Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 02.12.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 02.12.2017

Indlæg af De Fem » 2. dec 2017, 18:37

Califfen skrev:
Pastorius skrev:
De Fem skrev:
Klawn skrev:strudal som angrebstræner
Nemlig. Hvis ikke andet så for nogle timer. Pohls problemer kan rettes og så kan han blive en 15 måls angriber.
Det ville være spild af penge med en angrebstræner, sålænge Wieghorst står for taktikken.
Så du kampen i dag?
Enig med Califfen, tror jeg da. Chancerne er der og scoringsprocenten skal bare op.

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 02.12.2017

Indlæg af abbifar » 2. dec 2017, 18:55

Pastorius skrev:
De Fem skrev:
Klawn skrev:strudal som angrebstræner
Nemlig. Hvis ikke andet så for nogle timer. Pohls problemer kan rettes og så kan han blive en 15 måls angriber.
Det ville være spild af penge med en angrebstræner, sålænge Wieghorst står for taktikken.
Du er blevet en bitter, gammel mand, Pastorius :-)

Jeg vælger at glæde mig over følgende trends:
3 udebanesejre i træk
Okore og forsvaret så absolut på vej i den rigtige retningg
Mere direkte spil med en del chancer
Strudal sagde kun Aalborg hver anden gang

Der mangler meget endnu, før spillet ligner det vi gerne vil se, men et par grimme sejre i træk er nogle gange en del af løsningen.

Forsvaret, Flores, Thellufsen og Pohl var positive indslag i dag.

Det bliver ikke nævnt meget, men jeg synes faktisk Würtz/Lesniak er vores største udfordring i dag. Der kommer ikke meget fremadrettet fra dem, Würtz var adskillelige gange ved at skabe problemer for sig selv, og Lesniak spillere heller skråt tilbage end fremad.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 02.12.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 2. dec 2017, 18:59

abbifar skrev: Du er blevet en bitter, gammel mand, Pastorius :-)

Jeg vælger at glæde mig over følgende trends:
3 udebanesejre i træk
Okore og forsvaret så absolut på vej i den rigtige retningg
Mere direkte spil med en del chancer
Strudal sagde kun Aalborg hver anden gang

Der mangler meget endnu, før spillet ligner det vi gerne vil se, men et par grimme sejre i træk er nogle gange en del af løsningen.

Forsvaret, Flores, Thellufsen og Pohl var positive indslag i dag.

Det bliver ikke nævnt meget, men jeg synes faktisk Würtz/Lesniak er vores største udfordring i dag. Der kommer ikke meget fremadrettet fra dem, Würtz var adskillelige gange ved at skabe problemer for sig selv, og Lesniak spillere heller skråt tilbage end fremad.
Enig. Og så kan jeg da heller ikke se bedre medicin, hvis vi allerede efter runde 26 har klaret frisag. Det må da give holdet noget ro. Så slutspil ja tak.

Jeg synes også, at Lesniak er faldet lige rigeligt ud efter Würtz er kommet tilbage. Men de to spiller nok også mod FCK.
- FlæskeFrank

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 02.12.2017

Indlæg af andreasaab89 » 2. dec 2017, 19:01

Jeg undrer mig ofte over lesniak
Han er ekstremt god til short passing og kæmpe løbepensum

Men han afleverer nærmest aLDRIG bolden fremad

Er det trænerteamet der beder ham spille så safe og aldrig tage risici i spillet ???

Jeg nægter at tro at en spiller der er træner i Tottenham ungdom fodbold ikke kan finde ud af at spille bolden fremad . Men det er det indtryk man ender med når han aldrig gør det
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 02.12.2017

Indlæg af Pastorius » 2. dec 2017, 19:21

De Fem skrev:
Califfen skrev:
Pastorius skrev:
De Fem skrev:
Klawn skrev:strudal som angrebstræner
Nemlig. Hvis ikke andet så for nogle timer. Pohls problemer kan rettes og så kan han blive en 15 måls angriber.
Det ville være spild af penge med en angrebstræner, sålænge Wieghorst står for taktikken.
Så du kampen i dag?
Enig med Califfen, tror jeg da. Chancerne er der og scoringsprocenten skal bare op.
Lige den kommentar i her reagerer er måske nok lige bitter nok - trods alt.

...men

Det her er ikke måden at komme ud af slumpen på. Lad os få et par forudsætninger på plads.

1) AaB er ikke, har ikke og skal ikke være i nærheden af eller nervøs for nedrykning.
2) AaB skal ikke være et kontrahold
3) Bare at komme i top-6 er ikke et mål i sig selv. Det er et minimumskrav.

Den taktik og det spil vi har præsteret Kan måske række til top-6 (jeg tvivler, men det er da tæt på lige nu). Den er baseret på at vi sætter et hold der primært er baseret på defensive spillere, og at vi altid (også når den ene back går med frem) har 6 mand til at gardere bagude. (3 midterforsvarere, 2 seksere og den ene back). Vi overlader mere eller mindre frivilligt bolden til modstanderne og ser om vi kan presse os til et boldtab.

Når vi har bolden i almindeligt spil, er vi ikke i nærheden af at være farlige, og vi er ikke ret gode til at holde på den ret længe. Det eneste våben vi har, er når vi spiller den over forsvaret til et dybdeløb fra Pohl, og med mindre vi kan fange målmanden 7-8 meter ude af feltet, så giver det ingen mål.

Vores angribere scorer ingen mål, og vores midtbane næsten heller ingen.

Lad os nu sige at vi har fået stabiliseret vores defensiv. Hvad er det så der skal ske, før vores offensiv bliver bedre? Jeg tror ikke på vi kan købe os til det. Vi finder ikke en angriber, der som Pohl kan løbe mange og skarpe dybdeløb, og samtidig sparke den ind, når chancen er der, samtidig med at der skal deltages aktivt i presspillet. Måske et par superskarpe, hurtige fløje. Men der nævnes ofte Kusk, og ham tror jeg ikke på kan gøre noget videre positivt på vores hold, med den taktik vi nu spiller efter. Jeg er ikke engang overbevist om at MW ville bruge ham.

Hvad er det lige der peger fremad mod noget som helst positivt, hvis man gerne vil se AaB som en fodboldspillende og underholdende hold? Hvad er det, der skal til, før vi kan spille det fodbold vi gerne vil? Jeg kan ikke få øje på noget som helst der er sket i den her halvsæson, som peger i den retning - bortset fra Rinne.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 02.12.2017

Indlæg af Gamling » 2. dec 2017, 19:22

Hvordan kan nogen synes at Flores var blandt de bedste idag. Han var på mange stræk en katastrofe med dumme afleveringer, ekstrem langsom boldomgang og totalt kiksede boldtab. Rolim burde være sendt på banen i stedet for Flores og ikke boldmongolen og manden blottet for enhver spidskompetence - Abildgaard
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 02.12.2017

Indlæg af Danni » 2. dec 2017, 19:29

Gamling skrev:Hvordan kan nogen synes at Flores var blandt de bedste idag. Han var på mange stræk en katastrofe med dumme afleveringer, ekstrem langsom boldomgang og totalt kiksede boldtab. Rolim burde være sendt på banen i stedet for Flores og ikke boldmongolen og manden blottet for enhver spidskompetence - Abildgaard
For mig at se, kitter Flores rigtig meget sammen i det offensive spil. Han ligger de rigtige små afleveringer, ikke bare i dag, men i de fleste kampe. Havde Pohl været lidt skarpere på afslutningerne havde Flores rigtig mange assist på cv'et. Samtidig er han den type, som i det opbyggende spil ligger sig ind i tætbefolkede områder, hvor mange ikke vil bryde sig om at være, fordi det ikke er rart at få bolden der og stor risiko for, at man mister den, men det er jo netop det, der skaber plads til kanter og backs.
Længe leve arbejderklassen!

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 02.12.2017

Indlæg af Danni » 2. dec 2017, 19:33

Danni skrev:
Gamling skrev:Hvordan kan nogen synes at Flores var blandt de bedste idag. Han var på mange stræk en katastrofe med dumme afleveringer, ekstrem langsom boldomgang og totalt kiksede boldtab. Rolim burde være sendt på banen i stedet for Flores og ikke boldmongolen og manden blottet for enhver spidskompetence - Abildgaard
For mig at se, kitter Flores rigtig meget sammen i det offensive spil. Han ligger de rigtige små afleveringer, ikke bare i dag, men i de fleste kampe. Havde Pohl været lidt skarpere på afslutningerne havde Flores rigtig mange assist på cv'et. Samtidig er han den type, som i det opbyggende spil ligger sig ind i tætbefolkede områder, hvor mange ikke vil bryde sig om at være, fordi det ikke er rart at få bolden der og stor risiko for, at man mister den, men det er jo netop det, der skaber plads til kanter og backs.
Jeg kan så også se nu, at han er den AaB-spiller med flest assist, men det kunne let have været endnu flere.
Længe leve arbejderklassen!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 02.12.2017

Indlæg af troelsh » 2. dec 2017, 19:38

Pastorius skrev: 2) AaB skal ikke være et kontrahold
Vi skal ikke udelukkende være et kontrahold, men med tanke på omstillingsspillet stort set har været ikke eksisterende før idag, syntes jeg det var meget forfriskende at vi spillede så direkte, det resulterede vel også i flere chancer end vi har skabt i nogen anden kamp i denne sæson.
At Lyngby var mere på bolden end os gør mig absolut ikke noget.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 02.12.2017

Indlæg af Funky » 2. dec 2017, 19:43

Vi var da et modbydeligt kontrahold da vi vandt mesterskabet sidst. Skal det nu til at være fyfy?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 02.12.2017

Indlæg af Kristian » 2. dec 2017, 19:44

Gamling skrev:Hvordan kan nogen synes at Flores var blandt de bedste idag. Han var på mange stræk en katastrofe med dumme afleveringer, ekstrem langsom boldomgang og totalt kiksede boldtab. Rolim burde være sendt på banen i stedet for Flores og ikke boldmongolen og manden blottet for enhver spidskompetence - Abildgaard
Flores var da om nogen manden der skabte vores chancer i dag.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 02.12.2017

Indlæg af Pastorius » 2. dec 2017, 19:49

Funky skrev:Vi var da et modbydeligt kontrahold da vi vandt mesterskabet sidst. Skal det nu til at være fyfy?
Næ, det er da klart tilladt at lave et omstillingsmål i ny og næ, men for det første har vi ikke mange spillere der passer ind i det koncept, og for det andet tror jeg ikke vi skal regne med at møde mange hold der som Lyngby løber så villigt ind i fælden.

Det jeg mener er at vi ikke skal være et hold, der står dybt og forlader sig på kontraspillet for at score mål - uden at have andre offensive kompentencer overhovedet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 02.12.2017

Indlæg af Funky » 2. dec 2017, 20:00

Pastorius skrev:
Funky skrev:Vi var da et modbydeligt kontrahold da vi vandt mesterskabet sidst. Skal det nu til at være fyfy?
Næ, det er da klart tilladt at lave et omstillingsmål i ny og næ, men for det første har vi ikke mange spillere der passer ind i det koncept, og for det andet tror jeg ikke vi skal regne med at møde mange hold der som Lyngby løber så villigt ind i fælden.

Det jeg mener er at vi ikke skal være et hold, der står dybt og forlader sig på kontraspillet for at score mål - uden at have andre offensive kompentencer overhovedet.
Det tror jeg ikke, du kan finde nogen i trænerstaben, som er uenige i. Men I er givetvis uenige om, hvordan og hvor hurtigt AaB når derhen hvor vi skaber flere chancer på andet end kontrastød end vi gør nu.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 02.12.2017

Indlæg af frederikshavneren » 2. dec 2017, 20:15

Vi vinder fortjent omend sejren var for lille, vi skaber mange chancer og kunne med større skarphed ha' vundet med tenniscifre. Forsvaret stod ok og Flores spillede en udmærket kamp, det er ikke alt der lykkes men det er også et spørgsmål om medspillernes niveau.

Spillemæssigt var det godt nok en sløj kamp ml. to dårligt spillende hold. Banen var ujævn men alligevel var der godt nok mange uprovokerede fejl i en kamp stort set blottet for nerve, tempo og intensitet.
Vores seneste to udekampe er godt nok blevet spillet i nogle triste tomme kulisser (respekt til de AaB supportere som er mødt op).

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 02.12.2017

Indlæg af Pastorius » 2. dec 2017, 20:23

Funky skrev:
Pastorius skrev:
Funky skrev:Vi var da et modbydeligt kontrahold da vi vandt mesterskabet sidst. Skal det nu til at være fyfy?
Næ, det er da klart tilladt at lave et omstillingsmål i ny og næ, men for det første har vi ikke mange spillere der passer ind i det koncept, og for det andet tror jeg ikke vi skal regne med at møde mange hold der som Lyngby løber så villigt ind i fælden.

Det jeg mener er at vi ikke skal være et hold, der står dybt og forlader sig på kontraspillet for at score mål - uden at have andre offensive kompentencer overhovedet.
Det tror jeg ikke, du kan finde nogen i trænerstaben, som er uenige i. Men I er givetvis uenige om, hvordan og hvor hurtigt AaB når derhen hvor vi skaber flere chancer på andet end kontrastød end vi gør nu.
Min pointe er at vi slet ikke er på vej derhen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 02.12.2017

Indlæg af De Fem » 2. dec 2017, 20:38

Pastorius skrev: Lad os nu sige at vi har fået stabiliseret vores defensiv. Hvad er det så der skal ske, før vores offensiv bliver bedre? Jeg tror ikke på vi kan købe os til det. Vi finder ikke en angriber, der som Pohl kan løbe mange og skarpe dybdeløb, og samtidig sparke den ind, når chancen er der, samtidig med at der skal deltages aktivt i presspillet. Måske et par superskarpe, hurtige fløje. Men der nævnes ofte Kusk, og ham tror jeg ikke på kan gøre noget videre positivt på vores hold, med den taktik vi nu spiller efter. Jeg er ikke engang overbevist om at MW ville bruge ham.

Hvad er det lige der peger fremad mod noget som helst positivt, hvis man gerne vil se AaB som en fodboldspillende og underholdende hold? Hvad er det, der skal til, før vi kan spille det fodbold vi gerne vil? Jeg kan ikke få øje på noget som helst der er sket i den her halvsæson, som peger i den retning - bortset fra Rinne.
Jeg er som sådan heller ikke den store MW fan, men Kent startede også med at bygge defensiven op igen. Derfra byggede han et ungt og løbestærkt hold op. Holdet fik nogle alvorlige snittere i starten og det før i de ikke længere. Offensiven sprudler ikke ligefrem uge ind og ud, men der er tegn på liv.

Hvad skal der så til, for at der komme endnu mere gang offensiven? Jamen, to ting tror jeg. For det første skal holdet skal lære at slippe bremsen lidt mere i nogle situationer. Det er noget af de SE gør rigtigt, nemlig de har en idé om hvornår de skal skrue op for satsningerne for at ramme modstanderne. Her ligger der især en opgave for Lesniak, der som fremtiden balancespiller der skal lære at styre tempoet i kampen. For det andet skal der en kvalitetsspiller mere ind i offensiven. Helst en angriber, men en kant/Kusk kan også gøre det. Synes der er lidt for lidt strenge at spille på deroppe.

Rom blev ikke bygget på en dag, og selvom AaB mesterhold tager et kvarter at opløse, så tager de desværre år at genopbygge.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 02.12.2017

Indlæg af andreasaab89 » 2. dec 2017, 20:38

Pastorius skrev:
Funky skrev:
Pastorius skrev:
Funky skrev:Vi var da et modbydeligt kontrahold da vi vandt mesterskabet sidst. Skal det nu til at være fyfy?
Næ, det er da klart tilladt at lave et omstillingsmål i ny og næ, men for det første har vi ikke mange spillere der passer ind i det koncept, og for det andet tror jeg ikke vi skal regne med at møde mange hold der som Lyngby løber så villigt ind i fælden.

Det jeg mener er at vi ikke skal være et hold, der står dybt og forlader sig på kontraspillet for at score mål - uden at have andre offensive kompentencer overhovedet.
Det tror jeg ikke, du kan finde nogen i trænerstaben, som er uenige i. Men I er givetvis uenige om, hvordan og hvor hurtigt AaB når derhen hvor vi skaber flere chancer på andet end kontrastød end vi gør nu.
Min pointe er at vi slet ikke er på vej derhen.
Jeg vil gerne give dig ret.
Folk herinde tror at man kan starte med at bygge en super defensiv op og så derefter begynde at lave offensive spilmønstre.
Det folk glemmer er, at de nuværende spillere ikke kan spille offensivt. De kan spille defensivt. Så får at vi nogensinde skal ende med at spille offensivt fodbold skal vi væk fra taktikken med altid at have 6 spillere bag bolden.

