Træneremner

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Træneremner

Indlæg af BoT » 26. okt 2018, 19:11

NIN skrev:
26. okt 2018, 16:30
BoT skrev:
26. okt 2018, 13:46
Forstår virkelig ikke, at så mange gerne vil have en "eksotisk" træner (altså en uden for Skandinavien). Oplist lige rækken af eksotiske trænere med succes i Superligaen - og som IKKE har villet ændre markant på det eksisterende setup og spillertrup?
Se fx Zorniger i Brøndby. Han har fuldstændig ændret retningen på Vestegnen og kræver dyre indkøb fra udlandet - på trods af massive satsninger på deres Masterclass. Og ja: det gav succes sidste år - men mon ikke der venter regninger både i overført og direkte forstand?

Vi har brug for en træner, der kan optimere det setup, vi har i forvejen - både taktisk, træningsmæssigt og trupmæssigt - ikke en eller anden sydeuropæer uden kendskab til dansk fodbold, der kommer med HELT andre idéer om, hvad der fungerer.
Spillere og trænere med eksotisk pas er pr. definition altid bedre. Det burde du vide med din historik på debatsiden.
Har der egentlig nogensinde været en træner i superligaen fra Sudan? Og havde vi ikke engang kontakter der? Go Gaarde!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Træneremner

Indlæg af Pastorius » 26. okt 2018, 20:29

FIDEL skrev:Er jeg den eneste, som faktisk gerne så Disco-Glen som træner i AaB?!
Ja
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Træneremner

Indlæg af MrBangDK » 26. okt 2018, 20:41

FIDEL skrev:
26. okt 2018, 18:58
Er jeg den eneste, som faktisk gerne så Disco-Glen som træner i AaB?!
Hans faglighed er i top, og han har noget af det, der kan rykke ved tingene på de indre linjer i AaB.
Jeg har ikke noget imod Glen - kun fcm!
Og kom så med alle svinerne...
Hans bullshit Bingo er i top

Nej tak!
Ska' vi hak'?

MrDomoon
Superliga
Superliga
Indlæg: 591
Tilmeldt: 4. dec 2017, 09:21
Geografisk sted: Geografisk sted

Re: Træneremner

Indlæg af MrDomoon » 26. okt 2018, 22:12

FIDEL skrev:
26. okt 2018, 18:58
Er jeg den eneste, som faktisk gerne så Disco-Glen som træner i AaB?!
Hans faglighed er i top, og han har noget af det, der kan rykke ved tingene på de indre linjer i AaB.
Jeg har ikke noget imod Glen - kun fcm!
Og kom så med alle svinerne...
...Ellers tak.
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5167
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Træneremner

Indlæg af Jakobsen » 27. okt 2018, 00:14

FIDEL skrev:
26. okt 2018, 18:58
Er jeg den eneste, som faktisk gerne så Disco-Glen som træner i AaB?!
Hans faglighed er i top, og han har noget af det, der kan rykke ved tingene på de indre linjer i AaB.
Jeg har ikke noget imod Glen - kun fcm!
Og kom så med alle svinerne...
Nej. Jeg kunne sagtens se han kunne være en god signing for os. Ja han er irriterende, men IMO er han mere den type man hader hvis han er træner for de andre og elsker hvis han er i ens egen klub. Samtidig kommer han med en stærk ledelsesmæssig profil der helt sikkert kan udfordre ledelsen i AaB og det har vi brug fremfor den evige skuen tilbage til 2014. Samtidig har han vist, at han kan arbejde med og udvikle unge spillere og at han kan bygge noget op over tid. Misforståelsen FCM guld anno 2015 skyldes i meget højere grad det Glen byggede op over åre end at Benham kom med penge. Derudover tjener det altså Riddersholm store respekt at quitte jobbet i hans klub fordi han ikke var enig i cirkus Ankersen/Benham. Det viser for mig at se han er en fodboldmand, som brænder for at udvikle spillere og sit hold. Derudover skulle folk tage at høre Glen når han deltager i Mediano og lign. Det er en meget mere saglig og afdæmpet type man møder, som har noget at byde på. Jeg var ret skeptisk da han begyndte at medvirke i diverse podcasts, men det gjorde han hurtigt til skamme.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

