Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gaarde6 » 31. maj 2018, 19:06

Forza skrev:
31. maj 2018, 18:32
Det er også vigtigt at have forståelse for at de seneste transfervinduer nok adskiller sig fra dette. Gaarde har udtalt at vi ikke ville gøre det store væsen på transfermarkedet.

Får vi solgt Flores vil vi have økonomisk råderum til at gøre noget, ellers skal vi nok maks regne med en enkelt forstærkning.
Og formanden har sagt vi skal til at spille med om medaljer.
En af dem taler ikke sandt så :thumbsup:

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6387
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FlæskeFrank » 31. maj 2018, 19:43

Forza skrev:
31. maj 2018, 18:32
Det er også vigtigt at have forståelse for at de seneste transfervinduer nok adskiller sig fra dette. Gaarde har udtalt at vi ikke ville gøre det store væsen på transfermarkedet.

Får vi solgt Flores vil vi have økonomisk råderum til at gøre noget, ellers skal vi nok maks regne med en enkelt forstærkning.
Nu er renblodsoptimist, men jeg tror faktisk ikke, at dette hold mangler ret meget for at "blive sjovt at følge igen". Det kunne sagtens være blot Kadrii.

Vi har den forgangne sæson spillet Okore og Kusk i form, så det skal vi ikke bøvle med næste sæson. Målmandspladsen som vi har bøvlet med i vel to sæsoner, hvor Larsen ikke var oppe og ringe ret tit er ligeledes løst. Talenterne har fået en hel del spilletid og vi kan forvente noget mere fra deres side.

Så jeg tror skyerne er væk i morgen.
- FlæskeFrank

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7808
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 31. maj 2018, 20:29

FlæskeFrank skrev:
31. maj 2018, 19:43
Forza skrev:
31. maj 2018, 18:32
Det er også vigtigt at have forståelse for at de seneste transfervinduer nok adskiller sig fra dette. Gaarde har udtalt at vi ikke ville gøre det store væsen på transfermarkedet.

Får vi solgt Flores vil vi have økonomisk råderum til at gøre noget, ellers skal vi nok maks regne med en enkelt forstærkning.
Nu er renblodsoptimist, men jeg tror faktisk ikke, at dette hold mangler ret meget for at "blive sjovt at følge igen". Det kunne sagtens være blot Kadrii.

Vi har den forgangne sæson spillet Okore og Kusk i form, så det skal vi ikke bøvle med næste sæson. Målmandspladsen som vi har bøvlet med i vel to sæsoner, hvor Larsen ikke var oppe og ringe ret tit er ligeledes løst. Talenterne har fået en hel del spilletid og vi kan forvente noget mere fra deres side.

Så jeg tror skyerne er væk i morgen.
Jeg er faktisk enig. Stabilitet og en smule ekstra offensivt, så har vi et slagkraftigt hold.

Det er mere trænerteamet jeg er bekymret for. Jeg synes virkelig de foretaget mange besynderlige beslutninger.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 31. maj 2018, 22:23

FlæskeFrank skrev:
31. maj 2018, 19:43
Nu er renblodsoptimist, men jeg tror faktisk ikke, at dette hold mangler ret meget for at "blive sjovt at følge igen". Det kunne sagtens være blot Kadrii.
Jeg tænker - stadig - at en ny træner ville gøre en større forskel.

...og jeg er ikke imponeret over udsigten til Kadrii.
Med venlig Hilsen
--
Robert

michael_nagg
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
Favoritspiller: risgård

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af michael_nagg » 1. jun 2018, 07:11

Kan vi få kadrii som erstatning for Flores. Så er jeg glad. Og ang. gaardes tur til Brasilien, så tror jeg simpelthen ikke på at Rolim ikke har været på dagsordnen. Jeg tror og håber vi beholder Rolim, og gør vi det, kan jeg godt leve med det hold. Måske en billig lottokupon til angrebet

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Yankee » 1. jun 2018, 10:40

Emmanuel Ogude er kåret til årets spiller i 1. division og er rykket op med Vendsyssel. Det er dog en klub i relativt stort kaos, så han er stadig en spiller vi bør gå 100% efter. Han vil tilføre meget af det vi savner på holdet. Skudstyrke, fysik, aggressivitet og ikke mindst en voldsom speed på de første 10-20 meter.

Ogude har et ubegrænset potentiale efter min mening. Hans fysiske forudsætninger er langt, langt ud over hvad vi normalt ser i Danmark og det eneste der holder ham tilbage er selvfølgelig hans alder (24) og manglende skoling. Hvis han kunne få en god, fast rolle på vores hold ville han blive en af Superligaens bedste spillere.

Læg 4-5 millioner eller hvor meget de nu skal have for ham - om ét år vil han være mindst det tredobbelte værd.

Nåja, og så kan jeg da ikke dy mig for at droppe den her fra februar 2017, hvor han rendte rundt i B93: viewtopic.php?p=492987#p492987

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Ham der Emil » 1. jun 2018, 11:16

Bjørn Paulsen fra Hammarby er åbenbart en ombejlet herre.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/spo ... -bjoern-p/

Mon ikke Gaarde har forhørt sig?
Dog tror jeg ikke, at AaB kan hente Paulsen til AaB i øjeblikket, til trods for, at han kunne være en perfekt makker til Okore.
Et Hjerte - En Klub

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2001
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af 9520AaB » 1. jun 2018, 12:00

Ham der Emil skrev:Bjørn Paulsen fra Hammarby er åbenbart en ombejlet herre.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/spo ... -bjoern-p/

Mon ikke Gaarde har forhørt sig?
Dog tror jeg ikke, at AaB kan hente Paulsen til AaB i øjeblikket, til trods for, at han kunne være en perfekt makker til Okore.
Hvis han skal til Danmark igen, lugter det af OB transfer.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 1. jun 2018, 16:26

Ham der Emil skrev:
1. jun 2018, 11:16
Bjørn Paulsen fra Hammarby er åbenbart en ombejlet herre.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/spo ... -bjoern-p/

Mon ikke Gaarde har forhørt sig?
Dog tror jeg ikke, at AaB kan hente Paulsen til AaB i øjeblikket, til trods for, at han kunne være en perfekt makker til Okore.
Stop jer selv. Danmark vil være et trin ned for ham - han er altså en profil på Allsvenskans førerhold. Det er klubber fra mellemstore ligaer der jagter ham, og der er tale om at han kan ryge for helt op mod 8-9 mio.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamling » 1. jun 2018, 17:10

Hvorfor skulle BP udskifte en fast plads på et svensk tophold med en måske plads på et af Danmarks kedeligste midterhold ?
Gamling
"Ib Simonsen forever"

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6387
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FlæskeFrank » 1. jun 2018, 18:36

Og dernæst hvem er det, som gerne så Bjørn Paulsen i AaB. Skulle han være midterforsvarer med Okore ? Så ville jeg nok kigge andetsteds, så meget bedre end Kasper P og Blåbjerg er jeg ikke sikker på, at han er.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Ham der Emil » 1. jun 2018, 18:54

Gamen skrev:
1. jun 2018, 16:26
Ham der Emil skrev:
1. jun 2018, 11:16
Bjørn Paulsen fra Hammarby er åbenbart en ombejlet herre.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/spo ... -bjoern-p/

Mon ikke Gaarde har forhørt sig?
Dog tror jeg ikke, at AaB kan hente Paulsen til AaB i øjeblikket, til trods for, at han kunne være en perfekt makker til Okore.
Stop jer selv. Danmark vil være et trin ned for ham - han er altså en profil på Allsvenskans førerhold. Det er klubber fra mellemstore ligaer der jagter ham, og der er tale om at han kan ryge for helt op mod 8-9 mio.
Enig. Som jeg skriver tror jeg heller ikke, at AaB pt. kan hente ham. Kunne det blive muligt (personlige årsager e.l.) tror jeg dog, at han kunne blive en god makker til Okore.

Jeg tror til gengæld, at Gaarde sikkert har forhørt sig.
Et Hjerte - En Klub

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Mogens » 1. jun 2018, 20:42

Yankee skrev:
1. jun 2018, 10:40
Emmanuel Ogude er kåret til årets spiller i 1. division og er rykket op med Vendsyssel. Det er dog en klub i relativt stort kaos, så han er stadig en spiller vi bør gå 100% efter. Han vil tilføre meget af det vi savner på holdet. Skudstyrke, fysik, aggressivitet og ikke mindst en voldsom speed på de første 10-20 meter.

Ogude har et ubegrænset potentiale efter min mening. Hans fysiske forudsætninger er langt, langt ud over hvad vi normalt ser i Danmark og det eneste der holder ham tilbage er selvfølgelig hans alder (24) og manglende skoling. Hvis han kunne få en god, fast rolle på vores hold ville han blive en af Superligaens bedste spillere.

Læg 4-5 millioner eller hvor meget de nu skal have for ham - om ét år vil han være mindst det tredobbelte værd.

Nåja, og så kan jeg da ikke dy mig for at droppe den her fra februar 2017, hvor han rendte rundt i B93: viewtopic.php?p=492987#p492987
Godt set.
Hvor mange mål endte han med i B93?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 1. jun 2018, 20:56

Yankee skrev:
1. jun 2018, 10:40
Emmanuel Ogude er kåret til årets spiller i 1. division og er rykket op med Vendsyssel. Det er dog en klub i relativt stort kaos, så han er stadig en spiller vi bør gå 100% efter. Han vil tilføre meget af det vi savner på holdet. Skudstyrke, fysik, aggressivitet og ikke mindst en voldsom speed på de første 10-20 meter.

Ogude har et ubegrænset potentiale efter min mening. Hans fysiske forudsætninger er langt, langt ud over hvad vi normalt ser i Danmark og det eneste der holder ham tilbage er selvfølgelig hans alder (24) og manglende skoling. Hvis han kunne få en god, fast rolle på vores hold ville han blive en af Superligaens bedste spillere.

Læg 4-5 millioner eller hvor meget de nu skal have for ham - om ét år vil han være mindst det tredobbelte værd.

Nåja, og så kan jeg da ikke dy mig for at droppe den her fra februar 2017, hvor han rendte rundt i B93: viewtopic.php?p=492987#p492987
Ingen tvivl om at Ogude bliver stor i superligaen. Han var ikke i vff truppen i den sidste kamp i Lyngby, så måske er han allerede ved at blive solgt. Jeg håber at Gaarde har snablen ude efter ham, men tror ærligt talt, at andre større klubber har kig på ham...

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af aaballday » 2. jun 2018, 09:18

Jeg har også hørt lidt vedholdende rygter om Kadrii og AaB.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7808
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 2. jun 2018, 11:43

aaballday skrev:
2. jun 2018, 09:18
Jeg har også hørt lidt vedholdende rygter om Kadrii og AaB.
Kan du uddybe hvad du har hørt?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 2. jun 2018, 11:55

michael_nagg skrev:
1. jun 2018, 07:11
Kan vi få kadrii som erstatning for Flores. Så er jeg glad. Og ang. gaardes tur til Brasilien, så tror jeg simpelthen ikke på at Rolim ikke har været på dagsordnen. Jeg tror og håber vi beholder Rolim, og gør vi det, kan jeg godt leve med det hold. Måske en billig lottokupon til angrebet
Der findes nogle danske agenter, scouts i Brasilien, så lad os håbe, at Gaarde har netværket med dem for at få et samarbejde op at køre.
Ang. Rolim så tror jeg det skib er sejlet, men Rolim har potentiale til at blive en stor profil i dk hvis han ellers får spilletid. Så det er sgu et lidt ærgerligt og meget besynderligt forløb Gaarde og wieghorst har trukket os andre og Rolim igennem. Skidt arbejde i mine øjne.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7808
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 2. jun 2018, 12:00

FIDEL skrev:
2. jun 2018, 11:55
michael_nagg skrev:
1. jun 2018, 07:11
Kan vi få kadrii som erstatning for Flores. Så er jeg glad. Og ang. gaardes tur til Brasilien, så tror jeg simpelthen ikke på at Rolim ikke har været på dagsordnen. Jeg tror og håber vi beholder Rolim, og gør vi det, kan jeg godt leve med det hold. Måske en billig lottokupon til angrebet
Der findes nogle danske agenter, scouts i Brasilien, så lad os håbe, at Gaarde har netværket med dem for at få et samarbejde op at køre.
Ang. Rolim så tror jeg det skib er sejlet, men Rolim har potentiale til at blive en stor profil i dk hvis han ellers får spilletid. Så det er sgu et lidt ærgerligt og meget besynderligt forløb Gaarde og wieghorst har trukket os andre og Rolim igennem. Skidt arbejde i mine øjne.
Hvad får dig til at tro at Rolim skibet er sejlet? Rolim har selv givet udtryk for at han vil gøre alt for at vende tilbage, og vi har intet hørt fra Gaarde om at den er lukket.

Jeg er dog enig i at dette var en yderst besynderlig handel. Jeg undrer mig meget over man henter en mand som skal bruge 6 måneder på at komme i form uden frikøbsklausul. Og så smider man ham på bænken i de sidste kampe fordi man ikke har en aftale med ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 2. jun 2018, 13:17

Forza skrev:
2. jun 2018, 12:00
FIDEL skrev:
2. jun 2018, 11:55
michael_nagg skrev:
1. jun 2018, 07:11
Kan vi få kadrii som erstatning for Flores. Så er jeg glad. Og ang. gaardes tur til Brasilien, så tror jeg simpelthen ikke på at Rolim ikke har været på dagsordnen. Jeg tror og håber vi beholder Rolim, og gør vi det, kan jeg godt leve med det hold. Måske en billig lottokupon til angrebet
Der findes nogle danske agenter, scouts i Brasilien, så lad os håbe, at Gaarde har netværket med dem for at få et samarbejde op at køre.
Ang. Rolim så tror jeg det skib er sejlet, men Rolim har potentiale til at blive en stor profil i dk hvis han ellers får spilletid. Så det er sgu et lidt ærgerligt og meget besynderligt forløb Gaarde og wieghorst har trukket os andre og Rolim igennem. Skidt arbejde i mine øjne.
Hvad får dig til at tro at Rolim skibet er sejlet? Rolim har selv givet udtryk for at han vil gøre alt for at vende tilbage, og vi har intet hørt fra Gaarde om at den er lukket.

Jeg er dog enig i at dette var en yderst besynderlig handel. Jeg undrer mig meget over man henter en mand som skal bruge 6 måneder på at komme i form uden frikøbsklausul. Og så smider man ham på bænken i de sidste kampe fordi man ikke har en aftale med ham.
Det er bare gætteri fra min side. Det synes besværligt med Rolims kontraktvilkår, og AaB kan jo heller ikke gå ud og bruge flere millioner nu efter de fejlkøb der er lavet.

Jeg synes AaB skal forsøge at udleje Safranko og sælge Flores samt Pallesen. Så kan vi hente Kadrii, Festersen og evt. En ny central forsvarer.
Festersen evt på leje for at have noget rutine på toppen sammen med Pohl. Desuden kan Festersen spille venstrekant.
Men vores talenter skal have spilletid såfremt vi vil se en udvikling hos dem. Så Festersen er for at have noget bredde.
Jeg tror dog ikke vi får andet end Kadrii til offensiven.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 967
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Rams » 2. jun 2018, 13:53

Forza skrev:
2. jun 2018, 12:00
FIDEL skrev:
2. jun 2018, 11:55
michael_nagg skrev:
1. jun 2018, 07:11
Kan vi få kadrii som erstatning for Flores. Så er jeg glad. Og ang. gaardes tur til Brasilien, så tror jeg simpelthen ikke på at Rolim ikke har været på dagsordnen. Jeg tror og håber vi beholder Rolim, og gør vi det, kan jeg godt leve med det hold. Måske en billig lottokupon til angrebet
Der findes nogle danske agenter, scouts i Brasilien, så lad os håbe, at Gaarde har netværket med dem for at få et samarbejde op at køre.
Ang. Rolim så tror jeg det skib er sejlet, men Rolim har potentiale til at blive en stor profil i dk hvis han ellers får spilletid. Så det er sgu et lidt ærgerligt og meget besynderligt forløb Gaarde og wieghorst har trukket os andre og Rolim igennem. Skidt arbejde i mine øjne.
Hvad får dig til at tro at Rolim skibet er sejlet? Rolim har selv givet udtryk for at han vil gøre alt for at vende tilbage, og vi har intet hørt fra Gaarde om at den er lukket.

Jeg er dog enig i at dette var en yderst besynderlig handel. Jeg undrer mig meget over man henter en mand som skal bruge 6 måneder på at komme i form uden frikøbsklausul. Og så smider man ham på bænken i de sidste kampe fordi man ikke har en aftale med ham.
Der er i mine øjne intet besynderligt ved Rolim-sagen. Rolim er prøveklud for hvordan AaBs og ROGONs evt fremtidige samarbejde skal være. Groft sagt skal AaB blot være et sted som ROGON kan sende spillere på græs, mens de gør sig lækre for større ligaer, uden at AaB får andet ud af det end meget afgrænset sportslig succes, hvilket givet er ROGONs udgangspunkt. Eller skal AaB være et sted, hvor spillere i ROGONs stald beviser deres europæiske potentiale, mod at AaB kompenseres behørigt i form af passende forkøbsrettigheder og salgsklausuler. ROGON er blandt de tunge drenge i agentjunglen, så kun fint at Gaarde sætter hælen i og prøve at få et samarbejde op at stå som er til gensidig fordel.
In verbis simus faciles

Låst