Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af raekkeettre » 22. feb 2018, 13:16

FIDEL skrev:
Martino skrev:
Gamen skrev:
Martino skrev: Jeg synes du gør MC meget dårligere end han er. Kunne det tænkes han også var ramt på selvtilliden og at hele holdet spillede som en pose nødder? Som U-19 spiller var han bedst som 8er og han besidder faktisk en god teknik/fine vendinger. I gårsdagens reservekamp(ved godt det er reservekampe, men FCM kom med et fint hold) var han mere offensiv end feks Risgård og Kakeeto.

Jeg kan rigtig godt lide Lesniak, men jeg synes han måske lige ville have godt af en bænkning. Flores ned ved siden af Wurtz er jeg også med på, specielt hvis det betyder Thellufsen eller Abou Ali starter længere fremme, så Børsting holdes på bænken(hvor han skal sidde, medmindre han skal spille back).
Det er da bedøvende ligemeget. Trænerstaben har set ham an en halv-sæson med masser af spilletid, og vurderet at de måtte have en erstatning ind fordi han ikke var god nok. Det er tilstrækkeligt for mig. Vi må snart til at holde op med at tale talenter op til noget de ikke er før de beviser det. Og er det ikke netop det der kendetegner store talenter, at de formår at vise stærke ting selvom holdet spiller dårligt. Det afholdt da ikke Joakim Mæhle fra at gøre en fremragende figur.

Han er (og det er AaB-syndromet igen) ufatteligt langsom i tanke og handling. Vi har ikke skabt en central midtbanespiller med drive og kreative evner siden Michael Silberbauer. I stedet for har vi skabt den ene boldflytter efter den anden, der bare flytter bolden kønsløst rundt - det er præcis det der var så vanvittigt enerverende sidste sæson, og det var han eksponent for - massivt boldovertag på fuldstændigt ufarlige steder på banen.
Vi skal have nogle andre typer derind, men det har hjulpet en del at vi har fået en som Lesniak der kan flytte bolden lidt hurtigere end f.eks. Würtz og MC - det giver i det mindste typer som Kusk nogle muligheder.
Jeg synes slet ikke at han er så langsom i tanke og handling - det synes jeg heller ikke Lesniak er(og dem som begynder at kalde ham fejlkøb, forstår jeg slet ikke). Jeg synes dog at rotation kan være sundt nok, specielt når de niveaumæssigt lige pt er meget lige.
Det er alt andet lige lettere at spille central midt med kanter som Kusk og Rolim end med Børsting og Abildgaard som ikke tager mange rigtige fremadrettede løb.
Nej Lesniak er ikke et decideret fejlkøb, men det undrer alligevel, at AaB valgte at hente en ung spiller, som er udpræget 6´er, hvor vi har flere spillere til denne plads, som potentielt kan tage over for Würtz. Hvis Lesniak skulle have sin berettigelse i truppen, så skulle han have bedre offensive facetter i sit spil bl.a. bedre færdigheder i at afslutte. Han er ganske forfærdelig til at afslutte. Jeg har lige siddet og set stort set samtlige klip af AaBs kampe siden Lesniak kom, og det er helt vildt så mange dårlige afslutninger han har haft, og det er vel at mærke på ganske store chancer.
Til gengæld lagde jeg ret åbenlyst mærke til at Risgård er involveret i utroligt meget offensivt når vi virker farligst. Vi mangler ganske enkelt hans løb og kreativitet fremad banen. Jeg synes helt sikkert Risgård skal starte imod FCN på bekostning af Lesniak, men det tør MW nok ikke! Hvis Risgård er med fra start er det nok som den forreste mand på den centrale midt.
Og mon MW starter med Safranko på toppen? Jeg tror det ikke.
Jeg tror han var hentet ind som en Risgård junior! Men, som du også påpeger, så er det ikke 8 positionen han bestrider bedst - jeg vil kalde Lesniak en 7'er :) lidt i mellem det hele, og det kan også være rigtig godt, hvis vi spiller med flere offensive spillere på holdet end vi har gjort. Jeg så dog gerne MC starte inde i stedet for Lesniak, og så Rolim, Flores og Kusk lige bag Pohl......det kunne være lidt frækt! Men dog utroligt at Lesniak ikke har et bedre skud, for synes det var noget af det som trænerteamet påpegede da de hentede ham!...hmm...Risgård - jeg tror han bliver en indskifter resten af hans karrierer....desværre...

