Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, 20.11.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, 20.11.2017

Indlæg af Funky » 20. nov 2017, 16:57

Ved ikke lige, om den egentlig hører hjemme her, men faldt over denne artikel om kedelige AaB:

https://www.bt.dk/superligaen/udskaeldt ... r-kedelige
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, 20.11.2017

Indlæg af Gamen » 20. nov 2017, 17:10

Danni skrev:Jeg forstår ikke, så mange ser top-6 som naivt, at tro på. Vi er 3 point efter med en kamp mindre og 11 kampe igen... De samme personer der taler om naiv top-6 målsætning ville da gå ud af sit gode skind, hvis man i AaB sagde, at målsætningen var top-9. Og det der med denne startellever er håbløs; lad os nu lige se kampen.
Du er også socialdemokrat.

Har du ikke set kampene det sidste 1,5 år. De 3 tophold laver mål efter behag, Hobro er 7 point foran os og spiller ofte flot fodbold. FCK får vi næppe flere point end, når man ser på hvem de får tilbage inden sæsonens sidste 7 kampe.
Det efterlader 1 plads at spille om. den tør jeg godt vædde med at vi IKKE sætter os på.
Først og fremmest fordi vi ikke kan lave mål, sekundært fordi vi tydeligvis ikke spiller for at vinde fodboldkampe, men for at undgå at tabe. Det giver en masse uafgjorte, som vi (groft sagt) ikke kan bruge til en skid.

Brugeravatar
PFA
2. div
2. div
Indlæg: 214
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:26
Geografisk sted: Aabybro

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, 20.11.2017

Indlæg af PFA » 20. nov 2017, 17:16

Jeg har to billetter til faxekondi tribuen, hvis nogle kan bruge disse to koster de ganske gratis. Send en pm, så kan jeg videre sende mail med billetterne.

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, 20.11.2017

Indlæg af Danni » 20. nov 2017, 17:18

Gamen skrev:
Danni skrev:Jeg forstår ikke, så mange ser top-6 som naivt, at tro på. Vi er 3 point efter med en kamp mindre og 11 kampe igen... De samme personer der taler om naiv top-6 målsætning ville da gå ud af sit gode skind, hvis man i AaB sagde, at målsætningen var top-9. Og det der med denne startellever er håbløs; lad os nu lige se kampen.
Du er også socialdemokrat.

Har du ikke set kampene det sidste 1,5 år. De 3 tophold laver mål efter behag, Hobro er 7 point foran os og spiller ofte flot fodbold. FCK får vi næppe flere point end, når man ser på hvem de får tilbage inden sæsonens sidste 7 kampe.
Det efterlader 1 plads at spille om. den tør jeg godt vædde med at vi IKKE sætter os på.
Først og fremmest fordi vi ikke kan lave mål, sekundært fordi vi tydeligvis ikke spiller for at vinde fodboldkampe, men for at undgå at tabe. Det giver en masse uafgjorte, som vi (groft sagt) ikke kan bruge til en skid.
Det du siger her, er meget godt rammende ift. hvad jeg mener. At kæfte op og ramme efter alt muligt, man mener er helt håbløst uden at tænke så meget på, om man måske, kan ende med at ramme ved siden af. Nu har jeg været medlem af de konservative i flere år, det er i virkeligheden dem, som vil gøre noget for dem, der vil arbejde, men det har altså ikke noget med fodbold at gøre!
Længe leve arbejderklassen!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, 20.11.2017

Indlæg af Gnu » 20. nov 2017, 17:25

Vi har én gang forsøgt at spille mand-mand mod deres fronttrio og blev totalt klædt af. At gøre det en gang til er fuldstændig galimatias.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, 20.11.2017

Indlæg af Kokkefar » 20. nov 2017, 17:33

Funky skrev:Ved ikke lige, om den egentlig hører hjemme her, men faldt over denne artikel om kedelige AaB:

https://www.bt.dk/superligaen/udskaeldt ... r-kedelige
"Og jeg kan love dig for, at hvis vi ikke havde fået de uafgjorte kampe, så var jeg for alvor blevet klandret som træner."

