du det fra hestens egen mund, eller andenhånds? Hvis det er rigtigt er det imponerende dumt.
Læste det på internettet, at Poul havde sagt det til et foredrag for nylig.
Jeg savner Winsnes

Gamen

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Gamen » 6. jun 2017, 22:19

Martino skrev:Nicolai har eftersigende, ifølge Poul Buus, bevidst spillet til Holgerssons dårlige ben, og ved konfrontation deraf svaret at så måtte Holger bare blive en bedre fodboldspiller. Synes det lyder helt absurd, hvis det er sandt.
Har Holgersson et godt ben? Det ser ikke sådan ud på banen. Uanset hvad, så er det nok et fint vidnesbyrd om at man skal skille sig af med begge to.

Besvar