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af FIDEL » 22. feb 2018, 14:58

raekkeettre skrev:
FIDEL skrev:
Martino skrev:
Gamen skrev:
Martino skrev: Jeg synes du gør MC meget dårligere end han er. Kunne det tænkes han også var ramt på selvtilliden og at hele holdet spillede som en pose nødder? Som U-19 spiller var han bedst som 8er og han besidder faktisk en god teknik/fine vendinger. I gårsdagens reservekamp(ved godt det er reservekampe, men FCM kom med et fint hold) var han mere offensiv end feks Risgård og Kakeeto.

Jeg kan rigtig godt lide Lesniak, men jeg synes han måske lige ville have godt af en bænkning. Flores ned ved siden af Wurtz er jeg også med på, specielt hvis det betyder Thellufsen eller Abou Ali starter længere fremme, så Børsting holdes på bænken(hvor han skal sidde, medmindre han skal spille back).
Det er da bedøvende ligemeget. Trænerstaben har set ham an en halv-sæson med masser af spilletid, og vurderet at de måtte have en erstatning ind fordi han ikke var god nok. Det er tilstrækkeligt for mig. Vi må snart til at holde op med at tale talenter op til noget de ikke er før de beviser det. Og er det ikke netop det der kendetegner store talenter, at de formår at vise stærke ting selvom holdet spiller dårligt. Det afholdt da ikke Joakim Mæhle fra at gøre en fremragende figur.

Han er (og det er AaB-syndromet igen) ufatteligt langsom i tanke og handling. Vi har ikke skabt en central midtbanespiller med drive og kreative evner siden Michael Silberbauer. I stedet for har vi skabt den ene boldflytter efter den anden, der bare flytter bolden kønsløst rundt - det er præcis det der var så vanvittigt enerverende sidste sæson, og det var han eksponent for - massivt boldovertag på fuldstændigt ufarlige steder på banen.
Vi skal have nogle andre typer derind, men det har hjulpet en del at vi har fået en som Lesniak der kan flytte bolden lidt hurtigere end f.eks. Würtz og MC - det giver i det mindste typer som Kusk nogle muligheder.
Jeg synes slet ikke at han er så langsom i tanke og handling - det synes jeg heller ikke Lesniak er(og dem som begynder at kalde ham fejlkøb, forstår jeg slet ikke). Jeg synes dog at rotation kan være sundt nok, specielt når de niveaumæssigt lige pt er meget lige.
Det er alt andet lige lettere at spille central midt med kanter som Kusk og Rolim end med Børsting og Abildgaard som ikke tager mange rigtige fremadrettede løb.
Nej Lesniak er ikke et decideret fejlkøb, men det undrer alligevel, at AaB valgte at hente en ung spiller, som er udpræget 6´er, hvor vi har flere spillere til denne plads, som potentielt kan tage over for Würtz. Hvis Lesniak skulle have sin berettigelse i truppen, så skulle han have bedre offensive facetter i sit spil bl.a. bedre færdigheder i at afslutte. Han er ganske forfærdelig til at afslutte. Jeg har lige siddet og set stort set samtlige klip af AaBs kampe siden Lesniak kom, og det er helt vildt så mange dårlige afslutninger han har haft, og det er vel at mærke på ganske store chancer.
Til gengæld lagde jeg ret åbenlyst mærke til at Risgård er involveret i utroligt meget offensivt når vi virker farligst. Vi mangler ganske enkelt hans løb og kreativitet fremad banen. Jeg synes helt sikkert Risgård skal starte imod FCN på bekostning af Lesniak, men det tør MW nok ikke! Hvis Risgård er med fra start er det nok som den forreste mand på den centrale midt.
Og mon MW starter med Safranko på toppen? Jeg tror det ikke.
Jeg tror han var hentet ind som en Risgård junior! Men, som du også påpeger, så er det ikke 8 positionen han bestrider bedst - jeg vil kalde Lesniak en 7'er :) lidt i mellem det hele, og det kan også være rigtig godt, hvis vi spiller med flere offensive spillere på holdet end vi har gjort. Jeg så dog gerne MC starte inde i stedet for Lesniak, og så Rolim, Flores og Kusk lige bag Pohl......det kunne være lidt frækt! Men dog utroligt at Lesniak ikke har et bedre skud, for synes det var noget af det som trænerteamet påpegede da de hentede ham!...hmm...Risgård - jeg tror han bliver en indskifter resten af hans karrierer....desværre...
Jeg synes Lesniak ligner endnu en dårligt scoutet spiller. Han er godt nok bedre end MC, Kakeeto og Abildgaard, og han slår nogle fine afleveringer nogle gange i løbet af en kamp, men jeg synes altså i betragtning af, at han er udlænding og kommer fra en topklub i europa, så skal han være bedre end han er pt.
Og ang. Lesniaks skud, så er det tydeligt, at dette ikke er noget han nogensinde har været stærk til. Jeg vil sågar kalde hans færdigheder i at skyde ganske horrible, og det mål han scorer imod FCK er jo ganske sigende et skud hvor han rammer bolden helt forkert. :cheers:
Hvis Lesniak er hentet som 8´er er han endnu et fejlkøb, men er han hentet som Würtz afløser er han nok fin nok, men det giver slet ingen mening at hente ham i min bog, da vi har MC, Kakeeto og Abildgaard, der kan spille en udemærket 6´er position. Er MC og Risgård nogensinde blev prøvet af? Nej vel..?