Jeg syntes også det var ekstremt tydeligt flere gange i anden halvleg i dag at vi havde nogle kæmpe muligheder for at sætte kontraangreb ind hvor spillere simpelthen ikke tager de offensivt løb. Aller mest galt var det for PK i 2 situationer. manden var blevet skiftet ind 5 min tidligere og alligevel undlader han i 2 situationer at tage nogle offensive løb som nærmest ville have givet ham en friløber fordi han udelukkende tænker defensivt. Hallo! du har været på banen i 5 minutter, du må da have kræfterne til at løbe begge veje.

herudover forstår jeg intet af udskiftningerne. Hvorfor skal vi altid når vi er foran skifte alle spillere med teknik og fart ud og sætte pølertyper ind. Er det ikke bedre at indskifte boldstærke spillere eller udprægede kontratyper der vil kunne jagte det næste mål i stedet for altid at skifte mere og mere defensivt ind.

I en ideel verden spillede vi jo med flores, rolim, risgaard og thelufssen samtidigt. Alle spillere som faktisk kan noget med bolden og som man vil kunne bygge noget offensivt op omkring.
For mig er det ikke noget problem at risgaard starter med at fokusere på defensiven og få de defensive aftaler osv på plads. Problemet består i at han vælger spillere på alle 11 positioner som har sine forcer defensivt. Hvordan skal man så på sigt kunne bygge noget offensivt op. det kræver jo at man skal ændre 4-5 spillere i startopstillingen. og så er man jo lige vidt ?

Det bedste ville da være at bruge en masse offensivt stærke spillere og så starte med at lære dem hvordan de skal agere defensivt . Det er trods alt nemmere end at tage en masse pølere, tonsertyper og så håbe de lige pludselig kan levere offensivt fodbold.

Jeg er helt enig med dig i at AaB ikke skal være et hold der "Knokler" "arbejder" og "fighter" for at komme i top 6. Top 6 skal være naturligt for os fordi vi bare er et godt fodboldhold. Problemet med den måde vi spiller på nu er at vi godt kan komme i top 6 hvert andet eller 2/3 år. men vi kommer ALDRIG i top 3 eller top 4 med den spillestil vi har pt. Og dem som siger, jamen så kommer offensiven henover vinteren. Jamen fra hvem? Alle de offensive spillere vi har spiller jo ikke , de sidder på bænken eller udenfor truppen. Skulle MW pludselig vælge at stille til start med Rolim og Flores på kanterne og risgaard som 8'er bare fordi han får en vinterpause til at træne det? Not gonna happen.

Jeg tror reelt det vi ser fra AaB pt. og den spillestil vi pt. har er den stil MW gerne vil spille. Det er i hvert fald den han arbejder så hårdt på at få implementeret. Det er også som om at spillerne bliver defensivt indstillet allerede fra start eller fra taktikmødet. Spillerne tør ikke tage en satset aflevering fremad, de tør heller ikke tage et offensivt løb fordi de er bange for at efterlade en mand fri bag sig osv. Det er hele mindsettet i spillerne som konstant tænker tilbage, organisaiton, struktur osv. i stedet for at tænke flair, løb, muligheder osv.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 02.12.2017

Indlæg af Hovedet » 2. dec 2017, 21:12

troelsh skrev:
Pastorius skrev: 2) AaB skal ikke være et kontrahold
Vi skal ikke udelukkende være et kontrahold, men med tanke på omstillingsspillet stort set har været ikke eksisterende før idag, syntes jeg det var meget forfriskende at vi spillede så direkte, det resulterede vel også i flere chancer end vi har skabt i nogen anden kamp i denne sæson.
At Lyngby var mere på bolden end os gør mig absolut ikke noget.
Helt enig. Problemet er jo nærmere, at vi i en lang periode ikke rigtigt har været noget som helst og i udpræget grad manglet spidskompetencer; om det så var at være farlige efter lange indkast, ville det altså være markant bedre end ingenting. Der er intet i vejen med at stærk på kontraangreb; den slags mål kan være smukke. Og hvad kan man bruge overvægt i boldbesiddelse til, hvis det ikke fører til andet end afleveringer på tværs og bagud?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 02.12.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 2. dec 2017, 21:21

Jeg læste, at Wieghorst sagde, at vi har fået 20 point i de sidste 11 kampe. Det er vældig godkendt.
- FlæskeFrank

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kamptråd: Lyngby BK - AaB, 02.12.2017

Indlæg af De Fem » 2. dec 2017, 21:29

FlæskeFrank skrev:Jeg læste, at Wieghorst sagde, at vi har fået 20 point i de sidste 11 kampe. Det er vældig godkendt.
Det er et flot snit, især når man starter i nedrykningsform med 5 point i syv kampe.

Besvar