Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af FlæskeFrank » 13. feb 2019, 10:04

Baseret på sidste kamp, så kan jeg ikke forstå, at Würtz skulle stå foran Magnus C som central midtbanespiller. Faktisk ville jeg blive bekymret, hvis Gaarde forlængede kontrakten med Würtz i denne uge.
- FlæskeFrank

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af FIDEL » 13. feb 2019, 10:10

Hanga skrev:
13. feb 2019, 09:24
Rinne
Patrick - Okore - KP - Ahlmann
Kusk - Abildgaard - Würtz -Thellufsen
Van Weert - Ochs

Vi er nød til at have støtte omkring Van Weert og jeg tror ikke at Risgaard længere er bevægelig nok til at kunne gøre dette fra et 4-5-1 udgangspunkt.

Uanset hvad så bliver det en meget svær kamp for os, der er simpelthen klasseforskel på de to mandskaber. Vi skal satse på at de rammer en af deres mindre gode dage og at alle mand hiver op i sig selv og kommer med en helt anden energi og kvalitet end i søndags.

Friis har luftet tanken om et formationsskifte, og nu håber jeg ved gud ikke at man går ned i et 3 mands forsvar, som vi har set os praktisere flere gange i Herning - uden succes!
Den opstilling ser fin ud. Kan godt forestille mig, at Ochs skal spille bag Weert og komme i nogle hidsige dybdeløb. Det kunne dog også tænkes, at Thellufsen prøves af på pladsen bag Weert, da han er god i dybden.
Ang. opstilling, så tvivler jeg på, at Friis vil gå over i en 3-4-3, men det fungerede ganske godt for holdet under Wieghorst - ihvertfald defensivt. Dog ikke i Herning, det har du ret i, men der plejer vi at tabe alligevel.
Hvis stilen imod Randers skal fortsættes, med long balls og så vinde 2. boldene og spille derfra, så vil 3-4-3 nok være god, idet vi kan lægge et højere pres med Pallesen og Ahlmann. Desuden kan vi defensivt stå med 5 mand i bagkæden, hvilket imod fcm bliver nødvendigt.
Men jeg tror nu vi stiller op i en 4-5-1 med Ochs eller Thellufsen bag Weert.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13718
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af Funky » 13. feb 2019, 10:17

Hvad er det, vi debatterer? FCM kommer sikkert ud og spiller en halvflad kamp som mod Vendsyssel, men får tilpas mange dødbolde til en sikker sejr. Onuachu og diverse mod det forsvar, vi kan præstere? Det er jo milevidt fra et jævnbyrdigt matchup.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af gravballe » 13. feb 2019, 11:29

Martino skrev:
12. feb 2019, 18:12
Forza skrev:
12. feb 2019, 17:43
Køllen I Møllen skrev:
12. feb 2019, 15:03
Jakobsen skrev:
12. feb 2019, 14:01
BassogogsVen skrev:
12. feb 2019, 13:10
troelsh skrev:
12. feb 2019, 12:43
Jeg har ikke plus abonnement så jeg kan kun læse overskiften, men det lyder fornuftigt.

Nogen der kan fortælle lidt mere om hvad der står i artiklen.

https://nordjyske.dk/plus/sport/konsekv ... 35f22d1665
Der står intet konkret om det. Blot, at man vil have spidskompetencer i spil, samt at man har overvejet at skifte formation.
Altså på dansk, at Friis nu bliver den tredje træner som indser, at vi ikke har spillerne til den fodbold bestyrelsen og Gaarde tror/mener vi kan spille

Men det er jo Friis selv der vælger at spille med “boldmongoler” som Børsting og Pallesen mens Thellufsen og Ahlmann holdes ude?
Præcis. At frikende vores trænere pga trupsammensætningen er simpelthen for let. Hele holdet spillede elendigt i sidste kamp, men vi så jo fremragende takter hvor holdet godt kunne spille bold da Friis overtog.

