Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Pastorius » 6. sep 2017, 15:47

BoT skrev:Faktum: Alle assistenttrænere i verden er bedre, end dem vi har. ALLE. Derfor bør vi slå til, hver gang der bliver én ledig.

Det samme gør sig i øvrigt gældende med cheftrænere og sportsdirektører. Og angribere.
Men vores forsvar bliver ikke bedre.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Yankee » 6. sep 2017, 16:41

BoT skrev:Faktum: Alle assistenttrænere i verden er bedre, end dem vi har. ALLE. Derfor bør vi slå til, hver gang der bliver én ledig.

Det samme gør sig i øvrigt gældende med cheftrænere og sportsdirektører. Og angribere.
Kun hvis de råber meget.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Forza » 6. sep 2017, 17:27

BoT skrev:Faktum: Alle assistenttrænere i verden er bedre, end dem vi har. ALLE. Derfor bør vi slå til, hver gang der bliver én ledig.

Det samme gør sig i øvrigt gældende med cheftrænere og sportsdirektører. Og angribere.
Faktum: vi må ikke være kritiske overfor vores assistenter, ingen andre er bedre end dem vi har. INGEN.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 6. sep 2017, 17:31

Forza skrev:
BoT skrev:Faktum: Alle assistenttrænere i verden er bedre, end dem vi har. ALLE. Derfor bør vi slå til, hver gang der bliver én ledig.

Det samme gør sig i øvrigt gældende med cheftrænere og sportsdirektører. Og angribere.
Faktum: vi må ikke være kritiske overfor vores assistenter, ingen andre er bedre end dem vi har. INGEN.
Faktum: man bør kunne underbygge sine formodninger om det ene og det andet.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Provst i Brovst » 6. sep 2017, 18:31

Yankee skrev:
BoT skrev:Faktum: Alle assistenttrænere i verden er bedre, end dem vi har. ALLE. Derfor bør vi slå til, hver gang der bliver én ledig.

Det samme gør sig i øvrigt gældende med cheftrænere og sportsdirektører. Og angribere.
Kun hvis de råber meget.
Ja, ingen "tørhed", de skal være våde.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamling » 7. sep 2017, 07:11

Alle assistenttrænere og spillere er bedre end dem vi har. Så Gaarde må igang på begge fronter ;-)
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Rextherunt
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 31. okt 2005, 13:05
Geografisk sted: Østjylland

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Rextherunt » 7. sep 2017, 09:24

Jeg syns sgu det er en smule friskt at begynde at komme med transfer ønsker og forslag allerede nu. Ja vi kunne måske godt ha tænkt os en mand mere i forsvaret eller på kanten, men det fik vi ikke. Måske ville det være på sin plads at se hvordan de nye folk klare sig...
Lesniak er vi vist enige om er en dygtig spiller
Rolim har vi ikke set noget til endnu
Safranko har vi kun lige set en smule til og det virker lovende
Pallesen virker som om han er ved at finde sig tilrette
Rinne har vi ikke set
Okore er dygtig uden tvivl men han trænger til at holde sig fri af skader

Fælles for dem alle sammen er at de kun kan blive bedre når de bliver spillet sammen som hold... og at der er spillere hvis kvaliteter vi ikke kender helt endnu.

Flores viser ting på landsholdet som jeg tænker man må/bør kunne udnytte i AaB også... han har klart nogle kvaliteter så jeg forventer også at de kommer frem men ikke før på den anden side af nytår. Han er jo, som de andre, afhængig af at holdet som helhed bliver mere fasttømret.

Generelt mener jeg at det tager et halvt år at spille nye spillere ind så derfor håber jeg på et meget stille vinter vindue... måske en enkelt spiller ind. Vi skulle jo nødig stå i samme situation som sidste år når vi når slutspillet og endnu værre hvis vi kommer til at ligne AGF som også lavede en meget stor udskiftning sidste år. Det var ved at koste dem en tur ned igen.
Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af BoT » 7. sep 2017, 09:47

Yankee skrev:
BoT skrev:Faktum: Alle assistenttrænere i verden er bedre, end dem vi har. ALLE. Derfor bør vi slå til, hver gang der bliver én ledig.

