Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018
-
- Allstar
- Favoritspiller: Lars Thomsen
Re: Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018
Er der nogle der har set Würtz eller Ris varme op i pausen???
Det hjælper ikke noget at ville spille offensivt med to 6'ere, der er boldmongoler. Så får vi jo ikke succes med at skabe kampe. Det er logik for enhver!!
- Henriksen
- Allstar
- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Wieghorsts manglende evner som træner afspejles jo perfekt i, at en uhyrlig boldmongol som Lesniak stadig er på banen...
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
Bare rolig Risgård skal nok komme ind omkring 85’ når vi skal jagte sejren
Det er i hvert fald bekymrende, at det åbenbart ikke har nogen kosekvens at man leverer sådan en indsats som Lesniak har idag. Han fortsætter i anden halvleg med at smide bolde væk hele tiden. OB laver endda en udskiftning først...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Erasmus Montanus
- Allstar
- Favoritspiller: Kasper Risgård
- Geografisk sted: Frederiksberg
Jeg sidder med et latterligt dårligt stream af kampen.
Den, der kan hjælpe mig ud af den her beklagelige situation, får enten et tak eller endnu et muntert tilnavn til vores alles yndlings-slovak.
Den, der kan hjælpe mig ud af den her beklagelige situation, får enten et tak eller endnu et muntert tilnavn til vores alles yndlings-slovak.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.
- Erasmus Montanus
- Allstar
- Favoritspiller: Kasper Risgård
- Geografisk sted: Frederiksberg
Ud med Kussesk, ind med Arschlochs. Som om det skulle hjælpe! Hader dem alle, fuck verden er ond, hader også lesbiskpastinak og Rimme job på mål var for langt ude ved scoringen.
BØSSESTING!
Am I right, boiz?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
MC, Lesniak, Børsting kæmper om at lave flest fejl. Thellufsen og Van Wert er de med?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Vi er simpelthen overmatchet på trænerbænken i dag. OB har læst vores spillestil og fundet en taktik frem der destruerer alt for os.
- Wieghorst og CO. formår ikke at sætte den rette taktik eller rette denne til i løbet af kampen.
- Wieghorst og CO. formår ikke at sætte den rette taktik eller rette denne til i løbet af kampen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
MW er alt ødelæggendejonas386 skrev: ↑30. sep 2018, 16:52Det ville jo desværre kræve at Wieghorst havde den mindste ide om hvad han lavede. Det er bare desværre ikke tilfældet. Jeg hader virkelig den mand langt mere end man burde over noget så ligegyldigt som fodbold. Han skal bare ud. Det er virkelig ikke rimeligt, at vi fortsat skal trækkes med det her l*rt. Der er så mange af hans dispositioner der bare skriger inkompetence.
Hanga: Har ret voldsomme tømmermænd, så det er nok ikke helt forkert
Sent ankommet til 'festen', men når Abildgaard er ude, ja, så skal det vel gå galt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
- Allstar
- Favoritspiller: messi
Vi kan takke fynboernes uskarphed for at kampen ikke er afgjort
Fordi Wieghorst ik har en taktik og det har han aldrig haft med AaB..
det er uhyre ringe
Han fejler Big time hver gang
Jeg synes godt nok også at OB får lov til noget mere end vi gør. Han har også dømt en hel del forkerte indkast og målspark til dem.
Ikke at det ændrer det store. Spillet er tilgengæld blevet noget mere sammenhængende efter Risgaard kom ind. Hvem havde dog gættet det..
Ikke at det ændrer det store. Spillet er tilgengæld blevet noget mere sammenhængende efter Risgaard kom ind. Hvem havde dog gættet det..
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Der er ingen plan.. Der er intet koncept..
Truppen kan være nok så god, men når det ikke virker til at der er nogen taktik udover at vi skal have bolden, ja så er det jo ikke overraskende..
Truppen kan være nok så god, men når det ikke virker til at der er nogen taktik udover at vi skal have bolden, ja så er det jo ikke overraskende..
-
- Allstar
- Favoritspiller: messi
Grytebust har endnu ikke haft en redning
-
- Allstar
- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
En trup der har MC, Lesniak og Børsting i startopstilling er ikke god nok.Dalbjerg skrev:Der er ingen plan.. Der er intet koncept..
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Skulle lige til at skrive det samme. Ikke ligefrem en hjemmebanedommer, vi har fået.jonas386 skrev: ↑30. sep 2018, 17:41Jeg synes godt nok også at OB får lov til noget mere end vi gør. Han har også dømt en hel del forkerte indkast og målspark til dem.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Wieghorst må have den dårligste hjemmebanestatistik i AaBs historie! Det er tragikomisk, at vores direktør taler meget om stadionoplevelsen, og vores hold kan ikke score mål på hjemmebane!! 2 mål i de seneste 4 hjemmekampe. Det er fyringsgrundlag.