Ros til Canal 9

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Ros til Canal 9

Indlæg af sulakvelidze » 15. jul 2017, 19:41

Jeg overvejede at skrive det i kamptråden, men synes faktisk at de fortjener en ny tråd. For hold da op hvor var jeg tilfreds med dækningen af FCK-AaB i dag.

Min overraskelse skyldes måske, at jeg i et par år helt har droppet at se optakt til AaBs kampe. Og dermed til alle kampe i superligaen, da jeg ikke der andre. Det fik Viasat overtalt mig til med deres legendarisk dårlige dækning af kampene. Ikke mindst når AaB spillede mod Brøndby eller FCK, og man kunne være sikkert på at de behandlede kampen totalt ensidigt ud fra københavnsk perspektiv.

Sådan var det ikke i dag. Canal 9 kom hele vejen rundt med det rigtige fokus på begge klubber, der så vidt jeg kunne vurdere endda fik lige meget sendetid i optakten. Fuldstændig professionelt og i skarp kontrast til Viasat-kanalernes uendelige legen for især Brøndbys tilhængere.

Dejligt at den slags også kan lade sig gøre, selv om Viasats standardsvar på al kritik af skævvridning af superligaen var, at seertallene gjorde det nødvendigt.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Ros til Canal 9

Indlæg af Funky » 16. jul 2017, 20:53

sulakvelidze skrev:Jeg overvejede at skrive det i kamptråden, men synes faktisk at de fortjener en ny tråd. For hold da op hvor var jeg tilfreds med dækningen af FCK-AaB i dag.

Min overraskelse skyldes måske, at jeg i et par år helt har droppet at se optakt til AaBs kampe. Og dermed til alle kampe i superligaen, da jeg ikke der andre. Det fik Viasat overtalt mig til med deres legendarisk dårlige dækning af kampene. Ikke mindst når AaB spillede mod Brøndby eller FCK, og man kunne være sikkert på at de behandlede kampen totalt ensidigt ud fra københavnsk perspektiv.

Sådan var det ikke i dag. Canal 9 kom hele vejen rundt med det rigtige fokus på begge klubber, der så vidt jeg kunne vurdere endda fik lige meget sendetid i optakten. Fuldstændig professionelt og i skarp kontrast til Viasat-kanalernes uendelige legen for især Brøndbys tilhængere.

Dejligt at den slags også kan lade sig gøre, selv om Viasats standardsvar på al kritik af skævvridning af superligaen var, at seertallene gjorde det nødvendigt.
Enig, det var en fin optakt, selv om 'eksperternes' ekspertviden om AaB lidt smagte af, at de havde læst overskrifter.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Ros til Canal 9

Indlæg af le Cid » 16. jul 2017, 20:59

Jeg var en kende irriteret over, at man kunne vinde en PSE-trøje efter kampen. Der kunne de godt ha' smidt en smuk stribet trøje med i puljen!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Gamen

Re: Ros til Canal 9

Indlæg af Gamen » 16. jul 2017, 21:01

Det fede indslag med Risgård og Würtz - kan man se det nogen steder? Sad og så det på vej hjem fra Berlin, og sidemanden kævlede løs. Plejer de ikke nogen gange at lægge dem op på vimeo?

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Ros til Canal 9

Indlæg af Hinrup85 » 16. jul 2017, 22:52

Gamen skrev:Det fede indslag med Risgård og Würtz - kan man se det nogen steder? Sad og så det på vej hjem fra Berlin, og sidemanden kævlede løs. Plejer de ikke nogen gange at lægge dem op på vimeo?
Billede



Sent from my iPhone using Tapatalk

Gamen

Re: Ros til Canal 9

Indlæg af Gamen » 16. jul 2017, 23:01

Hinrup85 skrev: Billede

Sent from my iPhone using Tapatalk
Tak for det :-)

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Ros til Canal 9

Indlæg af AaB1978 » 18. jul 2017, 18:10

Gamen skrev:Det fede indslag med Risgård og Würtz - kan man se det nogen steder? Sad og så det på vej hjem fra Berlin, og sidemanden kævlede løs. Plejer de ikke nogen gange at lægge dem op på vimeo?
Er blevet lagt op nu :)

http://dplay.me/video/gL4fQnn2-9GtHyOIQ

Besvar