Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af raekkeettre » 10. jun 2019, 20:39

Pastorius skrev:
10. jun 2019, 19:04
jonas386 skrev:Jeg gad godt se nordjyske stille skarpt på den potentielle fare for nedrykning til næste sæson. Er man villig til at æde en nedrykning, hvis det bare harmonerer med talent strategien? Hvilke typer går man efter? Har AaB mistet anseelse i fodboldverdenen siden mesterskab? Hvilke typer af spillere kan AaB reelt være med på?
Rolig nu. Vi skal altså være dårligere end Lyngby, Hobro og Horsens. Skulle en af dem have en god sæson, skal også GF, FCN, Randers og Sønderjyske spille op til potentiale.

Det sker ikke.
Plus SIF

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FlæskeFrank » 10. jun 2019, 20:39

Hovedet skrev:
8. jun 2019, 16:08
FlæskeFrank skrev:
5. jun 2019, 10:05
Det er taler imod Pål er vel. at de mest spændende talenter er netop på den plads.
Hvad skulle det være for et "spændende talent", vi har rendende rundt på den plads?
Kaufmann.

Hvis Baresi-udmeldingen omkring økonomi o.lign. er rigtig, så skal vi nok ikke forvente at truppen er på plads med det samme, men nærmere start august. Og lad nu være med at hive andel procent sæsonen er færdigspillet på det tidspunkt. Det er blot en konstatering, at når pengene er ekstra få, så venter man gerne længere på en god spiller end hvis man kan smide de ekstra penge og lukke handelen inden sæsonstart.

Ekstra vigtigt, at nogle af de unge shiner fra sæsonstart og måske allerede i opstarten.
- FlæskeFrank

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af 9000AaB » 10. jun 2019, 20:56

raekkeettre skrev:
10. jun 2019, 20:39
Pastorius skrev:
10. jun 2019, 19:04
jonas386 skrev:Jeg gad godt se nordjyske stille skarpt på den potentielle fare for nedrykning til næste sæson. Er man villig til at æde en nedrykning, hvis det bare harmonerer med talent strategien? Hvilke typer går man efter? Har AaB mistet anseelse i fodboldverdenen siden mesterskab? Hvilke typer af spillere kan AaB reelt være med på?
Rolig nu. Vi skal altså være dårligere end Lyngby, Hobro og Horsens. Skulle en af dem have en god sæson, skal også GF, FCN, Randers og Sønderjyske spille op til potentiale.

Det sker ikke.
Plus SIF
Forstår virkelig ik at i mener Horsens er dårligere end os pt. Det samme som gf fcn og Randers som jeg føler er bedre end os de sidste par år nu.
AaB kommer til at ska vinde kampe fra starten ellers bliver det svært....

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af aaballday » 10. jun 2019, 21:36

https://ekstrabladet.dk/plus/sportogspi ... gf/7663002

Der skulle eftersigende stå noget om AaB-transfervinduet i denne artikel. Nogen med plus-adgang, der kan give referat?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 10. jun 2019, 21:43

aaballday skrev:
10. jun 2019, 21:36
https://ekstrabladet.dk/plus/sportogspi ... gf/7663002

Der skulle eftersigende stå noget om AaB-transfervinduet i denne artikel. Nogen med plus-adgang, der kan give referat?
Se et par tider tilbage, en anden bruger har kopieret indholdet.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Pastorius » 10. jun 2019, 22:46

jonas386 skrev:
10. jun 2019, 19:07
Pastorius skrev:
10. jun 2019, 19:04
jonas386 skrev:Jeg gad godt se nordjyske stille skarpt på den potentielle fare for nedrykning til næste sæson. Er man villig til at æde en nedrykning, hvis det bare harmonerer med talent strategien? Hvilke typer går man efter? Har AaB mistet anseelse i fodboldverdenen siden mesterskab? Hvilke typer af spillere kan AaB reelt være med på?
Rolig nu. Vi skal altså være dårligere end Lyngby, Hobro og Horsens. Skulle en af dem have en god sæson, skal også GF, FCN, Randers og Sønderjyske spille op til potentiale.

