Alternativer til dyre tv-pakker ift. sport?

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
seamann

Re: Alternativer til dyre tv-pakker ift. sport?

Indlæg af seamann » 12. feb 2018, 10:13

Sjatten skrev:Jegh har testet det der hedder ntv.mx - det fungerer ret fint selv om signalet ikke er HD. Adgang til alle de nordiske kanaler for omkring 100 kr/pr md.

/A
Men det er ganske ulovligt. NTV har ikke rettighederne til en eneste af de kanaler, de streamer.

Jeg har ikke den store erfaring med det, men hælervarer er vel altid billigere end den lovlige vare ?

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Alternativer til dyre tv-pakker ift. sport?

Indlæg af sulakvelidze » 21. apr 2019, 22:00

Nogen der kan gøre en, der absolut intet ved om den slags klogere på det her?

http://parabol-parabol.dk/32-iptv-modtagere

Kan man tage alle mulige kanaler med det?

Lomaha
2. div
2. div
Indlæg: 167
Tilmeldt: 30. aug 2007, 20:43
Geografisk sted: Ikast

Re: Alternativer til dyre tv-pakker ift. sport?

Indlæg af Lomaha » 23. apr 2019, 14:13

sulakvelidze skrev:
21. apr 2019, 22:00
Nogen der kan gøre en, der absolut intet ved om den slags klogere på det her?

http://parabol-parabol.dk/32-iptv-modtagere

Kan man tage alle mulige kanaler med det?
Du kan se alle de kanaler, der ikke er krypterede med dette udstyr ja. Men det er vel ikke dem, du ønsker at se? Alle kanaler, der ejer rettigheder til fx superligaen o.l. har krypterede signaler. Så du skal have en kortlæser og betale for adgangen til kanalen.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Alternativer til dyre tv-pakker ift. sport?

Indlæg af sulakvelidze » 24. apr 2019, 14:55

Lomaha skrev:
23. apr 2019, 14:13
sulakvelidze skrev:
21. apr 2019, 22:00
Nogen der kan gøre en, der absolut intet ved om den slags klogere på det her?

http://parabol-parabol.dk/32-iptv-modtagere

Kan man tage alle mulige kanaler med det?
Du kan se alle de kanaler, der ikke er krypterede med dette udstyr ja. Men det er vel ikke dem, du ønsker at se? Alle kanaler, der ejer rettigheder til fx superligaen o.l. har krypterede signaler. Så du skal have en kortlæser og betale for adgangen til kanalen.
Tak for det. Det var også min fornemmelse, at det var for godt til at være sandt, at man forholdsvist billigt kan se alle kanaler i verden. Men når man intet ved, vil man jo gerne tro. :)

Among
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 1. sep 2009, 13:44

Re: Alternativer til dyre tv-pakker ift. sport?

Indlæg af Among » 10. aug 2019, 07:47

Nu skal man så også til at have Xee, hvis man vil se alle PrL-kampe. Man kan jo blive ved. Hvorfor etablerer de ikke bare de 20 fodboldkanaler med det samme, som man ved, de har lyst til.

Brugeravatar
YatzyErEnSport
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 14
Tilmeldt: 11. aug 2019, 19:20
Favoritspiller: Tim Janssen

Re: Alternativer til dyre tv-pakker ift. sport?

Indlæg af YatzyErEnSport » 12. aug 2019, 19:58

Among skrev:
10. aug 2019, 07:47
Nu skal man så også til at have Xee, hvis man vil se alle PrL-kampe. Man kan jo blive ved. Hvorfor etablerer de ikke bare de 20 fodboldkanaler med det samme, som man ved, de har lyst til.
De kampe, som Xee viser, vises også på Viaplay. Det koster godt nok kassen, men det gør det hele jo alligevel nu om dage.

Among
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 1. sep 2009, 13:44

Re: Alternativer til dyre tv-pakker ift. sport?

Indlæg af Among » 17. aug 2019, 15:03

Sidste sæson var den billigste løsning for mig at købe kanalerne enkeltvist på Boxer TV. Hvis jeg skal bruge samme udbyder, bliver jeg nødt til at tilkøbe en kanal, uden egentlig at få noget for de ekstra penge.

Besvar