Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hanga » 9. jun 2019, 11:54

jayC skrev:
9. jun 2019, 11:51


Men ud fra den nuværende U19 trup, ser jeg gerne følgende spillere rykket op fast - udover Mathias Ross;
- Lukas Klitten
- Oliver Klitten
- Mikkel Kaufmann
- Jeppe Pedersen
- Anders Bærthelsen (dog pt Lyskeskadet, og har kun spillet 3 kampe i foråret - forventes ude i de næste 3-4 mdr forlød det fra forældre til U19 spiller igår)

Trupoversigten på AaBsport afslører hvem der bliver rykket op. Det er din liste, bare med Søren Tengstedt i stedet for Jeppe Pedersen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 667
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jayC » 9. jun 2019, 12:17

Hanga skrev:
9. jun 2019, 11:54
jayC skrev:
9. jun 2019, 11:51


Men ud fra den nuværende U19 trup, ser jeg gerne følgende spillere rykket op fast - udover Mathias Ross;
- Lukas Klitten
- Oliver Klitten
- Mikkel Kaufmann
- Jeppe Pedersen
- Anders Bærthelsen (dog pt Lyskeskadet, og har kun spillet 3 kampe i foråret - forventes ude i de næste 3-4 mdr forlød det fra forældre til U19 spiller igår)

Trupoversigten på AaBsport afslører hvem der bliver rykket op. Det er din liste, bare med Søren Tengstedt i stedet for Jeppe Pedersen.
Han er også en fin spiller, der spiller kant / angriber .. Mener blot Jeppe P vil kunne byde Marcus op til dans i forhold til midtbanen
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 9. jun 2019, 13:46

Jeg ved, at kanten ikke er førsteprirotet, men jeg kunne faktisk virkelig godt tænke mig man prøvede at få Pohl hjem til at spille venstre kant. I vores offensiv lige nu har vi kreativitet i Lucas og Kusk samt en habil målscorer i Tom van Weert, men der mangler noget dynamik i form af løb der kan rive modstandernes forsvar fra hinanden. Jeg gad virkelig godt se Pohl på vores nuværende hold i en kantangriber-rolle. Jeg tror virkelig, at hans løberi kunne åbne modstanderne for mange af de andre.

Så skal vi have fundet en 8'er og der er jeg blank. Albæk er oplagt, men har han ikke været meget skadet og derudover må jeg indrømme jeg ikke er skarp på hans profil. Andre snakker Vito Mistrati, som jeg ikke helt ved med og endelig er Thomsen en dark-horse. Umiddelbart ser jeg de fem forreste sådan her.

Abildgaard, Ny 8'er

Kusk, Lucas, Pohl

van Weert

Ang. forsvaret synes jeg vi skal have to nye stoppere såfremt Okore smutter. Ross er simpelthen ikke god nok endnu og Blåbjerg burde i den perfekte verden ikke rende rundt på kontrakt i AaB. Mht. backs må nan jo bare håbe en bundklub får en åbenbaring og vil overtage Pallesen.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Yankee » 9. jun 2019, 16:10

Jakobsen skrev:
9. jun 2019, 13:46
men jeg kunne faktisk virkelig godt tænke mig man prøvede at få Pohl hjem
Nej tak, du.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af McMark » 9. jun 2019, 18:36

jayC skrev:
9. jun 2019, 11:51
Men ud fra den nuværende U19 trup, ser jeg gerne følgende spillere rykket op fast - udover Mathias Ross;
- Lukas Klitten
- Oliver Klitten
- Mikkel Kaufmann
- Jeppe Pedersen
- Anders Bærthelsen (dog pt Lyskeskadet, og har kun spillet 3 kampe i foråret - forventes ude i de næste 3-4 mdr forlød det fra forældre til U19 spiller igår)
Så vidt jeg ved, har de allerede rykket alle ovennævnte spillere op i førsteholdstruppen undtagen Jeppe Pedersen.

Det her virker til at blive endnu et langsomt vindue, hvor vi blandt andet skal vente på eventuelle salg af Okore, Safranko og Lesniak, inden vi for alvor kan handle ind. Her kan et stort salg af Joakim Mæhle efter U21 EM selvfølgelig også give en pæn pose penge, men det har vi absolut ingen indflydelse på.

Pallesen ender nok med at blive kontrakten ud (sommeren 2020), da han er løntung, og der ikke er den vilde interesse for ham. Kakeeto burde blive lejet ud på ny, da han ikke kommer til at få særlig meget spilletid på den centrale midtbane, selvom både Würtz og Risgård er væk.

