Wieghorst ny træner

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af white splash » 4. nov 2017, 17:38

FIDEL skrev:
Kristian skrev:
FIDEL skrev:
Kristian skrev:
FIDEL skrev:
doukas skrev:
Hvis det skal ske, så skal spillet virkeligt være frastødende dårligt.
Så er det pludselig meget realistisk! Spillet har været vulgært frastødende hele sæsonen...
Er vi nået dertil hvor endnu en trænerfyring er det man håber på?

Hjælper ikke en pind at fyre træneren igen. Folk bliver jo alligevel ikke tilfredse før Kuhn kommer. Og det sker ikke.

Nærmere den seneste debat omkring mangler i truppen, der kan diskuteres.
Måske ville det hjælpe mere at fyre Gaarde.
Tror du har helt ret i, at det er der vi er mest i ubalance.
Den sportslige del har ikke været gode nok.

Kunne jo nævne så mange fejlkøb efterhånden og nu er man så af nød gået tilbage til 4-4-2 og det har vi ikke kanterne til. Det skriger simpelhen af, at Gaarde bare ikke er god nok.
Fejlkøb har der været nogle stykker af f. Eks. Holger, meilinger, sylvestr, sloth og til dels Flores.
Lesniak og Safranko er fine spillere til fremtiden, men Gaarde har big time forsømt at hente profiler til at løfte holdet. Kusk glippede, men her burde Gaarde have haft en backup. Ikke godt nok!
Man tog chancen med Okore. Fair nok, men han mangler en styrmand ved sin side.
Pallesen er vel reelt den bedste signing vi har fået.

Jeg forventer et vintervindue hvor der hentes 2-3 kvalitetsspillere. En leder til forsvaret, en målscorer og en kant.
Du glemmer Rinne, bortset fra det er jeg helt enig.
1 2 3 Jimmy er en mur!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af FIDEL » 4. nov 2017, 17:50

white splash skrev:
FIDEL skrev:
Kristian skrev:
FIDEL skrev:
Kristian skrev:
FIDEL skrev:
Så er det pludselig meget realistisk! Spillet har været vulgært frastødende hele sæsonen...
Er vi nået dertil hvor endnu en trænerfyring er det man håber på?

Hjælper ikke en pind at fyre træneren igen. Folk bliver jo alligevel ikke tilfredse før Kuhn kommer. Og det sker ikke.

Nærmere den seneste debat omkring mangler i truppen, der kan diskuteres.
Måske ville det hjælpe mere at fyre Gaarde.
Tror du har helt ret i, at det er der vi er mest i ubalance.
Den sportslige del har ikke været gode nok.

Kunne jo nævne så mange fejlkøb efterhånden og nu er man så af nød gået tilbage til 4-4-2 og det har vi ikke kanterne til. Det skriger simpelhen af, at Gaarde bare ikke er god nok.
Fejlkøb har der været nogle stykker af f. Eks. Holger, meilinger, sylvestr, sloth og til dels Flores.
Lesniak og Safranko er fine spillere til fremtiden, men Gaarde har big time forsømt at hente profiler til at løfte holdet. Kusk glippede, men her burde Gaarde have haft en backup. Ikke godt nok!
Man tog chancen med Okore. Fair nok, men han mangler en styrmand ved sin side.
Pallesen er vel reelt den bedste signing vi har fået.

Jeg forventer et vintervindue hvor der hentes 2-3 kvalitetsspillere. En leder til forsvaret, en målscorer og en kant.
Du glemmer Rinne, bortset fra det er jeg helt enig.
Ja jeg glemte Rinne, som er en fin og nødvendig signing. Han er vel vores bedste og mest stabile spiller.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Jakobsen » 5. nov 2017, 10:31

FIDEL skrev:Hvis vi taber klart imorgen, er det så realistisk med en fyring af wieghorst? Nej vel. Jeg håber dog at han ryger hurtigt.
Jamen se nu på vores spillere og sammenlign med sidste år. Vi kunne ansætte Mourinho eller Guardiola og vi ville have lige så ringe resultater. Vores problem er først og fremmest, at kvaliteten i spillermaterialet simpelthen er for lav. Søndergaard og Wieghorst burde egentlig begge have ros for at indse dette og skrabe en masse point sammen vi ikke ville få hvis vi spillede som i 2014. Det er det her hold slet slet ikke godt nok til.

