Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
boldspiller
Junior
Junior
Indlæg: 66
Tilmeldt: 3. jun 2017, 16:08
Favoritspiller: Jeppe Curth.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af boldspiller » 1. sep 2017, 15:38

Gamen skrev:
Funky skrev:
Ok, fair nok, jeg havde ikke noget klart indtryk af Rokkedal, derfor mit spørgsmål.
Det tror jeg ikke der er nogen der har. Men når man er vraget til både venstre back og centerforsvaret gang på gang, og er overhalet af 3 mand siden man blev rykket op, så har man ingen fremtid på førsteholdet i AaB. Videre med ham - han er ikke god nok.
Rokkedal er færdig i AaB, og begge parter er enige og indforstået med det, så vidt jeg ved.

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Remark » 1. sep 2017, 16:08

boldspiller skrev:
Gamen skrev:
Funky skrev:
Ok, fair nok, jeg havde ikke noget klart indtryk af Rokkedal, derfor mit spørgsmål.
Det tror jeg ikke der er nogen der har. Men når man er vraget til både venstre back og centerforsvaret gang på gang, og er overhalet af 3 mand siden man blev rykket op, så har man ingen fremtid på førsteholdet i AaB. Videre med ham - han er ikke god nok.
Rokkedal er færdig i AaB, og begge parter er enige og indforstået med det, så vidt jeg ved.
Rokkedal er for længst meldt færdig i AaB, udlejet til Thisted i 2.div dette efterår

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af troelsh » 1. sep 2017, 16:32

Remark skrev:
boldspiller skrev:
Gamen skrev:
Funky skrev:
Ok, fair nok, jeg havde ikke noget klart indtryk af Rokkedal, derfor mit spørgsmål.
Det tror jeg ikke der er nogen der har. Men når man er vraget til både venstre back og centerforsvaret gang på gang, og er overhalet af 3 mand siden man blev rykket op, så har man ingen fremtid på førsteholdet i AaB. Videre med ham - han er ikke god nok.
Rokkedal er færdig i AaB, og begge parter er enige og indforstået med det, så vidt jeg ved.
Rokkedal er for længst meldt færdig i AaB, udlejet til Thisted i 2.div dette efterår
Thisted spiller 1.div, og han kan ikke spille sig på holdet selv når der er skader, så han er nok ikke fremtidens mand i vores forsvar

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 667
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af jayC » 2. sep 2017, 08:10

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... e-spillere

Kunne der være nogle spillere i blandt der, som kunne være noget for os?
Umiddelbart tænker jeg thomas Juel, som spillede i AGF i foråret - her viste han stabilitet i et ellers skræntende forsvar. Han kunne være en fin makker til Okore.
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Patmand » 2. sep 2017, 09:29

jayC skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... e-spillere

Kunne der være nogle spillere i blandt der, som kunne være noget for os?
Umiddelbart tænker jeg thomas Juel, som spillede i AGF i foråret - her viste han stabilitet i et ellers skræntende forsvar. Han kunne være en fin makker til Okore.
Man slap ikke af med flere af de spillere som aldrig/sjældent spiller, derfor er truppen lidt for stor for nuværende. Så nej, AaB henter ikke flere ind nu og da slet ikke af den kvalitet.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamling » 3. sep 2017, 07:14

Så er sommerens misarable vindue lukket og vi kan begynde at åbne en tråd for vintervinduet hvor vi kan drøfte alle de fortsatte åbenlyse mangler på holdet !!!
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af MrBangDK » 3. sep 2017, 08:08

Så er sommerens spændende transfervindue slut. Vi har fået en del nye spillere ind, og det bliver spændende at se, om de kan løfte spillet hos AaB, så vi kan opfylde det lidet flatterende mål om top 6.

Nu kan vi begynde at diskutere på hvilke pladser vi kommer til at mangle forstærkninger.
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 3. sep 2017, 11:01

Gaarde6 skrev:
FlæskeFrank skrev:
Gaarde6 skrev:Gaarde fik løst nogle problemer, men det altoverskyggende gjorde han intet ved. Nemlig kant positionerne, hvor jeg tror vi fortsat vil have store store problemer.
Det er jeg så ikke enig i. Han fik netop gjort noget ved de to altoverskyggende problemer: Midterforsvaret og angrebet, hvor han hentede Okore og Safranko.

