Yann Del Pino Rolim

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Gaarde6 » 31. jul 2017, 12:26

Nu skal vi også huske at ham, der var her fra Cameroun var en spiller til fremtiden (Altså ikke en her og nu forstærkning)
Lander man Del pino på en 1 årig leje aftale med en købsoption, er det vel fint nok til at se ham an på.
Det ændrer dog ikke en dyt ved at der stadig mangler minimum 3 solide indkøb mere, før truppen nærmer sig stærk nok til at være fast top 6 hold.

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Glenn Francisco » 31. jul 2017, 12:27

Martino skrev:Hvis man skal tro FM17 - som jo indimelllem kan være et pejlemærke for hvor en spillers styrker ligger, så er det helt klart på de tekniske færdigheder som førsteberøring, overblik, flair og aflevering. Kvaliteter som truppen SKRIGER efter. Jeg er positivt stemt, specielt hvis aftalen kommer med en købsoption.
Kan du lægge et screenshot op? :)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Martino » 31. jul 2017, 12:31

Glenn Francisco skrev:
Martino skrev:Hvis man skal tro FM17 - som jo indimelllem kan være et pejlemærke for hvor en spillers styrker ligger, så er det helt klart på de tekniske færdigheder som førsteberøring, overblik, flair og aflevering. Kvaliteter som truppen SKRIGER efter. Jeg er positivt stemt, specielt hvis aftalen kommer med en købsoption.
Kan du lægge et screenshot op? :)
Er først hjemme igen i aften. Måske her er en anden FM-kyndig?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Kokkefar » 31. jul 2017, 12:39


Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Glenn Francisco » 31. jul 2017, 12:42

Martino skrev:
Glenn Francisco skrev:
Martino skrev:Hvis man skal tro FM17 - som jo indimelllem kan være et pejlemærke for hvor en spillers styrker ligger, så er det helt klart på de tekniske færdigheder som førsteberøring, overblik, flair og aflevering. Kvaliteter som truppen SKRIGER efter. Jeg er positivt stemt, specielt hvis aftalen kommer med en købsoption.
Kan du lægge et screenshot op? :)
Er først hjemme igen i aften. Måske her er en anden FM-kyndig?
Hvis det er arbejde du er ude på, så tænker jeg det må være lovlig grund til at tage hjem før tid ;)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

OlegSalenko
Miniput
Miniput
Indlæg: 7
Tilmeldt: 19. nov 2016, 19:20

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af OlegSalenko » 31. jul 2017, 12:52

Uden at være sikker, så spillede Hansa Rostock vel også i 2. Bundesliga, da AaB hentede Prica. Og der var hans scoringssnit jo heller ikke imponerende (mest brugt på kanten).

Og lækkert med en brasilianer i truppen, Caca var vel den seneste.
Største bekymring er den 1 års lejeaftale. Tror man ikke helt på ham eller er han ikke helt sikker på AaB. Det sidste vi har brug for er en freeloader som Sylvestr.

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Glenn Francisco » 31. jul 2017, 13:16

http://www.futhead.com/17/players/40278/yann/

Ratings i FIFA 17 ;)

Hvis man kan konkludere noget ud fra det, går det igen her at han er en kreativ spiller som kan drible og lave pasninger.
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Brent » 31. jul 2017, 13:26

OlegSalenko skrev:Uden at være sikker, så spillede Hansa Rostock vel også i 2. Bundesliga, da AaB hentede Prica. Og der var hans scoringssnit jo heller ikke imponerende (mest brugt på kanten).

Og lækkert med en brasilianer i truppen, Caca var vel den seneste.
Største bekymring er den 1 års lejeaftale. Tror man ikke helt på ham eller er han ikke helt sikker på AaB. Det sidste vi har brug for er en freeloader som Sylvestr.
Nope Kayke
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Brodernumsi » 31. jul 2017, 14:47

Glenn Francisco skrev:http://www.futhead.com/17/players/40278/yann/

Ratings i FIFA 17 ;)

Hvis man kan konkludere noget ud fra det, går det igen her at han er en kreativ spiller som kan drible og lave pasninger.
Beast rating 72?? Hvad betyder det? Er det en ny Tøffe?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Silvermoon
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 6. jul 2005, 21:59
Geografisk sted: Terndrup

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Silvermoon » 31. jul 2017, 14:48

FIDEL skrev:
Silvermoon skrev:Wow er dette virkelig den hylde A som folk snakker om så ser det godt skidt ud.
Nej vi får mere ind. Det er jeg sikker på.
Det kan da godt være at vi får mere ind men hvis det er i dette lag kan det vel være ligemeget. Jeg forventer kvalitet. Bård,Wæhler,Califf, Graven,Martin E var spillere som gjoede det super godt i AaB det er sådan nogen forstærkninger jeg gerne vil se, frem for en lottokupon fra 2 Bundesliga

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Kokkefar » 31. jul 2017, 15:29


Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Pollack2 » 31. jul 2017, 15:48

Silvermoon skrev:
FIDEL skrev:
Silvermoon skrev:Wow er dette virkelig den hylde A som folk snakker om så ser det godt skidt ud.
Nej vi får mere ind. Det er jeg sikker på.
Det kan da godt være at vi får mere ind men hvis det er i dette lag kan det vel være ligemeget. Jeg forventer kvalitet. Bård,Wæhler,Califf, Graven,Martin E var spillere som gjoede det super godt i AaB det er sådan nogen forstærkninger jeg gerne vil se, frem for en lottokupon fra 2 Bundesliga
Den hylde tror jeg bare ikke, vi skal forventet noget fra i øjeblikket: Hvem gider til AaB i den forfatning, vi er i (og har været i de sidste 1½ år)?

