AaB strategi og visioner

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af Buzz Killington » 19. feb 2019, 19:25

BassogogsVen skrev:
19. feb 2019, 19:02
jonas386 skrev:
19. feb 2019, 18:44
BassogogsVen skrev:
19. feb 2019, 18:36
Han kunne med garanti have fundet en endnu billigere mulighed. Jeg hader også FCM af hele mit hjerte, men jeg mener også, at de skal have kredit for de ting, de har gjort rigtigt. Og en af dem er et konstant højt ambitionsniveau, som vi alle grinede vores røv i laser ad. Men den, der ler sidst, ler som bekendt bedst - og den, der ler sidst, er ikle Gaarde med kæften fuld af leverpostej og varm luft.

Desuden tror jeg ikke på held i forretningsverdenen.
Der er givetvis mange ting der spiller ind. Herunder også Benhams forhold til Rasmus Ankersen, Danmarks relativt nemme vej til Europa og at FCM havde/har en ledelse der kunne være villig til at strutkurere klubben efter Benhams behov og tanker. FCMs allerede eksisterende talent set-up og gode stadion/faciliteter) en anden.

Held er da en ekstremt stor del af forretninger. Nærmest alle iværksættere snakker da også om held, timing og tilfældigheder der (udover hårdt arbejde og dedikation). Det behøver ikke at være held i en direkte forstand, men også indirekte faktorer som et tilfældigt møde mellem to folk der ender med at få en genial ide, eller at der opstår et hul i markedet grundet ting du på ingen måde er herre over. Omvendt findes der også uheld, som unægteligt er en ting. Især i fodbold. Dan Sahlin = rent uheld. Bassogog = rent held - forstået som at det var tilfældigt Bassogog endte i AaB, og der var en del faktorer AaB ikke var herre over (det her med, at landstræneren fandt ham gennem FM lol) der gjorde han vel endte som klubbens bedste forretning nogensinde.
I see. Jamen, så skal vi sgu holde op med at kritisere Gaarde et al - det er jo bare uheld.
Du er ret hardcore sommetider. Gå fra at påstå der ikke findes held i business til at skyde andre i skoene at de mener alt er held.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af Buzz Killington » 19. feb 2019, 19:30

jonas386 skrev:
19. feb 2019, 19:07
Buzz Killington skrev:
19. feb 2019, 18:47
jonas386 skrev:
19. feb 2019, 18:44
BassogogsVen skrev:
19. feb 2019, 18:36
Han kunne med garanti have fundet en endnu billigere mulighed. Jeg hader også FCM af hele mit hjerte, men jeg mener også, at de skal have kredit for de ting, de har gjort rigtigt. Og en af dem er et konstant højt ambitionsniveau, som vi alle grinede vores røv i laser ad. Men den, der ler sidst, ler som bekendt bedst - og den, der ler sidst, er ikle Gaarde med kæften fuld af leverpostej og varm luft.

Desuden tror jeg ikke på held i forretningsverdenen.
Der er givetvis mange ting der spiller ind. Herunder også Benhams forhold til Rasmus Ankersen, Danmarks relativt nemme vej til Europa og at FCM havde/har en ledelse der kunne være villig til at strutkurere klubben efter Benhams behov og tanker. FCMs allerede eksisterende talent set-up og gode stadion/faciliteter) en anden.

Held er da en ekstremt stor del af forretninger. Nærmest alle iværksættere snakker da også om held, timing og tilfældigheder der (udover hårdt arbejde og dedikation). Det behøver ikke at være held i en direkte forstand, men også indirekte faktorer som et tilfældigt møde mellem to folk der ender med at få en genial ide, eller at der opstår et hul i markedet grundet ting du på ingen måde er herre over. Omvendt findes der også uheld, som unægteligt er en ting. Især i fodbold. Dan Sahlin = rent uheld. Bassogog = rent held - forstået som at det var tilfældigt Bassogog endte i AaB, og der var en del faktorer AaB ikke var herre over (det her med, at landstræneren fandt ham gennem FM lol) der gjorde han vel endte som klubbens bedste forretning nogensinde.

What, seriøst?!
Det var noget med at den daværende landstræner ville finde spillere i Europa der var spille berettiget for landsholdet, og der fandt han Bassogogs navn første gang.

Jeg kan finde den her artikel hvor han nævner kort, at han ikke vidste hvem han var, og havde fået hjælp af nogle tidligere spillere, der nu var i Danmark. Jeg mindes at jeg læste det andet i en engelsk artikel, hvor han snakkede om, at FM er en af de bedste databaser til at finde praktiske oplysninger om fodboldspillere.

https://www.bt.dk/fodbold/landstraener- ... eder-siden...

Bassogogsven: Man kan godt kritisere Gaarde uden at det skal være en ros af andres arbejde, ligesom det modsatte er tilfældet.
Ja, de vel en udfordring man kan have i flere afrikanske lande hvor tusindvis af fodboldspillere bare bliver smidt rundt til udlandske klubber og agenter.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af BassogogsVen » 19. feb 2019, 19:38

jonas386 skrev:
19. feb 2019, 19:07
Buzz Killington skrev:
19. feb 2019, 18:47
jonas386 skrev:
19. feb 2019, 18:44
BassogogsVen skrev:
19. feb 2019, 18:36
Han kunne med garanti have fundet en endnu billigere mulighed. Jeg hader også FCM af hele mit hjerte, men jeg mener også, at de skal have kredit for de ting, de har gjort rigtigt. Og en af dem er et konstant højt ambitionsniveau, som vi alle grinede vores røv i laser ad. Men den, der ler sidst, ler som bekendt bedst - og den, der ler sidst, er ikle Gaarde med kæften fuld af leverpostej og varm luft.

Desuden tror jeg ikke på held i forretningsverdenen.
Der er givetvis mange ting der spiller ind. Herunder også Benhams forhold til Rasmus Ankersen, Danmarks relativt nemme vej til Europa og at FCM havde/har en ledelse der kunne være villig til at strutkurere klubben efter Benhams behov og tanker. FCMs allerede eksisterende talent set-up og gode stadion/faciliteter) en anden.

Held er da en ekstremt stor del af forretninger. Nærmest alle iværksættere snakker da også om held, timing og tilfældigheder der (udover hårdt arbejde og dedikation). Det behøver ikke at være held i en direkte forstand, men også indirekte faktorer som et tilfældigt møde mellem to folk der ender med at få en genial ide, eller at der opstår et hul i markedet grundet ting du på ingen måde er herre over. Omvendt findes der også uheld, som unægteligt er en ting. Især i fodbold. Dan Sahlin = rent uheld. Bassogog = rent held - forstået som at det var tilfældigt Bassogog endte i AaB, og der var en del faktorer AaB ikke var herre over (det her med, at landstræneren fandt ham gennem FM lol) der gjorde han vel endte som klubbens bedste forretning nogensinde.

What, seriøst?!
Det var noget med at den daværende landstræner ville finde spillere i Europa der var spille berettiget for landsholdet, og der fandt han Bassogogs navn første gang.

Jeg kan finde den her artikel hvor han nævner kort, at han ikke vidste hvem han var, og havde fået hjælp af nogle tidligere spillere, der nu var i Danmark. Jeg mindes at jeg læste det andet i en engelsk artikel, hvor han snakkede om, at FM er en af de bedste databaser til at finde praktiske oplysninger om fodboldspillere.

https://www.bt.dk/fodbold/landstraener- ... eder-siden...

Bassogogsven: Man kan godt kritisere Gaarde uden at det skal være en ros af andres arbejde, ligesom det modsatte er tilfældet.
Det siger jeg skam ikke, at man ikke kan. Jeg siger heller ikke, at du siger det. Jeg siger bare, at hvis det ene beror på held, så kan man vel lige såvel argumentere for, at Gaarde og AaB bare er uheldige i at tingene ikke lykkes. At vi ligger nummer 10. At ikke flere nabosønner er bedre.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af le Cid » 20. feb 2019, 10:01

BassogogsVen skrev:
19. feb 2019, 19:38
Det siger jeg skam ikke, at man ikke kan. Jeg siger heller ikke, at du siger det. Jeg siger bare, at hvis det ene beror på held, så kan man vel lige såvel argumentere for, at Gaarde og AaB bare er uheldige i at tingene ikke lykkes. At vi ligger nummer 10. At ikke flere nabosønner er bedre.
Det kan da godt være, at det er mig, der læser seriøst ringe, men jeg har ikke et eneste sted læst en debattør skrive, at Gaarde har været uheldig. Måske du kunne tænke dig at vise mig, hvad jeg har overset?
Jeg har læst skrevet, at FCM har været heldige i en række situationer, og at AaB historisk set har været uheldige nogle gange (Dan Sahlin, Strandli, dommeren i Kiev, ejdendomsspekulationen ect.) - men den med at nogen skulle påstå, at Gaarde bare har været uheldig, ligner mest af alt en stråmand!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af BassogogsVen » 20. feb 2019, 10:14

le Cid skrev:
20. feb 2019, 10:01
BassogogsVen skrev:
19. feb 2019, 19:38
Det siger jeg skam ikke, at man ikke kan. Jeg siger heller ikke, at du siger det. Jeg siger bare, at hvis det ene beror på held, så kan man vel lige såvel argumentere for, at Gaarde og AaB bare er uheldige i at tingene ikke lykkes. At vi ligger nummer 10. At ikke flere nabosønner er bedre.
Det kan da godt være, at det er mig, der læser seriøst ringe, men jeg har ikke et eneste sted læst en debattør skrive, at Gaarde har været uheldig. Måske du kunne tænke dig at vise mig, hvad jeg har overset?
Jeg har læst skrevet, at FCM har været heldige i en række situationer, og at AaB historisk set har været uheldige nogle gange (Dan Sahlin, Strandli, dommeren i Kiev, ejdendomsspekulationen ect.) - men den med at nogen skulle påstå, at Gaarde bare har været uheldig, ligner mest af alt en stråmand!
Nej, det er ingen stråmand, og jeg har ikke noget sted skrevet, at nogen har sagt det.
Jeg siger blot, at hvis så meget beror på rent held, så må mængden af rent uheld da være ligeså stor. Ergo har Gaarde ofte muligvis bare været uheldig.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Nestor
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 21. maj 2009, 17:12

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af Nestor » 24. feb 2019, 16:10

Seriøst? En klub, der vil være en topklub og ikke har et setup omkring scouting af nye spillere.
Der er ikke noget seriøse virksomheder, der kunne finde på at ansætte nye nøglemedarbejdere uden en grundig rekrutteringsproces.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af raekkeettre » 24. feb 2019, 16:58

Nestor skrev:
24. feb 2019, 16:10
Seriøst? En klub, der vil være en topklub og ikke har et setup omkring scouting af nye spillere.
Der er ikke noget seriøse virksomheder, der kunne finde på at ansætte nye nøglemedarbejdere uden en grundig rekrutteringsproces.
Er der nogle sinde kommet en udmelding fra AaB, om hvorfor de aldrig har ansat en scout? For som alle ved snakkede Gaarde da meget positivt om sådan en for 2-3 år siden?

Hvordan ser det ud i de andre klubber, er der chefscouts ansat eller?

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af 9800 » 24. feb 2019, 22:23

Held og uheld kan godt spille ind. I 2015 kom Helenius og Ene hjem, og mod alle odds kom Rasmus J. på en permanent kontrakt.
Hvis jeg havde fået de navne før vinduet åbnede, så ville jeg have sagt at grundstenen for et nyt mesterskab var lagt, men sådan gik det bare ikke

Brugeravatar
Nestor
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 21. maj 2009, 17:12

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af Nestor » 24. feb 2019, 22:27

raekkeettre skrev:
24. feb 2019, 16:58
Nestor skrev:
24. feb 2019, 16:10
Seriøst? En klub, der vil være en topklub og ikke har et setup omkring scouting af nye spillere.
Der er ikke noget seriøse virksomheder, der kunne finde på at ansætte nye nøglemedarbejdere uden en grundig rekrutteringsproces.
Er der nogle sinde kommet en udmelding fra AaB, om hvorfor de aldrig har ansat en scout? For som alle ved snakkede Gaarde da meget positivt om sådan en for 2-3 år siden?

