Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1186
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Reyad » 2. aug 2017, 08:50

Det er det mest Randers-agtige billede, som jeg længe har set :| :|

Men mere seriøst, så ser jeg intet lys i Brock-Madsen spillemæssigt. En fattigmands-Duncan, der ikke er i nærheden af hans spidskompetencer.
Så ser jeg meget hellere Pusic i klubben. Rent aldersmæssigt har vi ift trupsammensætning måske også brug for lidt ældre spillere, der har prøvet lidt flere ting.
Her er Pusic eller Gerndt mere bevendte. De kan lære fra sig og løfte niveauet hos vores talenter. (Her ser jeg bort fra personlighed, som jeg i virkeligheden ved meget lidt om)

AabIsTheBeast
Miniput
Miniput
Indlæg: 6
Tilmeldt: 3. jul 2017, 10:44
Favoritspiller: Würtz

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AabIsTheBeast » 2. aug 2017, 10:29

Jeg mangler stadig en forsvare og en farlig angriber, ps Thelander er snart fri i Grækenland, AaB elsker frie spillere og så af hans kaliber

Sendt fra min SM-G955F med Tapatalk

binderup
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 87
Tilmeldt: 16. aug 2015, 16:22

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af binderup » 2. aug 2017, 10:42

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... i-transfer
Gaarde du har bare ikke at skuffe os
:cheers:

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 2. aug 2017, 10:45

Ufatteligt at danske medier har været så lang tid om at fange den historie med Thelander. Men ja, det er ganske rigtigt at Thelander for 2 dage siden rejste kravet ved domstolene, efter at ham og klubben ikke kunne enes om størrelsen af den økonomiske kompensation. Amatøragtig ledelse i PAO. Der er intet nyt om hvor han skal hen.

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1373
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB-Jones » 2. aug 2017, 10:52

Gamen skrev:Ufatteligt at danske medier har været så lang tid om at fange den historie med Thelander. Men ja, det er ganske rigtigt at Thelander for 2 dage siden rejste kravet ved domstolene, efter at ham og klubben ikke kunne enes om størrelsen af den økonomiske kompensation. Amatøragtig ledelse i PAO. Der er intet nyt om hvor han skal hen.
Ok, har der været skrevet yderligere om forbindelsen til Reading i de medier, du har orienteret dig i? Og er Thelander pt skadesfri?

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 2. aug 2017, 10:55

AaB-Jones skrev:
Gamen skrev:Ufatteligt at danske medier har været så lang tid om at fange den historie med Thelander. Men ja, det er ganske rigtigt at Thelander for 2 dage siden rejste kravet ved domstolene, efter at ham og klubben ikke kunne enes om størrelsen af den økonomiske kompensation. Amatøragtig ledelse i PAO. Der er intet nyt om hvor han skal hen.
Ok, har der været skrevet yderligere om forbindelsen til Reading i de medier, du har orienteret dig i? Og er Thelander pt skadesfri?
Nej, og ja.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 2. aug 2017, 11:05

Det var vel heller ikke for meget forlangt:

Billede

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1373
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB-Jones » 2. aug 2017, 11:05

Gamen skrev:
AaB-Jones skrev:
Gamen skrev:Ufatteligt at danske medier har været så lang tid om at fange den historie med Thelander. Men ja, det er ganske rigtigt at Thelander for 2 dage siden rejste kravet ved domstolene, efter at ham og klubben ikke kunne enes om størrelsen af den økonomiske kompensation. Amatøragtig ledelse i PAO. Der er intet nyt om hvor han skal hen.
Ok, har der været skrevet yderligere om forbindelsen til Reading i de medier, du har orienteret dig i? Og er Thelander pt skadesfri?
Nej, og ja.
Tak, lad os håbe at den forbindelse er blevet glemt efter en insisterende henvendelse fra Gaarde :-)

Jeg kan se, at Vegard Forren er ude af billedet - han er returneret til Molde (her burde vi kunne have været med). Til gengæld er Even Hovland vist også stadig uden kontrakt, så der burde være muligheder på den position også. Jeg ved så ikke andet om Hovland end, at han er inde omkring det norske landshold.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 2. aug 2017, 11:12

AaB-Jones skrev: Jeg ved så ikke andet om Hovland end, at han er inde omkring det norske landshold.
... hvor han har været stærkt kritiseret, efter en række dårlige præstationer. Jeg ved ikke om jeg håber på ham til AaB, jeg tror han vil være relativt dyr i drift.

Hvis man skal tage de græske medier for pålydende, så var de Thelander-bud der kom fra Championship for en måned siden, og dermed sandsynligvis også fra Reading, på en relativt beskeden (efter Championship-standarder) løn på omkring 1.0-1.2 mio. kr/årligt. Der må man gå stærkt ud fra at vi kan være med.
Meget indikerer også at han vil blive back-up i Reading hvis det når dertil - det er han næppe så interesseret i.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 2. aug 2017, 11:45

Chinedu Obasi skiftede desværre til AIK. Da han spillede de sidste måneder i AIK sidste sæson på leje var han ubetinget den bedste angriber jeg har set i Allsvenskan de sidste 5 år - på et helt, helt andet niveau end sine medspillere. Sådan en type kunne AaB godt have brugt også selvom det så bare var for resten af sæsonen.

