Gaarde og Wieghorst raus tråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Yankee » 16. apr 2019, 22:08

FlæskeFrank skrev:
16. apr 2019, 19:08
Det med stille spillertrup. Det er vel lavpandet journalistik. Der er ingen som råber op - ergo må det være en stille trup. Det er folk, som stadig tror fodbold spilles som i forrige årtusinde, som har den form for logik. Newsflash Lerby har indstillet karrieren!!!.
Det har han, men det har Thomas Delaney, Viktor Fischer og Kasper Schmeichel ikke.

Det kan godt være det er lavpandet, men jeg tror nu Kenneth Emil er bedre til at aflæse stemningen i et omklædningsrum end du og jeg er.

Gamen

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Gamen » 16. apr 2019, 22:35

KEP siger præcis hvad jeg har skrevet før, og han er jo ikke den første erfarne spiller der har råbt op om det. Jeg hørte det første gang for mere end et år siden.
At det havde haft stor negativ betydning for træningsmiljøet og kemien på banen. Vores mesterskabshold havde 3-4 spillere, der fyldte meget verbalt på og og udenfor banen. Vi har nærmest ingen tilbage.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Uldahl » 16. apr 2019, 22:43

Yankee skrev:
16. apr 2019, 22:08
FlæskeFrank skrev:
16. apr 2019, 19:08
Det med stille spillertrup. Det er vel lavpandet journalistik. Der er ingen som råber op - ergo må det være en stille trup. Det er folk, som stadig tror fodbold spilles som i forrige årtusinde, som har den form for logik. Newsflash Lerby har indstillet karrieren!!!.
Det har han, men det har Thomas Delaney, Viktor Fischer og Kasper Schmeichel ikke.

Det kan godt være det er lavpandet, men jeg tror nu Kenneth Emil er bedre til at aflæse stemningen i et omklædningsrum end du og jeg er.
Har lige set udsendelsen, og jeg tror KEP rammer hovedet på sømmet der. Han har trods alt været en stor del af klubben, da han var her.

Beskæmmende at han udtaler at det med at rykke så mange unge talenter op, og satse så hel hjerte på nordjyske talenter var en af grundene til at han søgte væk. Det kan bliver svært at tiltrække, men også holde på de gode spillere, når nu vi går all in på nordjyske talenter. Og ikke mindst har opgivet de sportslige ambitioner.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7840
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Forza » 16. apr 2019, 22:45

Gamen skrev:
16. apr 2019, 22:35
KEP siger præcis hvad jeg har skrevet før, og han er jo ikke den første erfarne spiller der har råbt op om det. Jeg hørte det første gang for mere end et år siden.
At det havde haft stor negativ betydning for træningsmiljøet og kemien på banen. Vores mesterskabshold havde 3-4 spillere, der fyldte meget verbalt på og og udenfor banen. Vi har nærmest ingen tilbage.
KEP har både indsigten og erfaringen der gør at han om nogen ved hvad han taler om. Og ligesom du, er jeg helt enig i det han siger.

Også værd at bemærke at han nævnte at ledelsen gerne ville stille med 11 nordjyske drenge hvis de kunne, men at fansene slet ikke deler det synspunkt. Utroligt de er så virkelighedsfjerne på Hornevej. Spar mig for Nordkraften og Bilbao associationer.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Fromthecradle » 16. apr 2019, 23:04

Forza skrev:
16. apr 2019, 22:45
Gamen skrev:
16. apr 2019, 22:35
KEP siger præcis hvad jeg har skrevet før, og han er jo ikke den første erfarne spiller der har råbt op om det. Jeg hørte det første gang for mere end et år siden.
At det havde haft stor negativ betydning for træningsmiljøet og kemien på banen. Vores mesterskabshold havde 3-4 spillere, der fyldte meget verbalt på og og udenfor banen. Vi har nærmest ingen tilbage.
KEP har både indsigten og erfaringen der gør at han om nogen ved hvad han taler om. Og ligesom du, er jeg helt enig i det han siger.

