Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af DobbeltA » 22. jan 2019, 13:37

Gamen skrev:
22. jan 2019, 13:27
Buzz Killington skrev:
22. jan 2019, 11:36
Det er jo vintertransfervinduet. Der kommer jo ikke til at ske noget. Eller jo, Lucas bliver måske købt, og et par reserver ryger måske ud. Men det er vel det. Jeg kan heller ikke se hvem af vores talenter der ligefrem kan kræve at ryge væk i dette vindue. Eller så skulle det da lige være en af de helt unge uden førsteholdserfaring, men de er jo ikke tilstrækkeligt højt profilerede til at indgå i rygtestrømmen.
Jeg tvivler meget på, at der sker noget med Lucas før til sommer.
Han ville da skyde sig selv i foden i så fald, medmindre han vitterligt er helt fast besluttet på at det skal hedde AaB de næste par år. Det er først nu, at vi decideret kan kalde det et udstillingsvindue for ham - holdet spiller bedre, han har selv set bedre og bedre ud osv. Hvis han skal skabe de bedste muligheder for sig selv, så tager han først beslutningen til sommer. Og det er AaB i så fald tvunget til at vente på.

For AaB ville det også være bedst at få afklaret nogle ting omkring bl.a. Safranko, Ramkilde m.fl. først, for nu at få allokeret midler bedst muligt forud for en forhandling med Lucas + agent.

Jeg tvivler også på at der sker mere, hvis noget overhovedet. Vi har ikke pengene til særligt meget, og har tydeligvis ikke ønsket at blande os i kampen om spillere som Ajdarevic, Obasi og hvem jeg ellers har foreslået. Jeg tror Gaarde er fint tilfreds med tingenes tilstand - små mangler eller ej.
Det næste halve år må gå med rekognoscering. Er ret sikker på at Rinne er væk til sommer, så der skal findes en ny keeper.
Hvad nu hvis Lucas er fast besluttet på, at blive i DK i en periode. Så vil det da være smart at finde ud af om AaB er klar til at gribe dybt i lommerne. Hvis AaB ikke kan finde pengene, så kan Lucas orientere sig mod andre danske klubber. Enig i at Lucas er i opadgående formkurve og sikkert kan blive endnu bedre i foråret, hvilket vil brede mulighederne ud.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gamling » 22. jan 2019, 13:41

Vi har jo lige signet med fremtidens folk i form af Ross og Bærentsen og har rutinen i form af kp og “bambi” blåbjerg. Så tænker ikke Gaarde henter noget nyt ind til MF med mindre både Okore og kp skulle smutte.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af DobbeltA » 22. jan 2019, 13:42

9000AaB skrev:
22. jan 2019, 13:34
Gamen skrev:
22. jan 2019, 13:27
Buzz Killington skrev:
22. jan 2019, 11:36
Det er jo vintertransfervinduet. Der kommer jo ikke til at ske noget. Eller jo, Lucas bliver måske købt, og et par reserver ryger måske ud. Men det er vel det. Jeg kan heller ikke se hvem af vores talenter der ligefrem kan kræve at ryge væk i dette vindue. Eller så skulle det da lige være en af de helt unge uden førsteholdserfaring, men de er jo ikke tilstrækkeligt højt profilerede til at indgå i rygtestrømmen.
Jeg tvivler meget på, at der sker noget med Lucas før til sommer.
Han ville da skyde sig selv i foden i så fald, medmindre han vitterligt er helt fast besluttet på at det skal hedde AaB de næste par år. Det er først nu, at vi decideret kan kalde det et udstillingsvindue for ham - holdet spiller bedre, han har selv set bedre og bedre ud osv. Hvis han skal skabe de bedste muligheder for sig selv, så tager han først beslutningen til sommer. Og det er AaB i så fald tvunget til at vente på.

For AaB ville det også være bedst at få afklaret nogle ting omkring bl.a. Safranko, Ramkilde m.fl. først, for nu at få allokeret midler bedst muligt forud for en forhandling med Lucas + agent.

