Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af gravballe » 23. dec 2017, 17:52

Tulio var en fantastisk som person, hvordan har han udviklet sig siden AaB? Ved han havde god succes I Frankrig.

Jeg kan huske han var super glad for både Aalborg AaB og nærmest lærte dansk på 6mdr.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 23. dec 2017, 17:54

Gaarde6 skrev:Løber normalt ikke med rygter herinde.
Følgende kan jeg heller ikke stå inde for, da det kommer 3 led ude fra.
Men derfor synes jeg da lige jeg ville dele det med jer. Så kan vi debattere om der kan være noget om rygtet eller om det er en and.
Kender en gut, hvis svigerfar er med i erhvervs klubben i AaB. Han sagde i dag at rygterne gik på at Tulio De Melo rigtig gerne ville tilbage til Aalborg og slutte karriereren. Det kunne man godt bilde mig ind.
Han sagde også at han havde hørt der skulle arbejdes på en spiller mellem jul og nytår. Han anede ikke hvem.

Skyd mig bare.. Ville bare lige lufte det.. Aner ikke om der er hold i det? Måske andre har hørt noget?
Har intet hørt, men det ville være fornuftigt. Han har trods sin alder gjort det fortrinligt i både '16 og '17.
Stik ham meget gerne en 2-årig kontrakt.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 23. dec 2017, 20:20

Carl Lange fra HIK, har lige været til prøvetræning i Aston Villa. Er han en spiller AaB skal kigge nærmere på?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Brodernumsi » 23. dec 2017, 20:36

Martino skrev:Carl Lange fra HIK, har lige været til prøvetræning i Aston Villa. Er han en spiller AaB skal kigge nærmere på?
Alle angribere der hedder Lange, er jeg klar på!
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 23. dec 2017, 20:43

Brodernumsi skrev:
Martino skrev:Carl Lange fra HIK, har lige været til prøvetræning i Aston Villa. Er han en spiller AaB skal kigge nærmere på?
Alle angribere der hedder Lange, er jeg klar på!
Forhåbentlig ikke Jesper Lange. Ang. Carl Lange lyder det som en vi godt kunne stikke en prøvetræning, men vi har så rigeligt med udviklingsspillere til boksangriberen i Pohl, Safranko og Ramkilde. Kan nogen fortælle hvilken type han er?
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Brodernumsi » 23. dec 2017, 20:44

Jakobsen skrev:
Brodernumsi skrev:
Martino skrev:Carl Lange fra HIK, har lige været til prøvetræning i Aston Villa. Er han en spiller AaB skal kigge nærmere på?
Alle angribere der hedder Lange, er jeg klar på!
Forhåbentlig ikke Jesper Lange. Ang. Carl Lange lyder det som en vi godt kunne stikke en prøvetræning, men vi har så rigeligt med udviklingsspillere til boksangriberen i Pohl, Safranko og Ramkilde. Kan nogen fortælle hvilken type han er?
En offensiv kreativ type, der har sin favoritposition på venstre kant.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af sulakvelidze » 24. dec 2017, 00:47

Gamen skrev:
sulakvelidze skrev: Hvad baserer du dine Falk-påstande på? Jeg beder dig ikke om at afsløre navne på eventuelle kilder, men det kunne være rart at vide, om det er noget, du har læst, eller om det er sladder/løse rygter - og i så fald fra hvilken type kilde. (Agent/insider/FCK-tilhænger/andet).

Jeg spørger, fordi jeg ikke mindes at have læst eller hørt om Falk-hjemve i så voldsom grad, som du skitserer der. Og hvis det virkelig er så slemt, undrer det mig, at pressen ikke har skrevet om “FCK-stjerne med hjemve”. Det ville da ellers være en kioskbasker, hvis det er rigtigt. Og nogen må jo vide det, for det virker ikke logisk, at en bruger af et forum for AaB-fans ved så personlige ting om en FCK-stjerne, uden at de mange københavnske journalister, der følger FCK, har opsnuset det.
Hvorfor i alverden skulle medierne skrive om det nu? Har det nogen relevans for hans præstationer for FCK?