Der skal som minimum hentes 2-3 nye spillere, og det er primært den centrale akse, som har brug for forstærkning. Vi mangler i den grad både en CB og CM, mens vi må nok må vente på en ny højre back indtil næste vindue...

Thelander er en oplagt Okore-erstatning, men det betyder stadig, at vi mangler en stopper, som kan lede de andre og føre bolden frem. Albæk virker også som en fornuftig signing, da han er gratis og kommer med både erfaring og lederegenskaber. Desværre har han været plaget af skader igennem længere tid, hvilket nok også er hovedårsagen til, at Danmark er et emne for ham.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 9. jun 2019, 20:04

Jakobsen skrev:
9. jun 2019, 13:46
Jeg ved, at kanten ikke er førsteprirotet, men jeg kunne faktisk virkelig godt tænke mig man prøvede at få Pohl hjem til at spille venstre kant. I vores offensiv lige nu har vi kreativitet i Lucas og Kusk samt en habil målscorer i Tom van Weert, men der mangler noget dynamik i form af løb der kan rive modstandernes forsvar fra hinanden. Jeg gad virkelig godt se Pohl på vores nuværende hold i en kantangriber-rolle. Jeg tror virkelig, at hans løberi kunne åbne modstanderne for mange af de andre.

Så skal vi have fundet en 8'er og der er jeg blank. Albæk er oplagt, men har han ikke været meget skadet og derudover må jeg indrømme jeg ikke er skarp på hans profil. Andre snakker Vito Mistrati, som jeg ikke helt ved med og endelig er Thomsen en dark-horse. Umiddelbart ser jeg de fem forreste sådan her.

Abildgaard, Ny 8'er

Kusk, Lucas, Pohl

van Weert

Ang. forsvaret synes jeg vi skal have to nye stoppere såfremt Okore smutter. Ross er simpelthen ikke god nok endnu og Blåbjerg burde i den perfekte verden ikke rende rundt på kontrakt i AaB. Mht. backs må nan jo bare håbe en bundklub får en åbenbaring og vil overtage Pallesen.
Pohl fik aldrig chancen som kant under MW (med Friis som assistent) til trods for at mange fans havde ønsket at se det.

Den ide tror jeg ikke du skal regne med er realistisk.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 9. jun 2019, 22:02

McMark skrev:
9. jun 2019, 18:36
jayC skrev:
9. jun 2019, 11:51
Men ud fra den nuværende U19 trup, ser jeg gerne følgende spillere rykket op fast - udover Mathias Ross;
- Lukas Klitten
- Oliver Klitten
- Mikkel Kaufmann
- Jeppe Pedersen
- Anders Bærthelsen (dog pt Lyskeskadet, og har kun spillet 3 kampe i foråret - forventes ude i de næste 3-4 mdr forlød det fra forældre til U19 spiller igår)
Så vidt jeg ved, har de allerede rykket alle ovennævnte spillere op i førsteholdstruppen undtagen Jeppe Pedersen.

Det her virker til at blive endnu et langsomt vindue, hvor vi blandt andet skal vente på eventuelle salg af Okore, Safranko og Lesniak, inden vi for alvor kan handle ind. Her kan et stort salg af Joakim Mæhle efter U21 EM selvfølgelig også give en pæn pose penge, men det har vi absolut ingen indflydelse på.

Pallesen ender nok med at blive kontrakten ud (sommeren 2020), da han er løntung, og der ikke er den vilde interesse for ham. Kakeeto burde blive lejet ud på ny, da han ikke kommer til at få særlig meget spilletid på den centrale midtbane, selvom både Würtz og Risgård er væk.

Der skal som minimum hentes 2-3 nye spillere, og det er primært den centrale akse, som har brug for forstærkning. Vi mangler i den grad både en CB og CM, mens vi må nok må vente på en ny højre back indtil næste vindue...

