/Debatjuntaen
Jeg tror Gaarde og Wieghorst vurderede, at Blåbjerg og PK er fine som gardering til VB. Det kan man tænke en del over...!AK48hamas skrev:Blaabjerg og KP kommer aldrig nogensinde op på et niveau som er godt nok til AaB. Det er jo så tydeligt.
Derudover foestår jeg ikke hvorfor vi ikke fik en gardering til venstre back? I sommers havde Gaarde nok at se til med at fixe alle sine tidligere fejlkøb men han kunne da have fundet en her i vinters?
En targetman når vi slet ikke spiller med indlæg? Jeg ser hellere at vi får en angriber der er dygtig på bolden og som kan indgå i kombinationsspillet (...og naturligvis være en dygtig afslutter)... Vi har allerede to angribere i Pohl og Safranko hvis kompetencer ligger i det fysiske, men som ikke er gode når vi skal kombinere os til chancer.Silver77 skrev:Vi skal have en targetmand i angrebet samt en forsvars general![]()
Så må komiske Allen samt MW gerne smutte ud af døren.
Jeg tænker, at Blåbjerg tidligere har spillet nogle ganske udmærkede kampe på venstre back. Det tæller så ikke helt så meget efter den sidste kamp...FIDEL skrev:Jeg tror Gaarde og Wieghorst vurderede, at Blåbjerg og PK er fine som gardering til VB. Det kan man tænke en del over...!AK48hamas skrev:Blaabjerg og KP kommer aldrig nogensinde op på et niveau som er godt nok til AaB. Det er jo så tydeligt.
Derudover foestår jeg ikke hvorfor vi ikke fik en gardering til venstre back? I sommers havde Gaarde nok at se til med at fixe alle sine tidligere fejlkøb men han kunne da have fundet en her i vinters?
Enig fra start til slut!Gamen skrev:Det vildeste er, at der er debattører der i ramme alvor mener at vi skal sige nej til 20 mio. for Flores, baseret på det han har vist so far. Kusk lægger op til 2 kæmpe chancer, samt assisterer en scoring mere eller mindre - i hans første kamp. Det var præcis det vi skulle have set fra Flores, hvis han skulle være det værd. Nu er vi heldige at han har præsteret på landsholdet, men ikke præsteret for AaB. Jeg sagde det inden Kusk kom til - han kan gøre en forskel! Det gør han i første kamp. Hans tempererede afleveringer resulterer i 2 kæmpechancer og 1 scoring - det er matchvinderpotentiale og langt mere end Flores har vist. Han skal skydes afsted, så snart vi har muligheden, og så skal han erstattes med 1-2 rigtigt gode spillere, der kan gøre en forskel på det her hold.
Må melde mig i koret. Det tangerer det utilgivelige, at man har betalt så mange penge for hvad der i realiteten er en udviklignsspiller. Det lugter langt væk af, at man har ladet sig forblænde af det lød godt på papiret uden at sætte sig ind i spilleren. Og nej, Allan Gaarde elskede WyScout er ikke nok i sig selv.Gaarde6 skrev:Enig fra start til slut!Gamen skrev:Det vildeste er, at der er debattører der i ramme alvor mener at vi skal sige nej til 20 mio. for Flores, baseret på det han har vist so far. Kusk lægger op til 2 kæmpe chancer, samt assisterer en scoring mere eller mindre - i hans første kamp. Det var præcis det vi skulle have set fra Flores, hvis han skulle være det værd. Nu er vi heldige at han har præsteret på landsholdet, men ikke præsteret for AaB. Jeg sagde det inden Kusk kom til - han kan gøre en forskel! Det gør han i første kamp. Hans tempererede afleveringer resulterer i 2 kæmpechancer og 1 scoring - det er matchvinderpotentiale og langt mere end Flores har vist. Han skal skydes afsted, så snart vi har muligheden, og så skal han erstattes med 1-2 rigtigt gode spillere, der kan gøre en forskel på det her hold.
Vurderer man at MW ikke er god nok, så bør Gaarde også gå. To trænere må være chance nok.Forza skrev:Mit eneste ønske i dette transfervindue er, at vi finder en ny træner. Gerne Kuhn, som jeg tror ville bibringe det vi mangler. Hans mangler såsom struktur tænker jeg egentligt Friis kan klare.
Gaarde er efterhånden på vippen i mine øjne men jeg er villig til at give ham lidt længere snor såfremt han er klar til lidt selvransagelse. Det er åbenlyst at han skal skifte sine transfer netværk og/eller opruste på scouting delen. Det skal han være klar til.
Vi har i mine øjne en god trup som bliver forvaltet helt forkert. Vi har mangler rundt omkring, men alt i alt kan jeg ikke se nogen positiv udvikling under Wieghorst. Tværtimod.
Der er helt klart nogle ting der taler kraftigt imod Gaarde. Hans indkøb og trænersignings har været af skuffende kvalitet.De Fem skrev:Vurderer man at MW ikke er god nok, så bør Gaarde også gå. To trænere må være chance nok.Forza skrev:Mit eneste ønske i dette transfervindue er, at vi finder en ny træner. Gerne Kuhn, som jeg tror ville bibringe det vi mangler. Hans mangler såsom struktur tænker jeg egentligt Friis kan klare.
Gaarde er efterhånden på vippen i mine øjne men jeg er villig til at give ham lidt længere snor såfremt han er klar til lidt selvransagelse. Det er åbenlyst at han skal skifte sine transfer netværk og/eller opruste på scouting delen. Det skal han være klar til.
Vi har i mine øjne en god trup som bliver forvaltet helt forkert. Vi har mangler rundt omkring, men alt i alt kan jeg ikke se nogen positiv udvikling under Wieghorst. Tværtimod.
Klart.Forza skrev:Der er helt klart nogle ting der taler kraftigt imod Gaarde. Hans indkøb og trænersignings har været af skuffende kvalitet.De Fem skrev:Vurderer man at MW ikke er god nok, så bør Gaarde også gå. To trænere må være chance nok.Forza skrev:Mit eneste ønske i dette transfervindue er, at vi finder en ny træner. Gerne Kuhn, som jeg tror ville bibringe det vi mangler. Hans mangler såsom struktur tænker jeg egentligt Friis kan klare.
Wieghorst kom dog til med udtalelser om offensivt tænkende fodbold samt optimering af systemet. Samtidig havde han (med undtagelse af AGF tiden) et flot CV. Her kan jeg faktisk godt forstå hvorfor Gaarde kunne se hans vej.
Men du kan sige nøjagtig det samme om Allan Kuhn - han har bare et markant flottere CV og er vant til at vinde.Forza skrev: Der er helt klart nogle ting der taler kraftigt imod Gaarde. Hans indkøb og trænersignings har været af skuffende kvalitet.
Wieghorst kom dog til med udtalelser om offensivt tænkende fodbold samt optimering af systemet. Samtidig havde han (med undtagelse af AGF tiden) et flot CV. Her kan jeg faktisk godt forstå hvorfor Gaarde kunne se hans vej.