seamann

Re: Træneremner

Indlæg af seamann » 27. okt 2018, 10:30

Jakobsen skrev:
27. okt 2018, 00:14
FIDEL skrev:
26. okt 2018, 18:58
Er jeg den eneste, som faktisk gerne så Disco-Glen som træner i AaB?!
Hans faglighed er i top, og han har noget af det, der kan rykke ved tingene på de indre linjer i AaB.
Jeg har ikke noget imod Glen - kun fcm!
Og kom så med alle svinerne...
Nej. Jeg kunne sagtens se han kunne være en god signing for os. Ja han er irriterende, men IMO er han mere den type man hader hvis han er træner for de andre og elsker hvis han er i ens egen klub. Samtidig kommer han med en stærk ledelsesmæssig profil der helt sikkert kan udfordre ledelsen i AaB og det har vi brug fremfor den evige skuen tilbage til 2014. Samtidig har han vist, at han kan arbejde med og udvikle unge spillere og at han kan bygge noget op over tid. Misforståelsen FCM guld anno 2015 skyldes i meget højere grad det Glen byggede op over åre end at Benham kom med penge. Derudover tjener det altså Riddersholm store respekt at quitte jobbet i hans klub fordi han ikke var enig i cirkus Ankersen/Benham. Det viser for mig at se han er en fodboldmand, som brænder for at udvikle spillere og sit hold. Derudover skulle folk tage at høre Glen når han deltager i Mediano og lign. Det er en meget mere saglig og afdæmpet type man møder, som har noget at byde på. Jeg var ret skeptisk da han begyndte at medvirke i diverse podcasts, men det gjorde han hurtigt til skamme.
Nu må der altså snart deles karantæner ud. Det er jo ulideligt.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Træneremner

Indlæg af Pastorius » 27. okt 2018, 10:54

seamann skrev:
Nu må der altså snart deles karantæner ud. Det er jo ulideligt.
Historieløshed er farligt. Uanset alle saglige argumenter, kommer jeg aldrig til at forstå at man ikke har levet sig mere ind i AaB end at man stadig kan rumme Disco-Glen
Med venlig Hilsen
--
Robert

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4731
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Træneremner

Indlæg af Maglau » 27. okt 2018, 11:46

Lad os da endeligt bare være faste aftagere af AGF aflagte trænere.
Selvfølgelig er disko glenn en fremragende træner og sikkert kunne gøre det ok i AaB. Han er mestertræner og flere medaljer og højeste DBU uddannelser - det taler for sig selv.
Men at høre argumenterne at han gør det fodbold fagligt godt i et radio program omgivet af journalister!!! Det er er fandme en underlig udmærkelse.

AaB’s ledelse er nødt til at se på hvordan man vil spille fodbold i fremtiden og vælge en træner der passer til klubben og det bestående.

Jeg har talt med personer med lidt kendskab til netop AGF og det der foregår internt i klubben. De har snakket om det kæmpe rod og mistet momentum det har giver skifte træner med så forskellige fodbold opfattelse - senest personificeret i fra MW og boldbesiddelse til disco og fysisk.
Min klare holdning er at vi skal finde en træner der kan videre udvikle den boldbesiddende spillestil vi har idag og som gennemsyrer vores ungdomsafdeling. Vi kan ikke skifte 12 spillere i truppen fordi de skal passe en anden stil.

Jeg er udemærket klar over at der er folk herinde der mener at vores klub er i så grel en tilstand at en aflivning og nedbræning er eneste udvej - og op ad asken som fugl Føniks skal der opstå en eller flere personer der kan styre klubben på alle planer mod den fortabte storhed.

Sådan ser jeg det slet ikke, vi har en fantastisk klub som godt ikke lige nu er i top 3 i Danmark. Men vi har en historie. en sund kultur og evner til at komme helt ovenpå igen. Der er ikke brug for en træner der kan banke i bordet overfor ledelsen. Der er brug for konsensus i hele organisationen. Galehus nej tak.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Træneremner