Jeg tvivler også på at der sker mere, hvis noget overhovedet. Vi har ikke pengene til særligt meget, og har tydeligvis ikke ønsket at blande os i kampen om spillere som Ajdarevic, Obasi og hvem jeg ellers har foreslået. Jeg tror Gaarde er fint tilfreds med tingenes tilstand - små mangler eller ej.
Det næste halve år må gå med rekognoscering. Er ret sikker på at Rinne er væk til sommer, så der skal findes en ny keeper.
Tror os godt vi kan regne med Okore smutter til sommer, efter hvad jeg har hørt.
Det var vist en del af planen da man hentede og forhandlede med ham.
Vi kan så håbe at der ikke er nogle der gider have ham lige pt så han kan blive.
Men smutter han til sommer, forstår jeg ikke hvorfor man ikke henter en forsvarspiller i dette vindue, vi kan risiker at Okore og måske Pedersen skifter til sommer hvis han ikke gider forlænge sin kontrakt.
Helt enig, Okore har snart fået det i AaB, som han skal bruge for at komme videre. Altså med mindre han har tænkt sig, at tage 3-4 røde kort mere i foråret. Selvom vi har AaB i hjertet, så er Okore trods alt vant til andre adresser og andre forhold, som han sikkert satser på at kunne nå tilbage på niveau med.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af DobbeltA » 22. jan 2019, 13:46

Gamen skrev:
22. jan 2019, 13:32
Kristian60 skrev:
22. jan 2019, 11:57
Dét at en kontrakt er præstationsbetinget gør da ikke man man bare skal sige ja til den uanset hvad. Man kan ikke beskylde Ramkilde for at være usympatisk når man ikke aner hvilke forhold der ingik i den kontrakt han sagde nej til, udover at den var præstationsbetinget.
Læser du ikke hvad der bliver skrevet?

Udgangspunktet er, at han er på en kontrakt, der er baseret på at han kan spille sig ind som talent. Derfor må det naturligvis være sådan at han, i et nyt kontraktforhold vil være ringere stillet hvis han ingen kampe får, og måske bedre stillet hvis han får kampe. Det er jo den præstationsbetingede del.

Man kan vende den om og sige: AaB har spildt 2 års lønkroner på en spiller, der ikke har bidraget hverken i træning eller i kamp. Det er han da ikke tvunget til at honorere dem for, men de kunne have valgt at undlade at tilbyde ham kontrakt, undlade at tro på ham osv.
Hvis ret skal være ret, så er det 1½ år. Ramkilde blev skadet i opstarten sommer 2017 og opereret første gang slut september samme år.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Buzz Killington » 22. jan 2019, 13:49

Gamen skrev:
22. jan 2019, 13:27
Buzz Killington skrev:
22. jan 2019, 11:36
Det er jo vintertransfervinduet. Der kommer jo ikke til at ske noget. Eller jo, Lucas bliver måske købt, og et par reserver ryger måske ud. Men det er vel det. Jeg kan heller ikke se hvem af vores talenter der ligefrem kan kræve at ryge væk i dette vindue. Eller så skulle det da lige være en af de helt unge uden førsteholdserfaring, men de er jo ikke tilstrækkeligt højt profilerede til at indgå i rygtestrømmen.
Jeg tvivler meget på, at der sker noget med Lucas før til sommer.
Han ville da skyde sig selv i foden i så fald, medmindre han vitterligt er helt fast besluttet på at det skal hedde AaB de næste par år. Det er først nu, at vi decideret kan kalde det et udstillingsvindue for ham - holdet spiller bedre, han har selv set bedre og bedre ud osv. Hvis han skal skabe de bedste muligheder for sig selv, så tager han først beslutningen til sommer. Og det er AaB i så fald tvunget til at vente på.

For AaB ville det også være bedst at få afklaret nogle ting omkring bl.a. Safranko, Ramkilde m.fl. først, for nu at få allokeret midler bedst muligt forud for en forhandling med Lucas + agent.

Jeg tvivler også på at der sker mere, hvis noget overhovedet. Vi har ikke pengene til særligt meget, og har tydeligvis ikke ønsket at blande os i kampen om spillere som Ajdarevic, Obasi og hvem jeg ellers har foreslået. Jeg tror Gaarde er fint tilfreds med tingenes tilstand - små mangler eller ej.
Det næste halve år må gå med rekognoscering. Er ret sikker på at Rinne er væk til sommer, så der skal findes en ny keeper.
I det seneste nordjyske plus interview udtaler han sig alligevel således:
Han håber dog, at fremtiden er på plads, inden forårssæsonen sparkes i gang 10. februar mod Randers FC.

- Jeg tror, at det vil være fint for begge parter, hvis vi har det på plads inden da. Så ved AaB, om jeg skal være en del af deres planer og omvendt, siger Lucas Andersen.
https://nordjyske.dk/plus/sport/lucas-a ... 42a47920d7
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gamen » 22. jan 2019, 13:53

Buzz Killington skrev:
22. jan 2019, 13:49
I det seneste nordjyske plus interview udtaler han sig alligevel således:
Han håber dog, at fremtiden er på plads, inden forårssæsonen sparkes i gang 10. februar mod Randers FC.

- Jeg tror, at det vil være fint for begge parter, hvis vi har det på plads inden da. Så ved AaB, om jeg skal være en del af deres planer og omvendt, siger Lucas Andersen.
https://nordjyske.dk/plus/sport/lucas-a ... 42a47920d7
Det ville da være rart, hvis det er tilfældet. Så må det være lig med at han aktivt HAR taget en beslutning om at blive her. Med et lille barn er den måske heller ikke så svær.
Herfra tror jeg kun hans udvikling i AaB går én vej. Spilleglæden virker i dén grad til at have indfundet sig.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af DobbeltA » 22. jan 2019, 13:54

Gamen skrev:
22. jan 2019, 13:53
Buzz Killington skrev:
22. jan 2019, 13:49
I det seneste nordjyske plus interview udtaler han sig alligevel således:
Han håber dog, at fremtiden er på plads, inden forårssæsonen sparkes i gang 10. februar mod Randers FC.

- Jeg tror, at det vil være fint for begge parter, hvis vi har det på plads inden da. Så ved AaB, om jeg skal være en del af deres planer og omvendt, siger Lucas Andersen.
https://nordjyske.dk/plus/sport/lucas-a ... 42a47920d7
Det ville da være rart, hvis det er tilfældet. Så må det være lig med at han aktivt HAR taget en beslutning om at blive her. Med et lille barn er den måske heller ikke så svær.
Herfra tror jeg kun hans udvikling i AaB går én vej. Spilleglæden virker i dén grad til at have indfundet sig.
Hvor meget mon AaB skal op med om måneden til en spiller som Lucas, nogle bud?

Gamen

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gamen » 22. jan 2019, 14:02

DobbeltA skrev:
22. jan 2019, 13:54
Hvor meget mon AaB skal op med om måneden til en spiller som Lucas, nogle bud?
Nok til at gøre ham til blandt truppens bedst lønnede - det er der ingen tvivl om. Ser man på hans alder, værdi for truppen, videresalgspotentiale osv. er det dog også helt fair.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Hanga » 22. jan 2019, 14:05

Gamen skrev:
22. jan 2019, 14:02
DobbeltA skrev:
22. jan 2019, 13:54
Hvor meget mon AaB skal op med om måneden til en spiller som Lucas, nogle bud?
Nok til at gøre ham til blandt truppens bedst lønnede - det er der ingen tvivl om. Ser man på hans alder, værdi for truppen, videresalgspotentiale osv. er det dog også helt fair.
Ingen tvivl om det.
Der kan nok også komme klausuler med i spil såsom procenter der tilfalder Lucas ved salg osv. Dermed vil han også selv være interesseret I at blive solgt til en fornuftig pris.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Buzz Killington » 22. jan 2019, 14:09

Gamen skrev:
22. jan 2019, 13:53
Buzz Killington skrev:
22. jan 2019, 13:49
I det seneste nordjyske plus interview udtaler han sig alligevel således:
Han håber dog, at fremtiden er på plads, inden forårssæsonen sparkes i gang 10. februar mod Randers FC.

- Jeg tror, at det vil være fint for begge parter, hvis vi har det på plads inden da. Så ved AaB, om jeg skal være en del af deres planer og omvendt, siger Lucas Andersen.
https://nordjyske.dk/plus/sport/lucas-a ... 42a47920d7
Det ville da være rart, hvis det er tilfældet. Så må det være lig med at han aktivt HAR taget en beslutning om at blive her. Med et lille barn er den måske heller ikke så svær.
Herfra tror jeg kun hans udvikling i AaB går én vej. Spilleglæden virker i dén grad til at have indfundet sig.
Helt bestemt. Jeg tror egentlig heller ikke han skyder sig selv specielt meget i foden ved at blive. Selv hvis vi skriver en længerevarende kontrakt med ham, så tror jeg overhovedet ikke vi kan beholde ham længere end sommeren '20. Han har været suveræn, og er vel blevet MOM i over halvdelen af hans kampe, selv i de mørke dage under MW. Hvis det fortsætter i samme retning (og selvfølgelig gør det det), så skal han alligevel nok ryge til en af de store ligaer inden længe. Men, med de karrieremæssige udsving han har haft, vil potentielle købere vel også gerne se ham præstere kontinuerligt før de sender faxen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af DobbeltA » 22. jan 2019, 14:10