Hvilke af vores spillere mener du have set gøre det bedre end de gør det nu? Vi har kun set talenterne mens de har været hos og ikke set dem være bedre og det samme gælder alle de elendige udlændinge truppen er blevet fyldt med. Der er intet evidens for at sige at spillerne skulle være bedre.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Klaus » 5. nov 2017, 13:06

Jakobsen skrev:
FIDEL skrev:Hvis vi taber klart imorgen, er det så realistisk med en fyring af wieghorst? Nej vel. Jeg håber dog at han ryger hurtigt.
Jamen se nu på vores spillere og sammenlign med sidste år. Vi kunne ansætte Mourinho eller Guardiola og vi ville have lige så ringe resultater. Vores problem er først og fremmest, at kvaliteten i spillermaterialet simpelthen er for lav. Søndergaard og Wieghorst burde egentlig begge have ros for at indse dette og skrabe en masse point sammen vi ikke ville få hvis vi spillede som i 2014. Det er det her hold slet slet ikke godt nok til.

Hvilke af vores spillere mener du have set gøre det bedre end de gør det nu? Vi har kun set talenterne mens de har været hos og ikke set dem være bedre og det samme gælder alle de elendige udlændinge truppen er blevet fyldt med. Der er intet evidens for at sige at spillerne skulle være bedre.
Vores hold ER bedre. Vi har fået tilført yderligere spillere fra en i hvert fald prismæssigt højere hylde end længe set. Vores træner skal simpelthen få mere ud af vores materiale....

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Klaus » 5. nov 2017, 21:52

Fedt endelig at få en sejr på udebane. Nu er vi pludselig en sejr fra en slutspilsplads. Det bliver spændende om vi kan få et enkelt point ud af næste kamp, det vil absolut være godkendt :cool:

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Køllen I Møllen » 5. nov 2017, 22:23

Klaus skrev:
Jakobsen skrev:
FIDEL skrev:Hvis vi taber klart imorgen, er det så realistisk med en fyring af wieghorst? Nej vel. Jeg håber dog at han ryger hurtigt.
Jamen se nu på vores spillere og sammenlign med sidste år. Vi kunne ansætte Mourinho eller Guardiola og vi ville have lige så ringe resultater. Vores problem er først og fremmest, at kvaliteten i spillermaterialet simpelthen er for lav. Søndergaard og Wieghorst burde egentlig begge have ros for at indse dette og skrabe en masse point sammen vi ikke ville få hvis vi spillede som i 2014. Det er det her hold slet slet ikke godt nok til.

Hvilke af vores spillere mener du have set gøre det bedre end de gør det nu? Vi har kun set talenterne mens de har været hos og ikke set dem være bedre og det samme gælder alle de elendige udlændinge truppen er blevet fyldt med. Der er intet evidens for at sige at spillerne skulle være bedre.
Vores hold ER bedre. Vi har fået tilført yderligere spillere fra en i hvert fald prismæssigt højere hylde end længe set. Vores træner skal simpelthen få mere ud af vores materiale....
Jeg synes det er umådeligt svært at se at kvaliteten følger med prisen når man ser deb trup vi har lige nu. Jeg synes slet ikke vi har et top 6 hold og kan heller ikke se tegningerne til at det skulle være på vej de næste par år.
Janteloven eksisterer IKKE!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Gnu » 7. nov 2017, 10:16

doukas skrev:
Gnu skrev:
jonas386 skrev:Men der er nok ikke megen ide i, at fortsætte.
Næh, for du forsøger jo bare at snakke uden om. Hvorfor skal første sæson ikke tælles med? Det svarer du jo ikke på, selvom du er blevet spurgt om det et hav af gange.