Thelander er en oplagt Okore-erstatning, men det betyder stadig, at vi mangler en stopper, som kan lede de andre og føre bolden frem. Albæk virker også som en fornuftig signing, da han er gratis og kommer med både erfaring og lederegenskaber. Desværre har han været plaget af skader igennem længere tid, hvilket nok også er hovedårsagen til, at Danmark er et emne for ham.
Thelander og Enghardt til forsvaret. Albæk eller en udenlandsk transferfri central midt, så er vi dækket ok ind. Det kunne også være ok med mig, hvis f. Eks. Ramadani, Wohlgemuth eller Mistrati kom.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 9. jun 2019, 22:35

Forza skrev:
9. jun 2019, 20:04
Jakobsen skrev:
9. jun 2019, 13:46
Jeg ved, at kanten ikke er førsteprirotet, men jeg kunne faktisk virkelig godt tænke mig man prøvede at få Pohl hjem til at spille venstre kant. I vores offensiv lige nu har vi kreativitet i Lucas og Kusk samt en habil målscorer i Tom van Weert, men der mangler noget dynamik i form af løb der kan rive modstandernes forsvar fra hinanden. Jeg gad virkelig godt se Pohl på vores nuværende hold i en kantangriber-rolle. Jeg tror virkelig, at hans løberi kunne åbne modstanderne for mange af de andre.

Så skal vi have fundet en 8'er og der er jeg blank. Albæk er oplagt, men har han ikke været meget skadet og derudover må jeg indrømme jeg ikke er skarp på hans profil. Andre snakker Vito Mistrati, som jeg ikke helt ved med og endelig er Thomsen en dark-horse. Umiddelbart ser jeg de fem forreste sådan her.

Abildgaard, Ny 8'er

Kusk, Lucas, Pohl

van Weert

Ang. forsvaret synes jeg vi skal have to nye stoppere såfremt Okore smutter. Ross er simpelthen ikke god nok endnu og Blåbjerg burde i den perfekte verden ikke rende rundt på kontrakt i AaB. Mht. backs må nan jo bare håbe en bundklub får en åbenbaring og vil overtage Pallesen.
Pohl fik aldrig chancen som kant under MW (med Friis som assistent) til trods for at mange fans havde ønsket at se det.

Den ide tror jeg ikke du skal regne med er realistisk.
Vi havde jo dårligt angre angribere så vi kunne prøve det. Safranko var totalt fejlscastet og Sylvestr blev aldrig integreret/satset på sådan for alvor så ipraksis var det vel aldrig muligt at prøve.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Spanky » 10. jun 2019, 15:24

Nogen som har adgang til EB der kan berette mere om, hvad der gemmer sig i denne artikel?

https://twitter.com/klausegelund/status ... 54593?s=21

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af McMark » 10. jun 2019, 15:59

Spanky skrev:
10. jun 2019, 15:24
Nogen som har adgang til EB der kan berette mere om, hvad der gemmer sig i denne artikel?

https://twitter.com/klausegelund/status ... 54593?s=21
Først og fremmest har de en liste med afgange, som selvfølgelig er Rasmus Würtz, Kasper Risgård, Marco Ramkilde, Michael Lansing og Kasper Pedersen. Derefter skriver de, at vi satsede over evne rent økonomisk sidste sæson, hvilket kommer til at koste i den kommende sæson, hvor vi skal satse på egen avl samt sælge minimum én profil (her bliver Jacob Rinne, Jores Okore og Oliver Abildgaard nævnt).

Ind kommer Lucas Andersen og Andreas Hansen, mens vi også er ude efter Rasmus Thelander, fordi han kun har spillet fire minutter for VItesse i foråret. Derudover skriver de, at vi leder efter en central midtbanespiller, da der ingen tillid er til hverken Robert Kakeeto eller Filip Lesniak.

Til sidst skriver de, at Jacob Rinne, Jores Okore, Kasper Kusk, Tom van Weert og Lucas Andersen har en høj løn i forhold til resten af truppen, hvilket gør, at vi skal lægge vores strategi om i dette transfervindue. Deres konklusion er, at Allan Gaarde ikke har råd til at lave flere fejlskud, da chancen for en nedrykning er til stede.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 10. jun 2019, 17:10

McMark skrev:
10. jun 2019, 15:59
Spanky skrev:
10. jun 2019, 15:24
Nogen som har adgang til EB der kan berette mere om, hvad der gemmer sig i denne artikel?

https://twitter.com/klausegelund/status ... 54593?s=21
Først og fremmest har de en liste med afgange, som selvfølgelig er Rasmus Würtz, Kasper Risgård, Marco Ramkilde, Michael Lansing og Kasper Pedersen. Derefter skriver de, at vi satsede over evne rent økonomisk sidste sæson, hvilket kommer til at koste i den kommende sæson, hvor vi skal satse på egen avl samt sælge minimum én profil (her bliver Jacob Rinne, Jores Okore og Oliver Abildgaard nævnt).