Kanten kunne kun være nr. 3 problem i det hierarki.
Vi får altså svært ved at score mål, når vi ikke har nogle offensive spillere, som kan sætte vores angribere op.
Jo vi har Flores. Men vores modstandere er jo ikke dumme. Lukker de Flores ned og lurer på Pallesens fremløb, hvad har vi så tilbage af offensive muligheder? Vi skal ikke forvente at Würtz, Lesniak eller MC kan spille os frem til chancerne! Så spiller vi lige nu med Risgård som "kant" hvilket BESTEMT heller ikke er hans plads.

Enig i at forsvaret var vigtigere (Sorry) Men kanterne er vores næststørste problem i mine øjne.
De to ting er lige vigtige imo. Kasper P og Blåbjerg er blandt det tyndeste øl i suppen og de bliver ikke bedre. Det er bekymrende vi skal spille endnu en halv sæson med mindst en af de to som fast mand. De vil ikke kunne spille på 11-12 af de andre hold. På kanterne mangler viindividuel kvalitet. Børsting og Meilinger kan være fine fyld spillere på et hold hvor konceptet virker, men ikke dem der bærer offensiven. Flores kan ikke det hele selv og Thellufsen er kun på et niveau, hvor han er god hver 4-5 kamp. Så er der Rolim, men var han så god man satsede på ham var det nok blevet til mere end leje. Det er en tilgang der på alle måder skriger lottokupon frem for den kvalitetsspiller vi mangler.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Freddie » 3. sep 2017, 12:12

Jakobsen skrev:
De to ting er lige vigtige imo. Kasper P og Blåbjerg er blandt det tyndeste øl i suppen og de bliver ikke bedre. Det er bekymrende vi skal spille endnu en halv sæson med mindst en af de to som fast mand. De vil ikke kunne spille på 11-12 af de andre hold. På kanterne mangler viindividuel kvalitet. Børsting og Meilinger kan være fine fyld spillere på et hold hvor konceptet virker, men ikke dem der bærer offensiven. Flores kan ikke det hele selv og Thellufsen er kun på et niveau, hvor han er god hver 4-5 kamp. Så er der Rolim, men var han så god man satsede på ham var det nok blevet til mere end leje. Det er en tilgang der på alle måder skriger lottokupon frem for den kvalitetsspiller vi mangler.
Meget godt set efter at Rolim har spillet 20 minutter i Odense. Jeg er imponeret. Bortset fra det er der altid spørgsmålstegn ved et fodboldhold. Jeg er indstillet på at gøre som jeg plejer, nemlig at tage en kamp ad gangen, og ikke lade mig gå på.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 3. sep 2017, 13:39

Freddie skrev:
Jakobsen skrev:
De to ting er lige vigtige imo. Kasper P og Blåbjerg er blandt det tyndeste øl i suppen og de bliver ikke bedre. Det er bekymrende vi skal spille endnu en halv sæson med mindst en af de to som fast mand. De vil ikke kunne spille på 11-12 af de andre hold. På kanterne mangler viindividuel kvalitet. Børsting og Meilinger kan være fine fyld spillere på et hold hvor konceptet virker, men ikke dem der bærer offensiven. Flores kan ikke det hele selv og Thellufsen er kun på et niveau, hvor han er god hver 4-5 kamp. Så er der Rolim, men var han så god man satsede på ham var det nok blevet til mere end leje. Det er en tilgang der på alle måder skriger lottokupon frem for den kvalitetsspiller vi mangler.
Meget godt set efter at Rolim har spillet 20 minutter i Odense. Jeg er imponeret. Bortset fra det er der altid spørgsmålstegn ved et fodboldhold. Jeg er indstillet på at gøre som jeg plejer, nemlig at tage en kamp ad gangen, og ikke lade mig gå på.
Det er da fint du tager en kamp ad gangen. Fået ændrer bare ikke på, at vi ikke har fået de markante forstærkninger vi mangler for at løse de strukturelle problemer vi har i begge ender af banen. I stedet har vi fået en masse udenlandske spillere der i bedste fald er talenter og som vi skal integrere først. Tanken har jo hele tiden været en lokal stamme med udlændinge der løfter holdet. Så holder det ikke med alle de her lottokuponer og udviklingsspiller fra alle mulige mystiske steder. Den trupsmmensætning er bare ikke sund.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Freddie » 3. sep 2017, 14:06