Også værd at bemærke at han nævnte at ledelsen gerne ville stille med 11 nordjyske drenge hvis de kunne, men at fansene slet ikke deler det synspunkt. Utroligt de er så virkelighedsfjerne på Hornevej. Spar mig for Nordkraften og Bilbao associationer.
Jeg er fan. Jeg håber hver gang at vi stiller med max antal nordjyske drenge. Jeg håber også at vi vinder. Og at vi eksisterer om 5 år.

So, go find some fucking money or stop whining.

KEP er en hat - ren populisme med ham i hans nye job, hvir det åbebart handler om at være lige så blød inlåget som tøffe og lekic.
You pay for this?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af FlæskeFrank » 17. apr 2019, 01:41

Forza skrev:
16. apr 2019, 22:45
Gamen skrev:
16. apr 2019, 22:35
KEP siger præcis hvad jeg har skrevet før, og han er jo ikke den første erfarne spiller der har råbt op om det. Jeg hørte det første gang for mere end et år siden.
At det havde haft stor negativ betydning for træningsmiljøet og kemien på banen. Vores mesterskabshold havde 3-4 spillere, der fyldte meget verbalt på og og udenfor banen. Vi har nærmest ingen tilbage.
KEP har både indsigten og erfaringen der gør at han om nogen ved hvad han taler om. Og ligesom du, er jeg helt enig i det han siger.

Også værd at bemærke at han nævnte at ledelsen gerne ville stille med 11 nordjyske drenge hvis de kunne, men at fansene slet ikke deler det synspunkt. Utroligt de er så virkelighedsfjerne på Hornevej. Spar mig for Nordkraften og Bilbao associationer.
Ingen tvivl om at jeg ærgrede mig, da KEP forsvandt. Men han udtaler sig om en trup, som er meget anderledes end da han stoppede.

Da han stoppede i 2016 var følgende spillere i truppen den gang og i dag: Würtz, Risgård, Patrik Kristensen, Blåbjerg, Kasper P, Ahlmann, Abildgård, Kakeeto og Børsting. De to første råber vel op, Abildgård og Kakeeto var første års seniorer og derfor måske mere mundlamme end KEP.

Så jeg synes, at han udtaler sig på et for spinkelt grundlag a la "jeg har spillet fodbold en gang". Ikke om han har ret eller uret.

Ligesom bomberen er svær at finde, så er den rigtige type leder til et hold meget svær at finde. Holgersson skulle have været en, men var det ikke. Ligesom OB faktisk blev dårligere placeret de to sæsoner efter de hentede KEP - altså den talende forsvarsspiller.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Elscorpio » 17. apr 2019, 09:52

Gamen skrev:
16. apr 2019, 22:35
KEP siger præcis hvad jeg har skrevet før, og han er jo ikke den første erfarne spiller der har råbt op om det. Jeg hørte det første gang for mere end et år siden.
At det havde haft stor negativ betydning for træningsmiljøet og kemien på banen. Vores mesterskabshold havde 3-4 spillere, der fyldte meget verbalt på og og udenfor banen. Vi har nærmest ingen tilbage.
KEP siger det der rammer sømmet på ligtornen i AaB hvis man har set det han snakker om i Superliga XL debatten.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4342
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Kristian » 17. apr 2019, 10:11

Elscorpio skrev:
17. apr 2019, 09:52
Gamen skrev:
16. apr 2019, 22:35
KEP siger præcis hvad jeg har skrevet før, og han er jo ikke den første erfarne spiller der har råbt op om det. Jeg hørte det første gang for mere end et år siden.
At det havde haft stor negativ betydning for træningsmiljøet og kemien på banen. Vores mesterskabshold havde 3-4 spillere, der fyldte meget verbalt på og og udenfor banen. Vi har nærmest ingen tilbage.
KEP siger det der rammer sømmet på ligtornen i AaB hvis man har set det han snakker om i Superliga XL debatten.
Uanset om man kan lide KEP eller ej, så rammer han bare det essentielle problem i vores klub lige nu.