Gamen skrev:
22. jan 2019, 14:02
DobbeltA skrev:
22. jan 2019, 13:54
Hvor meget mon AaB skal op med om måneden til en spiller som Lucas, nogle bud?
Nok til at gøre ham til blandt truppens bedst lønnede - det er der ingen tvivl om. Ser man på hans alder, værdi for truppen, videresalgspotentiale osv. er det dog også helt fair.
Helt enig, det kommer nok tæt på 200 af de lange + bonus. Jeg synes faktisk at en stor del af de positive vibes der er i og omkring AaB nu, kan tilskrives Lucas. Han er sådan en spiller der bringer magi med ind i en trup og på stadion til os fans.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af 9000AaB » 22. jan 2019, 15:14

DobbeltA skrev:
22. jan 2019, 14:10
Gamen skrev:
22. jan 2019, 14:02
DobbeltA skrev:
22. jan 2019, 13:54
Hvor meget mon AaB skal op med om måneden til en spiller som Lucas, nogle bud?
Nok til at gøre ham til blandt truppens bedst lønnede - det er der ingen tvivl om. Ser man på hans alder, værdi for truppen, videresalgspotentiale osv. er det dog også helt fair.
Helt enig, det kommer nok tæt på 200 af de lange + bonus. Jeg synes faktisk at en stor del af de positive vibes der er i og omkring AaB nu, kan tilskrives Lucas. Han er sådan en spiller der bringer magi med ind i en trup og på stadion til os fans.
Tror virkelig 200 er langs fra nok. Tror Lucas kan blive den spiller der kommer til at springe ift. til lønnen og blive en af de bedst betalte i suppen.
Tror personligt vi kommer over 300+ og så bonus.
personligt ved jeg heller ikke hvad en spiller som Okore trækker men mon ikke det os er omkring 250-300, og tror Lucas kommer over det.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af BassogogsVen » 22. jan 2019, 15:58

Halil skrev:
21. jan 2019, 16:49
BassogogsVen skrev:
21. jan 2019, 15:00
DobbeltA skrev:
21. jan 2019, 14:08
Gamling skrev:
21. jan 2019, 13:39
Måske lidt søgt at tage Ramkilde og Oliver Klitten med i den ligning. En kronisk skadet spiller som vi ikke for alvor har set i aktion og hvis aftale udløber til sommer og en U19 angriber som slet ikke er prøvet på SL-niveau endnu og som vi de facto endnu end ikke aner om virkelig har evnerne til SL og/eller overhovedet indgår i AaB´s langtidsplaner.
Som du sikkert - de facto observerer, så har jeg sat Klitten i parantes, for på den måde at adskille ham fra de andre og ligeledes Ochs, da han ikke er egentlig angriber, men dog kan spille pladsen. Jeg er med på, at Klitten først skal vurderes til sommer og temmelig sikkert vil blive brugt på kant i AaB-regi. Ramkildes situation får vi sikkert bedre svar på i løbet af træningslejren, men du har ret, hans aftale løber kun til sommer. Jeg har nu ok tiltro til situationen, men vi må se hvis han som bebudet skal træne med fra nu af og have spilletid på træningslejren. Hvad fart og springstyrke angår er han dog i an klasse for sig i forhold til de øvrige, såfremt han når sit gamle niveau. Du har også ret i, at vi ikke ved om Klitten indgår i AaBs fremtidsplaner. Han er dog inviteret med på træningslejren, så helt ude i kulden er han vel ikke. Jeg accepterer betegnelsen "Lidt søgt" :D
Er der nogensinde nogen, der har set Ramkilde spille? Findes han overhovedet?
Altså, mange børn har fantasivenner - måske AaB også har.
Gode, relevante spørgsmål.

DR laver formentlig snart en føljeton på 13 afsnit med Anders Stegger i rollen som "detektiv" i jagten på Ramkilde. Titlen kunne være "Find Ramkilde!".

