Kampene i reserveholdsligaen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Martino » 21. aug 2017, 14:35

mich1596 skrev:
Martino skrev:De kan ligeså godt rykke Klitten op i Superligatruppen. Han er så giftig på den wingback. Safranko ser lovende ud faktisk. Man ser tydeligt i en kamp som denne Børstings styrker og mangler, han vinder en del bolde men smider ligeså mange væk. Lyngø og Konnerup gør det fint i det centrale forsvar. Kakeeto bliver jeg aldrig fan af.
Hvem af klitten brødrene?
De kan starte med Lukas. Oliver er også dygtig dog.
Jeg savner Winsnes

JAMK
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 23
Tilmeldt: 19. aug 2017, 08:28

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af JAMK » 21. aug 2017, 14:43

Til sidst: Nærkamp to meter fra AaBs målstreg og bolden røg i vejret. Rinne hoppede og fik fumlet bolden mod eget mål hvor to OBere stod og kunne prikke bolden ind. Klart drop som jeg så det. Kun Rinne appellerede for frispark.

Gamen

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Gamen » 21. aug 2017, 14:46

JAMK skrev:Til sidst: Nærkamp to meter fra AaBs målstreg og bolden røg i vejret. Rinne hoppede og fik fumlet bolden mod eget mål hvor to OBere stod og kunne prikke bolden ind. Klart drop som jeg så det. Kun Rinne appellerede for frispark.
Øv, han har ellers brug for en god start. Hvordan med hans igangsætninger?

JAMK
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 23
Tilmeldt: 19. aug 2017, 08:28

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af JAMK » 21. aug 2017, 14:57

Rinne var ikke voldsomt meget i aktion. Havde vel tre redninger, som han dog også burde tage. Et par solide udkast. En enkelt førstegangsaflevering direkte ud i fødderne på forreste OB angriber. Så var han for langt ude ved OBs første og fumlede ved nummer to. Fem år er lang tid..... ej lad os nu lige se ham om et par måneder.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af FIDEL » 21. aug 2017, 15:19

JAMK skrev:Til sidst: Nærkamp to meter fra AaBs målstreg og bolden røg i vejret. Rinne hoppede og fik fumlet bolden mod eget mål hvor to OBere stod og kunne prikke bolden ind. Klart drop som jeg så det. Kun Rinne appellerede for frispark.
Det er super at vi har hentet en målmand, som ikke kan tage med hænder. Han ligner mere en sweeper....

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Kokkefar » 21. aug 2017, 15:22

FIDEL skrev:
JAMK skrev:Til sidst: Nærkamp to meter fra AaBs målstreg og bolden røg i vejret. Rinne hoppede og fik fumlet bolden mod eget mål hvor to OBere stod og kunne prikke bolden ind. Klart drop som jeg så det. Kun Rinne appellerede for frispark.
Det er super at vi har hentet en målmand, som ikke kan tage med hænder. Han ligner mere en sweeper....
Nåmen det mangler vi også, så det er jo fint!

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af De Fem » 21. aug 2017, 16:08

JAMK skrev:Rinne var ikke voldsomt meget i aktion. Havde vel tre redninger, som han dog også burde tage. Et par solide udkast. En enkelt førstegangsaflevering direkte ud i fødderne på forreste OB angriber. Så var han for langt ude ved OBs første og fumlede ved nummer to. Fem år er lang tid..... ej lad os nu lige se ham om et par måneder.
Flopper han får Nordjyskes journalister det i det mindste nemt:

Rinne for Ringe: AaB taber playoff og ryger ned i anden division. :danmarkfan:

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Hovedet » 22. aug 2017, 11:55

Funky skrev:
JAMK skrev:Stærk, stærk kamp af Lukas Klitten. Ahlmann bør kigge sig over skulderen.

Ramkilde gjorde det også fint. Han er kvik i spilopfattelsen og ganske hurtig på fødderne. Er også god til at dække bolden og presse modstanderne.

Safranko gjorde det OK.