Det samme gør sig i øvrigt gældende med cheftrænere og sportsdirektører. Og angribere.
Kun hvis de råber meget.
Nemlig. Alle ved, at børn og fodboldspillere præsterer meget bedre, hvis der står én og råber dem ind i hovedet.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gaarde6 » 7. sep 2017, 11:12

Rextherunt skrev:Jeg syns sgu det er en smule friskt at begynde at komme med transfer ønsker og forslag allerede nu. Ja vi kunne måske godt ha tænkt os en mand mere i forsvaret eller på kanten, men det fik vi ikke. Måske ville det være på sin plads at se hvordan de nye folk klare sig...
Lesniak er vi vist enige om er en dygtig spiller
Rolim har vi ikke set noget til endnu
Safranko har vi kun lige set en smule til og det virker lovende
Pallesen virker som om han er ved at finde sig tilrette
Rinne har vi ikke set
Okore er dygtig uden tvivl men han trænger til at holde sig fri af skader

Fælles for dem alle sammen er at de kun kan blive bedre når de bliver spillet sammen som hold... og at der er spillere hvis kvaliteter vi ikke kender helt endnu.

Flores viser ting på landsholdet som jeg tænker man må/bør kunne udnytte i AaB også... han har klart nogle kvaliteter så jeg forventer også at de kommer frem men ikke før på den anden side af nytår. Han er jo, som de andre, afhængig af at holdet som helhed bliver mere fasttømret.

Generelt mener jeg at det tager et halvt år at spille nye spillere ind så derfor håber jeg på et meget stille vinter vindue... måske en enkelt spiller ind. Vi skulle jo nødig stå i samme situation som sidste år når vi når slutspillet og endnu værre hvis vi kommer til at ligne AGF som også lavede en meget stor udskiftning sidste år. Det var ved at koste dem en tur ned igen.
Jeg er meget enig.
Jeg er en af dem, som har råbt højest og længst efter forstærkninger. Vi fik ikke dem som jeg følte var en nødvendighed. Men det er der ikke noget at gøre ved nu.
Jeg har svært ved at stå bag Gaarde og hans beslutninger. Men truppen fortjener fuld støtte.
Vi skal ud af krisen med den trup vi nu engang har til rådighed. Så må vi kigge til næste vindue, hvad der skal ind.

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 269
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Alpa Chino » 7. sep 2017, 11:33

Jeg vil satme gerne have Brian Priske.
Vi er superligaens dårligste på dødbolde pt.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Kristian » 7. sep 2017, 11:37

Alpa Chino skrev:Jeg vil satme gerne have Brian Priske.
Vi er superligaens dårligste på dødbolde pt.
Priske kan altså ikke få vores spillere til at vokse.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Hanga » 7. sep 2017, 12:48

Kristian skrev:
Alpa Chino skrev:Jeg vil satme gerne have Brian Priske.
Vi er superligaens dårligste på dødbolde pt.
Priske kan altså ikke få vores spillere til at vokse.
Selvom højde afgjort er et godt våben, er det ikke altafgørende for at være god i boksen og på indlæg. Her kan f.eks. Thomas Delaney fremhæves som værende en fremragende, men lille spiller i luftspillet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Sauer » 7. sep 2017, 12:51

Kristian skrev:
Alpa Chino skrev:Jeg vil satme gerne have Brian Priske.
Vi er superligaens dårligste på dødbolde pt.
Priske kan altså ikke få vores spillere til at vokse.
Priske har altså egenhændigt råbt Onuachu op til at rette ryggen.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 7. sep 2017, 13:04

Hanga skrev:
Selvom højde afgjort er et godt våben, er det ikke altafgørende for at være god i boksen og på indlæg. Her kan f.eks. Thomas Delaney fremhæves som værende en fremragende, men lille spiller i luftspillet.
Åh, Delaney... Kunne vi dog bare fremavle en type som ham, i stedet for de boldflyttere vi altid får op til den centrale midtbane. Han er en fantastisk fodboldspiller. Farlig i feltet, krigerisk på midten, en fanfavorit, en ledertype - alt dét man gerne vil have i én spiller.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 7. sep 2017, 13:26