Det sker ikke.
Jeg giver dig 100% af skylden, hvis det ender med at ske.
Slipper vi så for at høre på Gaarde-bashing indtil da?
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 10. jun 2019, 22:58

Pastorius skrev:
10. jun 2019, 22:46
jonas386 skrev:
10. jun 2019, 19:07
Pastorius skrev:
10. jun 2019, 19:04
jonas386 skrev:Jeg gad godt se nordjyske stille skarpt på den potentielle fare for nedrykning til næste sæson. Er man villig til at æde en nedrykning, hvis det bare harmonerer med talent strategien? Hvilke typer går man efter? Har AaB mistet anseelse i fodboldverdenen siden mesterskab? Hvilke typer af spillere kan AaB reelt være med på?
Rolig nu. Vi skal altså være dårligere end Lyngby, Hobro og Horsens. Skulle en af dem have en god sæson, skal også GF, FCN, Randers og Sønderjyske spille op til potentiale.

Det sker ikke.
Jeg giver dig 100% af skylden, hvis det ender med at ske.
Slipper vi så for at høre på Gaarde-bashing indtil da?
Arghh nu er du vist urealistisk. ;)
Jeg har f. Eks. Ikke tilgivet Gaarde for hans håbløse possesion - projekt...

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hovedet » 10. jun 2019, 23:12

FlæskeFrank skrev:
10. jun 2019, 20:39
Hovedet skrev:
8. jun 2019, 16:08
FlæskeFrank skrev:
5. jun 2019, 10:05
Det er taler imod Pål er vel. at de mest spændende talenter er netop på den plads.
Hvad skulle det være for et "spændende talent", vi har rendende rundt på den plads?
Kaufmann.

Hvis Baresi-udmeldingen omkring økonomi o.lign. er rigtig, så skal vi nok ikke forvente at truppen er på plads med det samme, men nærmere start august. Og lad nu være med at hive andel procent sæsonen er færdigspillet på det tidspunkt. Det er blot en konstatering, at når pengene er ekstra få, så venter man gerne længere på en god spiller end hvis man kan smide de ekstra penge og lukke handelen inden sæsonstart.

Ekstra vigtigt, at nogle af de unge shiner fra sæsonstart og måske allerede i opstarten.
Jamen, har han spillet nogle få minutter? Det kan vi da overhovedet ikke sætte vores lid til; vi kender jo intet til ham. Og hvad skulle tale for, at tilfældige ungdomsspillere pludselig skulle gå ind at shine? Det er ikke sket i mange år og er jo årsagen til, at vi de senere år har måttet købe med arme og ben og til højre og venstre (også uden den store succes, men det er anden sag), fordi der ikke på mystisk vis dukkede ungdomsspillere op, der var gode nok. Det er jo helt sort det her.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 10. jun 2019, 23:45

Pastorius skrev:
10. jun 2019, 22:46
Slipper vi så for at høre på Gaarde-bashing indtil da?
Sig mig, synes du helt ærligt at kritikken er ubegrundet? Der har mere end nogensinde været behov for at kritisere den (dårlige) sportslige ledelse, efter 4 ringe sæsoner i træk, 30-40 mio. der er pisset væk uden sportslig fremgang til følge, og masser af nordjyder der vender klubben ryggen.
Lad os nu se hvad der sker i dette vindue, men medmindre tingene vender, så må det snart være exit Gaarde. Han har spillet totalt fallit.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 10. jun 2019, 23:53

FIDEL skrev:
10. jun 2019, 22:58
Pastorius skrev:
10. jun 2019, 22:46
jonas386 skrev:
10. jun 2019, 19:07
Pastorius skrev:
10. jun 2019, 19:04
jonas386 skrev:Jeg gad godt se nordjyske stille skarpt på den potentielle fare for nedrykning til næste sæson. Er man villig til at æde en nedrykning, hvis det bare harmonerer med talent strategien? Hvilke typer går man efter? Har AaB mistet anseelse i fodboldverdenen siden mesterskab? Hvilke typer af spillere kan AaB reelt være med på?
Rolig nu. Vi skal altså være dårligere end Lyngby, Hobro og Horsens. Skulle en af dem have en god sæson, skal også GF, FCN, Randers og Sønderjyske spille op til potentiale.

