Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
seamann

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af seamann » 24. sep 2017, 19:53

Pastorius skrev:
Klaus skrev:
Pastorius skrev:
Buzz Killington skrev:Lækkert vi har skrevet 5 år med Sveriges fremtidige landsholdsmålmand.
Hvis han fortsætter stilen, så får vi ikke glæde af ham ret længe.
Nej, det har jeg også svært ved at forestille mig. Han er helt, helt fantastisk, og jeg kan ikke se nogen bedre i ligaen lige nu. Holder han niveauet er han væk senest sommeren 2019.....

Nogen der kan sætte lidt ord på straffesparket. Set fra stadion så den helt vild tynd ud...
Det var den også. Der er var ikke berøring nok - hvis nogen overhovedet - til at få nogensomhelst til at falde.
Det var et typisk superligastraffe - der skal intet til før de dømmer dem.
Ahh, det her var måske tyndt, men der er da ca en håndfuld straffe i hver eneste superligakamp, der ikke bliver dømt. Et frispark begået indenfor feltet = straffe, men sådan dømmes der af en eller anden uvis grund ikke. Der burde jo ret beset blive dømt lige så mange tvivlsomme/forkerte straffe som tvivlsomme/forkerte frispark i almindelighed.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af Pastorius » 24. sep 2017, 20:05

seamann skrev:
Pastorius skrev:
Klaus skrev:
Pastorius skrev:
Buzz Killington skrev:Lækkert vi har skrevet 5 år med Sveriges fremtidige landsholdsmålmand.
Hvis han fortsætter stilen, så får vi ikke glæde af ham ret længe.
Nej, det har jeg også svært ved at forestille mig. Han er helt, helt fantastisk, og jeg kan ikke se nogen bedre i ligaen lige nu. Holder han niveauet er han væk senest sommeren 2019.....

Nogen der kan sætte lidt ord på straffesparket. Set fra stadion så den helt vild tynd ud...
Det var den også. Der er var ikke berøring nok - hvis nogen overhovedet - til at få nogensomhelst til at falde.
Det var et typisk superligastraffe - der skal intet til før de dømmer dem.
Ahh, det her var måske tyndt, men der er da ca en håndfuld straffe i hver eneste superligakamp, der ikke bliver dømt. Et frispark begået indenfor feltet = straffe, men sådan dømmes der af en eller anden uvis grund ikke. Der burde jo ret beset blive dømt lige så mange tvivlsomme/forkerte straffe som tvivlsomme/forkerte frispark i almindelighed.
Jeg mener at der bør dømmes langt færre straffe. Jeg så gerne at man kun fik straffe, hvis det er en oplagt målschance der man bliver frataget, og jeg så rigtig gerne at dommerne undlod at dømme straffe, hvis angriberen spiller på at få det - uanset om det er der eller ej.
Med venlig Hilsen
--
Robert

seamann

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af seamann » 24. sep 2017, 20:09

Pastorius skrev:
seamann skrev:
Pastorius skrev:
Klaus skrev:
Pastorius skrev:
Buzz Killington skrev:Lækkert vi har skrevet 5 år med Sveriges fremtidige landsholdsmålmand.
Hvis han fortsætter stilen, så får vi ikke glæde af ham ret længe.
Nej, det har jeg også svært ved at forestille mig. Han er helt, helt fantastisk, og jeg kan ikke se nogen bedre i ligaen lige nu. Holder han niveauet er han væk senest sommeren 2019.....

Nogen der kan sætte lidt ord på straffesparket. Set fra stadion så den helt vild tynd ud...
Det var den også. Der er var ikke berøring nok - hvis nogen overhovedet - til at få nogensomhelst til at falde.
Det var et typisk superligastraffe - der skal intet til før de dømmer dem.
Ahh, det her var måske tyndt, men der er da ca en håndfuld straffe i hver eneste superligakamp, der ikke bliver dømt. Et frispark begået indenfor feltet = straffe, men sådan dømmes der af en eller anden uvis grund ikke. Der burde jo ret beset blive dømt lige så mange tvivlsomme/forkerte straffe som tvivlsomme/forkerte frispark i almindelighed.
Jeg mener at der bør dømmes langt færre straffe. Jeg så gerne at man kun fik straffe, hvis det er en oplagt målschance der man bliver frataget, og jeg så rigtig gerne at dommerne undlod at dømme straffe, hvis angriberen spiller på at få det - uanset om det er der eller ej.
Jow, men indtil det er reglerne, skal de vel dømme efter de regler, der er.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af Pastorius » 24. sep 2017, 20:14

seamann skrev:
Pastorius skrev:
seamann skrev:
Pastorius skrev:
Klaus skrev:
Pastorius skrev:
Hvis han fortsætter stilen, så får vi ikke glæde af ham ret længe.
Nej, det har jeg også svært ved at forestille mig. Han er helt, helt fantastisk, og jeg kan ikke se nogen bedre i ligaen lige nu. Holder han niveauet er han væk senest sommeren 2019.....

