Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Bugatti1
2. div
2. div
Indlæg: 137
Tilmeldt: 7. aug 2019, 12:19
Favoritspiller: Siyabonga Nomvete

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Bugatti1 » 12. aug 2019, 09:45

Er Jakob Poulsen ikke 36 år? Virker umiddelbart som om han er ved at være for gammel?
Men noget rutine mangler vi da, og hans frisparksevner er super fornuftige. En 1-årig kontrakt kan jeg sagtens se fornuften i, specielt med den meget unge og meget tynde midtbane vi pt. har. Og hvor var det fedt at se de unge gutter, Kaufman og Klitten i går. Så skal der bare bygges på de der unge drenge. Små optimist, men igen det har været bunden af ligaen vi har slået SiF og EfB. Er vi bedre end vi var i de første 3 kampe? Det ser vi svaret på næste uge hvor vi møder Brøndby, som ikke har virket på nogen måde skræmmende. Håber vi lige inden kan lande Poulsen & Thelander og så Spalvis zweimaal (Drømmescenarie)

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7877
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 12. aug 2019, 09:54

troelsh skrev:
12. aug 2019, 08:02
Uldahl skrev:
11. aug 2019, 23:53
gravballe skrev:
11. aug 2019, 21:32
en midtbane som idag, bare med børsting udskiftet med Jakob Poulsen, forudsat han kan forsætte sin nivue fra sidste år, vil være ret vild. Men kan ikke se en grund til at lave en lappe løsning med at have ham i et år eller 2.... Med mindre man ikke kan finde andre løsninger, men tvivler på vi har råd.
Lad de ham ikke gå gratis?

Hvis det kun er lønnen og måske et mindre sign on fee. Kan han gøre god gavn på den midt, og vil løse mange af vores problemer. Også selv om vi ikke får Abildgård solgt i dette vindue. Han vil uden tvivl også kunne løfte MC som leder, og være rigtig god for trænings miliøet. 2 år ja tak.
Tjae skal han have 250k i måneden, så har han kostet os 6 millioner over to år plus sign on fee.
Jeg syntes helt klar vores lønkroner kan bruges bedre end på en 36 årig spiller der er over the Hill.
Også er jeg nu ikke så sikker på han kan gøre mc til leder.
Jeg tvivler på han skal have det samme i løn som han får nu. Men FCM har angiveligt kun givet ham lov til at skifte væk hvis han finder en klub i udlandet, så den kan vi vist godt glemme alt om.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kempes » 12. aug 2019, 10:08

Med sejren i går, er behovet for nye signings måske ikke så stor som tidligere antaget. Selv om Kaufmann gjorde det godt, kan vi dog ikke forvente at en 18-årig kan præstere på samme niveau en hel sæson.

Jeg kan godt frygte for Van Weerts karriere, nu han har fået sin 6. hjernerystelse (ifølge gårsdagens kommentator). Derfor ønsker jeg mig en offensiv forstærkning. Et bud kunne være Pawel Cibicki, der er på kontrakt i Leeds, men ikke indgår i Bielsas planer, og som i foråret var udlejet til Elfsborg.

Medmindre vi sælger nogle fra start-elveren så mener jeg, at truppen er god nok til top 6. Spørgsmålet er så, om vi har en træner der kan indfri potentialet?

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 260
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FEDE » 12. aug 2019, 10:25

Jo det er brug for nye signings og nej truppen er ikke til top 6.
Det ændre en sejr over esbjerg ikke på. Kampen kunne sagtens være vippet over til esbjerg fordel inden for de første 20 min.
Kempes skrev:
12. aug 2019, 10:08
Med sejren i går, er behovet for nye signings måske ikke så stor som tidligere antaget.

Medmindre vi sælger nogle fra start-elveren så mener jeg, at truppen er god nok til top 6.

Himmerland
Superliga
Superliga
Indlæg: 556
Tilmeldt: 20. jan 2007, 10:53
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Himmerland » 12. aug 2019, 10:26

Jakob Poulsen er helt død 100% klausul tillader ikke en dansk klub. Mon ikke han ender over ved den hvide Puma.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Yankee » 12. aug 2019, 10:32

Kempes skrev:
12. aug 2019, 10:08
Med sejren i går, er behovet for nye signings måske ikke så stor som tidligere antaget.
Det skal selvfølgelig ikke vurderes på én kamp.