Børsting, Pallesen og Blåbjerg (når de andre er klar) har intet at gøre i en startopstilling.
Og det skal Friis også konkludere efter Randerskampen, ellers mister han noget goodwill/respekt i min optik. Så hellere bringe nogle af de unge.
Enig, jeg havde en del respekt for Friis, men at han pludselig begyndte at satse på Børsting i efteråret og i første kamp her, alt imens man snakker om man vil spille fodbold, det fatter jeg intet af. Børsting er ikke en spillende midtbane spillere, hans afleværinger er altid 1 meter forkert...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af Hanga » 13. feb 2019, 11:30

Funky skrev:
13. feb 2019, 10:17
Hvad er det, vi debatterer? FCM kommer sikkert ud og spiller en halvflad kamp som mod Vendsyssel, men får tilpas mange dødbolde til en sikker sejr. Onuachu og diverse mod det forsvar, vi kan præstere? Det er jo milevidt fra et jævnbyrdigt matchup.
Tja, vi vandt hjemmekampen denne sæson 2-1.

Jeg deler da din pessimisme men ligefrem at give op på forhånd skal vi ikke.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af FIDEL » 13. feb 2019, 11:38

Hanga skrev:
13. feb 2019, 11:30
Funky skrev:
13. feb 2019, 10:17
Hvad er det, vi debatterer? FCM kommer sikkert ud og spiller en halvflad kamp som mod Vendsyssel, men får tilpas mange dødbolde til en sikker sejr. Onuachu og diverse mod det forsvar, vi kan præstere? Det er jo milevidt fra et jævnbyrdigt matchup.
Tja, vi vandt hjemmekampen denne sæson 1-0.

Jeg deler da din pessimisme men ligefrem at give op på forhånd skal vi ikke.
Det var nu 2-1.. :thumbsup:
Friis´ brug af Børsting kan nok delvist forklares med, at han er bedre defensivt end de andre kanter i vores trup. Samtidig er han en bedre presspiller, og det var nok meningen, at AaB skulle have vundet nogle bolde højt på banen imod Randers - men det fungerede bare ikke.
Det minder bare uhyggeligt meget om Wieghorsts første tid i AaB. Mon Friis er ved at falde i den samme fælde?

Jeg er sgu lidt træt af den nuværende turneringsmodel, da målet om top 6 kan få klubberne til at nedprioritere udviklingen i spillet og hos spillerne. Det handler bare om at komme i sikkerhed i top 6, og først herefter kan man eksperimentere og udvikle sig. Det er ikke godt for dansk fodbold tror jeg.
Spillet bliver mindre frit og offensivt generelt i ligaen.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af Yankee » 13. feb 2019, 12:18

FIDEL skrev:
13. feb 2019, 11:38
Jeg er sgu lidt træt af den nuværende turneringsmodel, da målet om top 6 kan få klubberne til at nedprioritere udviklingen i spillet og hos spillerne. Det handler bare om at komme i sikkerhed i top 6, og først herefter kan man eksperimentere og udvikle sig. Det er ikke godt for dansk fodbold tror jeg.
Spillet bliver mindre frit og offensivt generelt i ligaen.
Jah, men omvendt er det også godt for spillernes udvikling at der kommer nogle "liv eller død"-kampe i stedet for at man bare skøjter gennem sæsonen på 4.-8.-pladsen. Udover resultatet var det jo fx en fed "finale-kamp", vi havde i Viborg forrige år.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13718
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af Funky » 13. feb 2019, 12:28

Hanga skrev:
13. feb 2019, 11:30
Funky skrev:
13. feb 2019, 10:17
Hvad er det, vi debatterer? FCM kommer sikkert ud og spiller en halvflad kamp som mod Vendsyssel, men får tilpas mange dødbolde til en sikker sejr. Onuachu og diverse mod det forsvar, vi kan præstere? Det er jo milevidt fra et jævnbyrdigt matchup.
Tja, vi vandt hjemmekampen denne sæson 2-1.

Jeg deler da din pessimisme men ligefrem at give op på forhånd skal vi ikke.
Selvfølgelig ikke. Jeg kan bare ikke finde nogen optimisme i forhold til at tro på, at vores forsvar kan holde FCM fra at score. Så vi skal ud og score flere mål end dem, de sikkert får hældt ind på frispark, lange indkast og hjørnespark. I Herning. Med en totalfloppet sæsonstart og ikke særligt imponerende opstartsperiode i baggagen. Jeg sidder stadig og ryster på hovedet over, hvordan det lykkedes Friis og co. at sende et hold på banen som var så lidt klar til opgaven. Det er jo dybt bekymrende.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af Hanga » 13. feb 2019, 12:34

Funky skrev:
13. feb 2019, 12:28
Hanga skrev:
13. feb 2019, 11:30
Funky skrev:
13. feb 2019, 10:17
Hvad er det, vi debatterer? FCM kommer sikkert ud og spiller en halvflad kamp som mod Vendsyssel, men får tilpas mange dødbolde til en sikker sejr. Onuachu og diverse mod det forsvar, vi kan præstere? Det er jo milevidt fra et jævnbyrdigt matchup.
Tja, vi vandt hjemmekampen denne sæson 2-1.

Jeg deler da din pessimisme men ligefrem at give op på forhånd skal vi ikke.
Selvfølgelig ikke. Jeg kan bare ikke finde nogen optimisme i forhold til at tro på, at vores forsvar kan holde FCM fra at score. Så vi skal ud og score flere mål end dem, de sikkert får hældt ind på frispark, lange indkast og hjørnespark. I Herning. Med en totalfloppet sæsonstart og ikke særligt imponerende opstartsperiode i baggagen. Jeg sidder stadig og ryster på hovedet over, hvordan det lykkedes Friis og co. at sende et hold på banen som var så lidt klar til opgaven. Det er jo dybt bekymrende.
Det er vi helt enige om, men historien viser jo at vi netop godt kan overraske på dagen. Situationen i klubben er ikke voldsomt meget anderledes end den var i sommers.

Jeg ville også spille mine penge på FCM men lad os prøve med lidt opbakning til holdet og ikke lade os falde fuldstændigt sammen over én kamp. Der var folk her på forum der var klar til at konkludere Friis som en succes og permanent løsning ovenpå de 3 kampe i efteråret, og her opfordrede jeg til at vi ser tingene over en længere periode inden vi bedømmer noget. Det samme gør sig gældende nu, hvor pilen vender den anden vej.

Lad os håbe blamagen i søndags bliver revancheret.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af Forza » 13. feb 2019, 15:59

Hanga skrev:
13. feb 2019, 09:24
Rinne
Patrick - Okore - KP - Ahlmann
Kusk - Abildgaard - Würtz -Thellufsen
Van Weert - Ochs

Vi er nød til at have støtte omkring Van Weert og jeg tror ikke at Risgaard længere er bevægelig nok til at kunne gøre dette fra et 4-5-1 udgangspunkt.

Uanset hvad så bliver det en meget svær kamp for os, der er simpelthen klasseforskel på de to mandskaber. Vi skal satse på at de rammer en af deres mindre gode dage og at alle mand hiver op i sig selv og kommer med en helt anden energi og kvalitet end i søndags.

Friis har luftet tanken om et formationsskifte, og nu håber jeg ved gud ikke at man går ned i et 3 mands forsvar, som vi har set os praktisere flere gange i Herning - uden succes!
Friis snakker i det nye interview med Mediano om at et 3-mands forsvar i bund og grund ikke betyder det store. Det forstår jeg simpelthen ikke, for når vi har spillet med den stil under Wieghorst og ham har vi sjældent skabt mere end et par chancer.

Den var dræbende kedelig og jeg deler din frygt med at vi vender tilbage til den. Især med tanke på at jeg stadig ser et kæmpe svagt punkt i Blåbjerg i den bagkæde.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af FIDEL » 13. feb 2019, 16:08

Forza skrev:
13. feb 2019, 15:59
Hanga skrev:
13. feb 2019, 09:24
Rinne
Patrick - Okore - KP - Ahlmann
Kusk - Abildgaard - Würtz -Thellufsen
Van Weert - Ochs

Vi er nød til at have støtte omkring Van Weert og jeg tror ikke at Risgaard længere er bevægelig nok til at kunne gøre dette fra et 4-5-1 udgangspunkt.

Uanset hvad så bliver det en meget svær kamp for os, der er simpelthen klasseforskel på de to mandskaber. Vi skal satse på at de rammer en af deres mindre gode dage og at alle mand hiver op i sig selv og kommer med en helt anden energi og kvalitet end i søndags.

Friis har luftet tanken om et formationsskifte, og nu håber jeg ved gud ikke at man går ned i et 3 mands forsvar, som vi har set os praktisere flere gange i Herning - uden succes!
Friis snakker i det nye interview med Mediano om at et 3-mands forsvar i bund og grund ikke betyder det store. Det forstår jeg simpelthen ikke, for når vi har spillet med den stil under Wieghorst og ham har vi sjældent skabt mere end et par chancer.