Nogen der kan sætte lidt ord på straffesparket. Set fra stadion så den helt vild tynd ud...
Det var den også. Der er var ikke berøring nok - hvis nogen overhovedet - til at få nogensomhelst til at falde.
Det var et typisk superligastraffe - der skal intet til før de dømmer dem.
Ahh, det her var måske tyndt, men der er da ca en håndfuld straffe i hver eneste superligakamp, der ikke bliver dømt. Et frispark begået indenfor feltet = straffe, men sådan dømmes der af en eller anden uvis grund ikke. Der burde jo ret beset blive dømt lige så mange tvivlsomme/forkerte straffe som tvivlsomme/forkerte frispark i almindelighed.
Jeg mener at der bør dømmes langt færre straffe. Jeg så gerne at man kun fik straffe, hvis det er en oplagt målschance der man bliver frataget, og jeg så rigtig gerne at dommerne undlod at dømme straffe, hvis angriberen spiller på at få det - uanset om det er der eller ej.
Jow, men indtil det er reglerne, skal de vel dømme efter de regler, der er.
Der er så stort rum for fortolkning i reglerne, at de sagtens kunne komme et langt skridt af vejen mod langt færre kampafgørende, tvivlsomme straffe.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af Funky » 24. sep 2017, 20:21

Det ligner godt nok film, det straffe. Til gengæld er vi jo svineheldige at Lyngby ikke udnytter den megachance, de sætter på stangen omk. det 62. minut. Blåbjerg fylder ikke meget i den situation.

Og Flores, hvilket drøn på stolpen i 1. halvleg. Kors han kan sparke til en bold.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

seamann

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af seamann » 24. sep 2017, 20:22

Pastorius skrev:
seamann skrev:
Pastorius skrev:
seamann skrev:
Pastorius skrev:
Klaus skrev:
Nej, det har jeg også svært ved at forestille mig. Han er helt, helt fantastisk, og jeg kan ikke se nogen bedre i ligaen lige nu. Holder han niveauet er han væk senest sommeren 2019.....

Nogen der kan sætte lidt ord på straffesparket. Set fra stadion så den helt vild tynd ud...
Det var den også. Der er var ikke berøring nok - hvis nogen overhovedet - til at få nogensomhelst til at falde.
Det var et typisk superligastraffe - der skal intet til før de dømmer dem.
Ahh, det her var måske tyndt, men der er da ca en håndfuld straffe i hver eneste superligakamp, der ikke bliver dømt. Et frispark begået indenfor feltet = straffe, men sådan dømmes der af en eller anden uvis grund ikke. Der burde jo ret beset blive dømt lige så mange tvivlsomme/forkerte straffe som tvivlsomme/forkerte frispark i almindelighed.
Jeg mener at der bør dømmes langt færre straffe. Jeg så gerne at man kun fik straffe, hvis det er en oplagt målschance der man bliver frataget, og jeg så rigtig gerne at dommerne undlod at dømme straffe, hvis angriberen spiller på at få det - uanset om det er der eller ej.
Jow, men indtil det er reglerne, skal de vel dømme efter de regler, der er.
Der er så stort rum for fortolkning i reglerne, at de sagtens kunne komme et langt skridt af vejen mod langt færre kampafgørende, tvivlsomme straffe.
Men hvorfor skulle de dog det? De skal da dømme efter reglerne - og "tolke" så lidt som muligt.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af Martino » 24. sep 2017, 20:37

Flot resultat i en must-win kamp. Undrede mig lidt over at Wieghorst ikke ændrede til 352, da vi blev mast af deres to store mørke drenge. Omvendt gav det ok mening at smide Abildgaard på banen, da han er den mest hovedstødsstærke spiller i truppen - sammen med Safranko.
Hvor er jeg glad for det er Rinne og ikke feks Mikkel Andersen at Gaarde endte med at hente. Stort plus til Gaarde. Ganske fint indhop af udskældte Sylvestr iøvrigt, måske det har hjulpet med et par slovakker...hans oplæg i Middelfart var også klasse.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af Pastorius » 24. sep 2017, 20:37