Det sker ikke.
Jeg giver dig 100% af skylden, hvis det ender med at ske.
Slipper vi så for at høre på Gaarde-bashing indtil da?
Arghh nu er du vist urealistisk. ;)
Jeg har f. Eks. Ikke tilgivet Gaarde for hans håbløse possesion - projekt...
Problemet er jo også bare, at Gaarde fremstår utroværdig og derved tro få efterhånden på AaB evner at gøre det rigtige under hans ledelse. Der er også bare så mange fejlslutninger undervejs, at det er helt horribelt

- Projekt posession med et helt nyt hold. Spillerene af egen avl passede dårligt til dette (Børsting, MC, Blåbjerg) og mange af talenterne var ikke dygtige nok og indkøbene passede slet ikke til det. Det blev så krydret med Lars Søndergaard som mere er til det direkte spil.
- At pengene er pisset væk på en masse spillere, hvor man reelt ikke anede hvad man fik eller købte gode nok spillere. Safranko, Lesniak, Sylvestr, Flores, Meilinger, Holgersson, Pallesen (ifht. niveau),
- Politiske forlængesler med egen avl efter de ikke er slået igennem. Her tænker jeg Blåbjerg, Patrick og Børsting
- Nordkraften, hvilket basalt er at sige, at der ikke virker vil man gøre endnu mere.
- Fyrringen af Søndergaard, som skete på et forkert grundlag da det var på grundlag af det spillemæssige. Søndergaard fik max ud af en trup der hang i laser og hvor han skulle få en masse nye og unge ind på samme tid. Søndergaard stoppede et frit fald og havde han ikke gjort det er jeg sikker på vi var rykket ned i foråret 2017. Søndergaard var et tvivlsomt trænervalg til at starte med, men det var en håbløs fyrring set i forhold til materialet.
- Ansættelsen af Wieghorst og projekt possesion.
- At klubben efter næsten seks år under Gaardes ledelse endnu ikke har et fungeren scouting setup.
- Hele hans italesættelse af AaB som lille klub da vi vandt guld.
- Den dårlige evne til at se hvornår/hvilke talenter der skal fases ind hvordan. F.eks. at man forventede for meget af Andreas Bruhn som mere var en type man skulle have bygget op. Et andet eksempel er, at man valgte at indfase Pohl som førsteangriber - jeg tror helt sikker det havde været bedre for en type som Pohl at spille ved siden af en rutineret målræv og få styr på sit spil.
- At talentsektoren efter Gaardes ankomst kun har leveret en ny spiller som kunne gå ind på Superligaholdet og blive en profil (Mæhle). Han er sportslig ansvarlig og talentsektoren leverede altså bedre før Gaarde kom og Figo smuttede.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Pastorius » 11. jun 2019, 07:42

Gamen skrev:
10. jun 2019, 23:45
Pastorius skrev:
10. jun 2019, 22:46
Slipper vi så for at høre på Gaarde-bashing indtil da?
Sig mig, synes du helt ærligt at kritikken er ubegrundet? Der har mere end nogensinde været behov for at kritisere den (dårlige) sportslige ledelse, efter 4 ringe sæsoner i træk, 30-40 mio. der er pisset væk uden sportslig fremgang til følge, og masser af nordjyder der vender klubben ryggen.
Lad os nu se hvad der sker i dette vindue, men medmindre tingene vender, så må det snart være exit Gaarde. Han har spillet totalt fallit.
Nej - jeg gider bare ikke høre mere på det.
Med venlig Hilsen
--
Robert

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af 9520AaB » 11. jun 2019, 08:45

Pastorius skrev:
Gamen skrev:
10. jun 2019, 23:45
Pastorius skrev:
10. jun 2019, 22:46
Slipper vi så for at høre på Gaarde-bashing indtil da?
Sig mig, synes du helt ærligt at kritikken er ubegrundet? Der har mere end nogensinde været behov for at kritisere den (dårlige) sportslige ledelse, efter 4 ringe sæsoner i træk, 30-40 mio. der er pisset væk uden sportslig fremgang til følge, og masser af nordjyder der vender klubben ryggen.
Lad os nu se hvad der sker i dette vindue, men medmindre tingene vender, så må det snart være exit Gaarde. Han har spillet totalt fallit.
Nej - jeg gider bare ikke høre mere på det.
Er 100% enig.
Gaarde har været dårlig, men at alle tråde ender med at konkludere dette, fremmer sgu heller ikke debatsiden.
Vi er desværre nød til at døje med Gaarde indtil bestyrelsen tænker at vi skal have en anden, men lad os få trådene tilbage på sporet, og hold Gaarde ud i en tråd.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 11. jun 2019, 09:40

