Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Hovedet » 13. sep 2017, 17:59

AabMaster skrev:Nogen der kan teksten til Jannik Pohl sangen? Synes den lød fed og original.
Jeg har i hvert fald et godt bud - går på "Here we go":

"Jannik Pohl du skal passe på KOL
Derfor bør du holde op med at ryge
I stedet skal du score nogle mål
Inden på AaB - du får gjort kål"

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. aug 2006, 12:24
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Udlandet

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Agge » 13. sep 2017, 21:34

Funky skrev:
Køllen I Møllen skrev:Kasper P var suveræn i går. Så er det sagt...
Det så ikke super-suverænt ud ved den megachance, som SiF skabte ved 0-0, men jeg ved ikke, om det er KP, som har det største forklaringsproblem i forhold til den.
Kasper P dækker faktisk sin mand i situationen (Vatsadze).. MC står derimod på helt flade fødder da Skhirtladze løber lige foran ham og bliver i øvrigt stående da så også georgieren modtager bolden... Det er også MC Kasper P slår ud med armene mod efterfølgende - med god grund...

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Buzz Killington » 14. sep 2017, 19:32

tegnuj123 skrev:Jeg tror slet ikke MC er skadet - jeg tror MW var så frustreret over han ikke havde nok fart / at han ikke hørte efter hans tilråb, at han, måske i desperation, skiftede Kakeeto ind for at lave en pointe - og det virkede. MC var ikke i stand til at fordele bolden offensivt, men dræbte fremdriften i spillet.

Vi få at vide i morgen, at 'det ikke er slå slemt med MC'.

Han tøvede i øvrigt også, da han blev spurgt hvad der var galt med MC.
Jeg tror dog godt vi kan begrave den teori nu hvor MC er tvivlsom til kampen på søndag. Jeg ville også være lidt overrasket hvis Wieghorst gik på listefødder omkring den slags.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Funky » 14. sep 2017, 20:34

Agge skrev:
Funky skrev:
Køllen I Møllen skrev:Kasper P var suveræn i går. Så er det sagt...
Det så ikke super-suverænt ud ved den megachance, som SiF skabte ved 0-0, men jeg ved ikke, om det er KP, som har det største forklaringsproblem i forhold til den.
Kasper P dækker faktisk sin mand i situationen (Vatsadze).. MC står derimod på helt flade fødder da Skhirtladze løber lige foran ham og bliver i øvrigt stående da så også georgieren modtager bolden... Det er også MC Kasper P slår ud med armene mod efterfølgende - med god grund...
Ok, taget til efterretning. MC spillede virkelig ikke nogen prangende kamp...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

tegnuj123
Drenge
Drenge
Indlæg: 41
Tilmeldt: 7. sep 2012, 11:59

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af tegnuj123 » 15. sep 2017, 14:58

Buzz Killington skrev:
tegnuj123 skrev:Jeg tror slet ikke MC er skadet - jeg tror MW var så frustreret over han ikke havde nok fart / at han ikke hørte efter hans tilråb, at han, måske i desperation, skiftede Kakeeto ind for at lave en pointe - og det virkede. MC var ikke i stand til at fordele bolden offensivt, men dræbte fremdriften i spillet.

Vi få at vide i morgen, at 'det ikke er slå slemt med MC'.

Han tøvede i øvrigt også, da han blev spurgt hvad der var galt med MC.
Jeg tror dog godt vi kan begrave den teori nu hvor MC er tvivlsom til kampen på søndag. Jeg ville også være lidt overrasket hvis Wieghorst gik på listefødder omkring den slags.
Enig - ser ud til det er reelt nok. Håber det også betyder MC ikke spiller på søndag.
Frisbeetarianism is the belief that when you die, your soul goes up on the roof and gets stuck (George Carlin)

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Jesper Schmidt » 15. sep 2017, 15:48

tegnuj123 skrev:
Buzz Killington skrev:
tegnuj123 skrev:Jeg tror slet ikke MC er skadet - jeg tror MW var så frustreret over han ikke havde nok fart / at han ikke hørte efter hans tilråb, at han, måske i desperation, skiftede Kakeeto ind for at lave en pointe - og det virkede. MC var ikke i stand til at fordele bolden offensivt, men dræbte fremdriften i spillet.

Vi få at vide i morgen, at 'det ikke er slå slemt med MC'.