Gamen skrev:
Hanga skrev:
Selvom højde afgjort er et godt våben, er det ikke altafgørende for at være god i boksen og på indlæg. Her kan f.eks. Thomas Delaney fremhæves som værende en fremragende, men lille spiller i luftspillet.
Åh, Delaney... Kunne vi dog bare fremavle en type som ham, i stedet for de boldflyttere vi altid får op til den centrale midtbane. Han er en fantastisk fodboldspiller. Farlig i feltet, krigerisk på midten, en fanfavorit, en ledertype - alt dét man gerne vil have i én spiller.
Delaney var i lang lang tid en kedelig boldflytter, men noget klikkede i ham for omkring 2 år siden. Hvis du nogensinde regner ud hvordan man løfter en undermiddel boldflytter til en felt-felt midtbanespiller med PL kvalitet, så husk at patentere det.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. sep 2017, 13:31

Gamen skrev:
Hanga skrev:
Selvom højde afgjort er et godt våben, er det ikke altafgørende for at være god i boksen og på indlæg. Her kan f.eks. Thomas Delaney fremhæves som værende en fremragende, men lille spiller i luftspillet.
Åh, Delaney... Kunne vi dog bare fremavle en type som ham, i stedet for de boldflyttere vi altid får op til den centrale midtbane. Han er en fantastisk fodboldspiller. Farlig i feltet, krigerisk på midten, en fanfavorit, en ledertype - alt dét man gerne vil have i én spiller.
Delaney er BLEVET en fantastisk fodboldspiller, jeg tvivler på du havde været særlig tilfreds med ham de første år han spillede voksenfodbold, hvis det havde været i AaB.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 7. sep 2017, 13:37

De Fem skrev: Delaney var i lang lang tid en kedelig boldflytter, men noget klikkede i ham for omkring 2 år siden. Hvis du nogensinde regner ud hvordan man løfter en undermiddel boldflytter til en felt-felt midtbanespiller med PL kvalitet, så husk at patentere det.
2 år siden? Han har nu været en topspiller i noget længere tid i det. Det er helt rigtigt, at han målscorer-mæssigt ikke løftede sit spil før han slap ud af Ståle's taktiske jerngreb, men han har altid leveret og fremfor alt altid været en fanfavorit for sin indstilling på banen. Milevidt fra de midtbanespillere vi har evnet at fostre siden tiden med Henrik Rasmussen og Lars Thomsen.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 7. sep 2017, 13:43

Jesper Schmidt skrev: Delaney er BLEVET en fantastisk fodboldspiller, jeg tvivler på du havde været særlig tilfreds med ham de første år han spillede voksenfodbold, hvis det havde været i AaB.
Han fik førsteholdsdebut allerede som 18-årig, så nej, det havde jeg sikkert ikke - det er de færreste midtbanespillere på 18-19 år der viser kvaliteter allerede i den alder á la Würtz og Amartey.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. sep 2017, 13:50

Gamen skrev:
De Fem skrev: Delaney var i lang lang tid en kedelig boldflytter, men noget klikkede i ham for omkring 2 år siden. Hvis du nogensinde regner ud hvordan man løfter en undermiddel boldflytter til en felt-felt midtbanespiller med PL kvalitet, så husk at patentere det.
2 år siden? Han har nu været en topspiller i noget længere tid i det. Det er helt rigtigt, at han målscorer-mæssigt ikke løftede sit spil før han slap ud af Ståle's taktiske jerngreb, men han har altid leveret og fremfor alt altid været en fanfavorit for sin indstilling på banen. Milevidt fra de midtbanespillere vi har evnet at fostre siden tiden med Henrik Rasmussen og Lars Thomsen.
Mini er mig bekendt ikke opfostret i AaB.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. sep 2017, 13:55

Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev: Delaney er BLEVET en fantastisk fodboldspiller, jeg tvivler på du havde været særlig tilfreds med ham de første år han spillede voksenfodbold, hvis det havde været i AaB.
Han fik førsteholdsdebut allerede som 18-årig, så nej, det havde jeg sikkert ikke - det er de færreste midtbanespillere på 18-19 år der viser kvaliteter allerede i den alder á la Würtz og Amartey.
Men du har ingen problemer med at bedømme vore egne 18-19-20 årige spillere som værende for ringe... hvordan hænger det sammen? Delaney viste ikke noget som helst der løftede sig over hvad f.eks. Børsting viser for os, før i omkring 2015, i mine øjne. Siden har han udviklet sig eksplosivt. At han fra start var en fanfavorit i FCK skyldes vel i meget høj grad at han er en af de ganske få egne talenter de har fået op gennem systemet i de senere år.

Låst