Jeg gætter på, at du læser journalistik eller statskundskab eller noget i den retning. Det plejer at være de påståelige typer, der forsøger at vinde enhver diskussion, selvom de godt ved, at de tager fejl. Det gælder bare om at vælge en holdning og holde fast i den. De ved typisk lidt om en hel masse, men går aldrig i dybden med noget.
Og mon ikke Gnu er typen på en gammel bitter mand, fordi han aldrig fik sin PhD, og nu må nøjes med at undervise en flok snothvalpe i det samme om og om igen og derfor keder sig dagen lang, men læser Weekavisen, og derfor tror han har gang i en Penkowa-sag på Jonas' tvivlsomme brug af statistikske begreber på et holdningspræget diskussionsforum.
Dér skyder du alligevel et godt stykke ved siden af. Undervisning er slet ikke min primære gesjæft, men man kan jo fræksempel godt fungere som censor.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Køllen I Møllen » 24. nov 2017, 14:11

I den nye udgave af Ripodsten er Wieghorst gæst. Han taler jo fint nok for sig og er heldig sympatisk. Det er dog virkelig ærgerligt at der ikke bliver stillet mere kritiske spørgsmål end tilfældet er. De to andre gæster (Dennis/Allan Ramonn og Chr Flindt Bjerg) virker benovede over at have så fint selskab at de bare snakker ham efter munden. Det er naturligvis ikke deres opgave at være kritiske men så må værten jo gerne steppe op.

Wieghorst forklarer bla at han ikke har typerne til at spille offensivt. Og det efter at de lige har konstateret at der er kommet 9 nye ind i sommer. Så må man jo gerne være lidt kritisk og spørge hvorfor man så ikke har købt de typer ser skal til...

Iøvrigt bemærkelsesværdigt at Dennis Ramonn mener at AaB kom ud til kampen med det rigtige “udtryk” mod FCM. Aldrig i mine 30-35 år på stadion har jeg set et AaB-hold lægge sig så fladt ned og tage imod fra første fløjt som i Søndags. Aldrig.

Men hør endelig Ripodsten. Det er et lyt værd, trods alt.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Rams » 24. nov 2017, 14:22

Wiggen kommer dog med væsentlige pointer:
1) To 6-ere er ikke religion for ham
2) Stor tiltro til Safranko, som han er opmærksom på er for langt fra modstanderens felt, hvilket i nogle kampe også skyldes taktik
3) Den defensive balance er vigtigst for ham i en opbygningsfase
4) Der kommer nok ikke meget ind i vintervinduet
5) Forventer flere mål fra kanterne, hvor han nævner Flores, Børsting og Thellufsen
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Køllen I Møllen » 24. nov 2017, 15:08

Rams skrev:Wiggen kommer dog med væsentlige pointer:
1) To 6-ere er ikke religion for ham
2) Stor tiltro til Safranko, som han er opmærksom på er for langt fra modstanderens felt, hvilket i nogle kampe også skyldes taktik
3) Den defensive balance er vigtigst for ham i en opbygningsfase
4) Der kommer nok ikke meget ind i vintervinduet
5) Forventer flere mål fra kanterne, hvor han nævner Flores, Børsting og Thellufsen
Alt sammen meget fint. Men hvis han mangler de rigtige typer til det han vil hvorfor har vi så ikke købt dem (der var 9 tilgange denne sommer)?
Og til mit spørgsmål om hvorfor han spiller med 2 6`ere og kanter der ikke kan sætte en mand siger han at det skal ses i en større sammenhæng bla fordi man ikke har Kusk/Thomsen-typerne. Den kunne jeg godt tænke mig en uddybning på. Når kanterne ikke kan drible skal de centrale heller ikke kunne det eller hvordan skal det forståes?