Jakobsen skrev:
Det er da fint du tager en kamp ad gangen. Fået ændrer bare ikke på, at vi ikke har fået de markante forstærkninger vi mangler for at løse de strukturelle problemer vi har i begge ender af banen. I stedet har vi fået en masse udenlandske spillere der i bedste fald er talenter og som vi skal integrere først. Tanken har jo hele tiden været en lokal stamme med udlændinge der løfter holdet. Så holder det ikke med alle de her lottokuponer og udviklingsspiller fra alle mulige mystiske steder. Den trupsmmensætning er bare ikke sund.
Hvorfor skulle den trupsammensætning nu ikke virke. Mesterskabet i 1999 og til dels mesterskabet i 2008 byggede da på udlændinge. Tanken med en dansk stamme suppleret med udlændinge holder vel også. Af de 20 spillere, der har været på banen hidtil i sæsonen, er de 12 danske, og de 8 udlændinge. Personligt er jeg ligeglad med om de kommer fra månen. Hvis de vil spille i AaB-trøjen, er de med på mit hold.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 3. sep 2017, 14:46

Jakobsen skrev:
Freddie skrev:
Jakobsen skrev:
De to ting er lige vigtige imo. Kasper P og Blåbjerg er blandt det tyndeste øl i suppen og de bliver ikke bedre. Det er bekymrende vi skal spille endnu en halv sæson med mindst en af de to som fast mand. De vil ikke kunne spille på 11-12 af de andre hold. På kanterne mangler viindividuel kvalitet. Børsting og Meilinger kan være fine fyld spillere på et hold hvor konceptet virker, men ikke dem der bærer offensiven. Flores kan ikke det hele selv og Thellufsen er kun på et niveau, hvor han er god hver 4-5 kamp. Så er der Rolim, men var han så god man satsede på ham var det nok blevet til mere end leje. Det er en tilgang der på alle måder skriger lottokupon frem for den kvalitetsspiller vi mangler.
Meget godt set efter at Rolim har spillet 20 minutter i Odense. Jeg er imponeret. Bortset fra det er der altid spørgsmålstegn ved et fodboldhold. Jeg er indstillet på at gøre som jeg plejer, nemlig at tage en kamp ad gangen, og ikke lade mig gå på.
Det er da fint du tager en kamp ad gangen. Fået ændrer bare ikke på, at vi ikke har fået de markante forstærkninger vi mangler for at løse de strukturelle problemer vi har i begge ender af banen. I stedet har vi fået en masse udenlandske spillere der i bedste fald er talenter og som vi skal integrere først. Tanken har jo hele tiden været en lokal stamme med udlændinge der løfter holdet. Så holder det ikke med alle de her lottokuponer og udviklingsspiller fra alle mulige mystiske steder. Den trupsmmensætning er bare ikke sund.
Jeg synes det er fint vi har fået en del udlændinge ind igen, og er godt tilfreds med at vi får noget østeuropæisk hårdhed, sydamerikansk teknik, og en svensk målmand som ikke har kommunikationsproblemer med forsvaret.

Som jeg ser det er der i høj grad handlet ind for fremtiden, og det synes jeg er helt rigtigt at gøre. Nu vil tiden vise om kvaliteten er der, men sådan ville det i høj grad også være med de danske spillere vi ville have økonomi til at hente - hvis det er den sammenligning du vil lave.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 3. sep 2017, 15:00

Jesper Schmidt skrev:
Jakobsen skrev:
Freddie skrev:
Jakobsen skrev:
De to ting er lige vigtige imo. Kasper P og Blåbjerg er blandt det tyndeste øl i suppen og de bliver ikke bedre. Det er bekymrende vi skal spille endnu en halv sæson med mindst en af de to som fast mand. De vil ikke kunne spille på 11-12 af de andre hold. På kanterne mangler viindividuel kvalitet. Børsting og Meilinger kan være fine fyld spillere på et hold hvor konceptet virker, men ikke dem der bærer offensiven. Flores kan ikke det hele selv og Thellufsen er kun på et niveau, hvor han er god hver 4-5 kamp. Så er der Rolim, men var han så god man satsede på ham var det nok blevet til mere end leje. Det er en tilgang der på alle måder skriger lottokupon frem for den kvalitetsspiller vi mangler.
Meget godt set efter at Rolim har spillet 20 minutter i Odense. Jeg er imponeret. Bortset fra det er der altid spørgsmålstegn ved et fodboldhold. Jeg er indstillet på at gøre som jeg plejer, nemlig at tage en kamp ad gangen, og ikke lade mig gå på.
Det er da fint du tager en kamp ad gangen. Fået ændrer bare ikke på, at vi ikke har fået de markante forstærkninger vi mangler for at løse de strukturelle problemer vi har i begge ender af banen. I stedet har vi fået en masse udenlandske spillere der i bedste fald er talenter og som vi skal integrere først. Tanken har jo hele tiden været en lokal stamme med udlændinge der løfter holdet. Så holder det ikke med alle de her lottokuponer og udviklingsspiller fra alle mulige mystiske steder. Den trupsmmensætning er bare ikke sund.
Jeg synes det er fint vi har fået en del udlændinge ind igen, og er godt tilfreds med at vi får noget østeuropæisk hårdhed, sydamerikansk teknik, og en svensk målmand som ikke har kommunikationsproblemer med forsvaret.