Den var dræbende kedelig og jeg deler din frygt med at vi vender tilbage til den. Især med tanke på at jeg stadig ser et kæmpe svagt punkt i Blåbjerg i den bagkæde.
Jeg er ikke helt enig. Vi skal lige huske, at da vi spillede 3-4-3 under Wieghorst, havde vi hverken Lucas, Kusk eller Weert i truppen. Med andre ord havde vi en impotent offensiv.
Nu har vi nogle helt andre kompetencer i offensiven, og de skal sgu iscenesættes noget mere, og det er netop derfor jeg tror 3-4-3 kan komme på tale igen. Skulle jeg sætte penge på hvilken formation Friis går med, ville jeg sætte dem på 4-3-3/4-5-1 dog.

3-4-3 kan gøre, at vi kan lægge et højere pres og samtidig være dækket fint af nede bagved med 3 stoppere. Endvidere vil vi forsvare med 5 mand i forsvarskæden. Defensivt fungerede det godt under Wieghorst - offensivt not so much, men som sagt så havde vi en impotent offensiv dengang i Pohl, Børsting, Flores og hvad de ellers hed.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af Yankee » 13. feb 2019, 16:30

FIDEL skrev:
13. feb 2019, 16:08

Jeg er ikke helt enig. Vi skal lige huske, at da vi spillede 3-4-3 under Wieghorst, havde vi hverken Lucas, Kusk eller Weert i truppen. Med andre ord havde vi en impotent offensiv.
Nu har vi nogle helt andre kompetencer i offensiven, og de skal sgu iscenesættes noget mere, og det er netop derfor jeg tror 3-4-3 kan komme på tale igen. Skulle jeg sætte penge på hvilken formation Friis går med, ville jeg sætte dem på 4-3-3/4-5-1 dog.

3-4-3 kan gøre, at vi kan lægge et højere pres og samtidig være dækket fint af nede bagved med 3 stoppere. Endvidere vil vi forsvare med 5 mand i forsvarskæden. Defensivt fungerede det godt under Wieghorst - offensivt not so much, men som sagt så havde vi en impotent offensiv dengang i Pohl, Børsting, Flores og hvad de ellers hed.
Det giver for mig ingen mening at skulle spille 3-4-3 mod FCM, der spiller samme formation. Det vil skabe et stort antal 1-mod-1-situationer, hvor FCM på samtlige pladser bare er bedre og stærkere.

Hvis vi skal have noget med fra Herning skal vi vinde som kollektiv - ikke via en masse 1-mod-1-situationer.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af FIDEL » 13. feb 2019, 16:42

Yankee skrev:
13. feb 2019, 16:30
FIDEL skrev:
13. feb 2019, 16:08

Jeg er ikke helt enig. Vi skal lige huske, at da vi spillede 3-4-3 under Wieghorst, havde vi hverken Lucas, Kusk eller Weert i truppen. Med andre ord havde vi en impotent offensiv.
Nu har vi nogle helt andre kompetencer i offensiven, og de skal sgu iscenesættes noget mere, og det er netop derfor jeg tror 3-4-3 kan komme på tale igen. Skulle jeg sætte penge på hvilken formation Friis går med, ville jeg sætte dem på 4-3-3/4-5-1 dog.

3-4-3 kan gøre, at vi kan lægge et højere pres og samtidig være dækket fint af nede bagved med 3 stoppere. Endvidere vil vi forsvare med 5 mand i forsvarskæden. Defensivt fungerede det godt under Wieghorst - offensivt not so much, men som sagt så havde vi en impotent offensiv dengang i Pohl, Børsting, Flores og hvad de ellers hed.
Det giver for mig ingen mening at skulle spille 3-4-3 mod FCM, der spiller samme formation. Det vil skabe et stort antal 1-mod-1-situationer, hvor FCM på samtlige pladser bare er bedre og stærkere.

Hvis vi skal have noget med fra Herning skal vi vinde som kollektiv - ikke via en masse 1-mod-1-situationer.
Nej lige i denne kamp giver det ikke stor mening. Men nu handler spillestil mere om hvordan man spiller i forsvar og angreb, end talformationer.
Det bliver ihvertfald spændende at se hvordan Friis vil gribe kampen an.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af frederikshavneren » 14. feb 2019, 11:25

Vi kan selvfølgelig godt besejre FC Muuh.