9520AaB skrev:
11. jun 2019, 08:45
Pastorius skrev:
Gamen skrev:
10. jun 2019, 23:45
Pastorius skrev:
10. jun 2019, 22:46
Slipper vi så for at høre på Gaarde-bashing indtil da?
Sig mig, synes du helt ærligt at kritikken er ubegrundet? Der har mere end nogensinde været behov for at kritisere den (dårlige) sportslige ledelse, efter 4 ringe sæsoner i træk, 30-40 mio. der er pisset væk uden sportslig fremgang til følge, og masser af nordjyder der vender klubben ryggen.
Lad os nu se hvad der sker i dette vindue, men medmindre tingene vender, så må det snart være exit Gaarde. Han har spillet totalt fallit.
Nej - jeg gider bare ikke høre mere på det.
Er 100% enig.
Gaarde har været dårlig, men at alle tråde ender med at konkludere dette, fremmer sgu heller ikke debatsiden.
Vi er desværre nød til at døje med Gaarde indtil bestyrelsen tænker at vi skal have en anden, men lad os få trådene tilbage på sporet, og hold Gaarde ud i en tråd.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Korrekt. Der kommer ikke til at ske en skid på den front, medmindre vi får en ny ejer eller ny bestyrelse...

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Yankee » 11. jun 2019, 09:44

Pastorius skrev:
11. jun 2019, 07:42
Gamen skrev:
10. jun 2019, 23:45
Pastorius skrev:
10. jun 2019, 22:46
Slipper vi så for at høre på Gaarde-bashing indtil da?
Sig mig, synes du helt ærligt at kritikken er ubegrundet? Der har mere end nogensinde været behov for at kritisere den (dårlige) sportslige ledelse, efter 4 ringe sæsoner i træk, 30-40 mio. der er pisset væk uden sportslig fremgang til følge, og masser af nordjyder der vender klubben ryggen.
Lad os nu se hvad der sker i dette vindue, men medmindre tingene vender, så må det snart være exit Gaarde. Han har spillet totalt fallit.
Nej - jeg gider bare ikke høre mere på det.
Hvorfor i alverden drejer du så selv tråden ind på Gaarde? Tråden handlede om truppens kvalitet, mulige emner, hvilket niveau der kan købes fra osv. Jeg kan overhovedet ikke se at det handlede om "Gaarde-bashing" før du begyndte at tale om det?

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 11. jun 2019, 11:01

Hovedet skrev:
10. jun 2019, 23:12
FlæskeFrank skrev:
10. jun 2019, 20:39
Hovedet skrev:
8. jun 2019, 16:08
FlæskeFrank skrev:
5. jun 2019, 10:05
Det er taler imod Pål er vel. at de mest spændende talenter er netop på den plads.
Hvad skulle det være for et "spændende talent", vi har rendende rundt på den plads?
Kaufmann.

Hvis Baresi-udmeldingen omkring økonomi o.lign. er rigtig, så skal vi nok ikke forvente at truppen er på plads med det samme, men nærmere start august. Og lad nu være med at hive andel procent sæsonen er færdigspillet på det tidspunkt. Det er blot en konstatering, at når pengene er ekstra få, så venter man gerne længere på en god spiller end hvis man kan smide de ekstra penge og lukke handelen inden sæsonstart.

Ekstra vigtigt, at nogle af de unge shiner fra sæsonstart og måske allerede i opstarten.
Jamen, har han spillet nogle få minutter? Det kan vi da overhovedet ikke sætte vores lid til; vi kender jo intet til ham. Og hvad skulle tale for, at tilfældige ungdomsspillere pludselig skulle gå ind at shine? Det er ikke sket i mange år og er jo årsagen til, at vi de senere år har måttet købe med arme og ben og til højre og venstre (også uden den store succes, men det er anden sag), fordi der ikke på mystisk vis dukkede ungdomsspillere op, der var gode nok. Det er jo helt sort det her.
AaBs strategi går jo netop ud på at sætte lid til vores talenter. Og med lige netop Kaufmann tror jeg faktisk, at han brager forholdsvist hurtigt igennem, da han har fysikken og mentaliteten til topfodbold. Han er muligvis en ny Peter Møller, dog mere komplet vil jeg mene. Han er faktisk ok hurtig på de første meter i betragtning af at han er et stort skur. Lad knægten få en masse kampe fra start!!

Jeg bed mærke i, at Kaufmann kom frem til 3 store chancer hjemme imod Hobro, og kom frem til nogle fine chancer i Århus også. 1-2 af chancerne skabte han selv.