Angående punkt 2 så har jeg stadig meget svært ved at se en eneste kompetence i Safranko. Måske lige udover at han kæmper og er god til at dække bolden. Han kan INTET andet og jeg så langt heller Sylvestr fortsætte i klubben end ham.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Pastorius » 24. nov 2017, 15:10

Køllen I Møllen skrev:I den nye udgave af Ripodsten er Wieghorst gæst. Han taler jo fint nok for sig og er heldig sympatisk. Det er dog virkelig ærgerligt at der ikke bliver stillet mere kritiske spørgsmål end tilfældet er. De to andre gæster (Dennis/Allan Ramonn og Chr Flindt Bjerg) virker benovede over at have så fint selskab at de bare snakker ham efter munden. Det er naturligvis ikke deres opgave at være kritiske men så må værten jo gerne steppe op.

Wieghorst forklarer bla at han ikke har typerne til at spille offensivt. Og det efter at de lige har konstateret at der er kommet 9 nye ind i sommer. Så må man jo gerne være lidt kritisk og spørge hvorfor man så ikke har købt de typer ser skal til...

Iøvrigt bemærkelsesværdigt at Dennis Ramonn mener at AaB kom ud til kampen med det rigtige “udtryk” mod FCM. Aldrig i mine 30-35 år på stadion har jeg set et AaB-hold lægge sig så fladt ned og tage imod fra første fløjt som i Søndags. Aldrig.

Men hør endelig Ripodsten. Det er et lyt værd, trods alt.
Ripodsten (og Nordjyske) er mikrofonholdere for AaB, den eneste kritiske AaB-journalist er Dennis Søndergaard, han er til gengæld så ensidig anti-AaB at det bliver useriøst.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Gnu » 24. nov 2017, 15:30

Køllen I Møllen skrev:I den nye udgave af Ripodsten er Wieghorst gæst. Han taler jo fint nok for sig og er heldig sympatisk. Det er dog virkelig ærgerligt at der ikke bliver stillet mere kritiske spørgsmål end tilfældet er. De to andre gæster (Dennis/Allan Ramonn og Chr Flindt Bjerg) virker benovede over at have så fint selskab at de bare snakker ham efter munden. Det er naturligvis ikke deres opgave at være kritiske men så må værten jo gerne steppe op.

Wieghorst forklarer bla at han ikke har typerne til at spille offensivt. Og det efter at de lige har konstateret at der er kommet 9 nye ind i sommer. Så må man jo gerne være lidt kritisk og spørge hvorfor man så ikke har købt de typer ser skal til...

Iøvrigt bemærkelsesværdigt at Dennis Ramonn mener at AaB kom ud til kampen med det rigtige “udtryk” mod FCM. Aldrig i mine 30-35 år på stadion har jeg set et AaB-hold lægge sig så fladt ned og tage imod fra første fløjt som i Søndags. Aldrig.

Men hør endelig Ripodsten. Det er et lyt værd, trods alt.
Har ikke typerne til at spille offensivt?? Jøsses, mand WiegHesten har tabt sutten. Hvorfor har vi så hentet Rolim? Hvorfor får Thellufsen ikke mere spilletid? Hvad laver Risgård på bænken? Er Flores ikke offensiv? Alle spillere, som kan hjælpe vores offensiv.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Forza » 24. nov 2017, 17:39

Pastorius skrev:
Køllen I Møllen skrev:I den nye udgave af Ripodsten er Wieghorst gæst. Han taler jo fint nok for sig og er heldig sympatisk. Det er dog virkelig ærgerligt at der ikke bliver stillet mere kritiske spørgsmål end tilfældet er. De to andre gæster (Dennis/Allan Ramonn og Chr Flindt Bjerg) virker benovede over at have så fint selskab at de bare snakker ham efter munden. Det er naturligvis ikke deres opgave at være kritiske men så må værten jo gerne steppe op.

Wieghorst forklarer bla at han ikke har typerne til at spille offensivt. Og det efter at de lige har konstateret at der er kommet 9 nye ind i sommer. Så må man jo gerne være lidt kritisk og spørge hvorfor man så ikke har købt de typer ser skal til...

