Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 2. jul 2017, 21:31

Kristian skrev:
Forza skrev:
Kristian skrev:Ser ud til at man signer en ny spiller og man har travlt med at dømme manden allerede.
Men så er den klassiske "se hvad jeg sagde" jo klar.

Kom nu lige ind i kampen...Pallesen har pace og har spillet en god sæson. Ja han kom fra 1.div.
Gjorde AK vist også!!

Giv nu lige Pallesen en chance. Nordjysk, når det er værst.
Det har da absolut intet at gøre med at være nordjysk. Tror ikke du finder en eneste herinde som ikke giver Pallesen chancen og for alt i verdenen håber han slår til. Men det er vel helt fair at man kigger kritisk på handlen såfremt man havde håbet på andet.

Jeg er ikke blæst omkuld af glæde men omvendt synes jeg det er en fin b-hylde spiller hvilket vi sagtens kan bruge.
Nu tror jeg også mere det er en reaktion på, at der opstår mere negativitet end positivitet for tiden.
Ja helt enig. Det bunder jo i at holdet har en del mangler og folk er bekymret over hvad det ender med i dette vindue.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Nicom
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 2. jul 2017, 14:00
Favoritspiller: Brian Laudrup

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Nicom » 2. jul 2017, 21:47

Jeg tror Pallesen bliver et godt køb. :thumbsup:

Han har været Viborgs klart bedste mand i foråret og en meget populær spiller dernede.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 2. jul 2017, 21:51

Jakobsen skrev:
Hanga skrev:
McMark skrev:Man skulle tro, at der ville være lidt positivitet at spore, når det nu ligner, at der endelig sker noget på transferfronten, men ak nej... Skal vi ikke lige prøve at tage svensker-testen på Pallesen, og så se hvor slemt det ser ud? :danmarkfan:
Det kan vi godt.

Ville du være begejstret hvis du blev præsenteret for en 27-årig svensker der har vekslet mellem Allsvenskan og Superettan, med 5 assist og 2 mål i 130 kampe?

Jeg ville absolut være begejstret hvis AaB præsenterede spillere som jeg rent faktisk følte kunne flytte os væsentligt. Nu har vi ventet længe ud fra tesen om, at vi er nød til at vente for at få de bedste spillere. Den kategori synes jeg ikke Pallesen er i nærheden af.
Den svensker test er ikke særlig holdbar. Kan du gætte hvem der gemmer sig bag denne svenskerficering?

Forestil dig, at AaB hentede en 23 årig spiller som havde fået 20 kampe for IFK Göteborg over tre sæsoner uden at score, hvor i blandt han var udlejet et halvt år til en mindre Allsvenskan klub uden overhovedet at få kampe for derefter et forstætte i tredjebedste række og siden havde to sæsoner i Superettan og hans seniorstats hed 93 kampe / 46 mål, men hvor de 32 mål var scoret i tredjebedste række.

Hvis du ikke har gættet det så er det Anders K. som bestemt ikke havde noget prangende CV da Kent tog ham ind. Det giver dog bedre mening at hente denne type spillere i Danmark da vi har chancen for at scoute dem og se hvor de aktuelt er fremfor i udlandet, hvor man må stole (for) meget på anbefalinger.
Og hvor mange AK'ere regner du med der løber rundt i de lavere rækker? Der er mange flere eksempler på spillere som ikke har kunnet begå sig når de bliver hentet op til højeste niveau end det modsatte, det tør jeg godt garantere. Desuden havde vi på det tidspunkt en træner som så alt fodbold i DK, og kendte spillerne ud og ind, ellers havde vi nok heller ikke ramt den nål i høstakken.

Hvad angår Pallesen, synes jeg da godt man har kunnet se i foråret at han har nogle kvaliteter som passer til AaB, og han skal selvfølgelig have en ærlig chance hvis vi signer ham. Men før der kom lidt hype om ham i foråret, var det absolut ikke en spiller jeg havde bidt mærke i tidligere, og jeg er altså noget bekymret over at han som offensivt stærk back stort set ikke har assists. De gode indlæg som han eftersigende laver, må ramme nogle uskarpe medspillere.