Der tror jeg Wieghorst har misforstået, hvad AaB-fans ønsker. Et par 0-0 kampe redder sgu ikke hans røv. Det er aldrig okay at have til mål at spille 0-0, med undtagelse af én kamp om året i Parken. Det er også stik imod, hvad Gaarde gang på gang udtaler, nemlig at vi skal spille offensiv, kontrollerende og underholdende fodbold. Det virker som om der sket ikke er forventningsafstemt mellem Wieghorst og Gaarde.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, 20.11.2017

Indlæg af frederikshavneren » 20. nov 2017, 18:05

Startopstillingen:

Rinne
KP - Okore - Blåbjerg
Pallesen - Würtz - Lesniak - Abildgaard - Børsting
Pohl - Safranko


Reserver:

Williams
Patrick
Risgård
Kakeeto
Thellufsen
Sylvestr
Rolim

:aabfan:

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, 20.11.2017

Indlæg af Kristian » 20. nov 2017, 18:06

Kokkefar skrev:
Funky skrev:Ved ikke lige, om den egentlig hører hjemme her, men faldt over denne artikel om kedelige AaB:

https://www.bt.dk/superligaen/udskaeldt ... r-kedelige
"Og jeg kan love dig for, at hvis vi ikke havde fået de uafgjorte kampe, så var jeg for alvor blevet klandret som træner."

Der tror jeg Wieghorst har misforstået, hvad AaB-fans ønsker. Et par 0-0 kampe redder sgu ikke hans røv. Det er aldrig okay at have til mål at spille 0-0, med undtagelse af én kamp om året i Parken. Det er også stik imod, hvad Gaarde gang på gang udtaler, nemlig at vi skal spille offensiv, kontrollerende og underholdende fodbold. Det virker som om der sket ikke er forventningsafstemt mellem Wieghorst og Gaarde.
Han siger jo ikke at det er sådan han vil spille mester..

Han har ret..hvis ikke vi havde fået de point var debatsiden jo på vej til at storme hans hjem.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, 20.11.2017

Indlæg af Kristian » 20. nov 2017, 18:08

frederikshavneren skrev:Startopstillingen:

Rinne
KP - Okore - Blåbjerg
Pallesen - Würtz - Lesniak - Abildgaard - Børsting
Pohl - Safranko


Reserver:

Williams
Patrick
Risgård
Kakeeto
Thellufsen
Sylvestr
Rolim

:aabfan:
Bliver spændende med den her taktik på hjemmebane, hvor vi forhåbentligt ligger et større tryk og får forsvaret skubbet med frem og får pallesen og børsting frem og true omkring indlæg.

Tror på point i dag!!
------------------
mvh Kristian

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, 20.11.2017

Indlæg af frederikshavneren » 20. nov 2017, 18:11

Football Club Muuhjyllands startopstilling:

J. Hansen
K. Hansen - Z. Korzsmar - F. Novak
R. Nissen - J. Poulsen - J. Drachmann - M. Dal Hende
M. Duelund - P. Onachu - A. Sørloth

På papiret er det ikke noget dårligt hold med mange målfarlige spillere, men det er også et hold som vi sagtens kan besejre.

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 290
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, 20.11.2017

Indlæg af Soren » 20. nov 2017, 18:13

frederikshavneren skrev:Startopstillingen:

Rinne
KP - Okore - Blåbjerg
Pallesen - Würtz - Lesniak - Abildgaard - Børsting
Pohl - Safranko


Reserver:

Williams
Patrick
Risgård
Kakeeto
Thellufsen
Sylvestr
Rolim

:aabfan:

Hvor er Flores???