Det væsentlige er blot at pointere, at han ikke ville til destinationer sydpå, fordi han ikke kan/kunne undvære sin familie.
Jeg hørte det fra en med rødder i agentverdenen.

Kusken er tydeligvis landet på juleferie, jeg håber Gaarde brugte de sene nattetimer på at fange ham i Gaden til en signatur på en 4-årig kontrakt. Det ville være rart med et par gode nyheder her inden opstarten.
Hvorfor i alverden skulle medierne ikke skrive om det? Vi taler om en stor superligaprofil i FCK, som ifølge dine rygter har sagt nej til mange klubber i udlandet og en markant højere løn end nu, fordi han ikke kan undvære sin familie. Det er da i den grad en kioskbasker, hvis det passer, hvilket jeg dog tvivler på.

Men fair nok, du har dit rygte fra “en med rødder i agentverdenen”, hvad det så end skal betyde. Så kan man i det mindste vurdere, om man skal tillægge dit rygte troværdighed eller ej. Nogle vil nok, andre ikke. Men det er i hvert fald nemmere at forholde sig til dit rygte, når du afleverer en form for kildehenvisning frem for bare at udbrede den slags uden at lade os vide, hvor du har det fra. Og det synes jeg du er slem til. Jeg har intet imod rygter, sådan set ikke engang de falske, som kan være ganske underholdende. Men jeg vil helst have en form for kildehenvisning, så jeg kan gøre op med mig selv, om jeg vil tro op det eller ej.

Gaarde6 demonstrerer efter min mening den perfekte måde at aflevere et rygte.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Rams » 24. dec 2017, 07:55

Brodernumsi skrev:
Jakobsen skrev:
Brodernumsi skrev:
Martino skrev:Carl Lange fra HIK, har lige været til prøvetræning i Aston Villa. Er han en spiller AaB skal kigge nærmere på?
Alle angribere der hedder Lange, er jeg klar på!
Forhåbentlig ikke Jesper Lange. Ang. Carl Lange lyder det som en vi godt kunne stikke en prøvetræning, men vi har så rigeligt med udviklingsspillere til boksangriberen i Pohl, Safranko og Ramkilde. Kan nogen fortælle hvilken type han er?
En offensiv kreativ type, der har sin favoritposition på venstre kant.[/

Så vidt jeg husker er både Lange og Louka Andreassen begge venstre kanter
In verbis simus faciles

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 24. dec 2017, 13:10

sulakvelidze skrev:
Gaarde6 demonstrerer efter min mening den perfekte måde at aflevere et rygte.
Haha, jeg er da bedøvende ligeglad med hvad du tænker om min pålidelighed. De første 20-25 brugere herinde ved hvem jeg er udenfor debatsiden, ja selv Kusk ved hvem jeg er, så der er rig mulighed for at sige hej, hvis man har sine tvivl.

Folk snakker generelt meget om hvad der sker i og omkring AaB - men jeg lægger ikke halvdelen af alt hvad jeg hører herind.

Glædelig jul, du!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af doukas » 24. dec 2017, 18:07

Gamen er bare en fandens karl, og det fede ved ham er, at han ved hvad alle i truppen føler, og nogle gange endda spillere, der ikke er i truppen føler. Hvilken ressource :thumbsup:

Glædelig jul til alle :aabfan: :danmarkfan:
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
benz
Allstar
Allstar
Indlæg: 1901
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:03

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af benz » 24. dec 2017, 22:28

Gaarde6 skrev:Løber normalt ikke med rygter herinde.
Følgende kan jeg heller ikke stå inde for, da det kommer 3 led ude fra.
Men derfor synes jeg da lige jeg ville dele det med jer. Så kan vi debattere om der kan være noget om rygtet eller om det er en and.
Kender en gut, hvis svigerfar er med i erhvervs klubben i AaB. Han sagde i dag at rygterne gik på at Tulio De Melo rigtig gerne ville tilbage til Aalborg og slutte karriereren. Det kunne man godt bilde mig ind.
Han sagde også at han havde hørt der skulle arbejdes på en spiller mellem jul og nytår. Han anede ikke hvem.