Når det er sagt, så er man selvfølgelig nødt til at få en højre back på plads hurtigt, med PK ude. Og set i det lys er Pallesen nok et ganske driftsikkert og fornuftigt valg. Jeg håber det er et tegn på at man bruger pengene et andet sted.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af McMark » 2. jul 2017, 22:02

Jesper Schmidt skrev:
Jakobsen skrev:
Hanga skrev:
McMark skrev:Man skulle tro, at der ville være lidt positivitet at spore, når det nu ligner, at der endelig sker noget på transferfronten, men ak nej... Skal vi ikke lige prøve at tage svensker-testen på Pallesen, og så se hvor slemt det ser ud? :danmarkfan:
Det kan vi godt.

Ville du være begejstret hvis du blev præsenteret for en 27-årig svensker der har vekslet mellem Allsvenskan og Superettan, med 5 assist og 2 mål i 130 kampe?

Jeg ville absolut være begejstret hvis AaB præsenterede spillere som jeg rent faktisk følte kunne flytte os væsentligt. Nu har vi ventet længe ud fra tesen om, at vi er nød til at vente for at få de bedste spillere. Den kategori synes jeg ikke Pallesen er i nærheden af.
Den svensker test er ikke særlig holdbar. Kan du gætte hvem der gemmer sig bag denne svenskerficering?

Forestil dig, at AaB hentede en 23 årig spiller som havde fået 20 kampe for IFK Göteborg over tre sæsoner uden at score, hvor i blandt han var udlejet et halvt år til en mindre Allsvenskan klub uden overhovedet at få kampe for derefter et forstætte i tredjebedste række og siden havde to sæsoner i Superettan og hans seniorstats hed 93 kampe / 46 mål, men hvor de 32 mål var scoret i tredjebedste række.

Hvis du ikke har gættet det så er det Anders K. som bestemt ikke havde noget prangende CV da Kent tog ham ind. Det giver dog bedre mening at hente denne type spillere i Danmark da vi har chancen for at scoute dem og se hvor de aktuelt er fremfor i udlandet, hvor man må stole (for) meget på anbefalinger.
Og hvor mange AK'ere regner du med der løber rundt i de lavere rækker? Der er mange flere eksempler på spillere som ikke har kunnet begå sig når de bliver hentet op til højeste niveau end det modsatte, det tør jeg godt garantere. Desuden havde vi på det tidspunkt en træner som så alt fodbold i DK, og kendte spillerne ud og ind, ellers havde vi nok heller ikke ramt den nål i høstakken.

Hvad angår Pallesen, synes jeg da godt man har kunnet se i foråret at han har nogle kvaliteter som passer til AaB, og han skal selvfølgelig have en ærlig chance hvis vi signer ham. Men før der kom lidt hype om ham i foråret, var det absolut ikke en spiller jeg havde bidt mærke i tidligere, og jeg er altså noget bekymret over at han som offensivt stærk back stort set ikke har assists. De gode indlæg som han eftersigende laver, må ramme nogle uskarpe medspillere.

Når det er sagt, så er man selvfølgelig nødt til at få en højre back på plads hurtigt, med PK ude. Og set i det lys er Pallesen nok et ganske driftsikkert og fornuftigt valg. Jeg håber det er et tegn på at man bruger pengene et andet sted.
Tjah PK laver sådan cirka en assist hver sæson, så det er man vel vant til? Viborgs topscorere var i øvrigt Serge Deble og Søren Frederiksen (sikkert fordi han tog straffespark) med seks mål. Så er det altså heller ikke nemt! De scorede dog flere mål end os... Både som hold og individuelt!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AalBoyeBK » 2. jul 2017, 22:20

Pallesen done deal jf. TV3 Sport. 2,5 mio. endelig pris. Lidt dyrt - men fedt der endelig sker noget.
Velkommen til! :aabfan:

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 2. jul 2017, 22:22

McMark skrev:
Tjah PK laver sådan cirka en assist hver sæson, så det er man vel vant til? Viborgs topscorere var i øvrigt Serge Deble og Søren Frederiksen (sikkert fordi han tog straffespark) med seks mål. Så er det altså heller ikke nemt! De scorede dog flere mål end os... Både som hold og individuelt!
Vi skulle vel gerne have en spiller ind som er bedre end hvad vi har i forvejen, ikke?