Til gengæld så Rinne skidt ud. Kostede vel begge mål. Håber det bare er rust. Kakeeto var også svag. Ingen grund til at satse på ham.
Lansing er måske ikke så sikker på at komme til at varme bænken, som det kunne lyde til.
Vi henter vel for fanden ikke en svensker i Gent på en 5-årig kontrakt for at vedkommende skal agere Carsten Christensen!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Funky » 22. aug 2017, 12:03

Hovedet skrev:
Funky skrev:
JAMK skrev:Stærk, stærk kamp af Lukas Klitten. Ahlmann bør kigge sig over skulderen.

Ramkilde gjorde det også fint. Han er kvik i spilopfattelsen og ganske hurtig på fødderne. Er også god til at dække bolden og presse modstanderne.

Safranko gjorde det OK.

Til gengæld så Rinne skidt ud. Kostede vel begge mål. Håber det bare er rust. Kakeeto var også svag. Ingen grund til at satse på ham.
Lansing er måske ikke så sikker på at komme til at varme bænken, som det kunne lyde til.
Vi henter vel for fanden ikke en svensker i Gent på en 5-årig kontrakt for at vedkommende skal agere Carsten Christensen!
Næh, men bolden er som bekendt rund, osv.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Hovedet » 22. aug 2017, 14:07

Funky skrev:
Hovedet skrev:
Funky skrev:
JAMK skrev:Stærk, stærk kamp af Lukas Klitten. Ahlmann bør kigge sig over skulderen.

Ramkilde gjorde det også fint. Han er kvik i spilopfattelsen og ganske hurtig på fødderne. Er også god til at dække bolden og presse modstanderne.

Safranko gjorde det OK.

Til gengæld så Rinne skidt ud. Kostede vel begge mål. Håber det bare er rust. Kakeeto var også svag. Ingen grund til at satse på ham.
Lansing er måske ikke så sikker på at komme til at varme bænken, som det kunne lyde til.
Vi henter vel for fanden ikke en svensker i Gent på en 5-årig kontrakt for at vedkommende skal agere Carsten Christensen!
Næh, men bolden er som bekendt rund, osv.
Selvfølgelig. Blev bare lige lidt arrig ved tanken :-) - ikke et ondt ord om CC i øvrigt. Han var en rigtig fin back up.

Gamen

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Gamen » 22. aug 2017, 14:12

Hovedet skrev:
Selvfølgelig. Blev bare lige lidt arrig ved tanken :-) - ikke et ondt ord om CC i øvrigt. Han var en rigtig fin back up.
Det kan jo så nok diskuteres, når en af grundene til Nicolai Larsens faldende niveau er at han helt åbenlyst har manglet konkurrence. Det har han jo også selv sagt.
Tømrer-Carsten var sikkert en fin fyr, men en klub som AaB SKAL have en bedre anden-målmand.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Hovedet » 22. aug 2017, 14:48

Gamen skrev:
Hovedet skrev:
Selvfølgelig. Blev bare lige lidt arrig ved tanken :-) - ikke et ondt ord om CC i øvrigt. Han var en rigtig fin back up.
Det kan jo så nok diskuteres, når en af grundene til Nicolai Larsens faldende niveau er at han helt åbenlyst har manglet konkurrence. Det har han jo også selv sagt.
Tømrer-Carsten var sikkert en fin fyr, men en klub som AaB SKAL have en bedre anden-målmand.
Sådan lige på stående fod mener jeg, at CC stod helt fejlfrit i et par Superligakampe og i øvrigt i gruppespillet mod Rio Ave, hvor han helt fremragende snuppede et frispark. I forhold til den begrænsede spilletid kan der ikke udsættes en finger på ham. Men jeg erkender, at jeg ikke er gået så farligt meget op i AaBs 2. målmand.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Jakobsen » 22. aug 2017, 15:00

