Martino skrev:Hovedet skrev:gravballe skrev:MrBangDK skrev:gravballe skrev:MrBangDK skrev:
#truefan
Åh nej, en på nettet mener ikke jeg er ægte fan, fordi en kedelig superliga, udulige dommere, og elendigt tournerings system (som AaB var blandt dem der pressede mest for at få indført), elendigt AaB spil.... Jeg vil altid holde med AaB, men min tid har fanme mere værdi end det pis.
Så prøver vi en anden - #imedgangogmodgang
Så kunne man tage sig sammen, frem for endnu engang at smide alt væk, efter man vinder et mesterskab... Man formår ALDRIG at bygge på.... Men det er altid total reset.
Det har jo aldrig tidligere været total reset i et omfang, som det vi ser nu. Det sportslige niveau i AaB gennem de knap 3½ år, der er gået siden skabet, har aldrig været lavere set over en 3 ½ - årig periode. Vi har trods alt næsten uden undtagelse været en del af niveauet lige under medaljer, og nu er vi på vej til at stabilisere os som et permanent midter/bundhold, der hele tiden skal kigge ned snarere end op. Det har været uhørt sølle, det der er foregået i AaB siden 2014. Det er en skærpende omstændighed, at økonomien med undtagelse af halvfemserne aldrig har været bedre.
Jeg ved snart ikke, hvad klubben egentlig skal stille op. Ungdomssatsningen har ikke ført nogle vegne, og nu er vi begyndt at købe dyre spillere, der slet ikke har niveau. Det hænger ikke sammen mere
Synes nu nok at spiller som Okore, Rinne, Lesniak og Rolim samt til dels Flores har niveau. Problemet er at vores træner ikke har.
Rinne er et klassekøb.
Okore skal nok blive det når han kommer i form.
De andre du nævner der er jo ikke spillere som flytter holdet?!
Flores er da ganske ordinær for os. Ja han er konge for Peru. Men han har da bestemt til gode at vise stabilt højt niveau for os.
Rolim er blevet valgt fra stort set hver gang. Tvivler på ville være blevet det, hvis han var et klasse køb.
Lesniak er en ganske god spiller. Dog spiller han en position, hvor vi i forvejen er massivt besat og hans direkte konkurrent er Wurtz. En Wurtz i form forstærker holdet mere en Lesniak.
Der er ikke handlet godt nok ind! Den abe sidder på Gaardes skulder!
Vi har stadig ingen ksbtspillere med top niveau. Vi har stadig ingen målscorer og vi mangler stadig lederen i forsvaret.
Det er IKKE trænerens skyld (hvilket der heller ikke var under Søndergaard) Det er Bestyrelsen med Gaarde i spidsen!