Lige nu synes jeg Friis får rigtig gode præstationer ud af truppen. Han har fået sammensat en meget rutineret start-11 og den kan bære, at vi kamp efter kamp må stille med 1-2 førsteårsspillere. Derudover virker Friis til at få det bedste frem i Lucas Andersen og som jeg tidligere har været inde på, så kan han ene mand bære os i top-6.

Dog må vi stadig forvente meget svingende præstationer, hvis vi bliver ramt af 1-2 skader de forkerte steder. Allerede med én skade i angrebet er vi presset helt i bund på bredden og havde igår kun én offensivt indstillet spiller på bænken. Ligeledes er AaB altså et helt andet hold, hvis man pludselig skal undvære Lucas Andersen eller Jores Okore i 5-10 kampe, for eksempel. Derfor forstår jeg ikke helt at Gaarde er så optaget af bredden den centrale midtbane, hvor vi trods alt har 5 spillere til 3 pladser.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jonas386 » 12. aug 2019, 10:36

Vi mangler stadig en central midt, hvis vi kommer af med Abildgaard, og en mand til offensiven. Vi er godt nok tynde på de tre forreste pladser synes jeg. Lucas skal blive på den centrale midtbane, og jeg er klar på at give Klitten og Kaufmann relativt lang snor, men der skal selvfølgelig også være meningsfuld konkurrence. Ham Liam Jordan eller måske en anden spiller i divisionerne med fart i støvlerne kunne være en mulighed. På den centrale midtbane mangler vi dog stadig en profil der kan komplimentere Lucas og Patrick Olsen. Børsting gjorde det godt igår, men jeg er i tvivl om hor ofte han vil være i stand til at finde det niveau frem, som vi så igår. Som back-up sammen med MC og ham den nyoprykkede, er han dog helt fin.

Yankee: Hvis Abildgaard er på vej ud, så har vi vel kun 4 mand, og nærmest ikke-eksisterende konkurrence. Men hvor tænker du vi skal forstærke os? Numerisk er vi vel også dækket pænt ind i midterforsvaret? Jeg er iøvrigt helt enig angående Lucas. Hvis det her AaB hold skal tilbage, og gerne være kontinuerlig medaljeudfordrer, så skal det ske på ryggen af Lucas. Hvis han bliver en sæson mere end denne, så kan jeg godt se muligheden for et europakval, medaljer eller en pokaltitel inden han smutter. Holdet skal selvfølgelig toppes med et par forstærkninger, og især på højreback næste sommer, men med de rigtige forstærkninger kan jeg sagtens se os være aspirant til bronze.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Pastorius » 12. aug 2019, 10:45

Yankee skrev:
12. aug 2019, 10:32
Kempes skrev:
12. aug 2019, 10:08
Med sejren i går, er behovet for nye signings måske ikke så stor som tidligere antaget.
Det skal selvfølgelig ikke vurderes på én kamp.

Lige nu synes jeg Friis får rigtig gode præstationer ud af truppen. Han har fået sammensat en meget rutineret start-11 og den kan bære, at vi kamp efter kamp må stille med 1-2 førsteårsspillere. Derudover virker Friis til at få det bedste frem i Lucas Andersen og som jeg tidligere har været inde på, så kan han ene mand bære os i top-6.

Dog må vi stadig forvente meget svingende præstationer, hvis vi bliver ramt af 1-2 skader de forkerte steder. Allerede med én skade i angrebet er vi presset helt i bund på bredden og havde igår kun én offensivt indstillet spiller på bænken. Ligeledes er AaB altså et helt andet hold, hvis man pludselig skal undvære Lucas Andersen eller Jores Okore i 5-10 kampe, for eksempel. Derfor forstår jeg ikke helt at Gaarde er så optaget af bredden den centrale midtbane, hvor vi trods alt har 5 spillere til 3 pladser.
Selvfølgelig mangler vi stadig noget, før det skal blive sjovt.

Hvis det skal være rigtig godt. Selv hvis den start-ellever vi har nu, skulle vise sig at holde højt niveau, skal vi også have en bænk der kan rykke lidt på kampenes forløb, og kunne stå imod skader og karantæner.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
YatzyErEnSport
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 14
Tilmeldt: 11. aug 2019, 19:20
Favoritspiller: Tim Janssen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af YatzyErEnSport » 12. aug 2019, 10:48

Jeg kunne godt være nysgerrig på, om Gaarde har/har haft øjnene rettet mod Thelander. Der har været megen snak om, at Okore skal skippes videre, hvorefter Thelander nok må ses som en oplagt erstatning.

