Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 25. okt 2017, 13:42

Enig - alt på 20 mio. eller derover skal vi tage uden at blinke. Flores kommer ikke til at fungere, særligt ikke med den slags fodbold vi spiller og jeg kan godt forstå hvis han er lidt desillusioneret.


Men - nogen forskel der retfærdiggør et 20 mio.-bud har han jo heller ikke gjort for AaB, udelukkende for hans landshold.
Det er nok de færreste der vil huske ham om et par år.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Yankee » 25. okt 2017, 15:46

Gamen skrev:Enig - alt på 20 mio. eller derover skal vi tage uden at blinke. Flores kommer ikke til at fungere, særligt ikke med den slags fodbold vi spiller og jeg kan godt forstå hvis han er lidt desillusioneret.


Men - nogen forskel der retfærdiggør et 20 mio.-bud har han jo heller ikke gjort for AaB, udelukkende for hans landshold.
Det er nok de færreste der vil huske ham om et par år.
Helt klart. Det er jo heller ikke alle spillere til en slutrunde, der eksploderer i værdi. Det kan være Flores bliver skadet og det er heller ikke usandsynligt at Peru bare bliver kylet ud på røv og albuer af nogle kedelige hold, så ingen opdager ham.

Flores er jo reelt ikke en spiller, man vil savne. Man vil savne drømmen og forhåbningerne, men hvis man f.eks. kunne sælge ham og så købe Kasper Kusk og Vito Mistrati for provenuet ville det være et kæmpe løft af holdet.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 26. okt 2017, 15:24

Flores har samlet set været blandt de bedste på holdet dette efterår - måske den bedste. På et velfungerende hold tror jeg, han ville være møghamrende giftig. Vi er så langt nede og defensivt orienterede at vi slet ikke ser det bedste til ham. Men hvis han gerne vil videre, så er det da sikkert det bedste.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Jakobsen » 29. okt 2017, 15:00

Funky skrev:Flores har samlet set været blandt de bedste på holdet dette efterår - måske den bedste. På et velfungerende hold tror jeg, han ville være møghamrende giftig. Vi er så langt nede og defensivt orienterede at vi slet ikke ser det bedste til ham. Men hvis han gerne vil videre, så er det da sikkert det bedste.
Ikke enig. Jeg synes slet ikke han er trådt i karakter som en offensiv profil på vores hold. Selvom en spiller som Jannik Pohl har brandt et hav af chancer vil jeg mene, at han er vores bedste offensive spiller. Han skaber en masse uro hos modstanderne selvom det halter med målscoringen. Flores har IMO været usynlig. Har svært ved bare at komme i tanke om en kamp, hvor det var lige ved og næsten.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gaarde6 » 29. okt 2017, 15:19

Jakobsen skrev:
Funky skrev:Flores har samlet set været blandt de bedste på holdet dette efterår - måske den bedste. På et velfungerende hold tror jeg, han ville være møghamrende giftig. Vi er så langt nede og defensivt orienterede at vi slet ikke ser det bedste til ham. Men hvis han gerne vil videre, så er det da sikkert det bedste.
Ikke enig. Jeg synes slet ikke han er trådt i karakter som en offensiv profil på vores hold. Selvom en spiller som Jannik Pohl har brandt et hav af chancer vil jeg mene, at han er vores bedste offensive spiller. Han skaber en masse uro hos modstanderne selvom det halter med målscoringen. Flores har IMO været usynlig. Har svært ved bare at komme i tanke om en kamp, hvor det var lige ved og næsten.
Fuldstændig enig.
Flores er ikke i nærheden af at være en profil for os. Man kan sagtens se han indeholder noget. Jeg tror bare aldrig vi får det at se i AaB.
I det hele taget er vores kanter tæt på at være anonyme og ingen af dem har den fart, teknik og gennembruds kraft det kræver at skabe overtal.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 31. okt 2017, 23:02

Jakobsen skrev:
Funky skrev:Flores har samlet set været blandt de bedste på holdet dette efterår - måske den bedste. På et velfungerende hold tror jeg, han ville være møghamrende giftig. Vi er så langt nede og defensivt orienterede at vi slet ikke ser det bedste til ham. Men hvis han gerne vil videre, så er det da sikkert det bedste.
Ikke enig. Jeg synes slet ikke han er trådt i karakter som en offensiv profil på vores hold. Selvom en spiller som Jannik Pohl har brandt et hav af chancer vil jeg mene, at han er vores bedste offensive spiller. Han skaber en masse uro hos modstanderne selvom det halter med målscoringen. Flores har IMO været usynlig. Har svært ved bare at komme i tanke om en kamp, hvor det var lige ved og næsten.
Men ingen spillere er offensive profiler for os lige nu. Jeg synes, det bliver svært at kritisere den enkelte spiller, når billedet så tydeligt er, at det er hele holdet, som ikke fungerer i offensiven. Hvis vi nu havde et velfungerende angreb, hvor en enkelt spiller tydeligvis ikke havde niveauet til at være med...men det er bare ikke tilfældet. Og jeg synes faktisk, det bliver værre og værre. Pohl plejede altid at kunne komme til chancer, men det er også ved at være en saga blot.

