Yann Del Pino Rolim

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Mr. Larsen » 31. jul 2017, 16:20

Jeg håber godt nok ikke det er Gaarde´s ide at en så stor lotto kuppon er løsningen på vores angrebsproblemer !

Det angreb er blevet syltet så længe, nu det fandeme op med lommeuldet og se og for købt en mand der er garant for mål, man kan ikke spare sig til succes, og kommer vi til at rodde rundt i nedrykningsspillet igen så koster det også alligvel penge, så host op med nogen millioner og få købt en seriøs forstærkning til angreb, vi har brug for en mand der kan lave mål, og en som Pohl og de andre unge kan læne sig lidt op af !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Martino » 31. jul 2017, 16:22

Gamen skrev:Lige ifht. Lesniak, så lad os lige få noget på det rene: Vi nuppede ham i konkurrence med 2 andre Superliga-klubber og et par østeuropæiske klubber, bl.a. russiske klubber. Championship havde han udelukket, fordi ligaen begynder for sent - han ville gerne igang med at spille hurtigt.
Derfor tror jeg også man må konkludere at han ikke er købt som trupspiller.
Tak Gamen! Han havde faktisk også tilbud fra Championship og mig bekendt også fra Tottenhams London venner Leyton Orient.
Jeg savner Winsnes

Johs
Drenge
Drenge
Indlæg: 35
Tilmeldt: 17. maj 2017, 13:27
Favoritspiller: Steve Olfers

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Johs » 31. jul 2017, 16:32


Når nu vi hæfter os så meget ved hans stats, så ser han da ud til at lave rimelig mange nøgleafleveringer i videoen. Dog ser det ud som om angriberne har svært ved at omsætte afleveringerne til mål, hvilket må siges at være et velkendt problem. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at Gaarde og MW ikke er på jagt efter en angriber.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Funky » 31. jul 2017, 16:34

Johs skrev:

Når nu vi hæfter os så meget ved hans stats, så ser han da ud til at lave rimelig mange nøgleafleveringer i videoen. Dog ser det ud som om angriberne har svært ved at omsætte afleveringerne til mål, hvilket må siges at være et velkendt problem. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at Gaarde og MW ikke er på jagt efter en angriber.
Det er de da også - det siger de jo mere eller mindre åbent.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af De Fem » 31. jul 2017, 18:27

Fem sider af:

Billede

Festligt. Det er også en win/win. Enten er han dårlig og så skal Gaarde fyres, ellers er han god Gaarde skal fyres fordi det er en lejeaftale.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Legum Magister » 31. jul 2017, 18:30

Martino skrev:
Gamen skrev:Lige ifht. Lesniak, så lad os lige få noget på det rene: Vi nuppede ham i konkurrence med 2 andre Superliga-klubber og et par østeuropæiske klubber, bl.a. russiske klubber. Championship havde han udelukket, fordi ligaen begynder for sent - han ville gerne igang med at spille hurtigt.
Derfor tror jeg også man må konkludere at han ikke er købt som trupspiller.
Tak Gamen! Han havde faktisk også tilbud fra Championship og mig bekendt også fra Tottenhams London venner Leyton Orient.
Al respekt for Leyton Orient, men et tilbud fra en klub, der pt. er at finde i National League, siger forhåbentligt ikke noget om Lesniaks niveau.

Brugeravatar
PFA
2. div
2. div
Indlæg: 214
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:26
Geografisk sted: Aabybro

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af PFA » 31. jul 2017, 19:11

Velkommen til Rolim, håber han kommer med noget fart og fornyet energi til vores små tamme offensiv.

Er der nogle der ved om vi har fået en købsoption på vores nye brasilianer?! Syntes ikke jeg har kun finde noget om det. Ville bare være dumt at hente ham ind på leje og han så viser sig at slå igennem for så ikke at have råd til at købe manden.

Så længe der stadigt kigges efter offensive forstærkninger, så hidser det mig ikke op at man prøver med Rolim.

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af aaballday » 31. jul 2017, 19:28

PFA skrev:Velkommen til Rolim, håber han kommer med noget fart og fornyet energi til vores små tamme offensiv.