Det er i øvrigt interessant, at Okore endnu ikke er skippet videre. Der er ingen tvivl om, at Okore er en ambitiøs fodboldspiller, hvilket han allerede udtrykte i forbindelse med sit skifte til AaB. Der er vist ingen, der er i tvivl om, at Okore så AaB som en mellemstation i forhold til et "større" skifte senere hen. Der virker dog bare til, at dette "større" skifte udebliver. Som de snakkede om i Rød Aalborg-podcasten, så er Okore god nok til AaB, men han er ikke for god til AaB, hvilket han nok selv tror. Det skulle ikke undre mig, at Okore også er i AaB, når transfervinduet lukker. Hans situation kan vel på sin vis sammenlignes med Kasper Pedersens. Af samme årsag får vi nok ikke Thelander at se i dette transfervindue.

Edit: Kan I i øvrigt se os signe Spalvis i dette vindue? Der har ikke været meget "Zweimal" over ham i Tyskland, så han kunne måske være et realistisk bud. Jeg er dog ikke opdateret på hans skadessituation, hvilket selvfølgelig har haft en stor andel i hans mislykkede udlandsophold. Synes dog helt sikkert det kunne være et forsøg værd, at få ham i gang igen i Aalborg. Og så må han vel også savne Jomfru Ane Gade!

I kan nok høre, at jeg er lidt 2013/14-nostalgiker :)

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Pastorius » 12. aug 2019, 11:00

YatzyErEnSport skrev:
12. aug 2019, 10:48
Jeg kunne godt være nysgerrig på, om Gaarde har/har haft øjnene rettet mod Thelander. Der har været megen snak om, at Okore skal skippes videre, hvorefter Thelander nok må ses som en oplagt erstatning.

Det er i øvrigt interessant, at Okore endnu ikke er skippet videre. Der er ingen tvivl om, at Okore er en ambitiøs fodboldspiller, hvilket han allerede udtrykte i forbindelse med sit skifte til AaB. Der er vist ingen, der er i tvivl om, at Okore så AaB som en mellemstation i forhold til et "større" skifte senere hen. Der virker dog bare til, at dette "større" skifte udebliver. Som de snakkede om i Rød Aalborg-podcasten, så er Okore god nok til AaB, men han er ikke for god til AaB, hvilket han nok selv tror. Det skulle ikke undre mig, at Okore også er i AaB, når transfervinduet lukker. Hans situation kan vel på sin vis sammenlignes med Kasper Pedersens. Af samme årsag får vi nok ikke Thelander at se i dette transfervindue.

Edit: Kan I i øvrigt se os signe Spalvis i dette vindue? Der har ikke været meget "Zweimal" over ham i Tyskland, så han kunne måske være et realistisk bud. Jeg er dog ikke opdateret på hans skadessituation, hvilket selvfølgelig har haft en stor andel i hans mislykkede udlandsophold. Synes dog helt sikkert det kunne være et forsøg værd, at få ham i gang igen i Aalborg. Og så må han vel også savne Jomfru Ane Gade!

I kan nok høre, at jeg er lidt 2013/14-nostalgiker :)
Hvis der havde været bud efter Okore, så var han væk, men der er ingen grund til at sende ham videre, hvis ikke vi får penge for ham. Han jo ikke nogen dårlig spiller - jeg tvivler faktisk på at Thelander holder samme niveau - og oveni kommer bekymringer om skader.

Spalvis er knæskadet, så det skal være stort set gratis (præstationsberettiget) og er ikke aktuelt som forstærkning i denne sæson.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
YatzyErEnSport
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 14
Tilmeldt: 11. aug 2019, 19:20
Favoritspiller: Tim Janssen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af YatzyErEnSport » 12. aug 2019, 11:13

Pastorius skrev:
12. aug 2019, 11:00
YatzyErEnSport skrev:
12. aug 2019, 10:48
Jeg kunne godt være nysgerrig på, om Gaarde har/har haft øjnene rettet mod Thelander. Der har været megen snak om, at Okore skal skippes videre, hvorefter Thelander nok må ses som en oplagt erstatning.

