Superligaen 2017/2018

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Halil » 20. mar 2018, 10:52

Pastorius skrev:Nu bliver der rejst en sag mod Sønderjyske. Det bliver spændende at se hvad de kommer frem til, selvom den burde ligge lige til højrebenet.

Kampen mod FCM burde selvfølgelig rettes til en uafgjort, så Sønderjyskes handling bliver rullet tilbage, så de kommer i nedrykningspulje 1 i steddet for Hobro. Det er det eneste fair udfald.

I den sammenhæng er det blot en positiv sidegevinst, når vi efterfølgende skal høre Ulvene hyle over at de får frataget to point.
Det er sgu ikke fair overfor fcm-svinene.

Sønderjylland skal straffes som de eneste. Bevismæssigt bliver det også noget kringlet.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Pastorius » 20. mar 2018, 10:54

Halil skrev:
Pastorius skrev:Nu bliver der rejst en sag mod Sønderjyske. Det bliver spændende at se hvad de kommer frem til, selvom den burde ligge lige til højrebenet.

Kampen mod FCM burde selvfølgelig rettes til en uafgjort, så Sønderjyskes handling bliver rullet tilbage, så de kommer i nedrykningspulje 1 i steddet for Hobro. Det er det eneste fair udfald.

I den sammenhæng er det blot en positiv sidegevinst, når vi efterfølgende skal høre Ulvene hyle over at de får frataget to point.
Det er sgu ikke fair overfor fcm-svinene.

Sønderjylland skal straffes som de eneste. Bevismæssigt bliver det også noget kringlet.
Prøv at forestille dig, hvordan du ville have det i Brøndby's sko - og overvej så derefter hvem DBU helst vil træde over tæerne.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af jonas386 » 20. mar 2018, 10:54

Hvorfor skal de straffes? Det er Divisionsforeningen der har givet dem muligheden. Alle var klar over, at det her var en reel risiko. Jeg mangler et godt argument for hvorfor Sønderjyske skal gå op i hvorvidt det er BIF eller FCM der bliver mestre. De har selv en overlevelse at fokusere på.

Claus Thomsen virker til at være på grænsen til at være evnesvag.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Halil » 20. mar 2018, 10:55

Pastorius skrev:
Halil skrev:
Pastorius skrev:Nu bliver der rejst en sag mod Sønderjyske. Det bliver spændende at se hvad de kommer frem til, selvom den burde ligge lige til højrebenet.

Kampen mod FCM burde selvfølgelig rettes til en uafgjort, så Sønderjyskes handling bliver rullet tilbage, så de kommer i nedrykningspulje 1 i steddet for Hobro. Det er det eneste fair udfald.

I den sammenhæng er det blot en positiv sidegevinst, når vi efterfølgende skal høre Ulvene hyle over at de får frataget to point.
Det er sgu ikke fair overfor fcm-svinene.

Sønderjylland skal straffes som de eneste. Bevismæssigt bliver det også noget kringlet.
Prøv at forestille dig, hvordan du ville have det i Brøndby's sko - og overvej så derefter hvem DBU helst vil træde over tæerne.
Øhh.. ok.

Jeg forestiller mig, at der sker ligepræcis ingenting i denne sag.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af BoT » 20. mar 2018, 10:57

Altså skal Brøndbys offside-mål mod Hobro så også annulleres?
Selvfølgelig skal der ikke pilles ved resultatet. Hvem siger, at Greko ikke bare var lidt træt? De andre løber jo fint retur, og keeperen prøver det bedste, han kan.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Pastorius » 20. mar 2018, 11:05

Halil skrev:
Pastorius skrev:
Halil skrev:
Pastorius skrev:Nu bliver der rejst en sag mod Sønderjyske. Det bliver spændende at se hvad de kommer frem til, selvom den burde ligge lige til højrebenet.

Kampen mod FCM burde selvfølgelig rettes til en uafgjort, så Sønderjyskes handling bliver rullet tilbage, så de kommer i nedrykningspulje 1 i steddet for Hobro. Det er det eneste fair udfald.

I den sammenhæng er det blot en positiv sidegevinst, når vi efterfølgende skal høre Ulvene hyle over at de får frataget to point.
Det er sgu ikke fair overfor fcm-svinene.

Sønderjylland skal straffes som de eneste. Bevismæssigt bliver det også noget kringlet.
Prøv at forestille dig, hvordan du ville have det i Brøndby's sko - og overvej så derefter hvem DBU helst vil træde over tæerne.
Øhh.. ok.

Jeg forestiller mig, at der sker ligepræcis ingenting i denne sag.
Nej, selvfølgelig gør der ikke det - det bliver nok svært at bevise noget som helst, og nærmest umuligt at få det på plads (incl. appel) inden nedrykningsslutspillene skal starte. Men sjovt kunne det da være.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Buzz Killington » 20. mar 2018, 11:24

jonas386 skrev:Hvorfor skal de straffes? Det er Divisionsforeningen der har givet dem muligheden. Alle var klar over, at det her var en reel risiko. Jeg mangler et godt argument for hvorfor Sønderjyske skal gå op i hvorvidt det er BIF eller FCM der bliver mestre. De har selv en overlevelse at fokusere på.

Claus Thomsen virker til at være på grænsen til at være evnesvag.
Jeg vil give 1000 kr til hvem som helst for at dræbe min svigermor. En melder sig frivilligt, og udfører arbejdet. Jeg ryger i fængsel og han går naturligvis fri, fordi jeg har givet ham incitamentet(/muligheden) til at dræbe. Morderen er helt uskyldig, ikke sandt?

Case closed.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af jonas386 » 20. mar 2018, 11:34

Buzz Killington skrev:
jonas386 skrev:Hvorfor skal de straffes? Det er Divisionsforeningen der har givet dem muligheden. Alle var klar over, at det her var en reel risiko. Jeg mangler et godt argument for hvorfor Sønderjyske skal gå op i hvorvidt det er BIF eller FCM der bliver mestre. De har selv en overlevelse at fokusere på.

Claus Thomsen virker til at være på grænsen til at være evnesvag.
Jeg vil give 1000 kr til hvem som helst for at dræbe min svigermor. En melder sig frivilligt, og udfører arbejdet. Jeg ryger i fængsel og han går naturligvis fri, fordi jeg har givet ham incitamentet(/muligheden) til at dræbe. Morderen er helt uskyldig, ikke sandt?

Case closed.
Jeg er med på at man skal respektere konkurrencen og alt det der. Men det er sgu svært at udvise respekt over for en konkurrenceform der ikke respekterer en selv. Hvis Danmark til sommer ender i en situation som i 86' hvor det bedst kan betale sig at tabe, fordi man dermed møder en betydeligt ringere modstander, så ville det logiske valg naturligvis være ikke at gå efter sejren.
Man kan ikke både have gøglerstruktur hvor nærmest alle hold kan komme i farezonen for at rykke ned (og dermed sætte sig selv væsentligt tilbage som fodboldklub) og samtidig blive overrasket/vred over at klubberne sætter deres egne hensyn først.
Hvis SønderjyskE ikke kunne rykke hverken op eller ned, og gerne ville give FCM en hjælpende hånd, så kunne der være noget om snakken. Men det er ikke tilfældet.

I eksemplet med din svigermor, er vi vel nærmere ude i noget med, at du tilbyder 1000 kroner, og dagen efter kører en billist hende ned. Han har udført gerningen, men det er svært at bevise hvor bevidst det har været. Det er muligt du betaler ham de 1000 kroner, efter du er kommet ind og sidde, men har det været planlagt?

Havde det været bedre hvis vi havde en situation hvor SønderjyskE allerede inden kampstart vidste, at de var bedst tjent med et nederlag, og stillet med et rent u/19 hold, der stensikkert havde tabt til FCM?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Buzz Killington » 20. mar 2018, 11:43

jonas386 skrev:
Buzz Killington skrev:
jonas386 skrev:Hvorfor skal de straffes? Det er Divisionsforeningen der har givet dem muligheden. Alle var klar over, at det her var en reel risiko. Jeg mangler et godt argument for hvorfor Sønderjyske skal gå op i hvorvidt det er BIF eller FCM der bliver mestre. De har selv en overlevelse at fokusere på.

Claus Thomsen virker til at være på grænsen til at være evnesvag.
Jeg vil give 1000 kr til hvem som helst for at dræbe min svigermor. En melder sig frivilligt, og udfører arbejdet. Jeg ryger i fængsel og han går naturligvis fri, fordi jeg har givet ham incitamentet(/muligheden) til at dræbe. Morderen er helt uskyldig, ikke sandt?

Case closed.
Jeg er med på at man skal respektere konkurrencen og alt det der. Men det er sgu svært at udvise respekt over for en konkurrenceform der ikke respekterer en selv. Hvis Danmark til sommer ender i en situation som i 86' hvor det bedst kan betale sig at tabe, fordi man dermed møder en betydeligt ringere modstander, så ville det logiske valg naturligvis være ikke at gå efter sejren.
Man kan ikke både have gøglerstruktur hvor nærmest alle hold kan komme i farezonen for at rykke ned (og dermed sætte sig selv væsentligt tilbage som fodboldklub) og samtidig blive overrasket/vred over at klubberne sætter deres egne hensyn først.
Hvis SønderjyskE ikke kunne rykke hverken op eller ned, og gerne ville give FCM en hjælpende hånd, så kunne der være noget om snakken. Men det er ikke tilfældet.

I eksemplet med din svigermor, er vi vel nærmere ude i noget med, at du tilbyder 1000 kroner, og dagen efter kører en billist hende ned. Han har udført gerningen, men det er svært at bevise hvor bevidst det har været. Det er muligt du betaler ham de 1000 kroner, efter du er kommet ind og sidde, men har det været planlagt?

Havde det været bedre hvis vi havde en situation hvor SønderjyskE allerede inden kampstart vidste, at de var bedst tjent med et nederlag, og stillet med et rent u/19 hold, der stensikkert havde tabt til FCM?
Din anke var ikke at det var svært at bevise. Det er det givetvis mht. SEs ageren. Din anke var at SE slet ikke var skyldige, selv hvis de tabte med vilje. Din begrundelse var at strukturen gav dem et incitament til at tabe. Du laver en klassisk fejlslutning hvor du overser at den ene parts ansvar ikke udelukker den anden parts ansvar, jf. eksemplet med lejemorderen. Begge kan sagtens have ansvar og være skyldige. Du kan evt. sammenligne med et scenarie hvor en rigmand er villig til at give SE 10 mio kroner for at tabe med vilje. Det faktum at de har et incitament til at tabe, undergraver ikke deres ansvar.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af jonas386 » 20. mar 2018, 11:48

Buzz Killington skrev:
jonas386 skrev:
Buzz Killington skrev:
jonas386 skrev:Hvorfor skal de straffes? Det er Divisionsforeningen der har givet dem muligheden. Alle var klar over, at det her var en reel risiko. Jeg mangler et godt argument for hvorfor Sønderjyske skal gå op i hvorvidt det er BIF eller FCM der bliver mestre. De har selv en overlevelse at fokusere på.

Claus Thomsen virker til at være på grænsen til at være evnesvag.
Jeg vil give 1000 kr til hvem som helst for at dræbe min svigermor. En melder sig frivilligt, og udfører arbejdet. Jeg ryger i fængsel og han går naturligvis fri, fordi jeg har givet ham incitamentet(/muligheden) til at dræbe. Morderen er helt uskyldig, ikke sandt?

Case closed.
Jeg er med på at man skal respektere konkurrencen og alt det der. Men det er sgu svært at udvise respekt over for en konkurrenceform der ikke respekterer en selv. Hvis Danmark til sommer ender i en situation som i 86' hvor det bedst kan betale sig at tabe, fordi man dermed møder en betydeligt ringere modstander, så ville det logiske valg naturligvis være ikke at gå efter sejren.
Man kan ikke både have gøglerstruktur hvor nærmest alle hold kan komme i farezonen for at rykke ned (og dermed sætte sig selv væsentligt tilbage som fodboldklub) og samtidig blive overrasket/vred over at klubberne sætter deres egne hensyn først.
Hvis SønderjyskE ikke kunne rykke hverken op eller ned, og gerne ville give FCM en hjælpende hånd, så kunne der være noget om snakken. Men det er ikke tilfældet.

I eksemplet med din svigermor, er vi vel nærmere ude i noget med, at du tilbyder 1000 kroner, og dagen efter kører en billist hende ned. Han har udført gerningen, men det er svært at bevise hvor bevidst det har været. Det er muligt du betaler ham de 1000 kroner, efter du er kommet ind og sidde, men har det været planlagt?

Havde det været bedre hvis vi havde en situation hvor SønderjyskE allerede inden kampstart vidste, at de var bedst tjent med et nederlag, og stillet med et rent u/19 hold, der stensikkert havde tabt til FCM?
Din anke var ikke at det var svært at bevise. Det er det givetvis mht. SEs ageren. Din anke var at SE slet ikke var skyldige, selv hvis de tabte med vilje. Din begrundelse var at strukturen gav dem et incitament til at tabe. Du laver en klassisk fejlslutning hvor du overser at den ene parts ansvar ikke udelukker den anden parts ansvar, jf. eksemplet med lejemorderen. Begge kan sagtens have ansvar og være skyldige. Du kan evt. sammenligne med et scenarie hvor en rigmand er villig til at give SE 10 mio kroner for at tabe med vilje. Det faktum at de har et incitament til at tabe, undergraver ikke deres ansvar.
Og jeg holder stadig fast i, at når strukturen smider dem i en situation hvor det bedst kan betale sig at tabe, så er det strukturen og ikke holdet den er gal med. Jeg har iøvrigt ikke skrevet, at de ikke er "skyldige", hvad det så end vil sige i den her sammenhæng. Jeg skriver, at de ikke bør straffes. Det er ikke nødvendigvis det samme.
Nu nævner du ansvar. Hvem er det SønderjyskE i det her tilfælde har et ansvar overfor? Og hvordan (såfremt der er flere parter) bør de rangordnes?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Buzz Killington » 20. mar 2018, 12:14

jonas386 skrev:Jeg har iøvrigt ikke skrevet, at de ikke er "skyldige", hvad det så end vil sige i den her sammenhæng.
Du spørger hvorfor de skal straffes. De skal straffes fordi de er skyldige. Skyld er normalt forudsætningen for straf. Når du ikke mener de skal straffes, er det oplagt at tolke det som om du mener de ikke er skyldige.

Angående hvad "skyld" betyder i denne sammenhæng, så betyder det naturligvis tilsidesættelse af sportslige hensyn for egen vindings skyld. At handle sportsligt betyder noget i stil med at præstere så godt som muligt i den pågældende kamp, ud fra de regler man har indviliget sig på.
jonas386 skrev:Nu nævner du ansvar. Hvem er det SønderjyskE i det her tilfælde har et ansvar overfor?
De har et ansvar overfor de andre klubber, at gøre deres bedste for en fair afvikling af turneringen, ud fra de rammer for turneringen man er blevet enige om. En af dem er at man ikke taber med vilje. SE har selv været med til at stemme om turneringsformen, og har accepteret rammerne for turneringen. Derfor har de et ansvar overfor alle de andre deltagere at handle i overenstemmelse med disse rammer. Man har naturligvis en forpligtelse til reciprocitet, ligesom i alle andre sociale sammenhænge hvor man indtræder og acceptere reglerne, selv hvis man kan vinde på at bryde med fællesskabet. Er du fan af sort arbejde og skattefusk Jonas? SE har ikke et ansvar overfor enkelte bestemte klubber. De har et ansvar overfor alle klubberne at overholde reglerne.
jonas386 skrev:Og jeg holder stadig fast i, at når strukturen smider dem i en situation hvor det bedst kan betale sig at tabe, så er det strukturen og ikke holdet den er gal med.


Hvorfor? SE er en superligaklub, og de har valgt at gå med i danmarksturneringen under nogle bestemt forudsætninger. Hvis de ikke kan leve med de regler, burde de melde sig ud.

Det er et sekundært spørgsmål om turneringensformen er fornuftig eller ej, der ikke har noget som helst at gøre med spørgsmålet om hvorvidt SE har ansvar, skyld eller skal straffes. SE kender reglerne, og vælger opportunistisk at bryde dem fordi det lige tilfældigvis passer dem i denne situation.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

V3jgrd
Drenge
Drenge
Indlæg: 28
Tilmeldt: 23. jul 2017, 00:44

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af V3jgrd » 20. mar 2018, 23:06

Buzz Killington skrev:Hvorfor? SE er en superligaklub, og de har valgt at gå med i danmarksturneringen under nogle bestemt forudsætninger. Hvis de ikke kan leve med de regler, burde de melde sig ud.
Er der ikke også en regel om, at man ikke må gå efter at rykke ned med vilje?

Among
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 1. sep 2009, 13:44

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Among » 23. mar 2018, 18:02

Jeg mener, det ligger implicit i turneringsstrukturen, at det (også) forventes, at de deltagende hold går efter at vinde turneringen henholdsvis at undgå nedrykning. Professionel sport handler ikke kun om det kortsigtede; at vinde den enkelte kamp. Det sportslige handler i lige så høj grad om de langsigtede målsætninger.

Hvis SønderjyskE var gået fuldt ud efter at vinde, og dermed potentielt have medvirket aktivt til at spille sig selv i større nedrykningsfare, hvorfor skulle det så ikke i lige så høj grad være et sportsligt problem? Hvorfor handler det sportslige kun om at vinde den næste kamp? Hvorfor skulle det sportslige ikke i lige så høj grad handle om at undgå nedrykning?

SønderjyskE blev placeret i en situation, hvor klubben skulle prioritere henholdsvis de sportslige kortsigtede hensyn, og de sportslige langsigtede hensyn. De valgte de langsigtede, hvilket er forståeligt. Det uforståelige er, at folk bebrejder klubben for ikke at have fulgt de kortsigtede hensyn, som om det skulle være de eneste gyldige hensyn at følge.

SønderjyskeE blev ganske enkelt stillet i en umulig situation, og det kan man ikke straffe dem for.

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Danni » 23. mar 2018, 22:21

Among skrev:Jeg mener, det ligger implicit i turneringsstrukturen, at det (også) forventes, at de deltagende hold går efter at vinde turneringen henholdsvis at undgå nedrykning. Professionel sport handler ikke kun om det kortsigtede; at vinde den enkelte kamp. Det sportslige handler i lige så høj grad om de langsigtede målsætninger.

Hvis SønderjyskE var gået fuldt ud efter at vinde, og dermed potentielt have medvirket aktivt til at spille sig selv i større nedrykningsfare, hvorfor skulle det så ikke i lige så høj grad være et sportsligt problem? Hvorfor handler det sportslige kun om at vinde den næste kamp? Hvorfor skulle det sportslige ikke i lige så høj grad handle om at undgå nedrykning?

SønderjyskE blev placeret i en situation, hvor klubben skulle prioritere henholdsvis de sportslige kortsigtede hensyn, og de sportslige langsigtede hensyn. De valgte de langsigtede, hvilket er forståeligt. Det uforståelige er, at folk bebrejder klubben for ikke at have fulgt de kortsigtede hensyn, som om det skulle være de eneste gyldige hensyn at følge.

SønderjyskeE blev ganske enkelt stillet i en umulig situation, og det kan man ikke straffe dem for.
God pointe!
Længe leve arbejderklassen!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af BassogogsVen » 12. apr 2018, 17:00

Rønnow solgt for 21 mio kr. 21 mio. for en målmand med 1 år tilbage af sin kontrakt må siges at være et ret godt salg.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

seamann

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af seamann » 12. apr 2018, 18:51

BassogogsVen skrev:Rønnow solgt for 21 mio kr. 21 mio. for en målmand med 1 år tilbage af sin kontrakt må siges at være et ret godt salg.
Jamen, tillykke da.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Halil » 13. apr 2018, 10:13

seamann skrev:
BassogogsVen skrev:Rønnow solgt for 21 mio kr. 21 mio. for en målmand med 1 år tilbage af sin kontrakt må siges at være et ret godt salg.
Jamen, tillykke da.
Det er et godt salg.

fcm, fcn, fck og bif-svinene er, desværre, skide gode til at få store beløb for deres spillere.

Her halter AaB efter generelt, synes jeg.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af 634 » 16. apr 2018, 21:04

Med Hobros sejr i aften er det sikkert hvilke 4 som skal i nedryknings play off, og hvilke 4 som skal i dark room :D
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Lindmark » 17. apr 2018, 12:18

634 skrev:Med Hobros sejr i aften er det sikkert hvilke 4 som skal i nedryknings play off, og hvilke 4 som skal i dark room :D
... hvilket betyder at der i princippet ingen spænding er tilbage i de kommende tre runder af gruppespillet :money:

Håbløs struktur, som det kun kan gå for langsomt med at lave (radikalt) om på.
Lindmark / Vendelbokartellet

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Alexis » 17. apr 2018, 12:48

Lindmark skrev:
634 skrev:Med Hobros sejr i aften er det sikkert hvilke 4 som skal i nedryknings play off, og hvilke 4 som skal i dark room :D
... hvilket betyder at der i princippet ingen spænding er tilbage i de kommende tre runder af gruppespillet :money:

Håbløs struktur, som det kun kan gå for langsomt med at lave (radikalt) om på.
Og hvordan ville den anden struktur have skabt spænding i dette tilfælde?

Besvar