Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9520AaB » 3. jul 2017, 13:40

Kokkefar skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Forza skrev:
Funky skrev:
Mephisto2 skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... am/6730825

Ekstra Bladet mener at vide, AaB kun laver de to handler "i denne omgang"?? :thumbsdown:

Efter min mening mangler der udpræget en angriber, en midtstopper og en fløj på det hold.
I denne uge, skriver de. Så rolig nu.
Gaarde har også selv udtalt at forventede at der ville ske noget inden sæsonstart men at han samtidig ikke regnede med at truppen var på plads til den tid:

https://www.tv2nord.dk/artikel/AaB-er-t ... i-kulissen
Det er jo helt skørt, hvis Gaarde ikke inden sæsonstart lykkes med at finde en løsning på de offensive problemer, som har præget AaB hele sidste sæson - og ikke mindst i foråret, hvor vi godt nok ikke var målsøgende. Måske er han kommet for sent ud af stratblokken, eller måske er han kommet til at bruge lidt for meget af sit transferbudget på en højre back.
Man fatter seriøst ikke du gider...
Men nu er han kommet ud af STARTBLOKKENBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 3. jul 2017, 13:41

9520AaB skrev:
Kokkefar skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Forza skrev:
Funky skrev:
Mephisto2 skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... am/6730825

Ekstra Bladet mener at vide, AaB kun laver de to handler "i denne omgang"?? :thumbsdown:

Efter min mening mangler der udpræget en angriber, en midtstopper og en fløj på det hold.
I denne uge, skriver de. Så rolig nu.
Gaarde har også selv udtalt at forventede at der ville ske noget inden sæsonstart men at han samtidig ikke regnede med at truppen var på plads til den tid:

https://www.tv2nord.dk/artikel/AaB-er-t ... i-kulissen
Det er jo helt skørt, hvis Gaarde ikke inden sæsonstart lykkes med at finde en løsning på de offensive problemer, som har præget AaB hele sidste sæson - og ikke mindst i foråret, hvor vi godt nok ikke var målsøgende. Måske er han kommet for sent ud af stratblokken, eller måske er han kommet til at bruge lidt for meget af sit transferbudget på en højre back.
Man fatter seriøst ikke du gider...
Men nu er han kommet ud af STARTBLOKKENBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Men han har jo ødelagt sit budget med 2.3 mio. På en HB som erstatning for ham vi solgte for 11 mio ;)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 3. jul 2017, 13:46

Buzz Killington skrev:Vanvittig assist fra Lesniak!

https://streamable.com/qbr9q
Du har ret, det er rent tap-in for Kane

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Funky » 3. jul 2017, 13:50

Kokkefar skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Forza skrev:
Funky skrev:
Mephisto2 skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... am/6730825

Ekstra Bladet mener at vide, AaB kun laver de to handler "i denne omgang"?? :thumbsdown:

Efter min mening mangler der udpræget en angriber, en midtstopper og en fløj på det hold.
I denne uge, skriver de. Så rolig nu.
Gaarde har også selv udtalt at forventede at der ville ske noget inden sæsonstart men at han samtidig ikke regnede med at truppen var på plads til den tid:

https://www.tv2nord.dk/artikel/AaB-er-t ... i-kulissen
Det er jo helt skørt, hvis Gaarde ikke inden sæsonstart lykkes med at finde en løsning på de offensive problemer, som har præget AaB hele sidste sæson - og ikke mindst i foråret, hvor vi godt nok ikke var målsøgende. Måske er han kommet for sent ud af stratblokken, eller måske er han kommet til at bruge lidt for meget af sit transferbudget på en højre back.
Man fatter seriøst ikke du gider...
Han får jo respons hver gang. Det er åbenbart rigeligt til at holde den gående.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 3. jul 2017, 13:52

Funky skrev:
Kokkefar skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Forza skrev:
Funky skrev:
Mephisto2 skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... am/6730825

Ekstra Bladet mener at vide, AaB kun laver de to handler "i denne omgang"?? :thumbsdown:

Efter min mening mangler der udpræget en angriber, en midtstopper og en fløj på det hold.
I denne uge, skriver de. Så rolig nu.
Gaarde har også selv udtalt at forventede at der ville ske noget inden sæsonstart men at han samtidig ikke regnede med at truppen var på plads til den tid:

https://www.tv2nord.dk/artikel/AaB-er-t ... i-kulissen
Det er jo helt skørt, hvis Gaarde ikke inden sæsonstart lykkes med at finde en løsning på de offensive problemer, som har præget AaB hele sidste sæson - og ikke mindst i foråret, hvor vi godt nok ikke var målsøgende. Måske er han kommet for sent ud af stratblokken, eller måske er han kommet til at bruge lidt for meget af sit transferbudget på en højre back.
Man fatter seriøst ikke du gider...
Han får jo respons hver gang. Det er åbenbart rigeligt til at holde den gående.
Skræmmende!

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 3. jul 2017, 13:53

Hvis vi signer Lesniak er vi formentlig ikke en af de fire SL klubber.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... re-klubber

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 634 » 3. jul 2017, 13:54

Stort velkommen til Pallesen og Lesniak. Jeg mener bare at problemet i sidste sæsons mange kampe var angrebet havde helvesdes svært ved at score bare et mål. Med al respeskt for de 2 nye spillere, tror jeg ikke at AaB bliver mere scorende af deres tilgang. Vi mangler den nye Prica, og jeg ser det ikke i Masango.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 3. jul 2017, 14:04

634 skrev:Stort velkommen til Pallesen og Lesniak. Jeg mener bare at problemet i sidste sæsons mange kampe var angrebet havde helvesdes svært ved at score bare et mål. Med al respeskt for de 2 nye spillere, tror jeg ikke at AaB bliver mere scorende af deres tilgang. Vi mangler den nye Prica, og jeg ser det ikke i Masango.
Problemet var større end det. Vores forsvar var gennemhullet, ingen på holdet havde spidskompetencer med undtagelse af Mæhle.

Vi mangler stadig minimum en dygtig midterforsvarer samt en kantspiller der kan kreere chancer. Dertil ville en angriber med styrke i hovedspillet gøre en verden til forskel for os.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AalBoyeBK » 3. jul 2017, 14:13

Læren fra sidste vindue må være at man ikke kan hverken godkende eller dumpe et transfervindue umiddelbart efter eller midt i det. Synes ikke rigtig det giver mening at bedømme Gaarde før denne halvsæson er slut, hvor man virkelig kan have dannet sig et overblik over spillernes evner.

Derfor kan man selvfølgelig godt have en holdning til hvor AaB bør forstærke sig osv., men eksempelvis sidste sommer var folk jo tilfredse med vinduet, men utilfredse med at man ikke hentede en højre back. Det viste sig dog at vinduet var katastrofalt, og at man ikke hentede en ny højre back var Gaardes bedste beslutning.

Jeg er som sagt positiv omkring de to spillere vi har hentet, men synes ikke det giver mening at rose Gaarde endnu.

OmkringAarhus
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 11. nov 2014, 09:50
Favoritspiller: Larsen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af OmkringAarhus » 3. jul 2017, 15:39

emenike skrev:
lapal89 skrev:Lesniak bliver præsenteret imorgen. Har bestået lægetjek.

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Virker som en spændende spiller der har været inde over Slovakiets ungdomslandshold og spillet i Tottenham, men har stadig lidt svært ved at se hvilken funktion han vil få på vores hold. Bliver han (såfremt handlen er en realitet) ny starter ved siden af Würtz, potentiel arvetager for Würtz, ny centerforsvar hvor han angiveligt også kan spille, eller måske noget helt fjerde? Han er trods alt fri transfer, så AaB løber formentlig ikke nogen stor risiko ved at hente ham rent økonomisk.
Lad os håbe, han bliver fast mand ved siden af Wurtz inden længe. Og i foråret måske sammen med MC.
Fra 2018 indgår Wurtz og Risgaard formentlig ikke i truppen - eller måske kun som indskiftere - og så kan Lesniak og MC forhåbentlig være en super duo frem til 2020!

Vi mangler fortsat en ny stopper og så Robert Skov!
Jeg tror sgu på, at Pohl, Børsting og Thellufsen kan blive deciderede profiler næste sæson. Det er nu eller aldrig.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 3. jul 2017, 17:06

OmkringAarhus skrev:
emenike skrev:
lapal89 skrev:Lesniak bliver præsenteret imorgen. Har bestået lægetjek.

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Virker som en spændende spiller der har været inde over Slovakiets ungdomslandshold og spillet i Tottenham, men har stadig lidt svært ved at se hvilken funktion han vil få på vores hold. Bliver han (såfremt handlen er en realitet) ny starter ved siden af Würtz, potentiel arvetager for Würtz, ny centerforsvar hvor han angiveligt også kan spille, eller måske noget helt fjerde? Han er trods alt fri transfer, så AaB løber formentlig ikke nogen stor risiko ved at hente ham rent økonomisk.
Lad os håbe, han bliver fast mand ved siden af Wurtz inden længe. Og i foråret måske sammen med MC.
Fra 2018 indgår Wurtz og Risgaard formentlig ikke i truppen - eller måske kun som indskiftere - og så kan Lesniak og MC forhåbentlig være en super duo frem til 2020!