PK: 17 assists i 296 kampe
Mæhle: 4 assists i 27 kampe
Pallesen: 5 assists i 130 kampe

Pallesen er uden tvivl en driftsikker spiller med masser af erfaring som kan gå direkte ind på holdet, og jeg synes godt man har kunnet se nogle ting i foråret som passer godt ind i den måde vi vil spille på. Men indtil nu er det godt nok så som så hvor mange mål han er involveret i.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 2. jul 2017, 22:26

AalBoyeBK skrev:Pallesen done deal jf. TV3 Sport. 2,5 mio. endelig pris. Lidt dyrt - men fedt der endelig sker noget.
Velkommen til! :aabfan:
Det er jo en vanvittig pris, hvis det passer.
Fodbold skal ses med hjertet!

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af McMark » 2. jul 2017, 22:26

Jesper Schmidt skrev:
McMark skrev:
Tjah PK laver sådan cirka en assist hver sæson, så det er man vel vant til? Viborgs topscorere var i øvrigt Serge Deble og Søren Frederiksen (sikkert fordi han tog straffespark) med seks mål. Så er det altså heller ikke nemt! De scorede dog flere mål end os... Både som hold og individuelt!
Vi skulle vel gerne have en spiller ind som er bedre end hvad vi har i forvejen, ikke?

PK: 17 assists i 296 kampe
Mæhle: 4 assists i 27 kampe
Pallesen: 5 assists i 130 kampe

Pallesen er uden tvivl en driftsikker spiller med masser af erfaring som kan gå direkte ind på holdet, og jeg synes godt man har kunnet se nogle ting i foråret som passer godt ind i den måde vi vil spille på. Men indtil nu er det godt nok så som så hvor mange mål han er involveret i.
I den sammenhæng skal man nok også lige huske på, at PK ikke altid har spillet højre back. Han startede som angriber, og har også været nede på kanten og midtbanen! I de sidste 128 superliga-kampe har PK lavet 5 assist ;-)
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 2. jul 2017, 22:26

Jesper Schmidt skrev:
McMark skrev:
Tjah PK laver sådan cirka en assist hver sæson, så det er man vel vant til? Viborgs topscorere var i øvrigt Serge Deble og Søren Frederiksen (sikkert fordi han tog straffespark) med seks mål. Så er det altså heller ikke nemt! De scorede dog flere mål end os... Både som hold og individuelt!
Vi skulle vel gerne have en spiller ind som er bedre end hvad vi har i forvejen, ikke?

PK: 17 assists i 296 kampe
Mæhle: 4 assists i 27 kampe
Pallesen: 5 assists i 130 kampe

Pallesen er uden tvivl en driftsikker spiller med masser af erfaring som kan gå direkte ind på holdet, og jeg synes godt man har kunnet se nogle ting i foråret som passer godt ind i den måde vi vil spille på. Men indtil nu er det godt nok så som så hvor mange mål han er involveret i.
Nu med link: https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... hojre-back

Lidt dyrt men okay, med PK's skade in mente er en HB pludselig blevet en første prioritet der skulle på plads ASAP.