- En forsvarsspiller i skidt forfatning, der hellere ville se, om andre var interesserede (forståeligt nok), men må så tage til takke med os.
- Et ubeskrevet blad, der i mange år spillede på Tott.hams akademi - var der ingen klubber i de lavere engelske rækker, der kunne bruge en, som var skolet i det engelske fodboldsystem?
- En nedrykker fra VFF, der var forholdsvis dyr, men dog klar til at træde ind på holdet fra dag 1.
- NU: endnu et ubeskrevet blad, hvorom "det ligger samtidig fast, at vi fortsat søger yderligere offensiv forstærkning, fastslår Allan Gaarde." Ja, dvs. i samme niveau.

Jeg har tidligere givet udtryk for, at vi skulle have satset på Kanstrup: Han vil have passet perfekt ind, med den vilje, gejst og alder han har, men nej nej, AaB køber jo ikke spillere fra andre superligaklubber. Så hellere ovenstående: det er den kvalitet, vi kan forvente.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af PeterS » 31. jul 2017, 15:48

Velkommen til Yann, håber han er noget af det vi står og mangler.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Nitten » 31. jul 2017, 15:51

Glenn Francisco skrev:http://www.futhead.com/17/players/40278/yann/

Ratings i FIFA 17 ;)

Hvis man kan konkludere noget ud fra det, går det igen her at han er en kreativ spiller som kan drible og lave pasninger.
Mon ikke det i FIFA 17 at Gaarde scouter

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af BoT » 31. jul 2017, 15:53

Silvermoon skrev:
FIDEL skrev:
Silvermoon skrev:Wow er dette virkelig den hylde A som folk snakker om så ser det godt skidt ud.
Nej vi får mere ind. Det er jeg sikker på.
Det kan da godt være at vi får mere ind men hvis det er i dette lag kan det vel være ligemeget. Jeg forventer kvalitet. Bård,Wæhler,Califf, Graven,Martin E var spillere som gjoede det super godt i AaB det er sådan nogen forstærkninger jeg gerne vil se, frem for en lottokupon fra 2 Bundesliga
Det er ret vildt, at du allerede kan vurdere ham til at være en lottokupon. Både Bård og Wæhler kom til AaB fra Tippeligaen - Martin Ericsson fra Allsvenskan og Danny Califf fra den amerikanske liga - ligaer på ca samme niveau som 2. Bundesliga.
Lad os da give manden en chance først - det kan ofte være ret svært at vurdere, hvem der ender med at slå igennem, og hvem der ender med at falde igennem.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Funky » 31. jul 2017, 15:56

Han skal være noget så velkommen. Han lyder som en spiller, som kan noget, vi ikke har så mange andre, der kan, og det lyder OGSÅ som om han netop kommer fordi Wieghorst gerne vil spille på en anden måde, end vi gør lige nu. Jeg tror slet ikke vi er færdige med at se, hvad Wieghorst egentlig vil med AaB.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 380
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af nj27 » 31. jul 2017, 16:00

ja så fik vi endnu en totalt ukendt for de fleste spiller ind , vi må jo så gå ud fra at han er bedre end meillinger da jeg tror det bliver hans plads han overtager , ellers er det da fuldstændigt åndsvagt at hente ham ind , så kunne vi jo ligeså godt spille med meillinger

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af 9000AaB » 31. jul 2017, 16:03

Er spændt på at se ham, men tror stadig han er tiltænkt kanten måske med ham på Højre kant og Flores på Venstre.

Men er dog glad for at høre Gaarde sige at de stadig leder efter offensiv forstærkning.

Gamen

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Gamen » 31. jul 2017, 16:04

Lige ifht. Lesniak, så lad os lige få noget på det rene: Vi nuppede ham i konkurrence med 2 andre Superliga-klubber og et par østeuropæiske klubber, bl.a. russiske klubber. Championship havde han udelukket, fordi ligaen begynder for sent - han ville gerne igang med at spille hurtigt.
Derfor tror jeg også man må konkludere at han ikke er købt som trupspiller.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Kristian » 31. jul 2017, 16:06

BoT skrev:
Silvermoon skrev:
FIDEL skrev:
Silvermoon skrev:Wow er dette virkelig den hylde A som folk snakker om så ser det godt skidt ud.
Nej vi får mere ind. Det er jeg sikker på.
Det kan da godt være at vi får mere ind men hvis det er i dette lag kan det vel være ligemeget. Jeg forventer kvalitet. Bård,Wæhler,Califf, Graven,Martin E var spillere som gjoede det super godt i AaB det er sådan nogen forstærkninger jeg gerne vil se, frem for en lottokupon fra 2 Bundesliga
Det er ret vildt, at du allerede kan vurdere ham til at være en lottokupon. Både Bård og Wæhler kom til AaB fra Tippeligaen - Martin Ericsson fra Allsvenskan og Danny Califf fra den amerikanske liga - ligaer på ca samme niveau som 2. Bundesliga.
Lad os da give manden en chance først - det kan ofte være ret svært at vurdere, hvem der ender med at slå igennem, og hvem der ender med at falde igennem.
Hvad tænkte du da man hentede ovenstående?

Bård og Wæhler var de eneste der havde vist lidt kvalitet.
Det er så nemt og sammenligne med tidligere spillere.

Du aner ikke en om den nye lottokupon er en ligeså stor lottokupon som Califf var f.eks.

Giv ham en chance
------------------
mvh Kristian

Besvar