Indlæg af NIN » 27. okt 2018, 11:57

Pastorius skrev:
27. okt 2018, 10:54
seamann skrev:
Nu må der altså snart deles karantæner ud. Det er jo ulideligt.
Historieløshed er farligt. Uanset alle saglige argumenter, kommer jeg aldrig til at forstå at man ikke har levet sig mere ind i AaB end at man stadig kan rumme Disco-Glen
Der eksisterer ikke på Guds grønne jord et eneste legitimt argument for at blot nævne Disco-Glen i forbindelse med en position i AaB. Alene hans optræden og ageren efter OB-AaB kampen gør, at han ikke kan sætte sin fødder på et stykke græs i Aalborg.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7808
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Træneremner

Indlæg af Forza » 27. okt 2018, 12:13

seamann skrev:
27. okt 2018, 10:30
Jakobsen skrev:
27. okt 2018, 00:14
FIDEL skrev:
26. okt 2018, 18:58
Er jeg den eneste, som faktisk gerne så Disco-Glen som træner i AaB?!
Hans faglighed er i top, og han har noget af det, der kan rykke ved tingene på de indre linjer i AaB.
Jeg har ikke noget imod Glen - kun fcm!
Og kom så med alle svinerne...
Nej. Jeg kunne sagtens se han kunne være en god signing for os. Ja han er irriterende, men IMO er han mere den type man hader hvis han er træner for de andre og elsker hvis han er i ens egen klub. Samtidig kommer han med en stærk ledelsesmæssig profil der helt sikkert kan udfordre ledelsen i AaB og det har vi brug fremfor den evige skuen tilbage til 2014. Samtidig har han vist, at han kan arbejde med og udvikle unge spillere og at han kan bygge noget op over tid. Misforståelsen FCM guld anno 2015 skyldes i meget højere grad det Glen byggede op over åre end at Benham kom med penge. Derudover tjener det altså Riddersholm store respekt at quitte jobbet i hans klub fordi han ikke var enig i cirkus Ankersen/Benham. Det viser for mig at se han er en fodboldmand, som brænder for at udvikle spillere og sit hold. Derudover skulle folk tage at høre Glen når han deltager i Mediano og lign. Det er en meget mere saglig og afdæmpet type man møder, som har noget at byde på. Jeg var ret skeptisk da han begyndte at medvirke i diverse podcasts, men det gjorde han hurtigt til skamme.
Nu må der altså snart deles karantæner ud. Det er jo ulideligt.
Juntaen må til at vågne op. Disco Glen er persona nok grata i Aalborg.

Min sympati for Vendsyssel har i hvert fald fået et kraftig slag nedad efter den ansættelse.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Træneremner

Indlæg af FIDEL » 27. okt 2018, 13:24

Maglau skrev:
27. okt 2018, 11:46
Lad os da endeligt bare være faste aftagere af AGF aflagte trænere.
Selvfølgelig er disko glenn en fremragende træner og sikkert kunne gøre det ok i AaB. Han er mestertræner og flere medaljer og højeste DBU uddannelser - det taler for sig selv.
Men at høre argumenterne at han gør det fodbold fagligt godt i et radio program omgivet af journalister!!! Det er er fandme en underlig udmærkelse.

AaB’s ledelse er nødt til at se på hvordan man vil spille fodbold i fremtiden og vælge en træner der passer til klubben og det bestående.

Jeg har talt med personer med lidt kendskab til netop AGF og det der foregår internt i klubben. De har snakket om det kæmpe rod og mistet momentum det har giver skifte træner med så forskellige fodbold opfattelse - senest personificeret i fra MW og boldbesiddelse til disco og fysisk.
Min klare holdning er at vi skal finde en træner der kan videre udvikle den boldbesiddende spillestil vi har idag og som gennemsyrer vores ungdomsafdeling. Vi kan ikke skifte 12 spillere i truppen fordi de skal passe en anden stil.

Jeg er udemærket klar over at der er folk herinde der mener at vores klub er i så grel en tilstand at en aflivning og nedbræning er eneste udvej - og op ad asken som fugl Føniks skal der opstå en eller flere personer der kan styre klubben på alle planer mod den fortabte storhed.

Sådan ser jeg det slet ikke, vi har en fantastisk klub som godt ikke lige nu er i top 3 i Danmark. Men vi har en historie. en sund kultur og evner til at komme helt ovenpå igen. Der er ikke brug for en træner der kan banke i bordet overfor ledelsen. Der er brug for konsensus i hele organisationen. Galehus nej tak.
Vi skal lige have nuancerne med her.
Hvis en træner er dygtig nok, så kan han sadle om og spille på en anden måde såfremt han mener truppen er til det. Det gjorde Kent i AaB på trods af han kom fra en betonstil i Horsens , og Ståle har gjort det i fck. Så at dømme Glen udelukkende på hvordan han spillede med sine 2 sidste hold er faktisk ikke helt fair...

