Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 7. feb 2018, 11:52

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -lyngby-bk
Kan Rygaard fås billigt er jeg frisk.

- Kan nok tage over efter Flores
- Kan sætte spillet
- Kunne måske lære at være 8'er så vi har alternativer til alle vores langsommere 6'ere.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 7. feb 2018, 12:03

Jakobsen skrev:https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -lyngby-bk
Kan Rygaard fås billigt er jeg frisk.

- Kan nok tage over efter Flores
- Kan sætte spillet
- Kunne måske lære at være 8'er så vi har alternativer til alle vores langsommere 6'ere.
Men vi er næppe de eneste med den tanke... ;)

boldspiller
Junior
Junior
Indlæg: 66
Tilmeldt: 3. jun 2017, 16:08
Favoritspiller: Jeppe Curth.

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af boldspiller » 7. feb 2018, 12:10

Hvad med Michael Lumb?

2018 er startet skidt for Ahlmann i forhold til skader, og Lumb har stadig en vis kvalitet i Superligaen.

Venstre back er tydeligvis et ømt punkt, hvor man forsøgte med en ung islænding på træningslejr, som dog ikke udmøntede sig i det store.

Lumb er 30 år, ja, men passer ind som type og har desuden tidligere båret den bolsjestribede trøje.

Det ville være et kortsigtet køb, men måske også en kortsigtet løsning på et presserende problem.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4406
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af doukas » 7. feb 2018, 12:13

boldspiller skrev:Hvad med Michael Lumb?

2018 er startet skidt for Ahlmann i forhold til skader, og Lumb har stadig en vis kvalitet i Superligaen.

Venstre back er tydeligvis et ømt punkt, hvor man forsøgte med en ung islænding på træningslejr, som dog ikke udmøntede sig i det store.

Lumb er 30 år, ja, men passer ind som type og har desuden tidligere båret den bolsjestribede trøje.

Det ville være et kortsigtet køb, men måske også en kortsigtet løsning på et presserende problem.
Det ville give mening med en kontrakt på 1-2 år på Lumb med tanke på, at Ahlmann ofte ryger ind og ud af holdet, men mon ikke AGF snupper ham.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 7. feb 2018, 12:20

Jakobsen skrev:https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -lyngby-bk
Kan Rygaard fås billigt er jeg frisk.

- Kan nok tage over efter Flores
- Kan sætte spillet
- Kunne måske lære at være 8'er så vi har alternativer til alle vores langsommere 6'ere.
Jeg er rørende enig :cheers:
Det vil vise rettidig omhu at hente en arvtager for Flores, og som allerede fra starten kan gå ind i truppen og konkurrere om en startplads i offensiven.
Rygaard passer perfekt ind i AaB efter min mening, og nu har vi chancen for at hente ham gratis! Det er en super mulighed.
Rygaard kan både spille som 10´er og som indadvendt kant, og ja muligvis som en fremtidig 8´er.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 7. feb 2018, 12:28

FIDEL skrev: Jeg er rørende enig :cheers:
Det vil vise rettidig omhu at hente en arvtager for Flores, og som allerede fra starten kan gå ind i truppen og konkurrere om en startplads i offensiven.
Rygaard passer perfekt ind i AaB efter min mening, og nu har vi chancen for at hente ham gratis! Det er en super mulighed.
Rygaard kan både spille som 10´er og som indadvendt kant, og ja muligvis som en fremtidig 8´er.
Han kan sagtens være dyrere, end hvis han ikke var fritstillet. Mon ikke han kræver en gedigen sign on-fee med tanke på den massive interesse der er for ham.

boldspiller
Junior
Junior
Indlæg: 66
Tilmeldt: 3. jun 2017, 16:08
Favoritspiller: Jeppe Curth.

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af boldspiller » 7. feb 2018, 12:28

FIDEL skrev:
Jakobsen skrev:https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -lyngby-bk
Kan Rygaard fås billigt er jeg frisk.

- Kan nok tage over efter Flores
- Kan sætte spillet
- Kunne måske lære at være 8'er så vi har alternativer til alle vores langsommere 6'ere.
Jeg er rørende enig :cheers:
Det vil vise rettidig omhu at hente en arvtager for Flores, og som allerede fra starten kan gå ind i truppen og konkurrere om en startplads i offensiven.
Rygaard passer perfekt ind i AaB efter min mening, og nu har vi chancen for at hente ham gratis! Det er en super mulighed.
Rygaard kan både spille som 10´er og som indadvendt kant, og ja muligvis som en fremtidig 8´er.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ryg ... kimet-ned/

Det bliver næppe gratis.... ;-)

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 7. feb 2018, 12:52

Synes også at Bror Blume må være interessant for en klub som AaB - udover Rygaard.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Yankee » 7. feb 2018, 12:59

Jeg kan rigtig godt lide Mikkel Rygaard, men timingen er rigtig dårlig. Der er flere klubber derude, der måske ikke helt fik hvad de ville have i vinduet (navnlig FCM) og derfor kunne finde på at gå efter Rygaard og derudover er der stadig gang i de svenske og norske klubber. Med andre ord er efterspørgslen på en type som ham rigtig stor. Udbuddet er så tilsvarende marginalt fordi transfervinduet jo er lukket. Det kan næsten ikke være et dårligere tidspunkt at gå efter en type som Rygaard ift. udbud/efterspørgsel.