Er der nogle der ved om vi har fået en købsoption på vores nye brasilianer?! Syntes ikke jeg har kun finde noget om det. Ville bare være dumt at hente ham ind på leje og han så viser sig at slå igennem for så ikke at have råd til at købe manden.

Så længe der stadigt kigges efter offensive forstærkninger, så hidser det mig ikke op at man prøver med Rolim.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Martino » 31. jul 2017, 19:37

Legum Magister skrev:
Martino skrev:
Gamen skrev:Lige ifht. Lesniak, så lad os lige få noget på det rene: Vi nuppede ham i konkurrence med 2 andre Superliga-klubber og et par østeuropæiske klubber, bl.a. russiske klubber. Championship havde han udelukket, fordi ligaen begynder for sent - han ville gerne igang med at spille hurtigt.
Derfor tror jeg også man må konkludere at han ikke er købt som trupspiller.
Tak Gamen! Han havde faktisk også tilbud fra Championship og mig bekendt også fra Tottenhams London venner Leyton Orient.
Al respekt for Leyton Orient, men et tilbud fra en klub, der pt. er at finde i National League, siger forhåbentligt ikke noget om Lesniaks niveau.
Sandt nok, men stadig en klub som forhåbentlig kun kan være på vej frem og stadig en "stor" klub i London.
Jeg savner Winsnes

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Legum Magister » 31. jul 2017, 20:19

Martino skrev:
Legum Magister skrev:
Martino skrev:
Gamen skrev:Lige ifht. Lesniak, så lad os lige få noget på det rene: Vi nuppede ham i konkurrence med 2 andre Superliga-klubber og et par østeuropæiske klubber, bl.a. russiske klubber. Championship havde han udelukket, fordi ligaen begynder for sent - han ville gerne igang med at spille hurtigt.
Derfor tror jeg også man må konkludere at han ikke er købt som trupspiller.
Tak Gamen! Han havde faktisk også tilbud fra Championship og mig bekendt også fra Tottenhams London venner Leyton Orient.
Al respekt for Leyton Orient, men et tilbud fra en klub, der pt. er at finde i National League, siger forhåbentligt ikke noget om Lesniaks niveau.
Sandt nok, men stadig en klub som forhåbentlig kun kan være på vej frem og stadig en "stor" klub i London.
Misforstå mig ikke, jeg håber bestemt det bedste for Leyton Orient, alene navnet er legendarisk, jeg så dem i øvrigt spille mod Albion på The Hawthorns tilbage i 93 da begge klubber var i den tredjebedste række og kan sige, at de havde nogle meget dedikerede fans; men ak, jeg så ikke Andrew Lloyd Webber i blandt dem. :)

Er der i øvrigt nogen der ved hvilket system Rolim er vant til at spille? (Det kunne måske kaste lidt lys over, hvad det er Wieghorst vil)

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af AK48hamas » 31. jul 2017, 21:21

Okay hvilken plads er han købt ind for? Kant angreb eller centralt?

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af FIDEL » 31. jul 2017, 21:55

AK48hamas skrev:Okay hvilken plads er han købt ind for? Kant angreb eller centralt?
Han er vant til at spille fløj/højre midtbane og kan spille 10´er positionen også.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af DobbeltA » 31. jul 2017, 23:25

Pladsen må bero lidt på systemvalget. Spiller vi med 2 stk. 6'ere, så tror jeg mest på venstre kant (indadgående). Spiller vi med 8'er, så må det være der og ellers 10 (så har jeg vist også brugt alle muligheder). Ser ham helst brugt på venstre kant, synes hverken Børsting og Thellufsen har leveret efter sommerferien.

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af AK48hamas » 1. aug 2017, 00:27

FIDEL skrev:
AK48hamas skrev:Okay hvilken plads er han købt ind for? Kant angreb eller centralt?
Han er vant til at spille fløj/højre midtbane og kan spille 10´er positionen også.
Kant? Gaarde naevner hverken fart, drev eller gennembrudskraft i sin beskrivelse? Han naevner spilforstaelse, kreativitet(afleveringer) og et godt spark. Er det ikke bare en Meilinger v.2?