Iøvrigt bemærkelsesværdigt at Dennis Ramonn mener at AaB kom ud til kampen med det rigtige “udtryk” mod FCM. Aldrig i mine 30-35 år på stadion har jeg set et AaB-hold lægge sig så fladt ned og tage imod fra første fløjt som i Søndags. Aldrig.

Men hør endelig Ripodsten. Det er et lyt værd, trods alt.
Ripodsten (og Nordjyske) er mikrofonholdere for AaB, den eneste kritiske AaB-journalist er Dennis Søndergaard, han er til gengæld så ensidig anti-AaB at det bliver useriøst.
Det er virkelig utroligt at man ikke tør gå til Gaarde og Wieghorst når de er i studiet. Man skulle tro at en journalist uddannelse kræver at man er gearet til den slags.

Foruden Dennis Søndergaard er det altid at foretrække Peter Brüchmann's Mediano interviews. Han tør stille de kritiske spørgsmål og har faktisk et stort kendskab til AaB i forhold til journalister generelt. (Måske skyldes det at han oprindeligt stammer herfra).
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af FIDEL » 24. nov 2017, 19:15

Forza skrev:
Pastorius skrev:
Køllen I Møllen skrev:I den nye udgave af Ripodsten er Wieghorst gæst. Han taler jo fint nok for sig og er heldig sympatisk. Det er dog virkelig ærgerligt at der ikke bliver stillet mere kritiske spørgsmål end tilfældet er. De to andre gæster (Dennis/Allan Ramonn og Chr Flindt Bjerg) virker benovede over at have så fint selskab at de bare snakker ham efter munden. Det er naturligvis ikke deres opgave at være kritiske men så må værten jo gerne steppe op.

Wieghorst forklarer bla at han ikke har typerne til at spille offensivt. Og det efter at de lige har konstateret at der er kommet 9 nye ind i sommer. Så må man jo gerne være lidt kritisk og spørge hvorfor man så ikke har købt de typer ser skal til...

Iøvrigt bemærkelsesværdigt at Dennis Ramonn mener at AaB kom ud til kampen med det rigtige “udtryk” mod FCM. Aldrig i mine 30-35 år på stadion har jeg set et AaB-hold lægge sig så fladt ned og tage imod fra første fløjt som i Søndags. Aldrig.

Men hør endelig Ripodsten. Det er et lyt værd, trods alt.
Ripodsten (og Nordjyske) er mikrofonholdere for AaB, den eneste kritiske AaB-journalist er Dennis Søndergaard, han er til gengæld så ensidig anti-AaB at det bliver useriøst.
Det er virkelig utroligt at man ikke tør gå til Gaarde og Wieghorst når de er i studiet. Man skulle tro at en journalist uddannelse kræver at man er gearet til den slags.

Foruden Dennis Søndergaard er det altid at foretrække Peter Brüchmann's Mediano interviews. Han tør stille de kritiske spørgsmål og har faktisk et stort kendskab til AaB i forhold til journalister generelt. (Måske skyldes det at han oprindeligt stammer herfra).
Selvom jeg elsker Ripodsten og synes, at Wieghorst er sympatisk, så savner jeg bl.a, at journalisten går ind i det som wieghorst siger omkring 9 nye spillere i truppen. Ja men hvorfor har man hentet så mange? Det er jo netop fordi vi har en inkompetent sportsdirektør,som fejler gang på gang med at hente for dårlige spillere.
Desuden undrer det mig enormt at wieghorst ikke efter 6 måneder i klubben bedre kunne danne sig en mening om hvilke spillere han ønsker, så vi havde fx en stærk kant med mål i støvlerne.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Martino » 11. jan 2018, 08:02

Wieghorst medvirker i det nyeste afsnit af Mediano, til dem som er interesserede.
Jeg savner Winsnes

Ala
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 4. apr 2014, 20:57

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Ala » 11. jan 2018, 08:18

Martino skrev:Wieghorst medvirker i det nyeste afsnit af Mediano, til dem som er interesserede.
http://www.mediano.nu/oversigt/2018/1/1 ... -i-aalborg

johnfrank
2. div
2. div
Indlæg: 155
Tilmeldt: 9. mar 2010, 08:31

Re: RE: Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af johnfrank » 11. jan 2018, 14:49