Antallet af assist er ikke altafgørende for mig. Spillestilen er meget afgørende for hvor mange assist en back kan bibringe.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 2. jul 2017, 22:27

AaB 85 95 99 08 skrev:
AalBoyeBK skrev:Pallesen done deal jf. TV3 Sport. 2,5 mio. endelig pris. Lidt dyrt - men fedt der endelig sker noget.
Velkommen til! :aabfan:
Det er jo en vanvittig pris, hvis det passer.
Er 2,5 mio en "vanvittig pris" ligefrem?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af swfc » 2. jul 2017, 22:27

Er det muligt at Gaarde prøver at købe/signe de spillere Wieghorst beder om, eller er det for sindssygt?
AaB i hjertet

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 2. jul 2017, 22:30

Jesper Schmidt skrev:
McMark skrev:
Tjah PK laver sådan cirka en assist hver sæson, så det er man vel vant til? Viborgs topscorere var i øvrigt Serge Deble og Søren Frederiksen (sikkert fordi han tog straffespark) med seks mål. Så er det altså heller ikke nemt! De scorede dog flere mål end os... Både som hold og individuelt!
Vi skulle vel gerne have en spiller ind som er bedre end hvad vi har i forvejen, ikke?

PK: 17 assists i 296 kampe
Mæhle: 4 assists i 27 kampe
Pallesen: 5 assists i 130 kampe

Pallesen er uden tvivl en driftsikker spiller med masser af erfaring som kan gå direkte ind på holdet, og jeg synes godt man har kunnet se nogle ting i foråret som passer godt ind i den måde vi vil spille på. Men indtil nu er det godt nok så som så hvor mange mål han er involveret i.
Omvendt kommer Pallesen nu til et hold der vil mere offensivt end Hobro og Viborg. Derudover så er der jo hele issuet med tredje sidste fod, som er svært at spå om da der hvis ikke rigtig findes stats på assists til assists. Hvor finder du i øvrigt dine tal?

På Superstats (indrømmet de har kun Superliga) er Paddys stats 255 kampe og 12 assits. Værd at hæfte sig ved er i øvrigt at Paddy de sidste fem sæsoner kun har lavet en assist per sæson - selv i 13/14 hvor han toppede.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 2. jul 2017, 22:32

AaB 85 95 99 08 skrev:
AalBoyeBK skrev:Pallesen done deal jf. TV3 Sport. 2,5 mio. endelig pris. Lidt dyrt - men fedt der endelig sker noget.
Velkommen til! :aabfan:
Det er jo en vanvittig pris, hvis det passer.
Billede

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 2. jul 2017, 22:42

Jakobsen skrev:
Jesper Schmidt skrev:
McMark skrev:
Tjah PK laver sådan cirka en assist hver sæson, så det er man vel vant til? Viborgs topscorere var i øvrigt Serge Deble og Søren Frederiksen (sikkert fordi han tog straffespark) med seks mål. Så er det altså heller ikke nemt! De scorede dog flere mål end os... Både som hold og individuelt!
Vi skulle vel gerne have en spiller ind som er bedre end hvad vi har i forvejen, ikke?

PK: 17 assists i 296 kampe
Mæhle: 4 assists i 27 kampe
Pallesen: 5 assists i 130 kampe

Pallesen er uden tvivl en driftsikker spiller med masser af erfaring som kan gå direkte ind på holdet, og jeg synes godt man har kunnet se nogle ting i foråret som passer godt ind i den måde vi vil spille på. Men indtil nu er det godt nok så som så hvor mange mål han er involveret i.
Omvendt kommer Pallesen nu til et hold der vil mere offensivt end Hobro og Viborg. Derudover så er der jo hele issuet med tredje sidste fod, som er svært at spå om da der hvis ikke rigtig findes stats på assists til assists. Hvor finder du i øvrigt dine tal?

På Superstats (indrømmet de har kun Superliga) er Paddys stats 255 kampe og 12 assits. Værd at hæfte sig ved er i øvrigt at Paddy de sidste fem sæsoner kun har lavet en assist per sæson - selv i 13/14 hvor han toppede.
Tallene er fra transfermarkt, det er muligt de er forkerte, men så er de i det mindste nok ca. lige forkerte :) Noget sandhedsvidne er det selvfølgelig ikke.