Og det er jo ikke fordi vi står og mangler ham. Dels er foråret på mange måder gratis og dels har vi jo typer som Rolim, Flores og Kusk, som vi forventer os rigtig meget af i foråret.

Rygaard bør kun være et emne for klubber, der står akut og mangler ham i en kritisk situation og ikke til en klub som AaB, hvor behovet ikke er presserende.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Hanga » 7. feb 2018, 13:24

Yankee skrev:Jeg kan rigtig godt lide Mikkel Rygaard, men timingen er rigtig dårlig. Der er flere klubber derude, der måske ikke helt fik hvad de ville have i vinduet (navnlig FCM) og derfor kunne finde på at gå efter Rygaard og derudover er der stadig gang i de svenske og norske klubber. Med andre ord er efterspørgslen på en type som ham rigtig stor. Udbuddet er så tilsvarende marginalt fordi transfervinduet jo er lukket. Det kan næsten ikke være et dårligere tidspunkt at gå efter en type som Rygaard ift. udbud/efterspørgsel.

Og det er jo ikke fordi vi står og mangler ham. Dels er foråret på mange måder gratis og dels har vi jo typer som Rolim, Flores og Kusk, som vi forventer os rigtig meget af i foråret.

Rygaard bør kun være et emne for klubber, der står akut og mangler ham i en kritisk situation og ikke til en klub som AaB, hvor behovet ikke er presserende.
Helt enig, til trods for at jeg også har efterlyst Rygaard tidligere. Nu fik vi Kusk og selvom det ikke er samme plads, så er det et offensivt kort, der kan nogle af de samme ting. Derudover er vi godt besat på midtbane pladserne generelt. Havde Lyngby haft en interessant angriber, ville det have været mere oplagt at gå efter nu, men det synes jeg ikke de har.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3156
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gnu » 7. feb 2018, 13:32

En gammel vandrehistorie går i øvrigt på, at dagen efter Lyngbys konkurs i 2001 dukkede Nicklas Hindsberg op på træningsanlægget i en kæmpe Alfa Romeo. Han blev bedt om at køre hjem igen.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 7. feb 2018, 16:12

Gnu skrev:En gammel vandrehistorie går i øvrigt på, at dagen efter Lyngbys konkurs i 2001 dukkede Nicklas Hindsberg op på træningsanlægget i en kæmpe Alfa Romeo. Han blev bedt om at køre hjem igen.
Altså på vores eller deres?
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Munken83
2. div
2. div
Indlæg: 160
Tilmeldt: 6. aug 2017, 18:58
Favoritspiller: Würtz - Thelander -
Geografisk sted: Ikast (fraflytter fra Brønderslev)

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Munken83 » 7. feb 2018, 17:36

Hvad med en spiller som Kim Ojo?

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Rams » 7. feb 2018, 17:51

[quote="Munken83"]Hvad med en spiller som Kim Ojo?[/quote

Bare fordi noget er "gratis" - og her ser vi helt bort fra sign on fees og løn - så er det ikke nødvendigvis værd at samle op.

Jeg ser intet i Lyngbys seniortrup, der kan komplementere vores trup. Med Kusk fik vi den kreative kant, Flores kæmper for sit livs kontrakt som vores midtbane regissør og vi har Lesniak der bliver bedre og bedre som Wurtz afløser.

Oppe foran har vi så tre uforløste talenter, mon ikke en af dem brænder igennem i den kommende halvsæson. I mine øjne er det kun pladsen ved siden af Okore, hvor det kunne have været rart med en forstærkning. Men jeg kan ikke lige se Lyngby skulle have noget at byde ind med her, så jeg lever fint med en halvsæson mere med Kasper P og Blåbjerg.

Næ lad os shoppe til sommer med en forhåbentlig stor bunke Flores $
In verbis simus faciles

Munken83
2. div
2. div
Indlæg: 160
Tilmeldt: 6. aug 2017, 18:58
Favoritspiller: Würtz - Thelander -
Geografisk sted: Ikast (fraflytter fra Brønderslev)

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Munken83 » 7. feb 2018, 17:57

Rams skrev:
Munken83 skrev:Hvad med en spiller som Kim Ojo?[/quote

Bare fordi noget er "gratis" - og her ser vi helt bort fra sign on fees og løn - så er det ikke nødvendigvis værd at samle op.