Bedre er de altså ikke, det er mest af alt et udtryk for Superligaens sørgelige niveau at herningenserne har hentet så mange point. Spillemæssigt er de på ingen måde imponerende, men som altid er de gode til at tromle deres modstandere over på fysik, dødbolde og indlæg ;)

Derudover er vi ganske habile på udebane i denne sæson, det er ikke altid kønt men vi er svære at besejre når vi forlader Aalborg

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af NIN » 14. feb 2019, 11:53

frederikshavneren skrev:
14. feb 2019, 11:25
Vi kan selvfølgelig godt besejre FC Muuh.

Bedre er de altså ikke, det er mest af alt et udtryk for Superligaens sørgelige niveau at herningenserne har hentet så mange point. Spillemæssigt er de på ingen måde imponerende, men som altid er de gode til at tromle deres modstandere over på fysik, dødbolde og indlæg ;)

Derudover er vi ganske habile på udebane i denne sæson, det er ikke altid kønt men vi er svære at besejre når vi forlader Aalborg
Hvis det er Superligaens sørgelig forfatning, der er skyld i FCM's 47 point og 2. plads og ikke deres spillemæssige kompetencer. Så kan man med rette spørge sig selv, hvad vores 28 point og 6. plads er udtryk for. Og hvordan det spiller ind til vores fordel. I øvrigt har Ikast-overbygningen 9 sejre på Heden og en enkelt uafgjort at fremvise + en målscore på 31-6.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 622
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af 9000AaB » 14. feb 2019, 22:01

Lidt skræmmende at vi nok ligger nr 10 efter kampen på mandag.... håber på et mirakel.

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 11. jul 2005, 13:33
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af Super Hansen » 15. feb 2019, 20:59

9000AaB skrev:Lidt skræmmende at vi nok ligger nr 10 efter kampen på mandag.... håber på et mirakel.
Ikke lidt, meget skræmmende...... da top 6 røg i første kamp, efter vinter pausen. Hver kamp er nu en ny Pokal kamp hvor det skal knokles igennem hvor alle takling tæller. Men..... fra hvem. Okore starter nok med endnu et rødt kort.... puha det er hårdt at være AaB fan lige nu... BilledeBillede


Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk


Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af Buzz Killington » 15. feb 2019, 21:15

Super Hansen skrev:
15. feb 2019, 20:59
9000AaB skrev:Lidt skræmmende at vi nok ligger nr 10 efter kampen på mandag.... håber på et mirakel.
Ikke lidt, meget skræmmende...... da top 6 røg i første kamp, efter vinter pausen. Hver kamp er nu en ny Pokal kamp hvor det skal knokles igennem hvor alle takling tæller. Men..... fra hvem. Okore starter nok med endnu et rødt kort.... puha det er hårdt at være AaB fan lige nu... BilledeBillede


Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk
Han har fået i alt 4 røde kort i hele hans superligatid, så derudfra er risikoen ikke overhængende.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af Gamen » 15. feb 2019, 21:19

Kees Luijckx ude mod os i næste hjemmekamp. Udmærket.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: Fc midtjylland - AaB, 18.02.2019

Indlæg af BassogogsVen » 15. feb 2019, 21:35

Buzz Killington skrev:
15. feb 2019, 21:15
Super Hansen skrev:
15. feb 2019, 20:59
9000AaB skrev:Lidt skræmmende at vi nok ligger nr 10 efter kampen på mandag.... håber på et mirakel.
Ikke lidt, meget skræmmende...... da top 6 røg i første kamp, efter vinter pausen. Hver kamp er nu en ny Pokal kamp hvor det skal knokles igennem hvor alle takling tæller. Men..... fra hvem. Okore starter nok med endnu et rødt kort.... puha det er hårdt at være AaB fan lige nu... BilledeBillede


Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk
Han har fået i alt 4 røde kort i hele hans superligatid, så derudfra er risikoen ikke overhængende.
Det kunne være rart, at den skrøne, der er opstået blandt visse (ikke vise) mennesker på dette forum, blev gravlagt. Kæft, det er trættende.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Besvar