Ind kommer Lucas Andersen og Andreas Hansen, mens vi også er ude efter Rasmus Thelander, fordi han kun har spillet fire minutter for VItesse i foråret. Derudover skriver de, at vi leder efter en central midtbanespiller, da der ingen tillid er til hverken Robert Kakeeto eller Filip Lesniak.

Til sidst skriver de, at Jacob Rinne, Jores Okore, Kasper Kusk, Tom van Weert og Lucas Andersen har en høj løn i forhold til resten af truppen, hvilket gør, at vi skal lægge vores strategi om i dette transfervindue. Deres konklusion er, at Allan Gaarde ikke har råd til at lave flere fejlskud, da chancen for en nedrykning er til stede.
Det er simpelthen så ærgeligt at man har valgt at satse i en tid med horrible trænerteams og en sportslig ledelse der har begået mange fejl. Tænk hvis man havde brugt pengene fornuftigt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 667
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jayC » 10. jun 2019, 17:24

Spanky skrev:
10. jun 2019, 15:24
Nogen som har adgang til EB der kan berette mere om, hvad der gemmer sig i denne artikel?

https://twitter.com/klausegelund/status ... 54593?s=21
Artiklen indsættes herunder;

De siger farvel: Rasmus Würtz (Karrierestop), Kasper Risgård (Karrierestop), Marco Ramkilde (Kontraktudløb), Michael Lansing (Kontraktudløb), Kasper Pedersen (Kontraktudløb).

De kan også forsvinde: Der er mørke skyer over Aalborg, hvor man i den forgangne sæson satsede over evne rent økonomisk og fejlede med en grå og kedelig 9. plads som slutfacit. Det kommer til at koste til den kommende sæson, hvor der skal satses endnu hårdere på egen avl, ligesom man forventer et salg af minimum én profil. De åbenlyse salgsobjekter er Jacob Rinne og Jores Okore, og særligt den svenske keeper er et varmt navn i belgisk og hollandsk fodbold. Jacob Friis skæver nok også med lige dele stolthed og bekymring mod U21-EM, hvor Oliver Abildgaard er med det danske U-landshold. En stor slutrunde kan betyde farvel til den unge midtbaneprofiler. Et salg af angrebsfloppet Pavol Safranko ligger lige til højrebenet, hvis der ellers kan findes en ny arbejdsgiver.


De kommer: Lucas Andersen (Grasshopper), Andreas Hansen (HB Køge).

Det leder de efter: Allan Gaarde skal have udfyldt hullerne i centerforsvaret efter Kasper Pedersen og på den centrale midtbane efter Würtz/Risgård. AaB forsøger i skrivende stund at overtale Rasmus Thelander til at komme hjem og genrejse karrieren i Aalborg, efter det blot er blevet til fire forårsminutter i hollandske Vitesse.

Det har de mest brug for: Rasmus Würtz og Kasper Risgård har til sammen spillet flere end 800 kampe for AaB, og det er selvfølgelig umuligt at erstatte direkte. AaB føler sig godt tilpas med Abildgaard og Christensen i startformationen, men der skal gerne en rutineret midtbanespiller ind for at dække af og presse U-landsholdsspillerne. Tilliden til Kakeeto og særligt Lesniak ligger på et lille sted i Aalborg.

AaB vil forsøge at overtale Rasmus Thelander (tv.) til at vende tilbage til Aalborg. Foto: SCHÜTZE RENÉ
AaB vil forsøge at overtale Rasmus Thelander (tv.) til at vende tilbage til Aalborg. Foto: SCHÜTZE RENÉ

Kommentar: AaB har ikke lagt skjul på, at profiler som Rinne, Okore, Kusk, van Weert, og Lucas Andersen tjener mange lønkroner i forhold til normalen i Nordjylland. Derfor fattes Allan Gaarde penge i sommervinduet, og AaB er nødsaget til at lægge strategien om. Med Lukas Klitten, Mathias Ross og Wessam Abou Ali er næste kuld klar til at tage over, men Gaarde er nødt til at supplere sin trup med et par rutinerede navne til startelleveren. Denne gang vil fejlskud på transfermarkedet koste endnu dyrere for AaB, der ikke på forhånd kan se sig fri for nedrykningsrisikoen i det kommende, drabelige Superliga-opgør. Eksamenstiden er først lige begyndt for Gaarde.
AaB - nu, i morgen & altid! :)

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jonas386 » 10. jun 2019, 18:02