Jeg ser intet i Lyngbys seniortrup, der kan komplementere vores trup. Med Kusk fik vi den kreative kant, Flores kæmper for sit livs kontrakt som midtbane regissør og vi har Lesniak der bliver bedre og bedre som Wurtz afløser.

Oppe foran har vi så tre uforløste talenter, mon ikke en af dem brænder igennem i den kommende halvsæson. I mine øjne er det kun pladsen ved siden af Okore, hvor det kunne have været rart med en forstærkning. Men jeg kan ikke lige se Lyngby skulle have noget at byde ind med her, så jeg lever fint med en halvsæson mere med Kasper P og Blåbjerg.
Tænkte nu ikke just "bare fordi noget er "gratis".
Men han har en ganske pæn højde, hvilket kunne være rart at have oppe foran.
Kender ikke så meget til ham. Var blot en tanke :-)

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 7. feb 2018, 18:07

Munken83 skrev:
Rams skrev:
Munken83 skrev:Hvad med en spiller som Kim Ojo?[/quote

Bare fordi noget er "gratis" - og her ser vi helt bort fra sign on fees og løn - så er det ikke nødvendigvis værd at samle op.

Jeg ser intet i Lyngbys seniortrup, der kan komplementere vores trup. Med Kusk fik vi den kreative kant, Flores kæmper for sit livs kontrakt som midtbane regissør og vi har Lesniak der bliver bedre og bedre som Wurtz afløser.

Oppe foran har vi så tre uforløste talenter, mon ikke en af dem brænder igennem i den kommende halvsæson. I mine øjne er det kun pladsen ved siden af Okore, hvor det kunne have været rart med en forstærkning. Men jeg kan ikke lige se Lyngby skulle have noget at byde ind med her, så jeg lever fint med en halvsæson mere med Kasper P og Blåbjerg.
Tænkte nu ikke just "bare fordi noget er "gratis".
Men han har en ganske pæn højde, hvilket kunne være rart at have oppe foran.
Kender ikke så meget til ham. Var blot en tanke :-)
Jeg har meget svært ved at se os hente Ojo. Vi brugte penge på Safranko og han skal vel have pænt med spilletid i foråret.

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1186
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Reyad » 7. feb 2018, 21:32

Hvis jeg var sportsdirektør og kiggede mod Lyngby, så ville jeg selvfølgelig kigge på Rygaard, men vi mangler ham ikke desperat, og han har rigeligt med bejlere.
Den anden jeg ville kigge på er Gustav Marcussen. 19 år gammel og virker til at være et stort talent. Lyngby har ofte produceret store spillere, og han har nogle spændende offensive kvaliteter. Også relativt fast på ungdomslandsholdene.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Køllen I Møllen » 7. feb 2018, 22:10

Folk herinde der foreslår den ene Lyngby-spiller efter den anden minder mig om min svigermor i Bilka. Man vil købe ting fordi de er billige og/eller fordi man kan. Ikke fordi man har brug for dem.

Vi skal ikke købe noget i Lyngby. Vi skal vente til vi finder den rigtige (spillende) midterforsvarer og en mand der scorer 30 mål pr sæson. Jeg ser ikke nogen der minder om dette i lyngby.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Brodernumsi » 8. feb 2018, 00:39

Reyad skrev:Hvis jeg var sportsdirektør og kiggede mod Lyngby, så ville jeg selvfølgelig kigge på Rygaard, men vi mangler ham ikke desperat, og han har rigeligt med bejlere.
Den anden jeg ville kigge på er Gustav Marcussen. 19 år gammel og virker til at være et stort talent. Lyngby har ofte produceret store spillere, og han har nogle spændende offensive kvaliteter. Også relativt fast på ungdomslandsholdene.
Lige præcis, hvis vi skulle hente en spiller fra lyngby-dødsboet, så skulle det være Marcussen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af MrBangDK » 8. feb 2018, 06:08

Køllen I Møllen skrev:Folk herinde der foreslår den ene Lyngby-spiller efter den anden minder mig om min svigermor i Bilka. Man vil købe ting fordi de er billige og/eller fordi man kan. Ikke fordi man har brug for dem.

Vi skal ikke købe noget i Lyngby. Vi skal vente til vi finder den rigtige (spillende) midterforsvarer og en mand der scorer 30 mål pr sæson. Jeg ser ikke nogen der minder om dette i lyngby.
Men hvis de går konkurs bør man altså overveje at opkøbe lageret med deres stadionpølse. Det burde kunne trække væsentligt flere tilskuere på stadion - ren win/win!!
Ska' vi hak'?

Låst