Undervejs søger Anders i Vodskovs fineste solarie uden held, er et smut forbi Hjørring Kro uden at finde andet end lussinger til sit rødmossede ansigt, for endeligt at finde Ramkilde i sidste afsnit på Hornevej, hvor Ramkilde er igang med at bænkpresse.

Det bliver skønt.

Afsnit 4-9 vil være Anders der filosofere over livet fra en hospitalsseng i Brønderslev, grundet eftervirkningerne af besøget i Hjørring.
Jeg tænkte umiddelbart Anders Agger. Så kunne han gå og tale med folk og føle-føle, mens hende der den fede Anne kunne lave mad på en kaw måde. DR2 Temalørdag evt.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af 9800 » 22. jan 2019, 16:38

Yankee skrev:
22. jan 2019, 11:35
9000AaB skrev:
22. jan 2019, 11:25
Kæft jeg syntes det er tyndt besat med rygter/info/artikler osv. omkring AaB og generelt i Nordjyske hold...
Kan det virkelig passe at Gaarde er så god til at holde tæt med hvad der sker ift. transfers?..Ingen rygter om nye spillere eller interesse for vores spillere og især talenter.

Håber snart der sker noget ved os.
Gaarde meldte jo i sommers ud at nøglen til succes nu var kontinuitet. Derfor kan det ikke overraske nogle at det er et stille transfervindue og at man satser på at holde truppen samlet uden for mange ændringer.

Det er også ret tydeligt af de seneste regnskaber at Bassogog- og Mæhle-pengene mere eller mindre er brugt. Der skal nye spillersalg til hvis ikke vi over de næste par vinduer må bremse op rent økonomisk. Ikke at AaB er i problemer, men fremover er der ikke råd til at bruge 10-15 mio. kr. på spillerindkøb årligt.
Eller også skal Mæhle videre til Southampton. Jeg har svært ved at se at prisen er under 50 mio, og så scorer AaB vel 25% på det?

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af 9520AaB » 22. jan 2019, 17:43

I mine øjne har vi selvfølgelig råd til at give Lucas en ordentlig månedsløn, hvis de to gamle stopper til sommer, formoder jeg at en masse lønkroner bliver frie.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Forza » 22. jan 2019, 17:49

9800 skrev:
22. jan 2019, 16:38
Yankee skrev:
22. jan 2019, 11:35
9000AaB skrev:
22. jan 2019, 11:25
Kæft jeg syntes det er tyndt besat med rygter/info/artikler osv. omkring AaB og generelt i Nordjyske hold...
Kan det virkelig passe at Gaarde er så god til at holde tæt med hvad der sker ift. transfers?..Ingen rygter om nye spillere eller interesse for vores spillere og især talenter.

Håber snart der sker noget ved os.
Gaarde meldte jo i sommers ud at nøglen til succes nu var kontinuitet. Derfor kan det ikke overraske nogle at det er et stille transfervindue og at man satser på at holde truppen samlet uden for mange ændringer.

Det er også ret tydeligt af de seneste regnskaber at Bassogog- og Mæhle-pengene mere eller mindre er brugt. Der skal nye spillersalg til hvis ikke vi over de næste par vinduer må bremse op rent økonomisk. Ikke at AaB er i problemer, men fremover er der ikke råd til at bruge 10-15 mio. kr. på spillerindkøb årligt.
Eller også skal Mæhle videre til Southampton. Jeg har svært ved at se at prisen er under 50 mio, og så scorer AaB vel 25% på det?
Hvad får dig til at tro at vi får 25%?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Jakobsen » 22. jan 2019, 18:18

Gamling skrev:Vi har jo lige signet med fremtidens folk i form af Ross og Bærentsen og har rutinen i form af kp og “bambi” blåbjerg. Så tænker ikke Gaarde henter noget nyt ind til MF med mindre både Okore og kp skulle smutte.
Jeg ser gerne kabalen sådan her.

- Blåbjerg ud uanset hvad. Ikke dygtig nok og intet potentiale.
- Forlængelse med KP eller tilgang af en rutineret solid stopper. Medmindre P ikke vil eller forlanger en vanvidsløn eller ikke vil forlænge skal der forlænges.
- Byt Okore med en voksen styrmand til midterforsvaret. Okore er individuelt dygtig, men det er simpelthen for tit han oversatser eller tænder af og det dur ikke med den position han i truppen.