Jeg er da enig i at der kan ske forbedringer for ham i AaB, og det er rigtigt at han stadig kan have stor indflydelse via 3. sidste aflevering osv. Jeg er da heller ikke som sådan negativ over at vi henter ham, men jeg havde absolut foretrukket en spiller med enten et bevisligt højere niveau, eller en yngre spiler med et større udviklingspotentiale.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 2. jul 2017, 22:45

I modsætningen til flere herinde er jeg faktisk fint tilfreds med Pallesen alder. Vores hold faldte i den foregående sæson fuldstændig sammen i flere kampe. Her vil det være godt med en forholdsvist rutineret spiller der kan være med til at trække de unge op.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 2. jul 2017, 22:45

Jesper Schmidt skrev:
Jakobsen skrev:
Jesper Schmidt skrev:
McMark skrev:
Tjah PK laver sådan cirka en assist hver sæson, så det er man vel vant til? Viborgs topscorere var i øvrigt Serge Deble og Søren Frederiksen (sikkert fordi han tog straffespark) med seks mål. Så er det altså heller ikke nemt! De scorede dog flere mål end os... Både som hold og individuelt!
Vi skulle vel gerne have en spiller ind som er bedre end hvad vi har i forvejen, ikke?

PK: 17 assists i 296 kampe
Mæhle: 4 assists i 27 kampe
Pallesen: 5 assists i 130 kampe

Pallesen er uden tvivl en driftsikker spiller med masser af erfaring som kan gå direkte ind på holdet, og jeg synes godt man har kunnet se nogle ting i foråret som passer godt ind i den måde vi vil spille på. Men indtil nu er det godt nok så som så hvor mange mål han er involveret i.
Omvendt kommer Pallesen nu til et hold der vil mere offensivt end Hobro og Viborg. Derudover så er der jo hele issuet med tredje sidste fod, som er svært at spå om da der hvis ikke rigtig findes stats på assists til assists. Hvor finder du i øvrigt dine tal?

På Superstats (indrømmet de har kun Superliga) er Paddys stats 255 kampe og 12 assits. Værd at hæfte sig ved er i øvrigt at Paddy de sidste fem sæsoner kun har lavet en assist per sæson - selv i 13/14 hvor han toppede.
Tallene er fra transfermarkt, det er muligt de er forkerte, men så er de i det mindste nok ca. lige forkerte :) Noget sandhedsvidne er det selvfølgelig ikke.

Jeg er da enig i at der kan ske forbedringer for ham i AaB, og det er rigtigt at han stadig kan have stor indflydelse via 3. sidste aflevering osv. Jeg er da heller ikke som sådan negativ over at vi henter ham, men jeg havde absolut foretrukket en spiller med enten et bevisligt højere niveau, eller en yngre spiler med et større udviklingspotentiale.
Den med et stort talent kan jeg godt følge dig i. Jeg tror bare, at vi i et vindue hvor der skal en del spillere ind må leve med, at nogle transfers bliver solide hylde B spillede og sådan nogen har vi også brug for.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Klaus » 2. jul 2017, 22:52

Det vil være en fin signing. Prisen virker i orden, når man påtænker, at han er Viborgs bedste mand. Vi har manglet speed på kanten. Den kommer nu. Naturligvis bør dette kun være begyndelsen, men fin start

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 2. jul 2017, 22:53

Som jeg ser det, står vi nu med en back som er bedre end Mæhle defensivt og lige så god offensivt og med et plus på 7-8 millioner kroner oven i.
Lad os så for fanden få hentet et par bund solide midterforsvare og et par kanter med fart!

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af san » 2. jul 2017, 22:53

Klaus skrev:Det vil være en fin signing. Prisen virker i orden, når man påtænker, at han er Viborgs bedste mand. Vi har manglet speed på kanten. Den kommer nu. Naturligvis bør dette kun være begyndelsen, men fin start
:thumbsup:
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af McMark » 2. jul 2017, 22:56

Klaus skrev:Det vil være en fin signing. Prisen virker i orden, når man påtænker, at han er Viborgs bedste mand. Vi har manglet speed på kanten. Den kommer nu. Naturligvis bør dette kun være begyndelsen, men fin start
Jvf. Superliga.dk så har han en topfart på 40,2 km/t :o

http://www.superliga.dk/spiller/kristof ... on=2016-17
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Låst