Lederne er der ikke..Wurtz og Risgård er for længst overhalet på banen og det er der det foregår. De to kan ik sidde på bænken og få spillerne til at samle sig omkring dem.
------------------
mvh Kristian

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1638
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Patmand » 17. apr 2019, 10:13

FlæskeFrank skrev:
17. apr 2019, 01:41
Forza skrev:
16. apr 2019, 22:45
Gamen skrev:
16. apr 2019, 22:35
KEP siger præcis hvad jeg har skrevet før, og han er jo ikke den første erfarne spiller der har råbt op om det. Jeg hørte det første gang for mere end et år siden.
At det havde haft stor negativ betydning for træningsmiljøet og kemien på banen. Vores mesterskabshold havde 3-4 spillere, der fyldte meget verbalt på og og udenfor banen. Vi har nærmest ingen tilbage.
KEP har både indsigten og erfaringen der gør at han om nogen ved hvad han taler om. Og ligesom du, er jeg helt enig i det han siger.

Også værd at bemærke at han nævnte at ledelsen gerne ville stille med 11 nordjyske drenge hvis de kunne, men at fansene slet ikke deler det synspunkt. Utroligt de er så virkelighedsfjerne på Hornevej. Spar mig for Nordkraften og Bilbao associationer.
Ingen tvivl om at jeg ærgrede mig, da KEP forsvandt. Men han udtaler sig om en trup, som er meget anderledes end da han stoppede.

Da han stoppede i 2016 var følgende spillere i truppen den gang og i dag: Würtz, Risgård, Patrik Kristensen, Blåbjerg, Kasper P, Ahlmann, Abildgård, Kakeeto og Børsting. De to første råber vel op, Abildgård og Kakeeto var første års seniorer og derfor måske mere mundlamme end KEP.

Så jeg synes, at han udtaler sig på et for spinkelt grundlag a la "jeg har spillet fodbold en gang". Ikke om han har ret eller uret.

Ligesom bomberen er svær at finde, så er den rigtige type leder til et hold meget svær at finde. Holgersson skulle have været en, men var det ikke. Ligesom OB faktisk blev dårligere placeret de to sæsoner efter de hentede KEP - altså den talende forsvarsspiller.
Så det er ikke en stille spillertrup?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af FlæskeFrank » 17. apr 2019, 10:45

Patmand skrev:
17. apr 2019, 10:13
Så det er ikke en stille spillertrup?
Jeg siger blot, at det har KEP ikke mange forudsætninger for at udtale sig om. Bedre end du og jeg, men ikke tæt nok på. Hvis jeg spillede i AaB og var venner med KEP, så ville jeg nok også sige, "..at det var bedre da du(KEP) var og råbe op" . Men det gør ikke nødvendigvis det til en sandhed, blot en vennekommentar.

Men hvis de nordjyske drenge, som vi gerne vil have skaffer os Lucas og Kusk i stedet for KEP, så lever jeg nok også med det.
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Gamen » 17. apr 2019, 11:09

FlæskeFrank skrev:
17. apr 2019, 10:45
Jeg siger blot, at det har KEP ikke mange forudsætninger for at udtale sig om. Bedre end du og jeg, men ikke tæt nok på. Hvis jeg spillede i AaB og var venner med KEP, så ville jeg nok også sige, "..at det var bedre da du(KEP) var og råbe op" . Men det gør ikke nødvendigvis det til en sandhed, blot en vennekommentar.

Men hvis de nordjyske drenge, som vi gerne vil have skaffer os Lucas og Kusk i stedet for KEP, så lever jeg nok også med det.
A hva'? Manden var anfører, ekstremt vellidt osv. Der er ingen grund til ikke at tro på hvad han siger. Konsekvensen af det store indtog af unge spillere var at det simpelthen blev for pænt og velfriseret, og at der er alt, alt for få der kniber ballerne sammen i modgang, ligesom træningsintensiteten faldt kraftigt.

Du glemmer desuden, at Würtz og Risgård er kørt ud på et sidespor. Og at den første indikation på hvor slemt det står til med manglen på spillere der brager igennem verbalt, allerede kom i pokalkampen i Fredericia, hvor Würtz og Risgård sad ude og holdet faldt totalt sammen før pausen.