Ala skrev:
Martino skrev:Wieghorst medvirker i det nyeste afsnit af Mediano, til dem som er interesserede.
http://www.mediano.nu/oversigt/2018/1/1 ... -i-aalborg
Ja det er jo ikke Jørgen klopp vi har fået der. Rimelig kedeligt

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: RE: Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. jan 2018, 15:17

johnfrank skrev:
Ala skrev:
Martino skrev:Wieghorst medvirker i det nyeste afsnit af Mediano, til dem som er interesserede.
http://www.mediano.nu/oversigt/2018/1/1 ... -i-aalborg
Ja det er jo ikke Jørgen klopp vi har fået der. Rimelig kedeligt
Han behøver ikke være underholdende som person for min skyld. PEA er bestemt heller ikke nogen stor entertainer i medierne. Jeg er ikke voldsomt begejstret for Wieghorsts første år i AaB men synes egentlig han svarer godt for sig i denne podcast og det er helt befriende at høre ham indrømme at man er gået på kompromis med spillestilen for på kort sigt at få resultaterne. Man kan håbe at foråret viser at det var det værd selvom det er bekymrende at høre at han stadig tror på Safranko (ja, det skal han selvfølgelig sige).
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: RE: Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Yankee » 11. jan 2018, 17:57

Køllen I Møllen skrev:
johnfrank skrev:
Ala skrev:
Martino skrev:Wieghorst medvirker i det nyeste afsnit af Mediano, til dem som er interesserede.
http://www.mediano.nu/oversigt/2018/1/1 ... -i-aalborg
Ja det er jo ikke Jørgen klopp vi har fået der. Rimelig kedeligt
Han behøver ikke være underholdende som person for min skyld. PEA er bestemt heller ikke nogen stor entertainer i medierne. Jeg er ikke voldsomt begejstret for Wieghorsts første år i AaB men synes egentlig han svarer godt for sig i denne podcast og det er helt befriende at høre ham indrømme at man er gået på kompromis med spillestilen for på kort sigt at få resultaterne. Man kan håbe at foråret viser at det var det værd selvom det er bekymrende at høre at han stadig tror på Safranko (ja, det skal han selvfølgelig sige).
Enig - det er godt nok også et rasende dårligt interview med en række dybt underlige præmisser, som Wieghorst også igen og igen bliver forvirret over.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: RE: Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Pastorius » 11. jan 2018, 21:49

Køllen I Møllen skrev:
johnfrank skrev:
Ala skrev:
Martino skrev:Wieghorst medvirker i det nyeste afsnit af Mediano, til dem som er interesserede.
http://www.mediano.nu/oversigt/2018/1/1 ... -i-aalborg
Ja det er jo ikke Jørgen klopp vi har fået der. Rimelig kedeligt
Han behøver ikke være underholdende som person for min skyld. PEA er bestemt heller ikke nogen stor entertainer i medierne. Jeg er ikke voldsomt begejstret for Wieghorsts første år i AaB men synes egentlig han svarer godt for sig i denne podcast og det er helt befriende at høre ham indrømme at man er gået på kompromis med spillestilen for på kort sigt at få resultaterne. Man kan håbe at foråret viser at det var det værd selvom det er bekymrende at høre at han stadig tror på Safranko (ja, det skal han selvfølgelig sige).
What - han havde da masser af humor. Den var bare underspillet og nordjysk. Jeg mindes et interview efter en uafgjort i parken - i år hvor FCK var startet skidt: "Det er ikke tilfredstillende at vi kun får uafgjort mod en af rækkens svageste hold."

Prøv at forestille dig sådan en lille en fra Wieghorst. Ellers er vi enige. MW må gerne være verdens kedeligste mand til interviews - men han behøver ikke at understrege det ved at få AaB til at spille som verdens kedeligste hold.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar