Jores Okore

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Jores Okore

Indlæg af Forza » 6. jul 2017, 23:41

troelsh skrev:Virkelig en spændende transfer!
Det er dog en lottokupon i mine øjne, en kupon der enten kan give den helt store jackpot i form af en Okore i topform, eller blive den måske dyreste fejltransfer i AaBs historie.
Jeg tror dog på han i AaB får den tillid han har brug for, og igen bliver et bæst! :aabfan:
Arh, han skal godt nok stå tidligt op hvis han skal slå Clemens Zwijnenberg som den dyreste fejltransfer i AaB's historie ;)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Jores Okore

Indlæg af FlæskeFrank » 6. jul 2017, 23:47

Når Gaarde først får tegnebogen op af lommen, så bliver den oppe!!! Ugen er ikke slut endnu Gaarde, så du handler bare videre.

Velkommen Okore. Det bør bare blive godt.
- FlæskeFrank

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Jores Okore

Indlæg af DenGamleMand » 6. jul 2017, 23:57

Det er virkelig en spændende transfer. Personligt havde jeg ikke tænkt at det ville lykkedes. Godt gået, Gaarde.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Jores Okore

Indlæg af Mr. Larsen » 7. jul 2017, 00:46

Godt Arbejde Hr. Gaarde mere af den kvaliet, så begynder det sgu at se fornuftigt ud ! :danmarkfan: :thumbsup:
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Jores Okore

Indlæg af troelsh » 7. jul 2017, 00:54

Forza skrev:
troelsh skrev:Virkelig en spændende transfer!
Det er dog en lottokupon i mine øjne, en kupon der enten kan give den helt store jackpot i form af en Okore i topform, eller blive den måske dyreste fejltransfer i AaBs historie.
Jeg tror dog på han i AaB får den tillid han har brug for, og igen bliver et bæst! :aabfan:
Arh, han skal godt nok stå tidligt op hvis han skal slå Clemens Zwijnenberg som den dyreste fejltransfer i AaB's historie ;)
Nej den slår han nok ikke, men han tjener formentlig +2 mil om året, og en transfersum på 4 mil, det er dælme mange penge i AaB.
Så kan jeg ikke lade være med at være bekymret over Okores manglende niveau efter skaden i Villa, han har ikke været god siden, og har eftersigende været ret dårlig for FCK's reserver.
Men igen han er et fysisk monster, og kan han finde spillet frem igen bliver han en kæmpe gevinst.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Jores Okore

Indlæg af Forza » 7. jul 2017, 00:59

troelsh skrev:
Forza skrev:
troelsh skrev:Virkelig en spændende transfer!
Det er dog en lottokupon i mine øjne, en kupon der enten kan give den helt store jackpot i form af en Okore i topform, eller blive den måske dyreste fejltransfer i AaBs historie.
Jeg tror dog på han i AaB får den tillid han har brug for, og igen bliver et bæst! :aabfan:
Arh, han skal godt nok stå tidligt op hvis han skal slå Clemens Zwijnenberg som den dyreste fejltransfer i AaB's historie ;)
Nej den slår han nok ikke, men han tjener formentlig +2 mil om året, og en transfersum på 4 mil, det er dælme mange penge i AaB.
Så kan jeg ikke lade være med at være bekymret over Okores manglende niveau efter skaden i Villa, han har ikke været god siden, og har eftersigende været ret dårlig for FCK's reserver.
Men igen han er et fysisk monster, og kan han finde spillet frem igen bliver han en kæmpe gevinst.
Helt enig.

Jeg tror og håber på at det er fast spilletid på SL niveau der er nødvendigt for at han rammer topniveauet.

Det er i hvert fald det både ham selv og Ståle har udtalt.

Lykkedes det har vi en stjerne i ligaen som forsvarsstyrmand.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Jores Okore

Indlæg af Jakobsen » 7. jul 2017, 01:23

Forza skrev:
troelsh skrev:
Forza skrev:
troelsh skrev:Virkelig en spændende transfer!
Det er dog en lottokupon i mine øjne, en kupon der enten kan give den helt store jackpot i form af en Okore i topform, eller blive den måske dyreste fejltransfer i AaBs historie.
Jeg tror dog på han i AaB får den tillid han har brug for, og igen bliver et bæst! :aabfan:
Arh, han skal godt nok stå tidligt op hvis han skal slå Clemens Zwijnenberg som den dyreste fejltransfer i AaB's historie ;)
Nej den slår han nok ikke, men han tjener formentlig +2 mil om året, og en transfersum på 4 mil, det er dælme mange penge i AaB.
Så kan jeg ikke lade være med at være bekymret over Okores manglende niveau efter skaden i Villa, han har ikke været god siden, og har eftersigende været ret dårlig for FCK's reserver.
Men igen han er et fysisk monster, og kan han finde spillet frem igen bliver han en kæmpe gevinst.
Helt enig.

Jeg tror og håber på at det er fast spilletid på SL niveau der er nødvendigt for at han rammer topniveauet.

Det er i hvert fald det både ham selv og Ståle har udtalt.

Lykkedes det har vi en stjerne i ligaen som forsvarsstyrmand.
Ja vi skal nok sætte forventnigerne efter, at det er en spiller der skal bygges op, men vi er jo i forvejen lidt i en opbygning ifht. at få spillet det nye hold sammen så det går nok. Lad os sige vi ender på 4 eller 5 spillere i dette vindue hvor de 3 eller 4 er tiltænkt start 11 er det jo et halvt nyt hold når man tager i betragtning, at Flores f.eks. stadig skal integreres og WIeghorst (givet) er ved for alvor at sætte sit præg på holdet. Okore er givet i god form fysisk og kommer han med et Ok bundniveau er det helt fint det skal bygges på.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Jores Okore

Indlæg af Hovedet » 7. jul 2017, 01:57

Jakobsen skrev:
Forza skrev:
troelsh skrev:
Forza skrev:
troelsh skrev:Virkelig en spændende transfer!
Det er dog en lottokupon i mine øjne, en kupon der enten kan give den helt store jackpot i form af en Okore i topform, eller blive den måske dyreste fejltransfer i AaBs historie.
Jeg tror dog på han i AaB får den tillid han har brug for, og igen bliver et bæst! :aabfan:
Arh, han skal godt nok stå tidligt op hvis han skal slå Clemens Zwijnenberg som den dyreste fejltransfer i AaB's historie ;)
Nej den slår han nok ikke, men han tjener formentlig +2 mil om året, og en transfersum på 4 mil, det er dælme mange penge i AaB.
Så kan jeg ikke lade være med at være bekymret over Okores manglende niveau efter skaden i Villa, han har ikke været god siden, og har eftersigende været ret dårlig for FCK's reserver.
Men igen han er et fysisk monster, og kan han finde spillet frem igen bliver han en kæmpe gevinst.
Helt enig.

Jeg tror og håber på at det er fast spilletid på SL niveau der er nødvendigt for at han rammer topniveauet.

Det er i hvert fald det både ham selv og Ståle har udtalt.

Lykkedes det har vi en stjerne i ligaen som forsvarsstyrmand.
Ja vi skal nok sætte forventnigerne efter, at det er en spiller der skal bygges op, men vi er jo i forvejen lidt i en opbygning ifht. at få spillet det nye hold sammen så det går nok. Lad os sige vi ender på 4 eller 5 spillere i dette vindue hvor de 3 eller 4 er tiltænkt start 11 er det jo et halvt nyt hold når man tager i betragtning, at Flores f.eks. stadig skal integreres og WIeghorst (givet) er ved for alvor at sætte sit præg på holdet. Okore er givet i god form fysisk og kommer han med et Ok bundniveau er det helt fint det skal bygges på.
På papiret en supertransfer. Det lille hår i suppen er mandens faktiske niveau; vi har behov for kvalitet her og nu, og vi har jo brændt nallerne på store navne, der ikke var i form til at levere. Det er også risikoen her; vi står potentielt med den måske bedste forsvarsspiller i AaBs historie, men der er nok tale om en mand, der skal spilles i form. Derfor kan jeg egentlig godt lide Pallesenhandlen - han er ikke dronningen af Saba, men en god solid spiller i bedste alder., der kan levere her og nu. Af samme årsag var jeg også jaloux på AGF i forhold til Pierre Kanstrup,