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 606
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af KongGulerod » 17. apr 2019, 11:35

KEP kunne bare ikke klare, at der blev rykket 7 spillere i 18-års alderen op, der var væsentligt bedre boldspillere end ham.

Gamen

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Gamen » 17. apr 2019, 11:42

KongGulerod skrev:
17. apr 2019, 11:35
KEP kunne bare ikke klare, at der blev rykket 7 spillere i 18-års alderen op, der var væsentligt bedre boldspillere end ham.
Gode, gamle yada-yada snak hver evig eneste gang nogen forlader klubben. KEP's betydning på AaB-holdet var enorm. At reducere hans kritik til at insinuere, at han bærer nag er noget værre vrøvl.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Meelsen » 17. apr 2019, 12:18

Var Risgård og KEP ikke også inde på det samme, i et interview, umiddelbart efter vi røg ud i semifinalen mod AGF i 2016?
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1638
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Patmand » 17. apr 2019, 12:32

FlæskeFrank skrev:
17. apr 2019, 10:45
Patmand skrev:
17. apr 2019, 10:13
Så det er ikke en stille spillertrup?
Jeg siger blot, at det har KEP ikke mange forudsætninger for at udtale sig om. Bedre end du og jeg, men ikke tæt nok på. Hvis jeg spillede i AaB og var venner med KEP, så ville jeg nok også sige, "..at det var bedre da du(KEP) var og råbe op" . Men det gør ikke nødvendigvis det til en sandhed, blot en vennekommentar.

Men hvis de nordjyske drenge, som vi gerne vil have skaffer os Lucas og Kusk i stedet for KEP, så lever jeg nok også med det.
Det har han ikke mange forudsætninger for at udtale sig om?
Tjaa, han har blot spillet der en del år og lur mig, om han ikke stadig har kontakt til en eller flere af sine gamle holdkammerater.

Det der er bemærkelsesværdigt er, at du ALDRIG forholder dig kritisk til noget som helst vedrørende AaB. Og når så en insider forholder sig lidt kritisk til noget i AaB, så skynder du dig at sætte spørgsmålstegn ved om det nu også kan have sin rigtighed.
AaB's budget er i top seks - men AaB er ikke at finde i top seks i to ud af tre sæsoner, så der er altså ting der ikke kører optimalt i AaB.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af FlæskeFrank » 17. apr 2019, 12:48

Patmand skrev:
17. apr 2019, 12:32
FlæskeFrank skrev:
17. apr 2019, 10:45
Patmand skrev:
17. apr 2019, 10:13
Så det er ikke en stille spillertrup?
Jeg siger blot, at det har KEP ikke mange forudsætninger for at udtale sig om. Bedre end du og jeg, men ikke tæt nok på. Hvis jeg spillede i AaB og var venner med KEP, så ville jeg nok også sige, "..at det var bedre da du(KEP) var og råbe op" . Men det gør ikke nødvendigvis det til en sandhed, blot en vennekommentar.

Men hvis de nordjyske drenge, som vi gerne vil have skaffer os Lucas og Kusk i stedet for KEP, så lever jeg nok også med det.
Det har han ikke mange forudsætninger for at udtale sig om?
Tjaa, han har blot spillet der en del år og lur mig, om han ikke stadig har kontakt til en eller flere af sine gamle holdkammerater.

Det der er bemærkelsesværdigt er, at du ALDRIG forholder dig kritisk til noget som helst vedrørende AaB. Og når så en insider forholder sig lidt kritisk til noget i AaB, så skynder du dig at sætte spørgsmålstegn ved om det nu også kan have sin rigtighed.
AaB's budget er i top seks - men AaB er ikke at finde i top seks i to ud af tre sæsoner, så der er altså ting der ikke kører optimalt i AaB.
Jeg vil gerne forholde mig kritisk. Siger også, at der er et problem. Men argumentationen fra KEP bliver lidt for letkøbt - det må være fordi, at det er stille nordjyder.