Han tøvede i øvrigt også, da han blev spurgt hvad der var galt med MC.
Jeg tror dog godt vi kan begrave den teori nu hvor MC er tvivlsom til kampen på søndag. Jeg ville også være lidt overrasket hvis Wieghorst gik på listefødder omkring den slags.
Enig - ser ud til det er reelt nok.
Sikke en overraskelse.

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Gamen » 15. sep 2017, 16:53

Jesper Schmidt skrev: Sikke en overraskelse.
Nu ville det jo altså ikke være første gang af en træner har skiftet en spiller ud grundet en meget dårlig præstation.
Udover at være ved at forære Silkeborg en kæmpechance i åbningskvarteret med en håbløs aflevering midt på egen banehalvdel, samt ikke følge Skhirtladze så de fik lov til at få en kæmpechance ved 0-0, så var han ufatteligt ringe. Og det behøver man vel ikke være anti-MC for at kunne se.

Imponerende at Kakeeto kunne gå ind og levere det han ikke evner, når han nu er blevet bortdømt af snart sagt alle og sandsynligvis også AaB. Men hans mangler er måske andre og flere end det at kunne lave fremadrettede afleveringer.
Spændende at se hvem der bliver kastet i ilden mod Brøndby.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Legum Magister » 15. sep 2017, 17:03

Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev: Sikke en overraskelse.
Nu ville det jo altså ikke være første gang af en træner har skiftet en spiller ud grundet en meget dårlig præstation.
Udover at være ved at forære Silkeborg en kæmpechance i åbningskvarteret med en håbløs aflevering midt på egen banehalvdel, samt ikke følge Skhirtladze så de fik lov til at få en kæmpechance ved 0-0, så var han ufatteligt ringe. Og det behøver man vel ikke være anti-MC for at kunne se.

Imponerende at Kakeeto kunne gå ind og levere det han ikke evner, når han nu er blevet bortdømt af snart sagt alle og sandsynligvis også AaB. Men hans mangler er måske andre og flere end det at kunne lave fremadrettede afleveringer.
Spændende at se hvem der bliver kastet i ilden mod Brøndby.
Ja, jeg må indrømme, at jeg blev meget overrasket over Kakeetos præstation. Jeg har ikke set ham live før, og har kun haft det indtryk, som bl.a. debatsiden her har givet af hans evner/mangel på samme. Om det var en enlig svale, eller om han rent faktisk er bedre end sig rygte her på stedet skal i øvrigt næppe bedømmes på baggrund af, hvordan han måtte præstere mod BIF, hvis han får chancen.

Jeg anser BIF for at være ganske store favoritter, og ser bestemt ikke frem til at se deres såkaldte "overfaldsfodbold" blive praktiseret mod det nuværende AaB-hold. Jeg frygter, at AaB vil komme under et kontinuerligt pres, som vil udstille manglerne på holdet. Så får Kakeeto chancen, vil jeg håbe, at han ikke derefter bedømmes i unfair grad på baggrund af en udekamp, som under alle omstændigheder ville være ufatteligt svær, særligt da han i hvert fald ikke kan påstås at være spillet ind på holdet.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 11.09.2017

Indlæg af Jesper Schmidt » 15. sep 2017, 17:26

Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev: Sikke en overraskelse.
Nu ville det jo altså ikke være første gang af en træner har skiftet en spiller ud grundet en meget dårlig præstation.
Udover at være ved at forære Silkeborg en kæmpechance i åbningskvarteret med en håbløs aflevering midt på egen banehalvdel, samt ikke følge Skhirtladze så de fik lov til at få en kæmpechance ved 0-0, så var han ufatteligt ringe. Og det behøver man vel ikke være anti-MC for at kunne se.

Imponerende at Kakeeto kunne gå ind og levere det han ikke evner, når han nu er blevet bortdømt af snart sagt alle og sandsynligvis også AaB. Men hans mangler er måske andre og flere end det at kunne lave fremadrettede afleveringer.
Spændende at se hvem der bliver kastet i ilden mod Brøndby.
Magnus spillede en meget dårlig kamp, og han kunne da godt være blevet skiftet ud på grundlag af hans præstation. Men så ville træneren jo ikke melde ud at han var skadet, hvorfor skulle han dog det?

Kakeetos indhop var helt sikkert flot og overraskende, men jeg kan nu også godt frygte at hans mangler bliver mere synlige hvis han starter mod Brøndby. Men lad os nu se hvem der er klar, og hvilken formation man vælger.

Besvar