Men velkommen til Okore og godt gået af Allan Gaarde, der bestemt kan holde weekend med god samvittighed.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Jores Okore

Indlæg af doukas » 7. jul 2017, 06:02

Stærk, stærk transfer. Flot arbejde af Gaarde.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Jores Okore

Indlæg af 9520AaB » 7. jul 2017, 06:21

Nu er det ikke en hemmelighed at jeg er kæmpe Villa fan. Okore spillede nogle suveræne kampe for dem, før hans skade. Han havde Ciaran Clark ved sin side i de kampe, Clark minder som type om Holgersson, så jeg tror vi får en "ny" Holgersson at se også.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Jores Okore

Indlæg af raekkeettre » 7. jul 2017, 07:42

Virkelig stærkt.....jeg havde frygtet en...et-års lejeaftale....eller sådan noget!! Så SUPER stærkt!!!!! Og bestemt en kæmpe forstærkning.....nu håber jeg ikke lige at der er en 8 millioner frikøbsklausul....nej...idag skal vi bare være lykkelige....i morgen må vi save Gaarde midt over for hans uduelighed...!!

MightyReds
1. div
1. div
Indlæg: 280
Tilmeldt: 28. aug 2008, 23:37

Re: Jores Okore

Indlæg af MightyReds » 7. jul 2017, 08:59

Ved nu ikke om det er så vildt et vindue. Pallesen erstatter Mæhle, hvilket blot er en erstatning for et salg fra start 11'eren (omend forhåbentlig bedre). Vores nye unge mand er vel en lottokupon der ca gør det ud for en Enevoldsen som ikke spillede meget sidste sæso, og så er Okore (som næppe er i helt topform) så eneste reelle styrkelse af truppen. Bestemt en godkendt transfer, men så transfervinduet heller ikke vildere, ift at vi spillede som en pose nødder hele sidste sæson, også selvom vi toppede ligaen i starten.

Håber dog nogle af de unge, ikke mindst Børsting træder i karakter.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Jores Okore

Indlæg af Martino » 7. jul 2017, 09:02

Velkommen til Okore. Bliver forhåbentlig en kæmpe succes. Eneste lille minus er han får trøje nr 15. Oh well...Så mangler Gaarde bare en proven målscorer og en afrikansk lottokupon samt en ny målmand så ser det godt ud.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Jores Okore

Indlæg af Gaarde6 » 7. jul 2017, 10:04

MightyReds skrev:Ved nu ikke om det er så vildt et vindue. Pallesen erstatter Mæhle, hvilket blot er en erstatning for et salg fra start 11'eren (omend forhåbentlig bedre). Vores nye unge mand er vel en lottokupon der ca gør det ud for en Enevoldsen som ikke spillede meget sidste sæso, og så er Okore (som næppe er i helt topform) så eneste reelle styrkelse af truppen. Bestemt en godkendt transfer, men så transfervinduet heller ikke vildere, ift at vi spillede som en pose nødder hele sidste sæson, også selvom vi toppede ligaen i starten.