Hvis jeg lige skal kommentere omkring KEPs udtalese og det link til TV3. Så siger han jo ikke at fejlen er tavse nordjyder, men at der skal smides en granat i omklædningsrummet og få ild ind i dem. Det behøver jo ikke være et dumt svin. Men mere holdet mangler gejst/mentaliet.

Jeg kan også godt se, at holdet har en udfordring, hvorfor jeg også ønsker forandring. Vi mangler ild og rygrad.
Men derfor behøver man ikke at gribe til sin konfirmandviden - "vi skal have et stort lokum og en lille spirevip i angrebet,så er alt godt for det virkede i 1980.".

Problemer kan løses på mange måder. Derfor skrev jeg jo netop i transfertråden, at med afgangen af Würtz og Risgård, så kunne det måske give mening at overlade hørebacken til en rutineret spiller. Men her er autopiloten jo også slået til. Nej vi skal have Remmer - han er mig bekendt ikke verbal, har ikke overbevist om, at tiden i Norge har gjort ham til en langt bedre højreback end PK.
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Gamen » 17. apr 2019, 13:07

Meelsen skrev:
17. apr 2019, 12:18
Var Risgård og KEP ikke også inde på det samme, i et interview, umiddelbart efter vi røg ud i semifinalen mod AGF i 2016?
Jo. Selvom Halftime-Jesper mente at vi var nogen der overfortolkede særligt førstnævntes meldinger. Det kan vi så konkludere, at vi ikke gjorde.

Gamen

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Gamen » 17. apr 2019, 13:11

FlæskeFrank skrev:
17. apr 2019, 12:48
Hvis jeg lige skal kommentere omkring KEPs udtalese og det link til TV3. Så siger han jo ikke at fejlen er tavse nordjyder, men at der skal smides en granat i omklædningsrummet og få ild ind i dem. Det behøver jo ikke være et dumt svin. Men mere holdet mangler gejst/mentaliet.
Problemet er, at den eneste spiller der for alvor er tilbage af dem der raser ud er Risgård. Men han er kørt ud på et sidespor.
Spalvis og KEP var efter sigende også både på træningsbanen og i omklædningsrummet garanter for at råbe spillerne op, og give holdet en opsang hvis ting ikke fungerede.

Vi har ingen af den slags spillere tilbage, og det bliver ikke bedre af at nogen af dem der skulle levere det ikke leverer spillemæssigt, begår dumheder på og udenfor banen og/eller ikke udfylder den rolle der var tilsigtet. Så bliver det en lidt for duknakket spillertrup, der ikke tør stille krav til hinanden om en professionel mentalitet.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1638
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Patmand » 17. apr 2019, 13:12

FlæskeFrank skrev:
17. apr 2019, 12:48
Patmand skrev:
17. apr 2019, 12:32
FlæskeFrank skrev:
17. apr 2019, 10:45
Patmand skrev:
17. apr 2019, 10:13
Så det er ikke en stille spillertrup?
Jeg siger blot, at det har KEP ikke mange forudsætninger for at udtale sig om. Bedre end du og jeg, men ikke tæt nok på. Hvis jeg spillede i AaB og var venner med KEP, så ville jeg nok også sige, "..at det var bedre da du(KEP) var og råbe op" . Men det gør ikke nødvendigvis det til en sandhed, blot en vennekommentar.

Men hvis de nordjyske drenge, som vi gerne vil have skaffer os Lucas og Kusk i stedet for KEP, så lever jeg nok også med det.
Det har han ikke mange forudsætninger for at udtale sig om?
Tjaa, han har blot spillet der en del år og lur mig, om han ikke stadig har kontakt til en eller flere af sine gamle holdkammerater.

Det der er bemærkelsesværdigt er, at du ALDRIG forholder dig kritisk til noget som helst vedrørende AaB. Og når så en insider forholder sig lidt kritisk til noget i AaB, så skynder du dig at sætte spørgsmålstegn ved om det nu også kan have sin rigtighed.
AaB's budget er i top seks - men AaB er ikke at finde i top seks i to ud af tre sæsoner, så der er altså ting der ikke kører optimalt i AaB.
Jeg vil gerne forholde mig kritisk. Siger også, at der er et problem. Men argumentationen fra KEP bliver lidt for letkøbt - det må være fordi, at det er stille nordjyder.