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af le Cid » 23. feb 2018, 10:59

Der er godt nok en mat stemning herinde for tiden. Det er næsten et døgn siden der sidst har været postet noget på debatside.dk - er folk virkelig helt ned i kulkælderen, på trods af den nogenlunde acceptable kamp mod de uringule?

Jeg har en meget god mavefornammelse inden kampen mod FCN. Som jeg husker det, var vi helt bestemt pænt med, da vi mødte dem på plasticbanen i farum, og jeg synes, at AaBs formkurve viser en lille pil opad. Kusk har vist fra dag 1, at han har noget af det, som vi har skreget på. Rolim ser forsat meget spændende ud, og nu ligner han ligefrem en starter. Kan vi så bare få Ahlman i omdrejninger, så synes jeg det lugter af top-6.

Opturen starter på søndag! Vi klasker dem sgu! :-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Yankee » 23. feb 2018, 11:05

FIDEL skrev:
Nej Lesniak er ikke et decideret fejlkøb, men det undrer alligevel, at AaB valgte at hente en ung spiller, som er udpræget 6´er, hvor vi har flere spillere til denne plads, som potentielt kan tage over for Würtz. Hvis Lesniak skulle have sin berettigelse i truppen, så skulle han have bedre offensive facetter i sit spil bl.a. bedre færdigheder i at afslutte. Han er ganske forfærdelig til at afslutte. Jeg har lige siddet og set stort set samtlige klip af AaBs kampe siden Lesniak kom, og det er helt vildt så mange dårlige afslutninger han har haft, og det er vel at mærke på ganske store chancer.
Til gengæld lagde jeg ret åbenlyst mærke til at Risgård er involveret i utroligt meget offensivt når vi virker farligst. Vi mangler ganske enkelt hans løb og kreativitet fremad banen. Jeg synes helt sikkert Risgård skal starte imod FCN på bekostning af Lesniak, men det tør MW nok ikke! Hvis Risgård er med fra start er det nok som den forreste mand på den centrale midt.
Det er noget af det bedste jeg har læst herinde meget længe. Fuldstændig enig både mht. Lesniak og Risgård.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af doukas » 23. feb 2018, 11:27

le Cid skrev:Der er godt nok en mat stemning herinde for tiden. Det er næsten et døgn siden der sidst har været postet noget på debatside.dk - er folk virkelig helt ned i kulkælderen, på trods af den nogenlunde acceptable kamp mod de uringule?

