Nicolai Larsen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Jesper Schmidt » 18. jul 2017, 22:01

Legum Magister skrev:
FlæskeFrank skrev: Jeg tror på Lansing og Larsen. Larsen er en god målmand, men virker til at have godt af luftforandring. Luftforandring kan man også få med en ny træner/chef og medspillere. Sidste forår kostede hans fejl os, men en stor del dette forår var (også) holdets/medspillernes skyld.
Jeg er ikke den store Nicolai Larsen fan; men mener nu, at man må anerkende, at han stod en rigtig god kamp i Parken. Hans dobbeltredning alene var altså nok til at give lidt kredit i banken om man så må sige.
Jeg er enig, og synes også vi lige skal huske at give ham kredit når han fortjener det. Den redning var voldsomt høj klasse, ikke mindst fordi han kommer så hurtigt op fra den første og ud i Kusk. I det hele taget en vel totalt fejlfri kamp af Larsen, og en kampafgørende redning... hvor har man savnet det.

Jeg håber for begge parter at han får sin drøm om et udlandseventyr opfyldt, men hvor ville det være dejligt hvis hans sidste tid i AaB kommer til at vise os den "gamle" Larsen igen. Jeg under ham i høj grad at få et godt eftermæle i AaB.

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af 9000AA » 30. aug 2017, 13:17


gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af gravballe » 30. aug 2017, 13:18

lol ikke så meget interesse fra udlandet åbenbart.. gad vide hvorfor... Nå men tak for alt Nicolai...

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Buzz Killington » 30. aug 2017, 13:24

Tak for alt, og tak for en stor svækkelse af FCN, og forhåbenlig en styrkelse af AaB.

edit: ej, fortrød det øjeblik jeg skrev det. Han er en ok superligamålmand, men han har jo ikke det i fødderne FCN ønsker. Så hvorfor de henter ham kan jeg ikke lige få øje på.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af raekkeettre » 30. aug 2017, 13:28

Alt det bedste til ham!! Han er gået i stå de seneste år i AaB - så håber han kan finde sit personlige top i FCN - Vi skylder ham et stor hyldest for altid at være en god ambassadør for AaB!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Forza » 30. aug 2017, 13:33

Meget underligt skifte i min bog. Larsen har jo hele tiden stilet efter et udenlands ophold.

Først og fremmest er jeg taknemmelig for Larsens mange år i AaB. De seneste år har han været en svækkelse for holdet efter min mening og jeg har været en stor kritiker af ham. Det ændrer dog ikke ved at han har været en værdig repræsentant for AaB.

Jeg er ret spændt på hvad AaB indkasseret på den handel.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Gamen » 30. aug 2017, 13:34

Forza skrev: Jeg er ret spændt på hvad AaB indkasseret på den handel.
Sikkert max et par mille. Gentleman-aftale.

Men altså, meget mere er han heller ikke værd i sin nuværende form. Tak for at være en værdig repræsentant for klubben, og så må vi se om Rinne er en op- eller nedgradering.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Forza » 30. aug 2017, 13:42

Gamen skrev:
Forza skrev: Jeg er ret spændt på hvad AaB indkasseret på den handel.
Sikkert max et par mille. Gentleman-aftale.

Men altså, meget mere er han heller ikke værd i sin nuværende form. Tak for at være en værdig repræsentant for klubben, og så må vi se om Rinne er en op- eller nedgradering.
Han er heller ikke mere værd og med et år tilbage af kontrakten vil jeg umiddelbart tænke en mio.

Bliver spændende med Rinne ja, selvom han skuffede i den første kamp for reserverne.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

JAMK
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 23
Tilmeldt: 19. aug 2017, 08:28

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af JAMK » 30. aug 2017, 13:49

Larsen har samlet set været god for AaB, men pilen de sidste par år har peget nedad. Rinne har nu 10 dage til at komme 800% bedre i form end den, han var i for reserverne mod OB...

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Frygah » 30. aug 2017, 13:56

Tak for tiden, Nicolai.