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Træneremner

Indlæg af NIN » 27. okt 2018, 13:30

Forza skrev:
27. okt 2018, 12:13
seamann skrev:
27. okt 2018, 10:30
Jakobsen skrev:
27. okt 2018, 00:14
FIDEL skrev:
26. okt 2018, 18:58
Er jeg den eneste, som faktisk gerne så Disco-Glen som træner i AaB?!
Hans faglighed er i top, og han har noget af det, der kan rykke ved tingene på de indre linjer i AaB.
Jeg har ikke noget imod Glen - kun fcm!
Og kom så med alle svinerne...
Nej. Jeg kunne sagtens se han kunne være en god signing for os. Ja han er irriterende, men IMO er han mere den type man hader hvis han er træner for de andre og elsker hvis han er i ens egen klub. Samtidig kommer han med en stærk ledelsesmæssig profil der helt sikkert kan udfordre ledelsen i AaB og det har vi brug fremfor den evige skuen tilbage til 2014. Samtidig har han vist, at han kan arbejde med og udvikle unge spillere og at han kan bygge noget op over tid. Misforståelsen FCM guld anno 2015 skyldes i meget højere grad det Glen byggede op over åre end at Benham kom med penge. Derudover tjener det altså Riddersholm store respekt at quitte jobbet i hans klub fordi han ikke var enig i cirkus Ankersen/Benham. Det viser for mig at se han er en fodboldmand, som brænder for at udvikle spillere og sit hold. Derudover skulle folk tage at høre Glen når han deltager i Mediano og lign. Det er en meget mere saglig og afdæmpet type man møder, som har noget at byde på. Jeg var ret skeptisk da han begyndte at medvirke i diverse podcasts, men det gjorde han hurtigt til skamme.
Nu må der altså snart deles karantæner ud. Det er jo ulideligt.
Juntaen må til at vågne op. Disco Glen er persona nok grata i Aalborg.

Min sympati for Vendsyssel har i hvert fald fået et kraftig slag nedad efter den ansættelse.
Jeg er nu ikke så sikker længere.

1. Glen, og ikke Benhams millioner eksekverer den midtjyske joke og forvandler mange års fusionsmareridtet til en våddrøm.

2. Glen udviser ikke bare mod og mandshjerte, men trækker sig op af den midtjyske dyng som en anden Münchhausen og opgiver stillingen som landets pt. mest succesfulde træner på toppen af sin karriere. Integritet 101.

3. Glen gør AGF til…nå videre

4. Glen efterlader samtlige Podcastlyttende fodboldfans ikke blot i forbavselse, men med røde ører over sin fodboldviden og indsigt og ikke mindst afdæmpet lyrik. Alt i mens de tænker: det her, er om noget det stof mestertrænere er skabt af. Flere efterspørger i fortvivlelse de kampe han kommenterede til VM.

Nu er Glen så endt på den rette hylde i endnu en fusionsjoke. Jeg er sikker på, at om få år, så drysser der guld og glimmer over Danmarks nordligste Superligaklub og Gaarde og co må melde ud, at AaB nu er det meste af Hele Nordjyllands klub.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4731
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Træneremner

Indlæg af Maglau » 27. okt 2018, 13:56

FIDEL skrev:
27. okt 2018, 13:24
Maglau skrev:
27. okt 2018, 11:46
Lad os da endeligt bare være faste aftagere af AGF aflagte trænere.
Selvfølgelig er disko glenn en fremragende træner og sikkert kunne gøre det ok i AaB. Han er mestertræner og flere medaljer og højeste DBU uddannelser - det taler for sig selv.
Men at høre argumenterne at han gør det fodbold fagligt godt i et radio program omgivet af journalister!!! Det er er fandme en underlig udmærkelse.

AaB’s ledelse er nødt til at se på hvordan man vil spille fodbold i fremtiden og vælge en træner der passer til klubben og det bestående.