Jeg har en meget god mavefornammelse inden kampen mod FCN. Som jeg husker det, var vi helt bestemt pænt med, da vi mødte dem på plasticbanen i farum, og jeg synes, at AaBs formkurve viser en lille pil opad. Kusk har vist fra dag 1, at han har noget af det, som vi har skreget på. Rolim ser forsat meget spændende ud, og nu ligner han ligefrem en starter. Kan vi så bare få Ahlman i omdrejninger, så synes jeg det lugter af top-6.

Opturen starter på søndag! Vi klasker dem sgu! :-)
Det er sgu svært at være helt oppe og støde i øjeblikket - hvornår har AaB sidst leveret en kamp/resultat, man sådan for alvor var begejstret for og stolt af? Det er år siden. Det hele er leverpostej og med håndbremsen trukket og har været det i umindelige tider.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
viper_dk
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:16
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af viper_dk » 23. feb 2018, 11:29

On topic:

Faldt lige over http://fcn.dk/2018/02/hjulmand-vi-maa-s ... -nye-maal/
Efter vores lommeregner er vi sikret top 6 nu, da der er så mange indbyrdes kampe mellem forfølgerholdene, at det ikke er muligt for mange nok at komme forbi. Og så skal vi være så ambitiøse som muligt. Derfor sætter vi os nye mål og går efter noget, der er foran os.
– Jeg ser nu resten af sæsonen som 15 kampe lige ud, hvor der bare er lidt skillelinjer efter hver 5. kamp. Der er fem kampe til grundspillet er færdigt, og så er der to gange fem kampe, hvor vi møder hver af de øvrige deltagere i Mesterskabsspillet, siger Kasper Hjulmand.
Lad os håbe de ser så langt frem at de snubler I Aalborg. Vi har brug for de 3 point..
"Nu vil jeg ikke sige, at du lyver, men det er jo direkte usandt det du står og siger"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af FIDEL » 23. feb 2018, 11:58

Yankee skrev:
FIDEL skrev:
Nej Lesniak er ikke et decideret fejlkøb, men det undrer alligevel, at AaB valgte at hente en ung spiller, som er udpræget 6´er, hvor vi har flere spillere til denne plads, som potentielt kan tage over for Würtz. Hvis Lesniak skulle have sin berettigelse i truppen, så skulle han have bedre offensive facetter i sit spil bl.a. bedre færdigheder i at afslutte. Han er ganske forfærdelig til at afslutte. Jeg har lige siddet og set stort set samtlige klip af AaBs kampe siden Lesniak kom, og det er helt vildt så mange dårlige afslutninger han har haft, og det er vel at mærke på ganske store chancer.
Til gengæld lagde jeg ret åbenlyst mærke til at Risgård er involveret i utroligt meget offensivt når vi virker farligst. Vi mangler ganske enkelt hans løb og kreativitet fremad banen. Jeg synes helt sikkert Risgård skal starte imod FCN på bekostning af Lesniak, men det tør MW nok ikke! Hvis Risgård er med fra start er det nok som den forreste mand på den centrale midt.
Det er noget af det bedste jeg har læst herinde meget længe. Fuldstændig enig både mht. Lesniak og Risgård.
Takker :thumbsup: Din pen plejer nu ellers at være iblandt de skarpeste herinde.