En anden ting er, at det ser ud til, at vi er ved at få et hold, der er bedre i duelspillet end tidligere. Får vi f.eks. Thelander hjem, har vi 2 midtstoppere, der er rigtigt stærke i duelspillet (Ross, Thelander), og hvis Pallesen spiller bør han også vise sin fysik og løbekapacitet noget bedre frem. MC og Abildgaard er også gode duelspillere, imens en Ahlmann er udemærket i duelspillet, når ellers han er fit.
Gode duelspillere er også: Kaufmann, Børsting.

Det skal blive spændende at se om Abildgaard bliver solgt. Gør han ikke det, får vi sandsynligvis ikke et stærkt navn ind til den centrale midt, men tværtimod en spiller, som går ind på lige vilkår med MC og Abildgaard.

Jeg er pt. ret fortrøstningsfuld, idet de nye talenter virker til at have den rette mentalitet til at spille topfodbold. De skal have chancen løbende, og derfor mener jeg det er urealistisk at snakke om nyt blod til venstrekanten, da vi har mange , der kan spille pladsen ; Weert, Børsting, Thellufsen, Ali, Tengstedt, Lucas, O. Klitten.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af McMark » 11. jun 2019, 11:03

Islandske medier skriver, at Jon Thorsteinsson skifter til AGF inden længe, så ham kan vi godt glemme alt om. De får godt nok støvsuget Hjørring for spillere nede i Århus!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 11. jun 2019, 11:09

McMark skrev:
11. jun 2019, 11:03
Islandske medier skriver, at Jon Thorsteinsson skifter til AGF inden længe, så ham kan vi godt glemme alt om. De får godt nok støvsuget Hjørring for spillere nede i Århus!
Er det ikke kun Thorsteinsson de henter??

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af McMark » 11. jun 2019, 11:14

FIDEL skrev:
11. jun 2019, 11:09
McMark skrev:
11. jun 2019, 11:03
Islandske medier skriver, at Jon Thorsteinsson skifter til AGF inden længe, så ham kan vi godt glemme alt om. De får godt nok støvsuget Hjørring for spillere nede i Århus!
Er det ikke kun Thorsteinsson de henter??
Nårh jo det er sgu da Randers, som henter ham der Kamara. Så er der sgu efterhånden ikke meget tilbage i den trup, vi kan bruge :(
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gentleman Finn » 11. jun 2019, 11:18

Jon er et okay talent, jeg så dog helst at man gik efter en mere færdigudviklet spiller inde central ved siden af Abildgaard, jeg ser det som det absolut vigtigste i dette vindue at finde den helt rette spiller derinde. Selv vis Okore bliver solgt ser jeg helst at de midler bliver brugt på at finde den makker til Abild, så er jeg villig til at satse lidt og give Ross tilliden. Har vi penge til at hente en erstatning til centerforsvaret så så jeg da også gerne at vi gjorde det så vi ikke giver Ross for meget ansvar for tidligt. Vores absolut største profil er Lucas så fokusset for min del ligger på at få det bedste ud af ham, og der er den position inde centralt enorm vigtigt. Også i forhold til at få mere ud af Kusk og Tom.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af raekkeettre » 11. jun 2019, 11:27

Gentleman Finn skrev:
11. jun 2019, 11:18
Jon er et okay talent, jeg så dog helst at man gik efter en mere færdigudviklet spiller inde central ved siden af Abildgaard, jeg ser det som det absolut vigtigste i dette vindue at finde den helt rette spiller derinde. Selv vis Okore bliver solgt ser jeg helst at de midler bliver brugt på at finde den makker til Abild, så er jeg villig til at satse lidt og give Ross tilliden. Har vi penge til at hente en erstatning til centerforsvaret så så jeg da også gerne at vi gjorde det så vi ikke giver Ross for meget ansvar for tidligt. Vores absolut største profil er Lucas så fokusset for min del ligger på at få det bedste ud af ham, og der er den position inde centralt enorm vigtigt. Også i forhold til at få mere ud af Kusk og Tom.
Du er klar over at hvis Okore bliver solgt har vi kun Ross?? Så det med at satse på Ross gør vi allerede nu ved siden af Okore. Det er vist derfor mange siger vi skal en +28 forsvarsspiller ind med meget erfaring, og hvis Okore bliver solgt skal vi have en til. Så de 2 pladser i helt sikkert skal have spillere til er en 2× +28 år +200 kampe på højeste niveau og så skal de spille centralt i forsvar og midtbane.

Låst