Det er i øvrigt interessant, at Okore endnu ikke er skippet videre. Der er ingen tvivl om, at Okore er en ambitiøs fodboldspiller, hvilket han allerede udtrykte i forbindelse med sit skifte til AaB. Der er vist ingen, der er i tvivl om, at Okore så AaB som en mellemstation i forhold til et "større" skifte senere hen. Der virker dog bare til, at dette "større" skifte udebliver. Som de snakkede om i Rød Aalborg-podcasten, så er Okore god nok til AaB, men han er ikke for god til AaB, hvilket han nok selv tror. Det skulle ikke undre mig, at Okore også er i AaB, når transfervinduet lukker. Hans situation kan vel på sin vis sammenlignes med Kasper Pedersens. Af samme årsag får vi nok ikke Thelander at se i dette transfervindue.

Edit: Kan I i øvrigt se os signe Spalvis i dette vindue? Der har ikke været meget "Zweimal" over ham i Tyskland, så han kunne måske være et realistisk bud. Jeg er dog ikke opdateret på hans skadessituation, hvilket selvfølgelig har haft en stor andel i hans mislykkede udlandsophold. Synes dog helt sikkert det kunne være et forsøg værd, at få ham i gang igen i Aalborg. Og så må han vel også savne Jomfru Ane Gade!

I kan nok høre, at jeg er lidt 2013/14-nostalgiker :)
Hvis der havde været bud efter Okore, så var han væk, men der er ingen grund til at sende ham videre, hvis ikke vi får penge for ham. Han jo ikke nogen dårlig spiller - jeg tvivler faktisk på at Thelander holder samme niveau - og oveni kommer bekymringer om skader.

Spalvis er knæskadet, så det skal være stort set gratis (præstationsberettiget) og er ikke aktuelt som forstærkning i denne sæson.
Nu er det selvfølgelig svært at bedømme Thelanders aktuelle niveau, idet han ikke får meget spilletid samt at jeg ikke ser Vitesses fodboldkampe. Synes dog ikke vi kan tage for givet, at Okore gør det bedre end hvad Thelander ville på nuværende tidspunkt. Vi så mod Lyngby hvor lavt et bundniveau Okore har, når han ikke har en rutineret forsvarsmakker at støtte sig op af. Det har heldigvis hjulpet nu hvor Kasper Pedersen har valgt at blive. Men bliver Pedersen først skadet, så er jeg for alvor bekymret for forsvaret.

Havde nok en antagelse om, at Spalvis fortsat er knæskadet. Hans skadeshistorik in mente, så er det nok ikke et sted at kigge hen, nej.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6097
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 12. aug 2019, 11:29

Jeg frygter sgu AK47 lander i Aalborg igen. OB vil jo MEGET gerne af med ham, og vi mangler noget konkurrence til de 3 forreste pladser.
AK47 har noget speed til venstrekanten.
Jeg håber naturligvis på en anden forstærkning, men OB er jo nok interesseret i at leje ham ud. Det kunne nu ellers være super frækt at hente Saba i Randers!! Jeg forestiller mig, at han ender i Brøndby eller udlandet, men byder vi nok for ham, så har vi vel chancen. :cheers:

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af gravballe » 12. aug 2019, 11:36

le Cid skrev:
11. aug 2019, 21:47
gravballe skrev:
11. aug 2019, 21:32
en midtbane som idag, bare med børsting udskiftet med Jakob Poulsen, forudsat han kan forsætte sin nivue fra sidste år, vil være ret vild. Men kan ikke se en grund til at lave en lappe løsning med at have ham i et år eller 2.... Med mindre man ikke kan finde andre løsninger, men tvivler på vi har råd.
Lige præcis i dag var super-pøleren også ret vild! :-)
Helt enig.. Børsting var Super, men allerede i anden halveg kunne man se hans afleværinger igen altid lå forkert og blandt andet "kostede" en god omstilling. Hvis han kan levere fast som han gjorde i første del af kampen igår, så forsæt endelig med ham, men det tvivler jeg stærkt på han kan.