seamann skrev:
Pastorius skrev:
seamann skrev:
Pastorius skrev:
seamann skrev:
Pastorius skrev:
Det var den også. Der er var ikke berøring nok - hvis nogen overhovedet - til at få nogensomhelst til at falde.
Det var et typisk superligastraffe - der skal intet til før de dømmer dem.
Ahh, det her var måske tyndt, men der er da ca en håndfuld straffe i hver eneste superligakamp, der ikke bliver dømt. Et frispark begået indenfor feltet = straffe, men sådan dømmes der af en eller anden uvis grund ikke. Der burde jo ret beset blive dømt lige så mange tvivlsomme/forkerte straffe som tvivlsomme/forkerte frispark i almindelighed.
Jeg mener at der bør dømmes langt færre straffe. Jeg så gerne at man kun fik straffe, hvis det er en oplagt målschance der man bliver frataget, og jeg så rigtig gerne at dommerne undlod at dømme straffe, hvis angriberen spiller på at få det - uanset om det er der eller ej.
Jow, men indtil det er reglerne, skal de vel dømme efter de regler, der er.
Der er så stort rum for fortolkning i reglerne, at de sagtens kunne komme et langt skridt af vejen mod langt færre kampafgørende, tvivlsomme straffe.
Men hvorfor skulle de dog det? De skal da dømme efter reglerne - og "tolke" så lidt som muligt.
Regler er aldrig entydige. De klokkeklare tilfælde er selvfølgelig...klokkeklare, men i rigtig mange andre situationer, er der tolkning på. Der er jo rigtig mange frispark ude på banen der ikke bliver dømt fordi der ikke er kontakt nok - det er meget sjældent noget der bliver snakket om i felterne.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3533
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af Hovedet » 24. sep 2017, 20:41

Pastorius skrev:
Klaus skrev:
Pastorius skrev:
Buzz Killington skrev:Lækkert vi har skrevet 5 år med Sveriges fremtidige landsholdsmålmand.
Hvis han fortsætter stilen, så får vi ikke glæde af ham ret længe.
Nej, det har jeg også svært ved at forestille mig. Han er helt, helt fantastisk, og jeg kan ikke se nogen bedre i ligaen lige nu. Holder han niveauet er han væk senest sommeren 2019.....

Nogen der kan sætte lidt ord på straffesparket. Set fra stadion så den helt vild tynd ud...
Det var den også. Der er var ikke berøring nok - hvis nogen overhovedet - til at få nogensomhelst til at falde.
Det var et typisk superligastraffe - der skal intet til før de dømmer dem.
Jeg har ikke set et tyndere straffespark siden det, der blev dømt mod mig tilbage i 1994 i serie 6 - kampen mod Manstrup Bonderup (hvor jeg i øvrigt pådrog mig det gule kort for at klappe ironisk af dommeren). Men ok, belysningen var også så dårlig, at vi dårligt kunne se den nærmeste med- og modspiller ved den lejlighed. Den undskyldning havde dagens dommer ikke. Jeg fatter ikke, at man overhovedet får den idé at fløjte straffe i den situation. Forestil jer, at stillingen havde været 0-0 eller 1-0 til AaB. Selv Jakob Kehlets sagnomspundne straffespark mod Silkeborg i marts 2011 var jo en klokkeklar forseelse i sammenligning med dagens straffe.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af Legum Magister » 24. sep 2017, 21:10

troelsh skrev:
OmkringAarhus skrev:
Lindmark skrev:
dyhrmaN skrev:det der mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm-målscorer lyder virkeligt kavt!
Ja, det var især helt godnat ved 3-0, men i det hele taget burde stadionspeakeren skrue lidt ned for Hede-charmen...

Dog positivt at der nu går lidt længere tid - til spontan jubel - imellem selve målene og opråb af målscorerne.

... og hvor er det fedt at det er sådan en ting vi kan brokke os over efter en ganske sikker hjemmesejr over sidste sæsons nr. 3.
Enig. Lad os bare tage Ikast-stilen med os videre, hvis bare det giver en sejr i Ikast næste runde. Det tror jeg efterhånden på, selv om det bliver svært. I øvrigt utroligt hvad der et sket med Kakeeto de sidste to uger.
Ikke for at smide malurt i bægret, men jeg tror det bliver en meget svær kamp, mod et hold der står dårligt til os, de spiller på fysik og lange bolde efter de to store oppe foran, som Lyngby i 2.halveg.
Men måske hjælper det med en Okore i forsvaret
Jeg er enig, der er stor kvalitetsforskel på Lyngby (i deres nuværende forfatning) og FCM. Sørloth, Onuachu og Poulsen har kvaliteterne til at gøre ondt på AaB. Jeg er lidt spændt på, hvordan Wieghorst vil gribe forsvaret an, om han vil holde fast i firebackkæden, eller om han vil gå tilbage til opstillingen vi så mod Brøndby. Under alle omstændigheder vil vi have brug for at holde intensiteten i hele kampen, og ikke - som i dagens kamp - dale i niveau som kampen skred frem.

Det ville være skønt med point i Herning, så AaB kan tage noget positivt med til de 4 vigtige kampe, der kommer inden FCM igen er modstanderen. Som superligaen arter sig netop nu, er der bestemt mulighed for, at AaB kan klatre opad i tabellen, men det vil kræve, at man kan få noget nær fuldt udbytte af kampene mod Helsingør, Randers, OB og Hobro. Det burde ikke være umuligt, omvendt kan det også ende med 4 uafgjorte, eller det der er værre.

Og så kunne det jo være, at FCM løber ind i et par karantæner, når de sender AGF et skridt nærmere mod nedrykning i morgen - håbet er som bekendt eviggrønt.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af Meelsen » 24. sep 2017, 21:20

Hovedet skrev:
Jeg har ikke set et tyndere straffespark siden det, der blev dømt mod mig tilbage i 1994 i serie 6 - kampen mod Manstrup Bonderup (hvor jeg i øvrigt pådrog mig det gule kort for at klappe ironisk af dommeren)
Manstrup Bonderup Kristelig Idrætsforening represent!

Det var klasse at se Safranko give den gas efter kampen. Kultspiller in the making!
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af andreasaab89 » 24. sep 2017, 21:21

Da jeg så det straffe første syntes jeg egentlig det var ok da ahlman rammer ham

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/vide ... aign=sport

Men jo flere gange jeg ser det, jo mere i tvivl og jo mere tyndt jeg det ser ud.. han laver jo svanens død over ingen grund og lader pludselig sine ben stå helt stille mens overkroppen fortsætter fremad . Rigtig meget film uanset om ahlman rører ham marginalt

Hold da op Flores skud er flot . Synd for ham den ikke går ind..

Dejligt med et rigtigt boksspillermål af safranko
Lige den type mål vi har manglet
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af Pastorius » 24. sep 2017, 21:53

Legum Magister skrev:
troelsh skrev:
OmkringAarhus skrev:
Lindmark skrev:
dyhrmaN skrev:det der mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm-målscorer lyder virkeligt kavt!
Ja, det var især helt godnat ved 3-0, men i det hele taget burde stadionspeakeren skrue lidt ned for Hede-charmen...

Dog positivt at der nu går lidt længere tid - til spontan jubel - imellem selve målene og opråb af målscorerne.

... og hvor er det fedt at det er sådan en ting vi kan brokke os over efter en ganske sikker hjemmesejr over sidste sæsons nr. 3.
Enig. Lad os bare tage Ikast-stilen med os videre, hvis bare det giver en sejr i Ikast næste runde. Det tror jeg efterhånden på, selv om det bliver svært. I øvrigt utroligt hvad der et sket med Kakeeto de sidste to uger.
Ikke for at smide malurt i bægret, men jeg tror det bliver en meget svær kamp, mod et hold der står dårligt til os, de spiller på fysik og lange bolde efter de to store oppe foran, som Lyngby i 2.halveg.
Men måske hjælper det med en Okore i forsvaret
Jeg er enig, der er stor kvalitetsforskel på Lyngby (i deres nuværende forfatning) og FCM. Sørloth, Onuachu og Poulsen har kvaliteterne til at gøre ondt på AaB. Jeg er lidt spændt på, hvordan Wieghorst vil gribe forsvaret an, om han vil holde fast i firebackkæden, eller om han vil gå tilbage til opstillingen vi så mod Brøndby. Under alle omstændigheder vil vi have brug for at holde intensiteten i hele kampen, og ikke - som i dagens kamp - dale i niveau som kampen skred frem.

Det ville være skønt med point i Herning, så AaB kan tage noget positivt med til de 4 vigtige kampe, der kommer inden FCM igen er modstanderen. Som superligaen arter sig netop nu, er der bestemt mulighed for, at AaB kan klatre opad i tabellen, men det vil kræve, at man kan få noget nær fuldt udbytte af kampene mod Helsingør, Randers, OB og Hobro. Det burde ikke være umuligt, omvendt kan det også ende med 4 uafgjorte, eller det der er værre.