Så facit en ny stjerne i stedet for Okore, forlæng med KP og lad Bærtelsen og Ross være reserver


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af DobbeltA » 22. jan 2019, 18:27

Jakobsen skrev:
22. jan 2019, 18:18
Gamling skrev:Vi har jo lige signet med fremtidens folk i form af Ross og Bærentsen og har rutinen i form af kp og “bambi” blåbjerg. Så tænker ikke Gaarde henter noget nyt ind til MF med mindre både Okore og kp skulle smutte.
Jeg ser gerne kabalen sådan her.

- Blåbjerg ud uanset hvad. Ikke dygtig nok og intet potentiale.
- Forlængelse med KP eller tilgang af en rutineret solid stopper. Medmindre P ikke vil eller forlanger en vanvidsløn eller ikke vil forlænge skal der forlænges.
- Byt Okore med en voksen styrmand til midterforsvaret. Okore er individuelt dygtig, men det er simpelthen for tit han oversatser eller tænder af og det dur ikke med den position han i truppen.

Så facit en ny stjerne i stedet for Okore, forlæng med KP og lad Bærtelsen og Ross være reserver


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Helt enig, men der rokade ser vi nok først til sommer, da Okore gerne skal spille en rimelig pletfri halvsæson først.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af BassogogsVen » 22. jan 2019, 19:29

Jakobsen skrev:
22. jan 2019, 18:18
Gamling skrev:Vi har jo lige signet med fremtidens folk i form af Ross og Bærentsen og har rutinen i form af kp og “bambi” blåbjerg. Så tænker ikke Gaarde henter noget nyt ind til MF med mindre både Okore og kp skulle smutte.
Jeg ser gerne kabalen sådan her.

- Blåbjerg ud uanset hvad. Ikke dygtig nok og intet potentiale.
- Forlængelse med KP eller tilgang af en rutineret solid stopper. Medmindre P ikke vil eller forlanger en vanvidsløn eller ikke vil forlænge skal der forlænges.
- Byt Okore med en voksen styrmand til midterforsvaret. Okore er individuelt dygtig, men det er simpelthen for tit han oversatser eller tænder af og det dur ikke med den position han i truppen.

Så facit en ny stjerne i stedet for Okore, forlæng med KP og lad Bærtelsen og Ross være reserver


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Hold nu op. Sådan noget hønsegårdssnak bliver jo ikke mere rigtigt ved at gentage det. Okore er uden sammenligning vores bedste forsvarer. Det er svært at tælle, hvor mange gange han har reddet holdets røv. Og det der med at tænde af, er jo decideret dumt. Han dummede sig sidste år med den der kommentar til dommeren, men ellers har du jo ingen eksempler på, at han skulle tænde mere af end andre. 1 rødt og 3 gule i sidste sæson er da ingenlunde voldsomt for en midterforsvarer. Debatsidens darling, MC, fik til sammenligning 4 gule og 1 rødt.
I indeværende sæson har Abildgaard flere strafpoint end Okore.

Fint nok, at man ikke kan lide en spiller. Men så må man jo sige det. Det der med at opfinde sandheder, som bliver til 5 høns, er jo bare latterligt.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div
Indlæg: 307
Tilmeldt: 5. okt 2009, 05:10

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Kristian60 » 22. jan 2019, 20:18

Gamen skrev:
22. jan 2019, 13:32
Kristian60 skrev:
22. jan 2019, 11:57
Dét at en kontrakt er præstationsbetinget gør da ikke man man bare skal sige ja til den uanset hvad. Man kan ikke beskylde Ramkilde for at være usympatisk når man ikke aner hvilke forhold der ingik i den kontrakt han sagde nej til, udover at den var præstationsbetinget.
Læser du ikke hvad der bliver skrevet?

Udgangspunktet er, at han er på en kontrakt, der er baseret på at han kan spille sig ind som talent. Derfor må det naturligvis være sådan at han, i et nyt kontraktforhold vil være ringere stillet hvis han ingen kampe får, og måske bedre stillet hvis han får kampe. Det er jo den præstationsbetingede del.

Man kan vende den om og sige: AaB har spildt 2 års lønkroner på en spiller, der ikke har bidraget hverken i træning eller i kamp. Det er han da ikke tvunget til at honorere dem for, men de kunne have valgt at undlade at tilbyde ham kontrakt, undlade at tro på ham osv.
Jeg er helt med på præmissen, men når du ikke aner hvilken størrelse kontrakten er, kan du heller sikke sige noget om om Ramkilde er usympatisk eller ej.

Låst