Ang. søndagens kamp skal vi nok ikke forvente, at AaB kommer buldrende fra start, da vi sagtens kan blive straffet af FCN på omstillinger.
Vi skal undgå de to største problemer holdet har, og det er personlige fejl i forsvaret samt manglende effektivitet i offensiven/skabe chancer. Så en god organisation krydret med hidsige omstillinger med mange mand med fremme ville jeg nok starte ud med. Og så selvfølgelig fuld fokus på dødbolde, hvor vi kan ramme FCN.
Hvis jeg var MW, ville jeg være fristet af at starte med både Pohl og Safranko, for at lægge pres på FCNs bagerste.
Mit bud på kampens udfald er 2-1 til AaB. Pohl og Flores scorer.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Gamling » 23. feb 2018, 12:36

Hvis vores defensive korthus ikke skal falde sammen mod hurtige og hurtigløbende FCN er vi nødt til at have 2 6’ere = wurtz og Lesniak. Så kan vi bare håbe/satse på at offensiven tilsat ahlmann kører lige så godt eller bedre end 1h mod BIF og så over en hel kamp !!!
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Maglau » 23. feb 2018, 13:37

FIDEL skrev: Hvis jeg var MW, ville jeg være fristet af at starte med både Pohl og Safranko, for at lægge pres på FCNs bagerste.
.
Jeg håber faktisk at vi starter uden nogen af de to. Jeg vil hellere have Flores-Rolim-Kusk som de forreste med Risgaard bagved. Så kan vi godt stille op med Lesniak og wurtz.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Hovedet » 23. feb 2018, 14:01

doukas skrev:
le Cid skrev:Der er godt nok en mat stemning herinde for tiden. Det er næsten et døgn siden der sidst har været postet noget på debatside.dk - er folk virkelig helt ned i kulkælderen, på trods af den nogenlunde acceptable kamp mod de uringule?

Jeg har en meget god mavefornammelse inden kampen mod FCN. Som jeg husker det, var vi helt bestemt pænt med, da vi mødte dem på plasticbanen i farum, og jeg synes, at AaBs formkurve viser en lille pil opad. Kusk har vist fra dag 1, at han har noget af det, som vi har skreget på. Rolim ser forsat meget spændende ud, og nu ligner han ligefrem en starter. Kan vi så bare få Ahlman i omdrejninger, så synes jeg det lugter af top-6.

Opturen starter på søndag! Vi klasker dem sgu! :-)
Det er sgu svært at være helt oppe og støde i øjeblikket - hvornår har AaB sidst leveret en kamp/resultat, man sådan for alvor var begejstret for og stolt af? Det er år siden. Det hele er leverpostej og med håndbremsen trukket og har været det i umindelige tider.
Uha, vi skal sgu langt længere tilbage. 3-0 over Brøndby den 1. maj 2016 i en halvsæson, hvor vi alligevel formåede at fucke alting op og ende med en tabt pokalsemifinale og en ligegyldig 5. plads. Det eneste resultat af blivende værdi efter doublen var 2-0 sejren i Zagreb i august 2014. Med det bras vi har været vidne til de senere år, er kreditten for 2014 allerede brugt op, og jeg skal have et "ud-af-det-blå-mesterskab" inden 2020 for at blive formildet!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af FIDEL » 23. feb 2018, 15:20

Maglau skrev:
FIDEL skrev: Hvis jeg var MW, ville jeg være fristet af at starte med både Pohl og Safranko, for at lægge pres på FCNs bagerste.
.
Jeg håber faktisk at vi starter uden nogen af de to. Jeg vil hellere have Flores-Rolim-Kusk som de forreste med Risgaard bagved. Så kan vi godt stille op med Lesniak og wurtz.
Tanken var at Safranko og Pohl kunne lægge pres på FCNs opspil nede bagfra. Rolim, Flores og Kusk er jo ikke så gode i presspillet.
Samtidig kunne det være rart med Safranko i boksen, så vi kan true lidt på indlæg, men Safranko starter højst sandsynligt på bænken igen.
Det bliver nok en offensiv med Pohl, Rolim, Kusk og så Flores på den forreste midt. Det vil også være godkendt. :aabfan:

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af birk » 23. feb 2018, 18:48

I skal huske første mand på holdkortet Børsting

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Maglau » 23. feb 2018, 19:15

birk skrev:I skal huske første mand på holdkortet Børsting
Fint med mig - Børsting som 8er gør ikke noget. Han er en god spiller
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af FIDEL » 23. feb 2018, 19:23

birk skrev:I skal huske første mand på holdkortet Børsting
I denne kamp vil det faktisk give ok mening at bruge ham, da han er kanon i presspillet. Men vi skal sgu have Flores med fra start centralt.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Forza » 23. feb 2018, 21:39

Ville virkelig gerne have Rolim, Kusk og Flores ind bag den forreste angriber fra start. Det ville give en ekstra dimension til vores angreb.

Desværre er det nok ikke aktuelt så længe Lesniak og Børsting er klar. Wieghorst har helt tydeligt en forkærlighed for dem.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af andreasaab89 » 24. feb 2018, 07:53

Forza skrev:Ville virkelig gerne have Rolim, Kusk og Flores ind bag den forreste angriber fra start. Det ville give en ekstra dimension til vores angreb.

Desværre er det nok ikke aktuelt så længe Lesniak og Børsting er klar. Wieghorst har helt tydeligt en forkærlighed for dem.
Jeg ville nok også vælge

Palle - kp - okore - ahlman
Wurtz
Kusk - Flores - Børsting/lesniak - Rolim
Pohl

Alternativt hvis både lesniak og Børsting absolut skal spille

Wurtz
Kusk - lesniak - Flores - Børsting
Rolim
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Spanky » 24. feb 2018, 12:06

Børsting kommer selvfølgelig til at starte. Han får en vigtig rolle i at lukke ned for Mathias Jensen centralt, ligesom han i søndags havde en vigtig rolle i at lukke ned for Christian Nørgaard. Børstings løbepensum og presspil er i høj superligaklasse, så selvfølgelig starter han igen mod FCN.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af BassogogsVen » 24. feb 2018, 12:07

Spanky skrev:Børsting kommer selvfølgelig til at starte. Han får en vigtig rolle i at lukke ned for Mathias Jensen centralt, ligesom han i søndags havde en vigtig rolle i at lukke ned for Christian Nørgaard. Børstings løbepensum og presspil er i høj superligaklasse, så selvfølgelig starter han igen mod FCN.
Høj?
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af Forza » 24. feb 2018, 12:44

BassogogsVen skrev:
Spanky skrev:Børsting kommer selvfølgelig til at starte. Han får en vigtig rolle i at lukke ned for Mathias Jensen centralt, ligesom han i søndags havde en vigtig rolle i at lukke ned for Christian Nørgaard. Børstings løbepensum og presspil er i høj superligaklasse, så selvfølgelig starter han igen mod FCN.
Høj?
Kunne man så ikke smide ham ind på Lesniak plads istedet for at tage en af de offensive pladser?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland, 25.02.2018

Indlæg af BassogogsVen » 24. feb 2018, 13:30

Forza skrev:
BassogogsVen skrev:
Spanky skrev:Børsting kommer selvfølgelig til at starte. Han får en vigtig rolle i at lukke ned for Mathias Jensen centralt, ligesom han i søndags havde en vigtig rolle i at lukke ned for Christian Nørgaard. Børstings løbepensum og presspil er i høj superligaklasse, så selvfølgelig starter han igen mod FCN.
Høj?
Kunne man så ikke smide ham ind på Lesniak plads istedet for at tage en af de offensive pladser?
I fald han skal starte inde, hvilket han jo helt sikkert skal, da Wieghorst jo har en spiller på 1. divisionsniveau som sin sikreste mand på holdkortet, så jo. Det ville da være væsentligt federe, at han ikke skulle optage en af pladserne fra nogle, som kan noget teknisk og med en bold. Så kunne han passende mosle rundt nede i cirklen i stedet.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Besvar