Vi mangler fortsat en ny stopper og så Robert Skov!
Jeg tror sgu på, at Pohl, Børsting og Thellufsen kan blive deciderede profiler næste sæson. Det er nu eller aldrig.
Jeg tror ikke vi har en chance for at hente Skov. Som jeg ser det skal vi til udlandet for at finde en profil til denne plads, selvom jeg ville elske at se Kusk eller Skov i AaB trøjen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 3. jul 2017, 17:24

Forza skrev:
OmkringAarhus skrev:
emenike skrev:
lapal89 skrev:Lesniak bliver præsenteret imorgen. Har bestået lægetjek.

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Virker som en spændende spiller der har været inde over Slovakiets ungdomslandshold og spillet i Tottenham, men har stadig lidt svært ved at se hvilken funktion han vil få på vores hold. Bliver han (såfremt handlen er en realitet) ny starter ved siden af Würtz, potentiel arvetager for Würtz, ny centerforsvar hvor han angiveligt også kan spille, eller måske noget helt fjerde? Han er trods alt fri transfer, så AaB løber formentlig ikke nogen stor risiko ved at hente ham rent økonomisk.
Lad os håbe, han bliver fast mand ved siden af Wurtz inden længe. Og i foråret måske sammen med MC.
Fra 2018 indgår Wurtz og Risgaard formentlig ikke i truppen - eller måske kun som indskiftere - og så kan Lesniak og MC forhåbentlig være en super duo frem til 2020!

Vi mangler fortsat en ny stopper og så Robert Skov!
Jeg tror sgu på, at Pohl, Børsting og Thellufsen kan blive deciderede profiler næste sæson. Det er nu eller aldrig.
Jeg tror ikke vi har en chance for at hente Skov. Som jeg ser det skal vi til udlandet for at finde en profil til denne plads, selvom jeg ville elske at se Kusk eller Skov i AaB trøjen.
Ud fra hvad Gaarde siger om de næste spillere man henter, så bliver det nok ikke til flere danskere. Men det må tiden jo vise.
------------------
mvh Kristian

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 3. jul 2017, 17:31

http://www.football.london/tottenham-ho ... d-13101712

Denne artikel beskriver Lesniak meget godt, ud fra en træningskamp på deres Asien turné.

Det lyder helt klart til at han er en klar 6'er, altså en mulig arvtager for Würtz på sigt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 3. jul 2017, 18:22

AaB og Gaarde skal også have ros når de gør noget godt. Og Pallesen er et godt køb synes jeg. Han er driftsikker, har power og speed.
Desuden ser Slovakken spændende ud, og kan blive vores nye Würtz... :cheers:

Og så er det naturligvis vigtigt at vi får tilgang af en klasse-angriber og CB.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af McMark » 3. jul 2017, 18:34

FIDEL skrev:AaB og Gaarde skal også have ros når de gør noget godt. Og Pallesen er et godt køb synes jeg. Han er driftsikker, har power og speed.
Desuden ser Slovakken spændende ud, og kan blive vores nye Würtz... :cheers:

Og så er det naturligvis vigtigt at vi får tilgang af en klasse-angriber og CB.
Spot on! Stopper og striker må komme i første række også evt. en keeper (alt afhængig af om Larsen bliver solgt) samt noget kreativitet til midtbanen (hvis vi da kan komme af med Sloth og andet dødvægt).
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Sønderhof » 3. jul 2017, 18:43

FIDEL skrev:AaB og Gaarde skal også have ros når de gør noget godt. Og Pallesen er et godt køb synes jeg. Han er driftsikker, har power og speed.
Desuden ser Slovakken spændende ud, og kan blive vores nye Würtz... :cheers:

Og så er det naturligvis vigtigt at vi får tilgang af en klasse-angriber og CB.
Synes også det er okay med de to. Når der er en del herinde der skrive at de er tilfredse med vinduet, hvis vi henter en CB og en angriber, så forundres jeg en smule.