Som jeg ser det er der i høj grad handlet ind for fremtiden, og det synes jeg er helt rigtigt at gøre. Nu vil tiden vise om kvaliteten er der, men sådan ville det i høj grad også være med de danske spillere vi ville have økonomi til at hente - hvis det er den sammenligning du vil lave.
Synes også det er fint at der er handelt ind til fremtiden.
Der er flere spillere i truppen, som vil kunne tage et stort skridt op af rent spillemæssigt, den næste sæsons tid (Her tænker jeg først og fremmest på Lesniak, MC, Flores og Pohl)
på mange måder har det været et fint vindue. Jeg kan dog ikke lade være med at blive sur over at Gaarde ikke løste kant problemet, når han jo har erkendt at det er der. Jeg synes det er for ringe simpelthen!
Og så vil jeg mene til den dag jeg ryger i graven at Blåbjerg og Kasper P er ganske fine reserver, men ikke mere end det.
Havde Gaarde hentet en Kant og en midterforsvar ville han have fået topkarakter herfra.
Nu vil jeg give ham en lunken karakter. Synes ikke han har bestået med så åbenlyse huller i truppen og han havde pengene til at løse dem.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 3. sep 2017, 16:00

Gaarde6 skrev:...og han havde pengene til at løse dem.
Det er jeg altså ikke sikker på er en korrekt konklusion.

Der er altså brugt rigtigt mange penge, med mange transferudgifter, og så tror jeg personligt langt fra det har været gratis at få Sloth og Holgersson ud af vagten. At vi kunne være i stand til at kunne hente Kusk eller Thomsen hvis det havde lykkedes, tror jeg ville være sket på en ekstra bevilling fra bestyrelsen.

Iøvrigt, hvis der ikke er brugt så mange penge som forventet/bevilget, må vi forvente at der kommer en meddelelse om opjustering af forventningerne til årsregnskabet. Det tror jeg ikke kommer til at ske.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af jonas386 » 3. sep 2017, 16:24

Transfervinduet skal også ses i lyset af hvordan vi håndterer vintervinduet. Gaarde bør allerede nu have nogle navne på blokken til især midterforsvaret, måske Sanneh, hvor KP/Blåbjerg stadig er spørgsmålstegn. Der er selvfølgelig en mulighed for, at en af de to løfter sig markant og/eller Lyngø kommer fra baghjul. Men indtil da, så bør vores fokus være at få en mere glidende overgang i vores transfers, fremfor de her radikale udskiftninger som vi har set eksempelvis i dette vindue.

Derudover har man vel stadig døren åben for en Kusk/Thomsen, såfremt det skulle blive en mulighed. For lige kort at kommentere på Thomsen, så mener jeg dog vi bør hente ham til den centrale midtbane, ved siden af en Lesniak og ikke som kantspiller.
Ellers er Risgaard/Würtz vel også færdige efter denne sæson, hvorfor en central midtbanespiller (det kunne eksempelvis være Thomsen) vel også er nødvendig. Selvom lige den position nok godt kan vente til sæsonens slutning.

Derudover bør vi selvfølgelig arbejde på at få noget af alt fyldet ud. Enten gennem videresalg (Meillinger) eller udleje (Abildgaard eksempelvis).