Man sidder lidt med følelsen af det nok er bedst for begge parter. Dels fordi han var gået i stå og har virket til at trænge til en ny udfordring, dels fordi han har forstærket vores usikkerhed i vores forsvar, med vage indgreb og knap så gode bolde med fødderne.

Omvendt må vi så også sige, at vi virkelig ikke har haft en stor succesrate de seneste par transfervinduer med afløsere til spillere vi har sagt farvel til.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Pastorius » 30. aug 2017, 13:59

Også tak for alt til Larsen herfra.

Alle mulige forbehold eller retfærdiggørelse af transferen hører ikke hjemme på nuværende tidspunkt - særligt ikke når vi siger farvel til en spiller der har været med til at hjemføre the double! Det bør give en vis kredit til eftermælet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Gamen » 30. aug 2017, 14:04

Pastorius skrev:Også tak for alt til Larsen herfra.
Alle mulige forbehold eller retfærdiggørelse af transferen hører ikke hjemme på nuværende tidspunkt - særligt ikke når vi siger farvel til en spiller der har været med til at hjemføre the double! Det bør give en vis kredit til eftermælet.
Bevares - men det er jo ikke ligefrem Jimmy Nielsen vi siger farvel til. Man kan selvfølgelig bebrejde AaB, at han ikke er blevet presset nok de senere år (det har han selv givet udtryk for), men han har sandt for dyden heller ikke virket specielt ærgerrig efter at forbedre sig. Han er stagneret fuldstændig. Det er fint for både ham og AaB at han kommer videre.

Der er ingen spillere der er større end klubben, og så længe han har været en hæmsko for klubbens fremgang (og det har han de sidste par år), så er der ingen grund til at lovprise ham som om han var Messias :-)
Farvel, tak for tro tjeneste - videre i teksten.

Dunkel
Junior
Junior
Indlæg: 72
Tilmeldt: 30. aug 2011, 22:27
Favoritspiller: Patrick Kristensen, Jozo Matovac & Frank Strandli
Geografisk sted: 9000

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Dunkel » 30. aug 2017, 14:07

Jeg er virkelig ked af at skulle sige farvel til Larsen. Hans præstationer i den her sæson har været i topklasse. Han har bevist, at han er en rigtig dygtig keeper.

Tak for denne gang, Larsen! En mand, der har været en nøglefigur i den bedste tid i klubbens historie, fortjener en kæmpe anerkendelse.
Stav nu forhelvede spillernes navne rigtigt!

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af 9000AaB » 30. aug 2017, 14:11

Syntes nu det er fint nok han smutter.
Vi ved selvfølgelig ikke hvor god alternativet er men Larsen må nået nær være en af liganes dårligste målmænd (og ja ved godt jeg får ballade nu)
Glæder mig til at se Rinne når han komme igang, ellers syntes jeg Lansing er virkelig spændende og god.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Pastorius » 30. aug 2017, 14:22

Gamen skrev:
Pastorius skrev:Også tak for alt til Larsen herfra.
Alle mulige forbehold eller retfærdiggørelse af transferen hører ikke hjemme på nuværende tidspunkt - særligt ikke når vi siger farvel til en spiller der har været med til at hjemføre the double! Det bør give en vis kredit til eftermælet.
Bevares - men det er jo ikke ligefrem Jimmy Nielsen vi siger farvel til. Man kan selvfølgelig bebrejde AaB, at han ikke er blevet presset nok de senere år (det har han selv givet udtryk for), men han har sandt for dyden heller ikke virket specielt ærgerrig efter at forbedre sig. Han er stagneret fuldstændig. Det er fint for både ham og AaB at han kommer videre.

Der er ingen spillere der er større end klubben, og så længe han har været en hæmsko for klubbens fremgang (og det har han de sidste par år), så er der ingen grund til at lovprise ham som om han var Messias :-)
Farvel, tak for tro tjeneste - videre i teksten.
Jeg er ret sikker på at der ikke er én eneste spiller i AaB der har følt sig større end klubben, hvis han har fulgt med på debatsiden.