Nå, tilbage til Flores. Jeg synes, det gælder for ham som for enhver anden AaB-spiller. Hvis han helst vil videre, så kommer der nok ikke noget godt ud af at holde på ham.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Hanga » 1. nov 2017, 10:33

Jeg synes Flores har været en af vores bedre spillere og nok den bedste til at spille i mellemrummene. Så der har været fremgang i hans spil. Men han er stadig langt fra at være kampafgørende eller den profil, som han er hentet ind til at være. Det er stadig svært at tro, at det er den samme spiller, der dominerer for Peru.

Jeg synes han virker hæmmet og tilbageholden i sit spil. Jeg savner at han udfordrer og bliver mere aggressiv og direkte når han bliver retvendt med bolden. Jeg savner at han tager flere skærende offensive løb, især i dybden. Han har det med at trække tilbage i banen, når Ahlmann går frem (dette kan være taktisk instruks).

Skulle der komme et tocifret millionbud på ham nu her til vinter, synes jeg han skal skydes afsted. Jeg sagde det samme med Bassogog inden AFCON, og her må jeg sige, at det var godt at Gaarde havde mere is i maven end jeg havde... Jeg tør bare ikke gamble på at Flores kan lave samme nummer til VM.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Danni » 10. nov 2017, 15:33

Nogen der ved, hvad der kan gøres, hvis man gerne vil se kampen i morgen tidlig?
Længe leve arbejderklassen!

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af AK48hamas » 11. nov 2017, 07:48

Forfaerdelig kamp af Flores mod New Zealand. Man begynder at kunne se hvorfor Wieghorst valgte Oliver Abildgaard istedet for ham mod Hobro. Hvis folk mener at Safranko ikke har nogen spidskompetencer, hvad er så Flores' styrker udover hans spark fra distancen? Når han får bolden i mellemrummet så kommer der en OK førsteberøring og så en vattet aflevering der bliver opsnappet af modstanderen. Naar han faar bolden i dybden så er der hverken fart, dribleevne eller aggressivitet til at sætte en mand. Han kommer aldrig til baglinien og vil hellere ind i banen for at prøve nogle 1-2 kombinationer som altid ender i ingenting. New Zealand var faktisk tæt på at tage sejren 4min før tid hvor bolden bliver klasket snært forbi stolpen.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gaarde6 » 11. nov 2017, 18:00

AK48hamas skrev:Forfaerdelig kamp af Flores mod New Zealand. Man begynder at kunne se hvorfor Wieghorst valgte Oliver Abildgaard istedet for ham mod Hobro. Hvis folk mener at Safranko ikke har nogen spidskompetencer, hvad er så Flores' styrker udover hans spark fra distancen? Når han får bolden i mellemrummet så kommer der en OK førsteberøring og så en vattet aflevering der bliver opsnappet af modstanderen. Naar han faar bolden i dybden så er der hverken fart, dribleevne eller aggressivitet til at sætte en mand. Han kommer aldrig til baglinien og vil hellere ind i banen for at prøve nogle 1-2 kombinationer som altid ender i ingenting. New Zealand var faktisk tæt på at tage sejren 4min før tid hvor bolden bliver klasket snært forbi stolpen.
Jeg har godt nok også svært ved at se, hvad det er Flores er rigtig god til?!
Der med ikke sagt at han ikke kan blive god. Men for os bidrager han ikke med noget som helst.
Og de vattede afleveringer du snakker om, har jeg tit bandet over i superligaen. Det er som om det skal være fint og elegant hver gang.
Kan han skydes af skal han simpelthen det. Har meget svært ved at se ham, blive en profil for os.

secone79
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 24. aug 2013, 13:08
Favoritspiller: Rasmus Wurtz

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af secone79 » 14. nov 2017, 22:45

Flores og Peru afgører om Danmark kommer i andet eller tredje seedingslag til VM:
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/win ... e-danmark/

Det bliver en spændende kamp, der skal ståes tidligt op på torsdag :-)

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af 634 » 15. nov 2017, 22:17

secone79 skrev:Flores og Peru afgører om Danmark kommer i andet eller tredje seedingslag til VM:
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/win ... e-danmark/