Jeg ser gerne en ny spiller til den plads, og evt en angriber (hvis Tom er ude i længere tid) Har altid ønsket mig at se Pohl på sådan en plads, da jeg syntes han har mange af de egenskaber. Hurtighed og fight, samt han er bedre til afleværinger end Børsting.. Men om det vil fungere aner jeg ikke.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5231
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 12. aug 2019, 12:36

FIDEL skrev:
12. aug 2019, 11:29
Jeg frygter sgu AK47 lander i Aalborg igen. OB vil jo MEGET gerne af med ham, og vi mangler noget konkurrence til de 3 forreste pladser.
AK47 har noget speed til venstrekanten.
Jeg håber naturligvis på en anden forstærkning, men OB er jo nok interesseret i at leje ham ud. Det kunne nu ellers være super frækt at hente Saba i Randers!! Jeg forestiller mig, at han ender i Brøndby eller udlandet, men byder vi nok for ham, så har vi vel chancen. :cheers:
Nej tak! Og ærligtalt tror jeg, at der er for meget dårlig luft mellem ham og Gaarde til det nogensinde blev en realitetet. Derudover er han 29 og gået totalt i stå.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af McMark » 12. aug 2019, 12:40

Kan vi ikke snart droppe al den snak om Lukas Spalvis og Anders K. Jacobsen? Zweimal har ikke spillet siden den 25/08/18 på grund af endnu en knæskade og AK47 er på en kongekontrakt i Odense indtil næste sommer, som han selvfølgelig ikke bare vil opgive.

I øvrigt forlod begge spillere os på pænt dårlige vilkår - Zweimal gik jo totalt i stå efter han blev solgt og lejet ud til os igen, mens AK47 måtte en tur ned på reserveholdet fordi han ville tvinge et skifte igennem. Ingen af dem havner på Hornevej denne sommer ;)
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Nordkraften
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 15
Tilmeldt: 7. aug 2019, 11:27
Favoritspiller: Henrik Vandet KRISTENSEN
Geografisk sted: NORDJYLLAND

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Nordkraften » 12. aug 2019, 12:41

Jakobsen skrev:
12. aug 2019, 12:36
FIDEL skrev:
12. aug 2019, 11:29
Jeg frygter sgu AK47 lander i Aalborg igen. OB vil jo MEGET gerne af med ham, og vi mangler noget konkurrence til de 3 forreste pladser.
AK47 har noget speed til venstrekanten.
Jeg håber naturligvis på en anden forstærkning, men OB er jo nok interesseret i at leje ham ud. Det kunne nu ellers være super frækt at hente Saba i Randers!! Jeg forestiller mig, at han ender i Brøndby eller udlandet, men byder vi nok for ham, så har vi vel chancen. :cheers:
Nej tak! Og ærligtalt tror jeg, at der er for meget dårlig luft mellem ham og Gaarde til det nogensinde blev en realitetet. Derudover er han 29 og gået totalt i stå.
Jeg ville også meget gerne være fri for Anders Kvindebjerg Jacobsen. Han er en rigtig dårlig fodbold spiller. Men viser Mikkel Kaufmann ikke i går at han kan bære skoene mens Tom van Weert er ude med skade i hovedet?

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Uldahl » 12. aug 2019, 12:47

gravballe skrev:
12. aug 2019, 11:36
le Cid skrev:
11. aug 2019, 21:47
gravballe skrev:
11. aug 2019, 21:32
en midtbane som idag, bare med børsting udskiftet med Jakob Poulsen, forudsat han kan forsætte sin nivue fra sidste år, vil være ret vild. Men kan ikke se en grund til at lave en lappe løsning med at have ham i et år eller 2.... Med mindre man ikke kan finde andre løsninger, men tvivler på vi har råd.
Lige præcis i dag var super-pøleren også ret vild! :-)
Helt enig.. Børsting var Super, men allerede i anden halveg kunne man se hans afleværinger igen altid lå forkert og blandt andet "kostede" en god omstilling. Hvis han kan levere fast som han gjorde i første del af kampen igår, så forsæt endelig med ham, men det tvivler jeg stærkt på han kan.

Jeg ser gerne en ny spiller til den plads, og evt en angriber (hvis Tom er ude i længere tid) Har altid ønsket mig at se Pohl på sådan en plads, da jeg syntes han har mange af de egenskaber. Hurtighed og fight, samt han er bedre til afleværinger end Børsting.. Men om det vil fungere aner jeg ikke.
Tom er ude i min 6 månder med den hovedskade, nok også længere det tager lang tid at komme over en hjerne rystelse. Specielt hvis man som Tom har haft flere oven på hinanden. Jeg faldt ned at trappen for 1 1/2 år siden og det tog næsten et år inden jeg var helt frisk igen.