Hovedet skrev:
Gamen skrev:
Hovedet skrev:
Selvfølgelig. Blev bare lige lidt arrig ved tanken :-) - ikke et ondt ord om CC i øvrigt. Han var en rigtig fin back up.
Det kan jo så nok diskuteres, når en af grundene til Nicolai Larsens faldende niveau er at han helt åbenlyst har manglet konkurrence. Det har han jo også selv sagt.
Tømrer-Carsten var sikkert en fin fyr, men en klub som AaB SKAL have en bedre anden-målmand.
Sådan lige på stående fod mener jeg, at CC stod helt fejlfrit i et par Superligakampe og i øvrigt i gruppespillet mod Rio Ave, hvor han helt fremragende snuppede et frispark. I forhold til den begrænsede spilletid kan der ikke udsættes en finger på ham. Men jeg erkender, at jeg ikke er gået så farligt meget op i AaBs 2. målmand.
Mener da egentlig også CC har klaret hans få kampe meget godt. Det eneste dårlige jeg husker ham for var nogle udspark der var en vaskeægte Jimmy Nielsen classic, hvor de blev høvlet udover sidelinien i venstre side oppe på den anden side af midterlinjen.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Hanga » 22. aug 2017, 15:06

Gamen skrev:
Hovedet skrev:
Selvfølgelig. Blev bare lige lidt arrig ved tanken :-) - ikke et ondt ord om CC i øvrigt. Han var en rigtig fin back up.
Det kan jo så nok diskuteres, når en af grundene til Nicolai Larsens faldende niveau er at han helt åbenlyst har manglet konkurrence. Det har han jo også selv sagt.
Tømrer-Carsten var sikkert en fin fyr, men en klub som AaB SKAL have en bedre anden-målmand.
Mit indtryk har egentlig altid været at CC var en habil målmand, og han har gjort det glimrende, de få gange han fik chancen på 1. holdet. Jeg har også haft det indtryk, at AaB længe ønskede en klar opdeling mellem 1. og 2. målmand. Synes altid at man har gjort meget ud af at pointere, at NL var førstemålmand. Det kan måske være sundt for en ung målmand ikke at have for meget pres på sig, men i takt med at Larsen gik fra talent til erfaren, har han naturligvis haft stigende behov for at blive presset og udfordret. Jeg tror det er sundt at man langt om længe kører en mere åben tilgang.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

sociopaten
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 28. apr 2008, 16:36

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af sociopaten » 27. aug 2017, 20:53

Hvor kan man se kampprogrammet for reserveligaen? AaB plejer at melde ud cirka en time før kampstart på facebook når de spiller, hvilket jo er ret presset, hvis man gerne vil derud.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af 634 » 27. aug 2017, 21:37

sociopaten skrev:Hvor kan man se kampprogrammet for reserveligaen? AaB plejer at melde ud cirka en time før kampstart på facebook når de spiller, hvilket jo er ret presset, hvis man gerne vil derud.
http://www.aabaf1885.dk/stillinger-resu ... lId=259208
Husk at scrolle ned
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

sociopaten
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 28. apr 2008, 16:36

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af sociopaten » 28. aug 2017, 00:26

634 skrev:
sociopaten skrev:Hvor kan man se kampprogrammet for reserveligaen? AaB plejer at melde ud cirka en time før kampstart på facebook når de spiller, hvilket jo er ret presset, hvis man gerne vil derud.
http://www.aabaf1885.dk/stillinger-resu ... lId=259208
Husk at scrolle ned
Det kampprogram er noget mangelfulgt er det ikke? Der ser det ud til de kun spiller cirka en gang om måneden og OB kampen står der eksempelvis ikke.

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af swfc » 28. aug 2017, 04:32

sociopaten skrev:
634 skrev:
sociopaten skrev:Hvor kan man se kampprogrammet for reserveligaen? AaB plejer at melde ud cirka en time før kampstart på facebook når de spiller, hvilket jo er ret presset, hvis man gerne vil derud.
http://www.aabaf1885.dk/stillinger-resu ... lId=259208
Husk at scrolle ned
Det kampprogram er noget mangelfulgt er det ikke? Der ser det ud til de kun spiller cirka en gang om måneden og OB kampen står der eksempelvis ikke.
DBU.dk må have det opdaterede program. Vi er slet ikke i reserveholdspulje med OB?
AaB i hjertet

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Køllen I Møllen » 28. aug 2017, 07:14

OB-kampen var en ekstra træningskamp.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af 634 » 28. aug 2017, 07:47

Der var en som skrev et sted at AaB spiller træningskamp mod Silkeborg idag, men hvornår og hvor ?
Jeg fatter ikke at AaB vil have så meget diskretion om deres kampe.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Besvar