Håber dog nogle af de unge, ikke mindst Børsting træder i karakter.
Ja nu skal vi da endelig ikke glæde os for meget.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Jores Okore

Indlæg af Spanky » 7. jul 2017, 10:29

Martino skrev:Velkommen til Okore. Bliver forhåbentlig en kæmpe succes. Eneste lille minus er han får trøje nr 15. Oh well...Så mangler Gaarde bare en proven målscorer og en afrikansk lottokupon samt en ny målmand så ser det godt ud.
Hvorfor er det et minus med nr. 15? Han er den nye Jozo! ;)

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Jores Okore

Indlæg af Martino » 7. jul 2017, 10:36

Spanky skrev:
Martino skrev:Velkommen til Okore. Bliver forhåbentlig en kæmpe succes. Eneste lille minus er han får trøje nr 15. Oh well...Så mangler Gaarde bare en proven målscorer og en afrikansk lottokupon samt en ny målmand så ser det godt ud.
Hvorfor er det et minus med nr. 15? Han er den nye Jozo! ;)
Fordi Marshall spillede med nr 15. Ved godt Gilli også spillede med nr15 sidenhen, men stadig...Jeg synes de skulle have fredet nummeret, det er trodsalt sjældent at der er dødsfald i truppen.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Jores Okore

Indlæg af Køllen I Møllen » 7. jul 2017, 12:01

Jeg synes at hele princippet om at frede et nummer er latterligt. Og synes også at man skal spille med nr 12 igen.

Men nu det bliver nævnt så troede jeg faktisk at Lynge fredede nr 15 efter Marshall. Husker jeg forkert?
Janteloven eksisterer IKKE!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Jores Okore

Indlæg af Forza » 7. jul 2017, 12:04

Køllen I Møllen skrev:Jeg synes at hele princippet om at frede et nummer er latterligt. Og synes også at man skal spille med nr 12 igen.

Men nu det bliver nævnt så troede jeg faktisk at Lynge fredede nr 15 efter Marshall. Husker jeg forkert?
Jeg er ret sikker på at man ikke fredede Marshalls nr.

Jeg synes det var fint at vi fredede nr. 12. Boye er en legende, en 1 club player med fleste kampe i AaB trøjen.

Men derudover syntes jeg heller ikke det er noget vi skal gøre. FCM fredede jo numre til højre og venstre i de første 10 år af klubbens levetid. Det er simpelthen så falsk.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Jores Okore

Indlæg af Martino » 7. jul 2017, 12:14

Forza skrev:
Køllen I Møllen skrev:Jeg synes at hele princippet om at frede et nummer er latterligt. Og synes også at man skal spille med nr 12 igen.

Men nu det bliver nævnt så troede jeg faktisk at Lynge fredede nr 15 efter Marshall. Husker jeg forkert?
Jeg er ret sikker på at man ikke fredede Marshalls nr.

Jeg synes det var fint at vi fredede nr. 12. Boye er en legende, en 1 club player med fleste kampe i AaB trøjen.

Men derudover syntes jeg heller ikke det er noget vi skal gøre. FCM fredede jo numre til højre og venstre i de første 10 år af klubbens levetid. Det er simpelthen så falsk.
Normalt er jeg helt enig med jer, men lige nr 15 synes jeg skulle have været fredet. Ikke nr 12.
Jeg savner Winsnes

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Jores Okore

Indlæg af white splash » 7. jul 2017, 13:34

Forza skrev:
Køllen I Møllen skrev:Jeg synes at hele princippet om at frede et nummer er latterligt. Og synes også at man skal spille med nr 12 igen.

Men nu det bliver nævnt så troede jeg faktisk at Lynge fredede nr 15 efter Marshall. Husker jeg forkert?
Jeg er ret sikker på at man ikke fredede Marshalls nr.

Jeg synes det var fint at vi fredede nr. 12. Boye er en legende, en 1 club player med fleste kampe i AaB trøjen.

Men derudover syntes jeg heller ikke det er noget vi skal gøre. FCM fredede jo numre til højre og venstre i de første 10 år af klubbens levetid. Det er simpelthen så falsk.
Er det derfor at alle deres numre nærmest er 3-cifrede?
1 2 3 Jimmy er en mur!

Besvar