Jeg har talt med personer med lidt kendskab til netop AGF og det der foregår internt i klubben. De har snakket om det kæmpe rod og mistet momentum det har giver skifte træner med så forskellige fodbold opfattelse - senest personificeret i fra MW og boldbesiddelse til disco og fysisk.
Min klare holdning er at vi skal finde en træner der kan videre udvikle den boldbesiddende spillestil vi har idag og som gennemsyrer vores ungdomsafdeling. Vi kan ikke skifte 12 spillere i truppen fordi de skal passe en anden stil.

Jeg er udemærket klar over at der er folk herinde der mener at vores klub er i så grel en tilstand at en aflivning og nedbræning er eneste udvej - og op ad asken som fugl Føniks skal der opstå en eller flere personer der kan styre klubben på alle planer mod den fortabte storhed.

Sådan ser jeg det slet ikke, vi har en fantastisk klub som godt ikke lige nu er i top 3 i Danmark. Men vi har en historie. en sund kultur og evner til at komme helt ovenpå igen. Der er ikke brug for en træner der kan banke i bordet overfor ledelsen. Der er brug for konsensus i hele organisationen. Galehus nej tak.
Vi skal lige have nuancerne med her.
Hvis en træner er dygtig nok, så kan han sadle om og spille på en anden måde såfremt han mener truppen er til det. Det gjorde Kent i AaB på trods af han kom fra en betonstil i Horsens , og Ståle har gjort det i fck. Så at dømme Glen udelukkende på hvordan han spillede med sine 2 sidste hold er faktisk ikke helt fair...
Selvfølgelig kan en god træner tilpasse sin spillestil det forhåndværende materiale.
Men der kan være så meget store forskelle i stilen at det ikke kan blive en succes.
Netop overgangen som jeg skriver i gf mellem MW og disco var umulig da det krævede mange nye spillere.
Hvis du tænker på det i ekstremer og ser det internationalt - tror du simione vil få succes med manchester City eller Arsenals materiale. Og hvad vil Pep omvendt kunne udrette med A Madrids materiale.
Alle holdende er fremragende og det er trænerne også - på det rigtige sted og rigtige tidspunkt.

Jeg siger ikke det ikke lader sig med en disco type, men vejen bliver længere og svære end hvis man vælger eksempelvis en hjulmand type.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Træneremner

Indlæg af MrBangDK » 27. okt 2018, 14:34

Nej... bare nej..

Billede

Derfor!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3251
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Træneremner

Indlæg af Brodernumsi » 27. okt 2018, 16:09

Tøfting nævnte også Hjulmand som mulig afløser for MW, så det er ikke kun os der drømmer våde drømme.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10649
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Træneremner

Indlæg af jonas386 » 27. okt 2018, 16:27

Brodernumsi skrev:
27. okt 2018, 16:09
Tøfting nævnte også Hjulmand som mulig afløser for MW, så det er ikke kun os der drømmer våde drømme.
I hvilken sammenhæng? Og blev der nævnt mere, eller rundede de det bare kort?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10649
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Træneremner

Indlæg af jonas386 » 27. okt 2018, 16:27

Brodernumsi skrev:
27. okt 2018, 16:09
Tøfting nævnte også Hjulmand som mulig afløser for MW, så det er ikke kun os der drømmer våde drømme.
I hvilken sammenhæng? Og blev der nævnt mere, eller rundede de det bare kort?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3251
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Træneremner

Indlæg af Brodernumsi » 27. okt 2018, 16:46

jonas386 skrev:
27. okt 2018, 16:27
Brodernumsi skrev:
27. okt 2018, 16:09
Tøfting nævnte også Hjulmand som mulig afløser for MW, så det er ikke kun os der drømmer våde drømme.
I hvilken sammenhæng? Og blev der nævnt mere, eller rundede de det bare kort?
I hans klumme på eb.dk.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Træneremner

Indlæg af frederikshavneren » 27. okt 2018, 17:00

Hvis den nuværende Brentford stime fortsætter kan Thomas Frank også blive et emne ;)

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Træneremner

Indlæg af FIDEL » 27. okt 2018, 18:36

frederikshavneren skrev:
27. okt 2018, 17:00
Hvis den nuværende Brentford stime fortsætter kan Thomas Frank også blive et emne ;)
Nej nej nej!

Besvar