Siden Kusk og Thomsen smuttede, har de spillere der skaber chancer på et fodboldhold ikke eksisteret i vores trup. Sloth er et historisk flop, men det gør sgu ikke det akuttet behov mindre. Og nej Risgård ikke den type. Han er fremragende til at iscenesætte dem, ligesom Xavi var i Barcelona.

Pt. er det Flores, Børsting, Meilinger og Thellufsen som er vores chanceskabere. Som det ser ud nu, har jeg størst tiltro til Thellufsen, og det er sgu for tyndt.

Vi SKAL have minimum én klassespiller til positionerne bag vores angriber. Kusk/Skov/Rieks er gode bud. Disse typer er sammen med spidsangribere de dyreste, derfor håber jeg Gaarde er villige til at sprænge banken og hente en spiller som kan gøre at vi kan være dominerende. Ellers har han valgt den forkerte træner!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 3. jul 2017, 18:58

Sønderhof skrev:
FIDEL skrev:AaB og Gaarde skal også have ros når de gør noget godt. Og Pallesen er et godt køb synes jeg. Han er driftsikker, har power og speed.
Desuden ser Slovakken spændende ud, og kan blive vores nye Würtz... :cheers:

Og så er det naturligvis vigtigt at vi får tilgang af en klasse-angriber og CB.
Synes også det er okay med de to. Når der er en del herinde der skrive at de er tilfredse med vinduet, hvis vi henter en CB og en angriber, så forundres jeg en smule.

Siden Kusk og Thomsen smuttede, har de spillere der skaber chancer på et fodboldhold ikke eksisteret i vores trup. Sloth er et historisk flop, men det gør sgu ikke det akuttet behov mindre. Og nej Risgård ikke den type. Han er fremragende til at iscenesætte dem, ligesom Xavi var i Barcelona.

Pt. er det Flores, Børsting, Meilinger og Thellufsen som er vores chanceskabere. Som det ser ud nu, har jeg størst tiltro til Thellufsen, og det er sgu for tyndt.

Vi SKAL have minimum én klassespiller til positionerne bag vores angriber. Kusk/Skov/Rieks er gode bud. Disse typer er sammen med spidsangribere de dyreste, derfor håber jeg Gaarde er villige til at sprænge banken og hente en spiller som kan gøre at vi kan være dominerende. Ellers har han valgt den forkerte træner!
BANKO!
Du har fuldstændig ret.
Vi har INGEN som kan føre boldende frem af banen i fart.
Siden Kusk og Thomsen smuttede har vi bare haft sværere og sværere ved at skabe målchancer!
Det problem løser vi IKKE ved at signe en god angriber. Der skal noget fart og kreativitet ind til begge vores kanter/10 positionen før vi får glæde af en ny angriber.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af frederikshavneren » 3. jul 2017, 19:02

Måske et lidt urealistisk emne til angrebet, Mushaga Bakenga, tilbringer meget tid på bænken hos Rosenborg BK. Den tidligere Esbjerg spiller er en god angriber der lidt overraskende ikke har fået særlig meget spilletid i denne sæson.
Bakenga har kontraktudløb til nytår

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 3. jul 2017, 19:39

frederikshavneren skrev:Måske et lidt urealistisk emne til angrebet, Mushaga Bakenga, tilbringer meget tid på bænken hos Rosenborg BK. Den tidligere Esbjerg spiller er en god angriber der lidt overraskende ikke har fået særlig meget spilletid i denne sæson.
Bakenga har kontraktudløb til nytår
Hvis man sidder ved siden af Bendtner på bænken tvivler jeg godt nok på man er særlig god. Husker ham heller ikke som nogen stor succes da han var forbi EfB.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

OmkringAarhus
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 11. nov 2014, 09:50
Favoritspiller: Larsen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af OmkringAarhus » 3. jul 2017, 20:06

Jakobsen skrev:
frederikshavneren skrev:Måske et lidt urealistisk emne til angrebet, Mushaga Bakenga, tilbringer meget tid på bænken hos Rosenborg BK. Den tidligere Esbjerg spiller er en god angriber der lidt overraskende ikke har fået særlig meget spilletid i denne sæson.
Bakenga har kontraktudløb til nytår
Hvis man sidder ved siden af Bendtner på bænken tvivler jeg godt nok på man er særlig god. Husker ham heller ikke som nogen stor succes da han var forbi EfB.
Vist nok solgt til Brügge som kæmpe talent for 5 år siden. Der er virkelig tale om en karriere, der aldrig rigtig er kommet i gang. Jeg synes vi er bedre tjent med Pohl og Ramkilde, hvis vi ikke kan hente en erfaren profil.

Låst