Der skal hentes en ny angriber ind det er sikkert, et leje mål på resten af sæsonen vil være fint. Hvis det er en spiller fra en bedre liga og større klub der kommer ind, :cheers:

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af McMark » 12. aug 2019, 12:50

Uldahl skrev:
12. aug 2019, 12:47
Tom er ude i min 6 månder med den hovedskade, nok også længere det tager lang tid at komme over en hjerne rystelse. Specielt hvis man som Tom har haft flere oven på hinanden. Jeg faldt ned at trappen for 1 1/2 år siden og det tog næsten et år inden jeg var helt frisk igen.

Der skal hentes en ny angriber ind det er sikkert, et leje mål på resten af sæsonen vil være fint. Hvis det er en spiller fra en bedre liga og større klub der kommer ind, :cheers:
Du lyder meget skråsikker her - er det noget du har en valid kilde på? Ifølge Allan Gaarde går det fint med ham, men man tager selvfølgelig ingen chancer, da der er tale om en hovedskade.

- "Det går fint med Tom. Vi er selvfølgelig nødt til at være opmærksomme, når han slår sit hoved, for så er der nogle trin, man skal igennem."
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3650
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hovedet » 12. aug 2019, 13:06

McMark skrev:
12. aug 2019, 12:50
Uldahl skrev:
12. aug 2019, 12:47
Tom er ude i min 6 månder med den hovedskade, nok også længere det tager lang tid at komme over en hjerne rystelse. Specielt hvis man som Tom har haft flere oven på hinanden. Jeg faldt ned at trappen for 1 1/2 år siden og det tog næsten et år inden jeg var helt frisk igen.

Der skal hentes en ny angriber ind det er sikkert, et leje mål på resten af sæsonen vil være fint. Hvis det er en spiller fra en bedre liga og større klub der kommer ind, :cheers:
Du lyder meget skråsikker her - er det noget du har en valid kilde på? Ifølge Allan Gaarde går det fint med ham, men man tager selvfølgelig ingen chancer, da der er tale om en hovedskade.

- "Det går fint med Tom. Vi er selvfølgelig nødt til at være opmærksomme, når han slår sit hoved, for så er der nogle trin, man skal igennem."
Ja, ved vi, at han virkelig skulle være ude i et halvt år??? Det har jeg ikke hørt.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af gravballe » 12. aug 2019, 13:07

Uldahl skrev:
12. aug 2019, 12:47
gravballe skrev:
12. aug 2019, 11:36
le Cid skrev:
11. aug 2019, 21:47
gravballe skrev:
11. aug 2019, 21:32
en midtbane som idag, bare med børsting udskiftet med Jakob Poulsen, forudsat han kan forsætte sin nivue fra sidste år, vil være ret vild. Men kan ikke se en grund til at lave en lappe løsning med at have ham i et år eller 2.... Med mindre man ikke kan finde andre løsninger, men tvivler på vi har råd.
Lige præcis i dag var super-pøleren også ret vild! :-)
Helt enig.. Børsting var Super, men allerede i anden halveg kunne man se hans afleværinger igen altid lå forkert og blandt andet "kostede" en god omstilling. Hvis han kan levere fast som han gjorde i første del af kampen igår, så forsæt endelig med ham, men det tvivler jeg stærkt på han kan.

Jeg ser gerne en ny spiller til den plads, og evt en angriber (hvis Tom er ude i længere tid) Har altid ønsket mig at se Pohl på sådan en plads, da jeg syntes han har mange af de egenskaber. Hurtighed og fight, samt han er bedre til afleværinger end Børsting.. Men om det vil fungere aner jeg ikke.
Tom er ude i min 6 månder med den hovedskade, nok også længere det tager lang tid at komme over en hjerne rystelse. Specielt hvis man som Tom har haft flere oven på hinanden. Jeg faldt ned at trappen for 1 1/2 år siden og det tog næsten et år inden jeg var helt frisk igen.

Der skal hentes en ny angriber ind det er sikkert, et leje mål på resten af sæsonen vil være fint. Hvis det er en spiller fra en bedre liga og større klub der kommer ind, :cheers:
Damn 6 mdr? hvor har du det fra? Jeg går ud fra hvis det er så slemt, vil han heller ikke kunne holde kondi osv ved lige, så betyder det hurtigt et års tid han er væk? Så skal der vel hentes en erstatning!

Låst