Hvis jeg lige skal kommentere omkring KEPs udtalese og det link til TV3. Så siger han jo ikke at fejlen er tavse nordjyder, men at der skal smides en granat i omklædningsrummet og få ild ind i dem. Det behøver jo ikke være et dumt svin. Men mere holdet mangler gejst/mentaliet.

Jeg kan også godt se, at holdet har en udfordring, hvorfor jeg også ønsker forandring. Vi mangler ild og rygrad.
Men derfor behøver man ikke at gribe til sin konfirmandviden - "vi skal have et stort lokum og en lille spirevip i angrebet,så er alt godt for det virkede i 1980.".

Problemer kan løses på mange måder. Derfor skrev jeg jo netop i transfertråden, at med afgangen af Würtz og Risgård, så kunne det måske give mening at overlade hørebacken til en rutineret spiller. Men her er autopiloten jo også slået til. Nej vi skal have Remmer - han er mig bekendt ikke verbal, har ikke overbevist om, at tiden i Norge har gjort ham til en langt bedre højreback end PK.
Jeg tror jeg har set Remmer nævnt en eller to gange i transfertråden - det bliver alle de spillere der omtales på bold.dk

Så taler du om at overlade højrebacken til vores gode gamle alt-mulig-mand Patrick - men han spiller jo allerede den plads!
Er han i øvrigt verbal?

Din løsning er altså at fortsætte med Patrick på højrebacken, og så er diskussionen om en for stille trup løst? Så får vi ild i øjnene og rygrad ind i holdet. Tak skæbne.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af FlæskeFrank » 17. apr 2019, 15:14

Patmand skrev:
17. apr 2019, 13:12
Jeg tror jeg har set Remmer nævnt en eller to gange i transfertråden - det bliver alle de spillere der omtales på bold.dk

Så taler du om at overlade højrebacken til vores gode gamle alt-mulig-mand Patrick - men han spiller jo allerede den plads!
Er han i øvrigt verbal?

Din løsning er altså at fortsætte med Patrick på højrebacken, og så er diskussionen om en for stille trup løst? Så får vi ild i øjnene og rygrad ind i holdet. Tak skæbne.
Til det sidste - er taget fuldstændig ud af kontekst. Jeg siger ikke Patrik er verbal og jeg siger ikke, at højreback er løst. Jeg sagde netop pga. tabet af erfaring(Würtz og Risgård), så kunne det måske være oplagt at lade ham fortsætte. Ergo skal vi løse nogle af holdets andre problemer på en anden måde. Det kaldes et træffe en beslutning - meget anderledes end stå i et hjørne og galpe op om, at alt er galt.

Hvis vi udskiftede Kasper Kusk med Emre Mor på højrekanten, så har vi efterlevet KEPs melding om at smide en håndgranat i omklædningsrummet og fjernet noget af den stille nordjyske mentalitet. Det kaldes at træffe en beslutning. Den beslutning vælger jeg så ikke.

Min påstand - for jeg tror ikke, at der ret stor uenighed om manglerne for vores hold - er, at skal vi løse "de stille nordjyder"-problematikken, så kunne det godt være, at det kunne løses ved at have Bo Henriksen til at stå på trænerlinjen og galpe op istedet for at have "støjen" på banen. F.eks. kunne Risgård gøres til assistent - han virker stadig til at have ild.

Generelt tror jeg, at holdet er meget hårdt ramt af de seneste års skuffelser. Misset slutspil to år ud af tre, kvartfinalen sidste år i pokalen og dette års semifinale. Og ikke glemme tredje træner på tre år. De skuffelser giver udtryk i spillerne på forskellige måder - manglende selvtillid, manglende overskud, manglende udvikling. Hvis man får dem til at glemme skuffelserne så skal medvinden nok også komme. Spørgsmålet er blot hvordan sikrer vi det. Og her - tilbage til KEP - tror jeg ikke, at vi blot skal gribe hvad tidligere topspillere udtaler, fordi det lyder rigtigt.
- FlæskeFrank

Besvar