Vi er hårde ved vores egne. Særligt hvis de formaster sig til ikke at spille hele deres karriere i AaB.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Mr. Larsen » 30. aug 2017, 14:26

Forventelig, Gaarde har ikke kunnet leveret et hold som har styrken tli at matche Larsen´s ambitions niveau, et skifte til FCN er egentlig ikke særligt overraskende, de ligger til i toppen og en god præstation i Europa (såfremt de kan holde pladsen i toopen), gir gode muligheder for et salg til en europæisk klub næste sæson.

Tak for indsatsen Nikolai, Held & Lykke i Fremtiden :)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Forza » 30. aug 2017, 14:28

Pastorius skrev:
Gamen skrev:
Pastorius skrev:Også tak for alt til Larsen herfra.
Alle mulige forbehold eller retfærdiggørelse af transferen hører ikke hjemme på nuværende tidspunkt - særligt ikke når vi siger farvel til en spiller der har været med til at hjemføre the double! Det bør give en vis kredit til eftermælet.
Bevares - men det er jo ikke ligefrem Jimmy Nielsen vi siger farvel til. Man kan selvfølgelig bebrejde AaB, at han ikke er blevet presset nok de senere år (det har han selv givet udtryk for), men han har sandt for dyden heller ikke virket specielt ærgerrig efter at forbedre sig. Han er stagneret fuldstændig. Det er fint for både ham og AaB at han kommer videre.

Der er ingen spillere der er større end klubben, og så længe han har været en hæmsko for klubbens fremgang (og det har han de sidste par år), så er der ingen grund til at lovprise ham som om han var Messias :-)
Farvel, tak for tro tjeneste - videre i teksten.
Jeg er ret sikker på at der ikke er én eneste spiller i AaB der har følt sig større end klubben, hvis han har fulgt med på debatsiden.

Vi er hårde ved vores egne. Særligt hvis de formaster sig til ikke at spille hele deres karriere i AaB.

Synes du da Larsen skal lovprises for hans seneste sæsoner i AaB? Man bliver da nødt til at se på de aktuelle præstationer fremfor hvad han præsterede for 3 år siden.

Jeg kan slet ikke se hvad FCN skal bruge ham til. Deres form for opspil nedefra er han rigtig dårlig til, samtidig er han virkelig ikke særlig god på høje bolde. FCN har (ligesom os) en rigtig lav trup og der hjælper han ikke ligefrem i feltet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af BoT » 30. aug 2017, 14:33

Man kan godt blive lidt bekymret. Er Rinne klar til at være 1. keeper? Nicolai har været stabil og pålidelig i de første kampe - og vi har bestemt ikke brug for et usikkerhedsmoment i defensiven...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Pastorius » 30. aug 2017, 14:35

Forza skrev:
Synes du da Larsen skal lovprises for hans seneste sæsoner i AaB? Man bliver da nødt til at se på de aktuelle præstationer fremfor hvad han præsterede for 3 år siden.

Jeg kan slet ikke se hvad FCN skal bruge ham til. Deres form for opspil nedefra er han rigtig dårlig til, samtidig er han virkelig ikke særlig god på høje bolde. FCN har (ligesom os) en rigtig lav trup og der hjælper han ikke ligefrem i feltet.
Jeg har skrevet hvad jeg synes jeg skal skrive om Larsen på nuværende tidspunkt. Jeg burde have forudset at det ville have den modsatte effekt af den jeg ønskede.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nicolai Larsen

Indlæg af Forza » 30. aug 2017, 14:37

BoT skrev:Man kan godt blive lidt bekymret. Er Rinne klar til at være 1. keeper? Nicolai har været stabil og pålidelig i de første kampe - og vi har bestemt ikke brug for et usikkerhedsmoment i defensiven...
Jeg deler din frygt baseret på Rinnes første kamp for reserverne.

Omvendt skal han være klar, ellers er det en katastrofe fra Gaardes side. Hvis vi henter en svensk keeper som har været i perifirien af landsholdet for 3.5 mio skal han kunne præstere fra dag 1. Især når vi har scoutet ham siden inden han skiftede til Belgien.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar