Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 4. aug 2018, 21:40

Forza skrev:
Gaarde6 skrev:
4. aug 2018, 21:21
Forza skrev:
4. aug 2018, 20:41
Gaarde6 skrev:
4. aug 2018, 20:34
Jakobsen skrev:
4. aug 2018, 20:20
Ang. Gaardes prioriteringer kan jeg erindre en af kommentatorerne på AaBs kamp flere gange har referet at Gaarde har sagt, at det er de offensive profier man sparrer op til og vil bruge penge til. At det så er en kæmpe fejl og manden ikke har forstand på at sammensætte en trup er helt åbenlyst. For at have et hold der fungerer og kan spille det fodbold man vil er både offensive og defensiv kvaitet vigtig. Jakob Blåbjerg og Kasper P er ikke længere unge spilere der skal have tillid. Havde de kvaiteten skulle de have vist os det allerede.

Derudover er det altså interessant, at to forskelige trænere er gået på kompromis med deres "ideal" og sat proppen i. Lars Søndergaard der er inspireret af Red Bull stilen så problemet og fik skrabt en masse point sammen. Sjovt nok var de point væsentlige i forhold til, at vi ikke blev hentet i det elendige forår 2017 og skule ud i nedrykningsplayoff. Wieghorst der er mere ovre i DBU/FCN skolens pasningsorienterede stil prøvede og prøvede hele foråret 2017, hvor holdet faldt totalt fra hinanden. Efter den svage start på 2017/2018 gik han defensivt og spillede først med tre stoppere fordi vi var så svage bagude og sidenhen blev det så til 6'er fetichen. Når to så forskellige trænere ser så stort behov for at beskytte deres forsvar bør alle lamper blinke hos Gaarde, men han ligner en mand der stædigt holder fast i drømmen om et egenudviket midterforsvar med P og Blåbjerg selvom det aldrig vile bive godt nok.

Selvfølgeig vi det gøre en forskel at hente gode offensive spilere, men der vil være et strukturelt problem på det her hold indtil Gaarde erkender det ikke går med Blåbjerg og P. Så længe vi er så svage bagude vil midtbanen fået et overdrevent defensivt fokus og det vil hæmme offensiven. Sådan vil det blive om træneren hedder Wieghorst, Søndergaard, Smukke Erik, Hjulmand, Klopp eller Guardiola. Giver vi los med det forsvar så kommer vi in deep shit og vi ville sagtens kunne rykke ned.
Amen! Godt skrevet!
Hverken MW eller Søndergaard har sgu haft ambitioner om at spille så nosseløst.
Men det har været nødvendigt med det materiale, som har været til rådighed.
Stædigheden omkring Blåbjerg og Kasper P, som SKAL spille er en katastrofe!
Havde Wieghorst haft ambitioner om andet end 2 6’ere havde han nok bedt Gaarde om at sætte en midterforsvaret som første prioritet.

Træneren og sportsdirektøren har altså et tæt samarbejde om strategien på transfermarkedet.

Så vidt jeg husker forsøgte MW heller ikke en mere offensiv strategi i “hele foråret 2017” men nærmere 2-3 kampe.

Dermed ikke sagt jeg ikke mener en ny midterforsvarer ville være en stor opgradering. Jeg synes bare det er alt for tyndt at frikende de to elendige trænere vi har haft under Gaardes regeringstid.
Med tanke ppå Gaardes nærmest pinlige holden hånden over Blåbjerg (senest, hvor han udtaler at midterforsvaret er fint og nogle unge også skal have spilletid.. Mærkeligt at man så vil købe offesivt ind, for her der da også unge som kan spille?)
Nå men med tanke på, hvor meget han holder hånden over de to forsvarsspillere. Så tror jeg det er nemmere for MW at få en offensiv spiller ind fremfor en defensiv.
Kender vi til andre trænere, som har spillet med 2 seksere gennem så lang tid? Og har MW praktiseretr det andre steder? Jeg tror svaret er nej. Og med den tilgang MW har til spillet, er jeg sikker på det er af nød han gør det.
Forestil jer en makker til Okore i Matovac klassen. Så er der inge grund til overhovedet at spille med mere end en sekser. Og jeg vil æde min gamle hat på den ene sekser er væk, når Gaarde engang indser at vi skal fortærkes i det centrale forsvar.

Prøv at være ærlig og tænk inden i skriver. Tror i SERIØST MW gerne vil spille SÅ deffensivt og kontollerende, når han selv udtaler at han vil spille offensivt?
Ja, jeg tror MW spiller som han ønsker. Alt andet ville være utopi. Gaarde handler efter MW’s ønsker og det har ikke ændret en dadel igennem 1,5 år. Jeg tror i hvert fald slet ikke på at Gaarde ikke vil handle i forsvaret af princip.

Gaarde skal selvfølgelig forsvare de spillere vi har i truppen. Det ville da være hovedløst at gå ud og kritisere Blåbjerg ligesom han heller ikke kritiserer Safranko selvom det er åbenlyst for enhver at han er et enormt fejlkøb.

Strategien er at vores unge skal have chancen, det har sådan set ikke ændret sig og derfor udtaler han jo heller ikke noget forkert. At vi så hurtigt kan blive enige om at Blåbjerg ikke har det fornødende niveau er en anden snak.
Har man ikke niveau skal man udskiftes. Det er bedøvende ligegyldigt om man er egen avl, svensker eller slovak. Og Wieghorst vælger selvfølgelig formation og taktik ud fra hvad han synes der er bedst med det spillermateriale han har til rådighed og med et ramponeret midterforsvar er det to 6'ere. Det ville enhver klog træner gøre.

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk

Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 4. aug 2018, 21:44

Jakobsen skrev:
4. aug 2018, 21:40
Forza skrev:
Gaarde6 skrev:
4. aug 2018, 21:21
Forza skrev:
4. aug 2018, 20:41
Gaarde6 skrev:
4. aug 2018, 20:34
Jakobsen skrev:
4. aug 2018, 20:20
Ang. Gaardes prioriteringer kan jeg erindre en af kommentatorerne på AaBs kamp flere gange har referet at Gaarde har sagt, at det er de offensive profier man sparrer op til og vil bruge penge til. At det så er en kæmpe fejl og manden ikke har forstand på at sammensætte en trup er helt åbenlyst. For at have et hold der fungerer og kan spille det fodbold man vil er både offensive og defensiv kvaitet vigtig. Jakob Blåbjerg og Kasper P er ikke længere unge spilere der skal have tillid. Havde de kvaiteten skulle de have vist os det allerede.

Derudover er det altså interessant, at to forskelige trænere er gået på kompromis med deres "ideal" og sat proppen i. Lars Søndergaard der er inspireret af Red Bull stilen så problemet og fik skrabt en masse point sammen. Sjovt nok var de point væsentlige i forhold til, at vi ikke blev hentet i det elendige forår 2017 og skule ud i nedrykningsplayoff. Wieghorst der er mere ovre i DBU/FCN skolens pasningsorienterede stil prøvede og prøvede hele foråret 2017, hvor holdet faldt totalt fra hinanden. Efter den svage start på 2017/2018 gik han defensivt og spillede først med tre stoppere fordi vi var så svage bagude og sidenhen blev det så til 6'er fetichen. Når to så forskellige trænere ser så stort behov for at beskytte deres forsvar bør alle lamper blinke hos Gaarde, men han ligner en mand der stædigt holder fast i drømmen om et egenudviket midterforsvar med P og Blåbjerg selvom det aldrig vile bive godt nok.

Selvfølgeig vi det gøre en forskel at hente gode offensive spilere, men der vil være et strukturelt problem på det her hold indtil Gaarde erkender det ikke går med Blåbjerg og P. Så længe vi er så svage bagude vil midtbanen fået et overdrevent defensivt fokus og det vil hæmme offensiven. Sådan vil det blive om træneren hedder Wieghorst, Søndergaard, Smukke Erik, Hjulmand, Klopp eller Guardiola. Giver vi los med det forsvar så kommer vi in deep shit og vi ville sagtens kunne rykke ned.
Amen! Godt skrevet!
Hverken MW eller Søndergaard har sgu haft ambitioner om at spille så nosseløst.
Men det har været nødvendigt med det materiale, som har været til rådighed.
Stædigheden omkring Blåbjerg og Kasper P, som SKAL spille er en katastrofe!
Havde Wieghorst haft ambitioner om andet end 2 6’ere havde han nok bedt Gaarde om at sætte en midterforsvaret som første prioritet.

Træneren og sportsdirektøren har altså et tæt samarbejde om strategien på transfermarkedet.

Så vidt jeg husker forsøgte MW heller ikke en mere offensiv strategi i “hele foråret 2017” men nærmere 2-3 kampe.

Dermed ikke sagt jeg ikke mener en ny midterforsvarer ville være en stor opgradering. Jeg synes bare det er alt for tyndt at frikende de to elendige trænere vi har haft under Gaardes regeringstid.
Med tanke ppå Gaardes nærmest pinlige holden hånden over Blåbjerg (senest, hvor han udtaler at midterforsvaret er fint og nogle unge også skal have spilletid.. Mærkeligt at man så vil købe offesivt ind, for her der da også unge som kan spille?)
Nå men med tanke på, hvor meget han holder hånden over de to forsvarsspillere. Så tror jeg det er nemmere for MW at få en offensiv spiller ind fremfor en defensiv.
Kender vi til andre trænere, som har spillet med 2 seksere gennem så lang tid? Og har MW praktiseretr det andre steder? Jeg tror svaret er nej. Og med den tilgang MW har til spillet, er jeg sikker på det er af nød han gør det.
Forestil jer en makker til Okore i Matovac klassen. Så er der inge grund til overhovedet at spille med mere end en sekser. Og jeg vil æde min gamle hat på den ene sekser er væk, når Gaarde engang indser at vi skal fortærkes i det centrale forsvar.

Prøv at være ærlig og tænk inden i skriver. Tror i SERIØST MW gerne vil spille SÅ deffensivt og kontollerende, når han selv udtaler at han vil spille offensivt?
Ja, jeg tror MW spiller som han ønsker. Alt andet ville være utopi. Gaarde handler efter MW’s ønsker og det har ikke ændret en dadel igennem 1,5 år. Jeg tror i hvert fald slet ikke på at Gaarde ikke vil handle i forsvaret af princip.

Gaarde skal selvfølgelig forsvare de spillere vi har i truppen. Det ville da være hovedløst at gå ud og kritisere Blåbjerg ligesom han heller ikke kritiserer Safranko selvom det er åbenlyst for enhver at han er et enormt fejlkøb.

Strategien er at vores unge skal have chancen, det har sådan set ikke ændret sig og derfor udtaler han jo heller ikke noget forkert. At vi så hurtigt kan blive enige om at Blåbjerg ikke har det fornødende niveau er en anden snak.
Har man ikke niveau skal man udskiftes. Det er bedøvende ligegyldigt om man er egen avl, svensker eller slovak. Og Wieghorst vælger selvfølgelig formation og taktik ud fra hvad han synes der er bedst med det spillermateriale han har til rådighed og med et ramponeret midterforsvar er det to 6'ere. Det ville enhver klog træner gøre.

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Min pointe er bare at havde Wieghorst ment problemet er ligeså stort som du gør havde han nok prioriteret en ny midterforsvarer istedet for 1-2 offensive spillere. Gaarde handler jo først og fremmest ud fra de ønsker hans træner har.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Funky » 4. aug 2018, 23:08

Forza skrev:
4. aug 2018, 17:44
Funky skrev:
4. aug 2018, 17:32
FIDEL skrev:
4. aug 2018, 16:00
Wieghorst har både peget på Safranko og sylvestr. Og han har ganske rigtigt forsvaret Safranko flere gange, og bl. A. Sagt, at Safranko kommer til at score mange mål.
Det synes jeg også, en træner skal. Det modsatte ville være bizart.
Pege på ene fiaskoer og give dem masser af spilletid uden succes? Jeg foretrækker en træner uden dette karaktertræk.
Det gør jeg også, og det var heller ikke det, min kommentar gik på. Det troede jeg egentlig var rimeligt tydeligt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FlæskeFrank » 5. aug 2018, 12:40

Jeg siger det bare 112 sider i transferønsker og ingen spiller ind endnu. Det var ikke helt, hvad jeg forventede.

Hvis vi får en ny spiller pr. 120 sider transferønsker, så skal vi altså oppe os inden vinduet lukker :cool:

I øvrigt spændende at se, hvad det nye ændrede engelske transfervinduer kommer til at betyde ned gennem ligaerne.
- FlæskeFrank

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 5. aug 2018, 12:51

Gad vide, hvad Bendtner hæver i Rosenborg. Gad vide, om det er sjovere at spille for et gråt midterhold i Danmark end at bo helt oppe i Trondhjem.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

LordMessi
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 29. jan 2011, 17:17
Geografisk sted: Ørsø, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af LordMessi » 5. aug 2018, 12:59

BassogogsVen skrev:Gad vide, hvad Bendtner hæver i Rosenborg. Gad vide, om det er sjovere at spille for et gråt midterhold i Danmark end at bo helt oppe i Trondhjem.
Det lyder mere som en AGF transfer rent attitude mæssigt, eller FCK - det var ikke spørgsmålet - men tror det er 200k om md (skud i tågen)


Sent from my iPhone using Tapatalk

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af De Fem » 5. aug 2018, 12:59

BassogogsVen skrev:
5. aug 2018, 12:51
Gad vide, hvad Bendtner hæver i Rosenborg. Gad vide, om det er sjovere at spille for et gråt midterhold i Danmark end at bo helt oppe i Trondhjem.
4 mio, så der skal nok et player sponsorat fra Gaden til.

Mere seriøst, så kommer han ikke til at spille udenfor København i Danmark.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af McMark » 5. aug 2018, 13:15

Truppen til imorgen er ude. Ahlmann og Würtz er skadet, mens Safranko end ikke er nævnt i artiklen. Er han på vej ud og i så fald får vi noget ind den anden vej?
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 5. aug 2018, 13:17

De Fem skrev:
5. aug 2018, 12:59
BassogogsVen skrev:
5. aug 2018, 12:51
Gad vide, hvad Bendtner hæver i Rosenborg. Gad vide, om det er sjovere at spille for et gråt midterhold i Danmark end at bo helt oppe i Trondhjem.
4 mio, så der skal nok et player sponsorat fra Gaden til.

Mere seriøst, så kommer han ikke til at spille udenfor København i Danmark.
Fuldstændig urealistisk. Udelukkende FCK der er en mulighed for ham.

Jeg er ved at at gå til af ventetiden. Og det værste er at man ikke en gang har tiltro til at den/dem man henter bliver en succes for AaB.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 5. aug 2018, 13:22

DobbeltA skrev:
4. aug 2018, 15:41
Forza skrev:
4. aug 2018, 15:34
DobbeltA skrev:
4. aug 2018, 15:32
Forza skrev:
4. aug 2018, 15:30
DobbeltA skrev:
4. aug 2018, 15:19
LordMessi skrev:
4. aug 2018, 15:10


Har du været til træning?

Jeg formoder han ikke var der - men det gør jo ikke, at han er væk fra klubben...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg nåede ikke derud i dag, men jeg kender nogle der så træningen og Safranko var ikke at finde. Med det jeg i øvrigt har hørt, så regner jeg med en udmelding senest i morgen, når holdet til mandagens kamp udtages.
Hvis det er så tæt på forstår jeg ikke du ikke kan fortælle mere. Det må nærmest være en done deal hvis der meldes noget ud imorgen.
Så siger jeg udlejning, men jeg kan jo ikke sige hvornår nogen vælger at melde noget ud. Der skal måske også et lægetjeck til, hvad ved jeg.
Nej, det er klart. Ærgeligt det er udleje. Endnu et massivt fejlkøb, som Wieghorst gentagende gange har insisteret på nok skulle blive en god angriber for klubben.
Som sagt, så kan jeg ikke sige det med 100% sikkerhed, men jeg er dog ret sikker på, at han er passé i AaB.
Du fik i hvert fald ret i at Safranko ikke er udtaget. Så det må være lige oppe over.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Funky » 5. aug 2018, 13:26

McMark skrev:
5. aug 2018, 13:15
Truppen til imorgen er ude. Ahlmann og Würtz er skadet, mens Safranko end ikke er nævnt i artiklen. Er han på vej ud og i så fald får vi noget ind den anden vej?
Sjovt at artiklen nævner, at Flores ikke er udtaget, imens Safranko bare slet ikke nævnes.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Patmand » 5. aug 2018, 13:30

De Fem skrev:
5. aug 2018, 12:59
BassogogsVen skrev:
5. aug 2018, 12:51
Gad vide, hvad Bendtner hæver i Rosenborg. Gad vide, om det er sjovere at spille for et gråt midterhold i Danmark end at bo helt oppe i Trondhjem.
4 mio, så der skal nok et player sponsorat fra Gaden til.

Mere seriøst, så kommer han ikke til at spille udenfor København i Danmark.
Præcis, Bendtner ville aldrig nedværdige sig til at tage til provinsen.
Rosenborg er på alle måder 100 gange mere attraktivt end AaB.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af McMark » 5. aug 2018, 13:34

Funky skrev:
5. aug 2018, 13:26
McMark skrev:
5. aug 2018, 13:15
Truppen til imorgen er ude. Ahlmann og Würtz er skadet, mens Safranko end ikke er nævnt i artiklen. Er han på vej ud og i så fald får vi noget ind den anden vej?
Sjovt at artiklen nævner, at Flores ikke er udtaget, imens Safranko bare slet ikke nævnes.
Umiddelbart kan jeg heller ikke se Flores nævnt nogle steder i artiklen. Det virker dog også mærkeligt, at vi først hører om skaderne til Ahlmann og Würtz nu. Vi er vel ude i Blåbjerg på backen, Kasper P i midterforsvaret samt en masse seksere på den centrale midtbane så?

Jeg håber godt nok, at vi kan få en ny angriber ind i stedet for Pavol. Må også snart være på tide med noget spilletid til Wessam!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Breezer » 5. aug 2018, 13:38

Forza skrev:
5. aug 2018, 13:22
DobbeltA skrev:
4. aug 2018, 15:41
Forza skrev:
4. aug 2018, 15:34
DobbeltA skrev:
4. aug 2018, 15:32
Forza skrev:
4. aug 2018, 15:30
DobbeltA skrev:
4. aug 2018, 15:19

Jeg nåede ikke derud i dag, men jeg kender nogle der så træningen og Safranko var ikke at finde. Med det jeg i øvrigt har hørt, så regner jeg med en udmelding senest i morgen, når holdet til mandagens kamp udtages.
Hvis det er så tæt på forstår jeg ikke du ikke kan fortælle mere. Det må nærmest være en done deal hvis der meldes noget ud imorgen.
Så siger jeg udlejning, men jeg kan jo ikke sige hvornår nogen vælger at melde noget ud. Der skal måske også et lægetjeck til, hvad ved jeg.
Nej, det er klart. Ærgeligt det er udleje. Endnu et massivt fejlkøb, som Wieghorst gentagende gange har insisteret på nok skulle blive en god angriber for klubben.
Som sagt, så kan jeg ikke sige det med 100% sikkerhed, men jeg er dog ret sikker på, at han er passé i AaB.
Du fik i hvert fald ret i at Safranko ikke er udtaget. Så det må være lige oppe over.
Gaarde bekræfter historien.

AaB tæt på at udleje Safranko
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... -safranko/

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Buzz Killington » 5. aug 2018, 13:41

Breezer skrev:
5. aug 2018, 13:38
Forza skrev:
5. aug 2018, 13:22
DobbeltA skrev:
4. aug 2018, 15:41
Forza skrev:
4. aug 2018, 15:34
DobbeltA skrev:
4. aug 2018, 15:32
Forza skrev:
4. aug 2018, 15:30


Hvis det er så tæt på forstår jeg ikke du ikke kan fortælle mere. Det må nærmest være en done deal hvis der meldes noget ud imorgen.
Så siger jeg udlejning, men jeg kan jo ikke sige hvornår nogen vælger at melde noget ud. Der skal måske også et lægetjeck til, hvad ved jeg.
Nej, det er klart. Ærgeligt det er udleje. Endnu et massivt fejlkøb, som Wieghorst gentagende gange har insisteret på nok skulle blive en god angriber for klubben.
Som sagt, så kan jeg ikke sige det med 100% sikkerhed, men jeg er dog ret sikker på, at han er passé i AaB.
Du fik i hvert fald ret i at Safranko ikke er udtaget. Så det må være lige oppe over.
Gaarde bekræfter historien.

AaB tæt på at udleje Safranko
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... -safranko/
Lækkert med noget troværdigt info DobbeltA. Respekt!
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Patmand » 5. aug 2018, 13:41

Med Anders Dreyer på vej til Premier League så kunne det være på sin plads, nok engang, at påpege at et skifte til AaB for sådan en spiller, ja det giver ingen mening for ham og Esbjerg og derfor totalt uladsiggørligt.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Nitten » 5. aug 2018, 13:42

Breezer skrev:
5. aug 2018, 13:38
Forza skrev:
5. aug 2018, 13:22
DobbeltA skrev:
4. aug 2018, 15:41
Forza skrev:
4. aug 2018, 15:34
DobbeltA skrev:
4. aug 2018, 15:32
Forza skrev:
4. aug 2018, 15:30


Hvis det er så tæt på forstår jeg ikke du ikke kan fortælle mere. Det må nærmest være en done deal hvis der meldes noget ud imorgen.
Så siger jeg udlejning, men jeg kan jo ikke sige hvornår nogen vælger at melde noget ud. Der skal måske også et lægetjeck til, hvad ved jeg.
Nej, det er klart. Ærgeligt det er udleje. Endnu et massivt fejlkøb, som Wieghorst gentagende gange har insisteret på nok skulle blive en god angriber for klubben.
Som sagt, så kan jeg ikke sige det med 100% sikkerhed, men jeg er dog ret sikker på, at han er passé i AaB.
Du fik i hvert fald ret i at Safranko ikke er udtaget. Så det må være lige oppe over.
Gaarde bekræfter historien.

AaB tæt på at udleje Safranko
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... -safranko/
Når man nu udlejer ham inden der er fundet en erstatning er vel det samme som at sige at han ikke har kvaliteten til AaB. Altså en indrømmelse af et fejlkøb

Peroni21
Junior
Junior
Indlæg: 69
Tilmeldt: 24. feb 2016, 16:55
Favoritspiller: Spalvis

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Peroni21 » 5. aug 2018, 13:49

Simon Jakobsen starter idag på bænken for Silkeborg mod Lyngby. Mon der sker noget?

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Patmand » 5. aug 2018, 13:49

Nitten skrev:
5. aug 2018, 13:42
Breezer skrev:
5. aug 2018, 13:38
Forza skrev:
5. aug 2018, 13:22
DobbeltA skrev:
4. aug 2018, 15:41
Forza skrev:
4. aug 2018, 15:34
DobbeltA skrev:
4. aug 2018, 15:32

Så siger jeg udlejning, men jeg kan jo ikke sige hvornår nogen vælger at melde noget ud. Der skal måske også et lægetjeck til, hvad ved jeg.
Nej, det er klart. Ærgeligt det er udleje. Endnu et massivt fejlkøb, som Wieghorst gentagende gange har insisteret på nok skulle blive en god angriber for klubben.
Som sagt, så kan jeg ikke sige det med 100% sikkerhed, men jeg er dog ret sikker på, at han er passé i AaB.
Du fik i hvert fald ret i at Safranko ikke er udtaget. Så det må være lige oppe over.
Gaarde bekræfter historien.

AaB tæt på at udleje Safranko
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... -safranko/
Når man nu udlejer ham inden der er fundet en erstatning er vel det samme som at sige at han ikke har kvaliteten til AaB. Altså en indrømmelse af et fejlkøb
Jeg er sikker på Gaarde i øjeblikket arbejder på hvordan han skal adressere netop den detalje.

Men han kommer naturligvis ikke til at indrømme at Safranko var et (dyrt) fejlkøb.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Tyskeren » 5. aug 2018, 13:51

Utroligt at Gaarde kan blive siddende i stolen med alle de fejlkøb han har lavet... Han kan fandme ikke blive ved med at leve på Bassogog salget!

Låst