Altsaa der bliver jo ikke en skid koebt ind til systemet. Hvis han skal begaa sig paa midten saa skal vi have en loebestaerk felt til felt spiller. Paa kanten skal han have speed.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af FIDEL » 1. aug 2017, 00:40

AK48hamas skrev:
FIDEL skrev:
AK48hamas skrev:Okay hvilken plads er han købt ind for? Kant angreb eller centralt?
Han er vant til at spille fløj/højre midtbane og kan spille 10´er positionen også.
Kant? Gaarde naevner hverken fart, drev eller gennembrudskraft i sin beskrivelse? Han naevner spilforstaelse, kreativitet(afleveringer) og et godt spark. Er det ikke bare en Meilinger v.2?

Altsaa der bliver jo ikke en skid koebt ind til systemet. Hvis han skal begaa sig paa midten saa skal vi have en loebestaerk felt til felt spiller. Paa kanten skal han have speed.
Han har også speed og er eksplosiv. Lagde mærke til at han faktisk kan afslutte med begge ben.

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af AK48hamas » 1. aug 2017, 00:41

FIDEL skrev:
AK48hamas skrev:
FIDEL skrev:
AK48hamas skrev:Okay hvilken plads er han købt ind for? Kant angreb eller centralt?
Han er vant til at spille fløj/højre midtbane og kan spille 10´er positionen også.
Kant? Gaarde naevner hverken fart, drev eller gennembrudskraft i sin beskrivelse? Han naevner spilforstaelse, kreativitet(afleveringer) og et godt spark. Er det ikke bare en Meilinger v.2?

Altsaa der bliver jo ikke en skid koebt ind til systemet. Hvis han skal begaa sig paa midten saa skal vi have en loebestaerk felt til felt spiller. Paa kanten skal han have speed.
Han har også speed og er eksplosiv. Lagde mærke til at han faktisk kan afslutte med begge ben.
Okay det er positivt. Maerkeligt at Gaarde ikke paapeger det.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Kokkefar » 1. aug 2017, 00:46

Når man ser ham for Frankfurt og Karlsruhe på youtube kan man egentlig undre sig over han ikke har flere assists. Han slår godt nok mange sukkerbolde, som ikke bliver udnyttet af hans medspillere.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Gaarde6 » 1. aug 2017, 08:50

Kokkefar skrev:Når man ser ham for Frankfurt og Karlsruhe på youtube kan man egentlig undre sig over han ikke har flere assists. Han slår godt nok mange sukkerbolde, som ikke bliver udnyttet af hans medspillere.
Haha hvor er det sjovt du skriver det.
Tænkte præcis det samme.
Og som en anden påpeger, ligner han en spiller som kan sparke med begge ben.
Glæder mig til at se ham i aktion.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Gaarde6 » 1. aug 2017, 08:50

Kokkefar skrev:Når man ser ham for Frankfurt og Karlsruhe på youtube kan man egentlig undre sig over han ikke har flere assists. Han slår godt nok mange sukkerbolde, som ikke bliver udnyttet af hans medspillere.
Haha hvor er det sjovt du skriver det.
Tænkte præcis det samme.
Og som en anden påpeger, ligner han en spiller som kan sparke med begge ben.
Glæder mig til at se ham i aktion.

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Yann Del Pino Rolim

Indlæg af Yngvesson » 1. aug 2017, 09:24

Gaarde6 skrev:
Kokkefar skrev:Når man ser ham for Frankfurt og Karlsruhe på youtube kan man egentlig undre sig over han ikke har flere assists. Han slår godt nok mange sukkerbolde, som ikke bliver udnyttet af hans medspillere.
Haha hvor er det sjovt du skriver det.
Tænkte præcis det samme.
Og som en anden påpeger, ligner han en spiller som kan sparke med begge ben.
Glæder mig til at se ham i aktion.
Så er det jo godt at han kommer til en klub fyldt med træfsikre og koldblodige angribere ;-)

Besvar