Det bliver en spændende kamp, der skal ståes tidligt op på torsdag :-)
Er der et sted det kan ses. Tv guide anviser ikke nogen kanal, men er der nogen anden net visning ?
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kokkefar » 15. nov 2017, 23:23

634 skrev:
secone79 skrev:Flores og Peru afgører om Danmark kommer i andet eller tredje seedingslag til VM:
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/win ... e-danmark/

Det bliver en spændende kamp, der skal ståes tidligt op på torsdag :-)
Er der et sted det kan ses. Tv guide anviser ikke nogen kanal, men er der nogen anden net visning ?
bet365

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af jonas386 » 16. nov 2017, 04:44

Peru på 2-0 med tyve minutter igen. Det ser ud til, at Flores kan følge med landsholdet til Rusland til sommer. Fremragende!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af PeterS » 16. nov 2017, 09:21

Skulle der nu være hold i rygterne om Valencia mv. og vi begynder at at tænke han skal videre til sommer.

Nogle der så kender til reglerne mht. at have en spiller med til VM. Så vidt jeg husker får klubberne der har spillere afsted, et eller andet beløb. Er dette så væsentligt et beløb det kan opveje at vente med salg til efter slutrunden, selvom der ligger fornuftigt bud inden da?

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af De Fem » 16. nov 2017, 09:39

PeterS skrev:Skulle der nu være hold i rygterne om Valencia mv. og vi begynder at at tænke han skal videre til sommer.

Nogle der så kender til reglerne mht. at have en spiller med til VM. Så vidt jeg husker får klubberne der har spillere afsted, et eller andet beløb. Er dette så væsentligt et beløb det kan opveje at vente med salg til efter slutrunden, selvom der ligger fornuftigt bud inden da?
Slog det op. Klubberne får:

Fifa calculate that this makes a total of 24,500 working days, taking into account the 736 participating players (23-man squads for 32 nations). So the rate per player per day is $8,530 – or just under £6,500. The meter starts running TWO WEEKS before the opening match on June 14 and ends the day after a player’s country is eliminated from the competition – 46 days for those that reach the final.

Det er lidt svært at sige hvor lang tid Peru spiller over, men sidste gang var det cirka 10 dage for de tre gruppekampe. Hvis vi antager at Peru forlader turneringen der er det altså 10 dage plus de 14 dage = 24 dage af cirka 53.000 kr om dagen eller omkring 1.2 mio kr. Det er ikke ingenting, men 150.000 euro kan man hurtigt hente i en forhandling.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af PeterS » 16. nov 2017, 10:42

De Fem skrev:
PeterS skrev:Skulle der nu være hold i rygterne om Valencia mv. og vi begynder at at tænke han skal videre til sommer.

Nogle der så kender til reglerne mht. at have en spiller med til VM. Så vidt jeg husker får klubberne der har spillere afsted, et eller andet beløb. Er dette så væsentligt et beløb det kan opveje at vente med salg til efter slutrunden, selvom der ligger fornuftigt bud inden da?
Slog det op. Klubberne får:

Fifa calculate that this makes a total of 24,500 working days, taking into account the 736 participating players (23-man squads for 32 nations). So the rate per player per day is $8,530 – or just under £6,500. The meter starts running TWO WEEKS before the opening match on June 14 and ends the day after a player’s country is eliminated from the competition – 46 days for those that reach the final.

Det er lidt svært at sige hvor lang tid Peru spiller over, men sidste gang var det cirka 10 dage for de tre gruppekampe. Hvis vi antager at Peru forlader turneringen der er det altså 10 dage plus de 14 dage = 24 dage af cirka 53.000 kr om dagen eller omkring 1.2 mio kr. Det er ikke ingenting, men 150.000 euro kan man hurtigt hente i en forhandling.
Tak. Kan godt se det ikke lige er det der er tungen på vægtskålen så, omend de selvfølgelig skal have dem i baghovedet under en forhandling.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kenneth K » 16. nov 2017, 12:08

PeterS skrev:Skulle der nu være hold i rygterne om Valencia mv.
Valencia?

Har jeg misset noget? Går der rygter om, at de er interesserede i at købe Flores?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Pastorius » 16. nov 2017, 12:28

Kenneth K skrev:
PeterS skrev:Skulle der nu være hold i rygterne om Valencia mv.
Valencia?

Har jeg misset noget? Går der rygter om, at de er interesserede i at købe Flores?
http://www.deportevalenciano.com/2017/0 ... -empezamos
Med venlig Hilsen
--
Robert

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Danni » 16. nov 2017, 13:55

https://www.youtube.com/watch?v=LDzBX_zj9hg
Se interview efter 8:00 min. Det er en glad dreng vi får hjem.
Længe leve arbejderklassen!

Besvar