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Bundgaard » 2. aug 2017, 11:45

binderup skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... i-transfer
Gaarde du har bare ikke at skuffe os
Syntes da AaB mangler en leder i forsvaret, syntes ikke at jeg husker ham som lederen, kan være jeg husker forkert
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

RendOs
Drenge
Drenge
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19. feb 2017, 06:18

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af RendOs » 2. aug 2017, 12:44

Bundgaard skrev:
binderup skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... i-transfer
Gaarde du har bare ikke at skuffe os
Syntes da AaB mangler en leder i forsvaret, syntes ikke at jeg husker ham som lederen, kan være jeg husker forkert
Du husker forkert.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 2. aug 2017, 13:27

Ved ikke helt med Thelander. Fysisk kommer han virkelig med noget vi mangler på vores hold - vi mangler noget duelstyrke og luftstyrke, men er han "den kloge leder" der kan binde et forsvar sammen. Jeg frygter lidt en situation, hvor vi står med to individuelt rigtigt gode stoppere, men at de ikke fungerer sammen fordi ingen af dem er lederen der får det til at køre. Ser vi alene på de spillemæssige kvaliteter er det et YES SIR her fra, ser vi på hvordan det passer med truppen er det et Mjaeh og ser vi på skadeshistorik er det et spørgsmålstegn fordi vi ved han har døjet med drøje skader, men jeg ikke ved hvor plaget han har været de sidste par år, men det er ikke noget ved at signe ham hvis det skadesmæssigt bliver Ene om igen.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Brodernumsi » 2. aug 2017, 13:46

Gamen skrev:Ufatteligt at danske medier har været så lang tid om at fange den historie med Thelander. Men ja, det er ganske rigtigt at Thelander for 2 dage siden rejste kravet ved domstolene, efter at ham og klubben ikke kunne enes om størrelsen af den økonomiske kompensation. Amatøragtig ledelse i PAO. Der er intet nyt om hvor han skal hen.
Han er jo ikke tidligere BiF-spiller.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Dunkel
Junior
Junior
Indlæg: 72
Tilmeldt: 30. aug 2011, 22:27
Favoritspiller: Patrick Kristensen, Jozo Matovac & Frank Strandli
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Dunkel » 2. aug 2017, 14:34

Jeg siger det gerne igen.
Jeg vil så gerne, at AaB henter Søren Reese.

Og jeg ved godt, det er praktisk talt umuligt, men han kunne sammen med Okore udgøre et fremragende forsvar. Og så vil de supplere hinanden fantastisk i min verden.
Stav nu forhelvede spillernes navne rigtigt!

Brugeravatar
Broendum
1. div
1. div
Indlæg: 471
Tilmeldt: 21. apr 2008, 21:15
Geografisk sted: Kbh.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Broendum » 2. aug 2017, 14:55

Brodernumsi skrev:
Gamen skrev:Ufatteligt at danske medier har været så lang tid om at fange den historie med Thelander. Men ja, det er ganske rigtigt at Thelander for 2 dage siden rejste kravet ved domstolene, efter at ham og klubben ikke kunne enes om størrelsen af den økonomiske kompensation. Amatøragtig ledelse i PAO. Der er intet nyt om hvor han skal hen.
Han er jo ikke tidligere BiF-spiller.
Men måske kommende ... (gys)

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1373
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB-Jones » 2. aug 2017, 15:02

Dunkel skrev:Jeg siger det gerne igen.
Jeg vil så gerne, at AaB henter Søren Reese.

Og jeg ved godt, det er praktisk talt umuligt, men han kunne sammen med Okore udgøre et fremragende forsvar. Og så vil de supplere hinanden fantastisk i min verden.
Han er også min foretrukne, men jeg vil ikke tale imod Thelander - selvom det nok vil fordre, at hans lederegenskaber er blevet udviklet i Grækenland.

Både Reese og Thelander vil give os noget tiltrængt luftstyrke og målfarlighed + stærkt duelspil. Jeg ser plus til Reese på, at han er venstrebenet og ok på bolden - Det skal Thelander også have udviklet sig i det græske.

Tror dog Reese er helt urealistisk - Gaarde er jo efter sigende blevet afvist af Viborg og bruger næppe de fleste penge på en stopper.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Yankee » 2. aug 2017, 15:14

Dunkel skrev:Jeg siger det gerne igen.
Jeg vil så gerne, at AaB henter Søren Reese.
Jeg synes Søren Reese er udmærket, men han har godt nok nogle motivationsproblemer. Jeg har set et par af Viborgs opstartskampe og det har været ren bambi på glatis. Store personlige fejl og markante problemer i opspillet. Han har en forfærdelig attitude og slår ud med armene når hans forsvarsmakkere misser en aflevering op i banen eller clearer den til hjørne.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Maglau » 2. aug 2017, 15:38

Thelander der har spillet 10 kampe i sidste sæson er han den rigtige forstærkning lige her og nu.
Nå pyt vi er vant til købe rustne spillere der skal 20-30 kampe til at spille sig varm i - og det går jo forrygende
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9520AaB » 2. aug 2017, 16:09

Yankee skrev:
Dunkel skrev:Jeg siger det gerne igen.
Jeg vil så gerne, at AaB henter Søren Reese.
Jeg synes Søren Reese er udmærket, men han har godt nok nogle motivationsproblemer. Jeg har set et par af Viborgs opstartskampe og det har været ren bambi på glatis. Store personlige fejl og markante problemer i opspillet. Han har en forfærdelig attitude og slår ud med armene når hans forsvarsmakkere misser en aflevering op i banen eller clearer den til hjørne.
Hvis vi stadig har Lars Søndergaard på lønningslisten, kan de få ham i bytteBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Låst