Skyd mig bare.. Ville bare lige lufte det.. Aner ikke om der er hold i det? Måske andre har hørt noget?
Jeg har lige skrevet med Tulio og han skriver at det har han ikke sagt. Så tror ikke det kommer til at ske.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Brodernumsi » 24. dec 2017, 23:19

Gamen skrev:
sulakvelidze skrev:
Gaarde6 demonstrerer efter min mening den perfekte måde at aflevere et rygte.
Haha, jeg er da bedøvende ligeglad med hvad du tænker om min pålidelighed. De første 20-25 brugere herinde ved hvem jeg er udenfor debatsiden, ja selv Kusk ved hvem jeg er, så der er rig mulighed for at sige hej, hvis man har sine tvivl.

Folk snakker generelt meget om hvad der sker i og omkring AaB - men jeg lægger ikke halvdelen af alt hvad jeg hører herind.

Glædelig jul, du!
Really? Folk der har behov for, at puste sig op på den måde, er ofte folk uden indhold.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af sulakvelidze » 25. dec 2017, 12:00

Gamen skrev:
sulakvelidze skrev:
Gaarde6 demonstrerer efter min mening den perfekte måde at aflevere et rygte.
Haha, jeg er da bedøvende ligeglad med hvad du tænker om min pålidelighed. De første 20-25 brugere herinde ved hvem jeg er udenfor debatsiden, ja selv Kusk ved hvem jeg er, så der er rig mulighed for at sige hej, hvis man har sine tvivl.

Folk snakker generelt meget om hvad der sker i og omkring AaB - men jeg lægger ikke halvdelen af alt hvad jeg hører herind.

Glædelig jul, du!
Det ville også komme bag på mig, hvis du gav udtryk for alt andet end at være fuldstændig ligeglad. :) Alligevel vil jeg gerne appellere til din fornuft som bruger af et forum for AaB-fans - eller måske nærmere din forståelse for dem, du jo sådan set henvender dig til. Jeg er sikker på, at de fleste af dine medfans, også dem du kender, vil foretrække, at du følger dine mange insider-oplysninger op med en form for kildehenvisning frem for bare: “XXX trives ikke socialt” eller “YYY har bedt om at blive solgt.”

Det kvalificerer unægteligt dine påstande, når du bakker dem op med “Jeg har fra en med rødder i agentverdenen, at....” Ja, eller diskvalificerer dem alt efter, hvor meget man lægger vægt på en sådan kildehenvisning. Der er nok meget forskelligt, og begge dele er fint, synes jeg.

Igen: Jeg har ikke noget imod rygter, heller ikke dem, der ikke holder. De er bare så meget mere til at håndtere, når afsenderen af rygtet klæder modtageren på til at kunne vurdere det. Og jeg kan ikke sætte mig ind i, hvorfor det skulle være imod din interesse.

Også god og glædelig jul til dig.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gaarde6 » 25. dec 2017, 18:09

benz skrev:
Gaarde6 skrev:Løber normalt ikke med rygter herinde.
Følgende kan jeg heller ikke stå inde for, da det kommer 3 led ude fra.
Men derfor synes jeg da lige jeg ville dele det med jer. Så kan vi debattere om der kan være noget om rygtet eller om det er en and.
Kender en gut, hvis svigerfar er med i erhvervs klubben i AaB. Han sagde i dag at rygterne gik på at Tulio De Melo rigtig gerne ville tilbage til Aalborg og slutte karriereren. Det kunne man godt bilde mig ind.
Han sagde også at han havde hørt der skulle arbejdes på en spiller mellem jul og nytår. Han anede ikke hvem.