Hvordan ser det ud i de andre klubber, er der chefscouts ansat eller?
FCK, FCM og Brøndby har

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af Gamling » 25. feb 2019, 05:25

Hvad skal vi dog med scouts når den nye strategi efter alt at dømme fokuserer så meget på at optimere strømmen af hjemmesønner op gennem rækkerne. Antallet af egen avl i truppen skal bare endnu højere op. Og De skal jo så bare ind imellem tilføjes et par tilfældige lykkeriddere eller lejemål.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af Jakobsen » 25. feb 2019, 08:21

9800 skrev:
24. feb 2019, 22:23
Held og uheld kan godt spille ind. I 2015 kom Helenius og Ene hjem, og mod alle odds kom Rasmus J. på en permanent kontrakt.
Hvis jeg havde fået de navne før vinduet åbnede, så ville jeg have sagt at grundstenen for et nyt mesterskab var lagt, men sådan gik det bare ikke
Syntes nu ikke, at det var selvfølgeligt. Helenius kom fra et års nedtur i Villa og selvom ingen udefra kunne vide, at man havde fået psykiske problemer så var det åbenlyst, at det ikke var en spiller i god forfatning. Enevoldsen havde brugt de fleste af hans år i udlandet på at være skadet og have glasben og det var en kæmpe risiko og han kom aldrig til at spille fast godt for os udover det ene halvår med spalvis.
Gamling skrev:
25. feb 2019, 05:25
Hvad skal vi dog med scouts når den nye strategi efter alt at dømme fokuserer så meget på at optimere strømmen af hjemmesønner op gennem rækkerne. Antallet af egen avl i truppen skal bare endnu højere op. Og De skal jo så bare ind imellem tilføjes et par tilfældige lykkeriddere eller lejemål.
Ja, tænk på alle dekan-sønnerne, superpølerne og de uinspirerede Frederikshavnere. Lad os bruge krudt på at scoute flere af dem.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af Gamling » 25. feb 2019, 09:42

Gamling skrev:
25. feb 2019, 05:25
Hvad skal vi dog med scouts når den nye strategi efter alt at dømme fokuserer så meget på at optimere strømmen af hjemmesønner op gennem rækkerne. Antallet af egen avl i truppen skal bare endnu højere op. Og De skal jo så bare ind imellem tilføjes et par tilfældige lykkeriddere eller lejemål.
Ja, tænk på alle dekan-sønnerne, superpølerne og de uinspirerede Frederikshavnere. Lad os bruge krudt på at scoute flere af dem.
[/quote]

Præcis. De bedste dekan-sønner, superpølere mv. fra Skagen i nord til Hobro og Mariager i Syd og fra Thyborøn i vest til Læsø i øst skal hentes til AaB fra så tidlig en alder som muligt og gennem AaB´s fodboldsystem gøres til top-teknikere, top-pølere osv.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af BassogogsVen » 2. mar 2019, 11:48

Kunne det være AaB? Nu har man jo ævlet om den der scout i evigheder:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/tid ... ansk-klub/
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af FIDEL » 2. mar 2019, 12:03

BassogogsVen skrev:
2. mar 2019, 11:48
Kunne det være AaB? Nu har man jo ævlet om den der scout i evigheder:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/tid ... ansk-klub/
Det kunne skabe en smule mere tillid til AaBs ledelse generelt, såfremt de formår at hente ham. Men han skal satme have noget at arbejde med!! Dvs. Et godt budget, og støtte.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af Buzz Killington » 2. mar 2019, 12:40

BassogogsVen skrev:
2. mar 2019, 11:48
Kunne det være AaB? Nu har man jo ævlet om den der scout i evigheder:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/tid ... ansk-klub/
Uddannet på CBS. Så ham kan vi jo ikke bruge, har jeg hørt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af FIDEL » 2. mar 2019, 14:26

Buzz Killington skrev:
2. mar 2019, 12:40
BassogogsVen skrev:
2. mar 2019, 11:48
Kunne det være AaB? Nu har man jo ævlet om den der scout i evigheder:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/tid ... ansk-klub/
Uddannet på CBS. Så ham kan vi jo ikke bruge, har jeg hørt.
Det er rigtigt, at vi ikke kan bruge den type, som lukker varm luft ud - ligesom Gaarde.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af Buzz Killington » 2. mar 2019, 14:29

FIDEL skrev:
2. mar 2019, 14:26
Buzz Killington skrev:
2. mar 2019, 12:40
BassogogsVen skrev:
2. mar 2019, 11:48
Kunne det være AaB? Nu har man jo ævlet om den der scout i evigheder:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/tid ... ansk-klub/
Uddannet på CBS. Så ham kan vi jo ikke bruge, har jeg hørt.
Det er rigtigt, at vi ikke kan bruge den type, som lukker varm luft ud - ligesom Gaarde.
Er det et svar til mig?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af FIDEL » 2. mar 2019, 16:37

Buzz Killington skrev:
2. mar 2019, 14:29
FIDEL skrev:
2. mar 2019, 14:26
Buzz Killington skrev:
2. mar 2019, 12:40
BassogogsVen skrev:
2. mar 2019, 11:48
Kunne det være AaB? Nu har man jo ævlet om den der scout i evigheder:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/tid ... ansk-klub/
Uddannet på CBS. Så ham kan vi jo ikke bruge, har jeg hørt.
Det er rigtigt, at vi ikke kan bruge den type, som lukker varm luft ud - ligesom Gaarde.
Er det et svar til mig?
Jeps.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af Buzz Killington » 2. mar 2019, 16:45

FIDEL skrev:
2. mar 2019, 16:37
Buzz Killington skrev:
2. mar 2019, 14:29
FIDEL skrev:
2. mar 2019, 14:26
Buzz Killington skrev:
2. mar 2019, 12:40
BassogogsVen skrev:
2. mar 2019, 11:48
Kunne det være AaB? Nu har man jo ævlet om den der scout i evigheder:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/tid ... ansk-klub/
Uddannet på CBS. Så ham kan vi jo ikke bruge, har jeg hørt.
Det er rigtigt, at vi ikke kan bruge den type, som lukker varm luft ud - ligesom Gaarde.
Er det et svar til mig?
Jeps.
Men kritikken på Gaarde er at han lukker varm luft ud pga. hans CBS baggrund. Ham her har samme baggrund. Hvis man ikke vil have Gaarde pga. hans baggrund så står man med et forklaringsproblem hvis man syntes ham her Fcm-duden skulle være en fornuftig erstatning.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: AaB strategi og visioner

Indlæg af FIDEL » 2. mar 2019, 17:42

Buzz Killington skrev:
2. mar 2019, 16:45
FIDEL skrev:
2. mar 2019, 16:37
Buzz Killington skrev:
2. mar 2019, 14:29
FIDEL skrev:
2. mar 2019, 14:26
Buzz Killington skrev:
2. mar 2019, 12:40
BassogogsVen skrev:
2. mar 2019, 11:48
Kunne det være AaB? Nu har man jo ævlet om den der scout i evigheder:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/tid ... ansk-klub/
Uddannet på CBS. Så ham kan vi jo ikke bruge, har jeg hørt.
Det er rigtigt, at vi ikke kan bruge den type, som lukker varm luft ud - ligesom Gaarde.
Er det et svar til mig?
Jeps.
Men kritikken på Gaarde er at han lukker varm luft ud pga. hans CBS baggrund. Ham her har samme baggrund. Hvis man ikke vil have Gaarde pga. hans baggrund så står man med et forklaringsproblem hvis man syntes ham her Fcm-duden skulle være en fornuftig erstatning.
Jeg har bare aldrig nævnt noget om Gaardes CBS-baggrund skulle være grunden til at han er en syngende fiasko! Han kunne være uddannet bager, jeg er ligeglad - bare han forsvinder til sommer!!

Besvar