Jeg gad godt se nordjyske stille skarpt på den potentielle fare for nedrykning til næste sæson. Er man villig til at æde en nedrykning, hvis det bare harmonerer med talent strategien? Hvilke typer går man efter? Har AaB mistet anseelse i fodboldverdenen siden mesterskab? Hvilke typer af spillere kan AaB reelt være med på?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 10. jun 2019, 18:10

jonas386 skrev:
10. jun 2019, 18:02
Jeg gad godt se nordjyske stille skarpt på den potentielle fare for nedrykning til næste sæson. Er man villig til at æde en nedrykning, hvis det bare harmonerer med talent strategien? Hvilke typer går man efter? Har AaB mistet anseelse i fodboldverdenen siden mesterskab? Hvilke typer af spillere kan AaB reelt være med på?
Nordjyske stiller ikke ét eneste kritisk spørgsmål til AaB. Så vi skal håbe at Mediano stiller skarpt på det. Forhåbentligt med et Gaarde interview
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Pastorius » 10. jun 2019, 19:04

jonas386 skrev:Jeg gad godt se nordjyske stille skarpt på den potentielle fare for nedrykning til næste sæson. Er man villig til at æde en nedrykning, hvis det bare harmonerer med talent strategien? Hvilke typer går man efter? Har AaB mistet anseelse i fodboldverdenen siden mesterskab? Hvilke typer af spillere kan AaB reelt være med på?
Rolig nu. Vi skal altså være dårligere end Lyngby, Hobro og Horsens. Skulle en af dem have en god sæson, skal også GF, FCN, Randers og Sønderjyske spille op til potentiale.

Det sker ikke.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jonas386 » 10. jun 2019, 19:07

Pastorius skrev:
10. jun 2019, 19:04
jonas386 skrev:Jeg gad godt se nordjyske stille skarpt på den potentielle fare for nedrykning til næste sæson. Er man villig til at æde en nedrykning, hvis det bare harmonerer med talent strategien? Hvilke typer går man efter? Har AaB mistet anseelse i fodboldverdenen siden mesterskab? Hvilke typer af spillere kan AaB reelt være med på?
Rolig nu. Vi skal altså være dårligere end Lyngby, Hobro og Horsens. Skulle en af dem have en god sæson, skal også GF, FCN, Randers og Sønderjyske spille op til potentiale.

Det sker ikke.
Jeg giver dig 100% af skylden, hvis det ender med at ske.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 10. jun 2019, 19:42

Jeg tror sgu heller at vi kommer i nedrykningsfare. AaB har altid været bedst som undervurderet, og hvis ellers komiske-Allan kan få hentet et par gode og erfarne spillere, bør vi være top 6-aspiranter.

ekni99
2. div
2. div
Indlæg: 142
Tilmeldt: 11. mar 2010, 15:01

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af ekni99 » 10. jun 2019, 19:45

Pastorius skrev:
10. jun 2019, 19:04
jonas386 skrev:Jeg gad godt se nordjyske stille skarpt på den potentielle fare for nedrykning til næste sæson. Er man villig til at æde en nedrykning, hvis det bare harmonerer med talent strategien? Hvilke typer går man efter? Har AaB mistet anseelse i fodboldverdenen siden mesterskab? Hvilke typer af spillere kan AaB reelt være med på?
Rolig nu. Vi skal altså være dårligere end Lyngby, Hobro og Horsens. Skulle en af dem have en god sæson, skal også GF, FCN, Randers og Sønderjyske spille op til potentiale.

Det sker ikke.
Du glemte Brøndby :cool: :|

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af 634 » 10. jun 2019, 20:14

Når nu Henrik Dalsgaard er sat af landsholdet kan han lige så godt vende hjem
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamling » 10. jun 2019, 20:37

jonas386 skrev:
10. jun 2019, 18:02
Jeg gad godt se nordjyske stille skarpt på den potentielle fare for nedrykning til næste sæson. Er man villig til at æde en nedrykning, hvis det bare harmonerer med talent strategien? Hvilke typer går man efter? Har AaB mistet anseelse i fodboldverdenen siden mesterskab? Hvilke typer af spillere kan AaB reelt være med på?
AaB har mistet anseelse overalt efter 4 sæsoner med usammenhængende og hovedsageligt kedeligt fodbold, fejlkøb på fejlkøb og senest lanceringen af den pladderromantiske forhistoriske Morten Korch strategi kaldet Nordkraften. Derfor fattes AaB nu penge og vi skal alene regne med køb af spillere fra Hobro eller lignende hylde og så måske en hjemvendt Thelander til afløsning for Okore.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Låst