Til sidst synes jeg truppen efter hele sæsonen (forudsat vi ikke rykker ned) skal gennemevalueres. Hvilke af de unge spillere tror vi reelt på. Og hvem agerer pt bare som numerisk fyld. Tror vi eksempelvis på at en spiller som Børsting har det der skal til for at blive noget værd i AaB? Hvad med Abildgaard/Kakeeto osv.
Vi får mig bekendt et par spændende spillere op næste sæson med wessam og Klitten som de mest lysende talenter. Med vores talrntsatsning in mente, som jeg bestemt mener vi bær holde fast i, er vi også nødt til at anerkende at nogle talenter bare er større end andre. Og der er ingen grund til at holde på spillere der alligevel ikke har udsigt til spilletid.
Jeg vil lige påpege at jeg ikke mener at det er nogle bestemte spillere der skal videre. Det skal selvfølgelig være en vurdering fra Wieghorsts/Gaardes side. Men vi har pt ret mange spillere og flere af dem ser ikke ud til at få voldsomt meget spilletid.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 3. sep 2017, 17:10

Jeg tror Sanneh er uden for kategori hvad angår løn. Når ikke engang FCM kunne stille ham tilfreds, tror jeg heller ikke på ham i AaB. Der kan selvfølgelig komme en anden dynamik/fordeling af pengene, hvis han bliver hentet på fri transfer og ikke koster 3-5 mio. (? har glemt det) som FCM skulle betale for at få ham i dette vindue.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af jonas386 » 3. sep 2017, 17:20

KJ skrev:Jeg tror Sanneh er uden for kategori hvad angår løn. Når ikke engang FCM kunne stille ham tilfreds, tror jeg heller ikke på ham i AaB. Der kan selvfølgelig komme en anden dynamik/fordeling af pengene, hvis han bliver hentet på fri transfer og ikke koster 3-5 mio. (? har glemt det) som FCM skulle betale for at få ham i dette vindue.
Prisen må falde betragteligt, når han kun har 6 måneder tilbage af kontrakten. Hvis vi er villige til at betale 2.5 millioner for en højreback, så må vi også være interesserede i at betale noget af det samme for en midterforsvar, med et videresalgspotentiale som Sanneh.
Derudover udløber Würtz kontrakt til sommer, ligesom Sylvestrs udløber her til vinter. Det må trodsalt frigive nogle lønkroner, ligesom vi må formode, at vi alligevel er ved skrue en tand op for lønningerne. Så det økonomiske aspekt tror jeg ikke bliver det største problem, selvom det er muligt, at Sanneh forventer PL lignende lønninger. Det jeg tror kan blive et problem er at han muligvis ikke ser det store potentiale i AaB og derfor hellere vil direkte til udlandet eller til BIF/FCM.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af jonas386 » 3. sep 2017, 19:13

Nu kan jeg huske der var lidt snak om Flores og VM, selvom det desværre, for os, ikke ser ud til, at Peru kvalificerer sig. Dog har Slovakiet rimelige muligheder og udover Safrenko, der allerede har været inde omkring holdet, så er det værd at bemærke at Lesniaks morfar åbenbart er den nuværende landstræner. Det er selvfølgelig et spinkelt håb, men det er vel ikke utænkeligt at han er en spiller man (Slovakiet forstås) holder et ekstra vågent øje med og som evt kan komme med på et af de ydre mandater.

For Safrenko, så kan en god sæson (igen, hvis og hvis) også få ham med. Mig bekendt, så har Slovakiet ikke ligefrem overflod af klasseangribere, så det er en plads der også en nogenlunde, tør man sige det, billigt til salg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 4. sep 2017, 08:05

jonas386 skrev: Det er selvfølgelig et spinkelt håb, men det er vel ikke utænkeligt at han er en spiller man (Slovakiet forstås) holder et ekstra vågent øje med og som evt kan komme med på et af de ydre mandater.

For Safrenko, så kan en god sæson (igen, hvis og hvis) også få ham med. Mig bekendt, så har Slovakiet ikke ligefrem overflod af klasseangribere, så det er en plads der også en nogenlunde, tør man sige det, billigt til salg.
Safranko er en mulighed, ja. Han var reserve efter Zrelak til U21-EM, og er heller ikke ligeså god som ham, men derudover har slovakkerne vel max. 3 angribere der er bedre.

Lesniak? Nej. Slovakiets midtbanebesætning er uhyggeligt stærk, selv på reserve-fronten, og så har jeg ikke engang talt spillere som Bero og Benes med, som først lige har fået landskampe.

Låst