Skyd mig bare.. Ville bare lige lufte det.. Aner ikke om der er hold i det? Måske andre har hørt noget?
Jeg har lige skrevet med Tulio og han skriver at det har han ikke sagt. Så tror ikke det kommer til at ske.
Super.. Eller ikke super at det ikke kommer til at ske :) Men super der kom et svar fra hestens egen mund :)

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Kokkefar » 25. dec 2017, 18:32

Gaarde6 skrev:
benz skrev:
Gaarde6 skrev:Løber normalt ikke med rygter herinde.
Følgende kan jeg heller ikke stå inde for, da det kommer 3 led ude fra.
Men derfor synes jeg da lige jeg ville dele det med jer. Så kan vi debattere om der kan være noget om rygtet eller om det er en and.
Kender en gut, hvis svigerfar er med i erhvervs klubben i AaB. Han sagde i dag at rygterne gik på at Tulio De Melo rigtig gerne ville tilbage til Aalborg og slutte karriereren. Det kunne man godt bilde mig ind.
Han sagde også at han havde hørt der skulle arbejdes på en spiller mellem jul og nytår. Han anede ikke hvem.

Skyd mig bare.. Ville bare lige lufte det.. Aner ikke om der er hold i det? Måske andre har hørt noget?
Jeg har lige skrevet med Tulio og han skriver at det har han ikke sagt. Så tror ikke det kommer til at ske.
Super.. Eller ikke super at det ikke kommer til at ske :) Men super der kom et svar fra hestens egen mund :)
Tulio: "Ja, det kan du tro jeg har sagt. Vi ses til januar!"

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 27. dec 2017, 11:36

Jakob Michelsen på vej væk fra Hammarby pga. stridigheder med klubbens sportschef. Ham må Gaarde da gerne lande - her har vi trods alt en træner der insisterer på at spille fodbold.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af 9520AaB » 27. dec 2017, 12:57

Gamen skrev:Jakob Michelsen på vej væk fra Hammarby pga. stridigheder med klubbens sportschef. Ham må Gaarde da gerne lande - her har vi trods alt en træner der insisterer på at spille fodbold.
Så hvis vi har økonomi til transfers, så hellere bruge dem på en ny træner, end en kantspiller/angriber??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 27. dec 2017, 13:08

9520AaB skrev:
Så hvis vi har økonomi til transfers, så hellere bruge dem på en ny træner, end en kantspiller/angriber??
Så er det vist heller ikke dyrere at tilknytte en træner. Desuden skal hans tidligere arbejdsgiver betale en del af lønnen fremadrettet ved en fyring, så han vil næppe være den dyreste træner vi nogensinde har tilknyttet.
Mig bekendt spiller Michelsen præcis det fodbold vi gerne ser i AaB, og som vores sportschef påstår vi skal spille. Han skaffede Hammarby en acceptabel 9. plads i år - husk lige på at klubben i medieomtale og trænerudskiftning bedst kan sammenlignes med AGF. Men det var først i denne sæson hans erklærede mål om at spille dem ind i top 6-8 skulle realiseres med tilgangen af nye spillere, som endelig kan spilles sammen under en lang vinterpause.
Fans og medier har (bortset fra de sidste 5-6 kampe i sæsonen) været dybt imponeret af hans måde at ville spille fodbold på. Men det tager tid at vende en supertanker, og en sådan er Hammarby traditionelt i svensk fodbold.
Jeg gad godt se ham i AaB, og tror også på at vi her har en spiller der ville kunne drive klubben frem. Det har kostet mere end vi har vundet, bl.a. i attraktivitet overfor nye spillere, ved at spille jammerlig fodbold det seneste halvandet år.
Nå, det sker nok ikke. Men lad os i det mindste få en tilgang eller to, som vi kan forvente bliver her mere end et år... det ville være fremskridt.

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Bundgaard » 27. dec 2017, 13:24

Stop nu det der træner udskiftning, vi skal sku da ikke smide penge på det, hvis vi vil bruge lidt penge så tror jeg heltsikker at hvis vi kunne lande en “kusk” til det kreative vil vi komme rigtig langt.

helt ærlig så meget fidus har jeg ikke til Michelsen, så det syntes jeg godtnok man bør mane i jorden
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af le Cid » 27. dec 2017, 13:28

Jeg er ikke den store fan af MW, men jeg har ikke fantasi til at forestille mig, at han bliver skiftet ud nu. VI er kommet til vinterpausen med en OK pointhøst, der giver forhåbninger om en plads i slutspillet. Desuden er vi videre i pokalen. Selvom spillet har været til at lukke op og kaste op i, så bliver der ikke skiftet ud på den position i denne pause.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Låst