Og så kunne det jo være, at FCM løber ind i et par karantæner, når de sender AGF et skridt nærmere mod nedrykning i morgen - håbet er som bekendt eviggrønt.
Jeg synes egentlig vores dyk virker mere mentalt end noget som helst andet. Hvor kunne det være fedt at se noget dræberinstinkt, når vi kommer foran, i stedet for vi bliver forsigtige og trækker os lidt tilbage. Lyngby var på hælene og de skulle have haft kniven.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af Funky » 24. sep 2017, 21:55

Efter at have genset Boysens megachance - er han ikke offside, da han modtager bolden??
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af Pastorius » 24. sep 2017, 21:56

Funky skrev:Efter at have genset Boysens megachance - er han ikke offside, da han modtager bolden??
Har du et ca. minut, så skal jeg tjekke det.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af Pastorius » 24. sep 2017, 21:58

Pastorius skrev:
Funky skrev:Efter at have genset Boysens megachance - er han ikke offside, da han modtager bolden??
Har du et ca. minut, så skal jeg tjekke det.
Fandt den.

Der er klart offside, medmindre man siger det er en ny spilsituation, da blåbjerg skovler den væk inde fra midten.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Dampbarn
Drenge
Drenge
Indlæg: 34
Tilmeldt: 28. feb 2017, 20:28

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af Dampbarn » 24. sep 2017, 22:00

Rinne er bare en klasse keeper. Hvor er det rart med en keeper, der tør forlade stregen, og så også gøre det med kvalitet.
Det har holdet skreget på i 3 år. Han bliver en kæmpe gevinst

men men men, Pohl med kæmpe afbrænder igen.
Han har alle de værktøjer en god angriber skal have, på nær det vigtigste, og det er kølighed foran mål.
Jeg kan ikke komme i tanke om en dårligere afslutter i superligaen. Det er jo ikke sådan at målmændene hiver pragtredninger op eller det bare er uheld. Det er bare dårlige afslutninger. Stort set hver gang afslutter han mod fjerneste stolpe og stort set hver gang sparker han den forbi mål, nogle gange med flere meter og det er med afslutninger inde i feltet. Det er virkeligt bare ringe for en superliga angriber. Han ligger den aldrig ind under målmanden, eller bare smadrer til bolden. Det er altid en lav inderside forbi mål.
Han har dog så mange andre kvaliteter, og syntes man stadig skal give ham chancen, men kommer der ikke hul på bylden, så skal man måske se om man kan bruge ham andre steder på banen, feks som kant/wing. Hans fart og nærkampstyrke kan sagtens bruges, men en angriber der ikke kan score mål, uanset hvor mange og store chancer han får, holder ikke i længden. Og måske han kan få bygget noget på og blive bedre til at afslutte, og så komme på toppen senere i karrieren igen. Hvis ikke han kommer i gang her i efteråret, så syntes jeg man skal se efter en makker til Safranko, og så bruge Pohl som kant eller indskifter.
Jeg er fan af Pohl, og krydser fingre for at han får gang i målene, men begynder efterhånden at tvivle.
Og eftersom vi ikke rigtig har nogle kanter med power/fart, så kan man måske prøve ham der.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af Pastorius » 24. sep 2017, 22:01

Pastorius skrev:
Pastorius skrev:
Funky skrev:Efter at have genset Boysens megachance - er han ikke offside, da han modtager bolden??
Har du et ca. minut, så skal jeg tjekke det.
Fandt den.

Der er klart offside, medmindre man siger det er en ny spilsituation, da blåbjerg skovler den væk inde fra midten.
https://www.dropbox.com/s/n4d2x5exeqrno ... 8.png?dl=0
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af Funky » 24. sep 2017, 22:04

Pastorius skrev:
Pastorius skrev:
Funky skrev:Efter at have genset Boysens megachance - er han ikke offside, da han modtager bolden??
Har du et ca. minut, så skal jeg tjekke det.
Fandt den.

Der er klart offside, medmindre man siger det er en ny spilsituation, da blåbjerg skovler den væk inde fra midten.
Det er sgu go' service, så at sige - tak. Jeg så bare ikke, at Blåbjerg overhovedet rører bolden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby BK, 24.09.2017

Indlæg af Jesper Schmidt » 24. sep 2017, 22:11

Pastorius skrev:
Pastorius skrev:
Funky skrev:Efter at have genset Boysens megachance - er han ikke offside, da han modtager bolden??
Har du et ca. minut, så skal jeg tjekke det.
Fandt den.

Der er klart offside, medmindre man siger det er en ny spilsituation, da blåbjerg skovler den væk inde fra midten.
Og det er det vel, eller hvad? Jeg synes at han decideret spiller bolden.

Ekstremt tyndt straffe til gengæld, det skulle afgjort ikke have været dømt.

Besvar