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, 20.11.2017

Indlæg af frederikshavneren » 20. nov 2017, 18:23

Bassogog er til stede på stadion og bliver hyldet før kampen

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, 20.11.2017

Indlæg af Pastorius » 20. nov 2017, 18:24

Kristian skrev:
Kokkefar skrev:
Funky skrev:Ved ikke lige, om den egentlig hører hjemme her, men faldt over denne artikel om kedelige AaB:

https://www.bt.dk/superligaen/udskaeldt ... r-kedelige
"Og jeg kan love dig for, at hvis vi ikke havde fået de uafgjorte kampe, så var jeg for alvor blevet klandret som træner."

Der tror jeg Wieghorst har misforstået, hvad AaB-fans ønsker. Et par 0-0 kampe redder sgu ikke hans røv. Det er aldrig okay at have til mål at spille 0-0, med undtagelse af én kamp om året i Parken. Det er også stik imod, hvad Gaarde gang på gang udtaler, nemlig at vi skal spille offensiv, kontrollerende og underholdende fodbold. Det virker som om der sket ikke er forventningsafstemt mellem Wieghorst og Gaarde.
Han siger jo ikke at det er sådan han vil spille mester..

Han har ret..hvis ikke vi havde fået de point var debatsiden jo på vej til at storme hans hjem.
Ja, og sådan burde det også være nu - og han har ikke engang forsøgt at gøre det rigtigt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
TylerDurden
Drenge
Drenge
Indlæg: 42
Tilmeldt: 18. aug 2016, 14:15

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, 20.11.2017

Indlæg af TylerDurden » 20. nov 2017, 18:25

Link til kampen modtages gerne, min VPN-host er begyndt at svigte

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, 20.11.2017

Indlæg af Alexis » 20. nov 2017, 18:28

Aldrig har jeg set et større pøler hold end det AaB stiller med nu. Ikke 1 eneste af vores spillere har teknik eller afleveringer som sin primære spids kompetence. Det er enten fight, nærkampsstyrke eller løbepensum der karakterisere samtlige 10 af vores markspillere

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, 20.11.2017

Indlæg af Pastorius » 20. nov 2017, 18:34

Alexis skrev:Aldrig har jeg set et større pøler hold end det AaB stiller med nu. Ikke 1 eneste af vores spillere har teknik eller afleveringer som sin primære spids kompetence. Det er enten fight, nærkampsstyrke eller løbepensum der karakterisere samtlige 10 af vores markspillere
Det værste er næsten at vi heller ikke stiller med nogen der kan pøle.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, 20.11.2017

Indlæg af Halil » 20. nov 2017, 18:39

Pastorius skrev:
Alexis skrev:Aldrig har jeg set et større pøler hold end det AaB stiller med nu. Ikke 1 eneste af vores spillere har teknik eller afleveringer som sin primære spids kompetence. Det er enten fight, nærkampsstyrke eller løbepensum der karakterisere samtlige 10 af vores markspillere
Det værste er næsten at vi heller ikke stiller med nogen der kan pøle.
SuperPøleren er uenig!

Dog kan Lesniak aflevere herfra og til 1. påskedag, hvis det var det han ville.
Uden Synd Ingen Frelse

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, 20.11.2017

Indlæg af andreasaab89 » 20. nov 2017, 18:45

Vildt at fjerner man de første 5 kampe og ser udelukkende de seneste 10 af sæsonen ligger vi nummer 3 i tabellen efter BIF og FCM
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, 20.11.2017

Indlæg af andreasaab89 » 20. nov 2017, 18:45

andreasaab89 skrev:Vildt at fjerner man de første 5 kampe og ser udelukkende de seneste 10 af sæsonen ligger vi nummer 3 i tabellen efter BIF og FCM
Og med vildt mener jeg at jeg syntes vi også har været elendige i alle de 10 kampe
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland, 20.11.2017

Indlæg af Funky » 20. nov 2017, 18:47

andreasaab89 skrev:Vildt at fjerner man de første 5 kampe og ser udelukkende de seneste 10 af sæsonen ligger vi nummer 3 i tabellen efter BIF og FCM
Tjah. Det ændrer ikke på, at det nok bliver en meget, meget svær kamp for os - og det har ikke alverden med talkombier eller guldspillere på bænken at gøre.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar