Ripodsten - Nordjyske

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Indlæg: 1002
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:49
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Ripodsten - Nordjyske

Indlæg af Peter A. » 18. aug 2019, 10:34

Hej

Vil bare lige om nogen ved om Nordjyske har lukket Ripodsten ned? Der har ikke været udsendelser i denne sæson?
Hey AaB!

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Ripodsten - Nordjyske

Indlæg af Spanky » 18. aug 2019, 12:54

Det tror jeg ikke da de stadig reklamerer med den i avisen. Mon ikke værten har været ferieramt eller lignende.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Ripodsten - Nordjyske

Indlæg af Pastorius » 18. aug 2019, 13:41

De har lige svaret på twitter, at der har været ferie, og der optages på mandag.
Med venlig Hilsen
--
Robert

ruddi
1. div
1. div
Indlæg: 330
Tilmeldt: 7. mar 2008, 22:11
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Ripodsten - Nordjyske

Indlæg af ruddi » 18. aug 2019, 14:04

Syntes det er tyndt at man ikke finder en løsning og evt optage med gæste værter, der er sket sindssygt meget de sidste 5 uger. Ellers stor ros til RødAalborgs special med PEA , super spændende

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Indlæg: 1002
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:49
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Re: Ripodsten - Nordjyske

Indlæg af Peter A. » 18. aug 2019, 17:03

ruddi skrev:
18. aug 2019, 14:04
Syntes det er tyndt at man ikke finder en løsning og evt optage med gæste værter, der er sket sindssygt meget de sidste 5 uger. Ellers stor ros til RødAalborgs special med PEA , super spændende
Præcis min tanke..
Hey AaB!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Ripodsten - Nordjyske

Indlæg af Pastorius » 18. aug 2019, 17:14

ruddi skrev:
18. aug 2019, 14:04
Syntes det er tyndt at man ikke finder en løsning og evt optage med gæste værter, der er sket sindssygt meget de sidste 5 uger. Ellers stor ros til RødAalborgs special med PEA , super spændende
Jeg tænker ikke det er et kommercielt ret attraktivt produkt for Nordjyske, så det er typisk båret af en enkelt medarbejders energi og entusiasme. Det er dog bare et gæt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Ripodsten - Nordjyske

Indlæg af Funky » 20. aug 2019, 18:54

Det nye Ripodsten er ude, og jeg må bare sige...

...hvis man kan høre interviewet med Frederik Børsting og ikke tænke, at det dog lyder til at være en overordentlig sympatisk gut, en rigtig jøw knajt, så er man fandme så kold om hjertet at man skulle søge arbejde som kummefryser. Nej, det skal selvfølgelig ikke købe nogen en fribillet til holdet (og det tror jeg heller ikke, det gør), men jeg letter på hatten for Børsten, og håber han kan lægge det hårde selvsyn lidt fra sig.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Ripodsten - Nordjyske

Indlæg af raekkeettre » 20. aug 2019, 20:05

Funky skrev:
20. aug 2019, 18:54
Det nye Ripodsten er ude, og jeg må bare sige...

...hvis man kan høre interviewet med Frederik Børsting og ikke tænke, at det dog lyder til at være en overordentlig sympatisk gut, en rigtig jøw knajt, så er man fandme så kold om hjertet at man skulle søge arbejde som kummefryser. Nej, det skal selvfølgelig ikke købe nogen en fribillet til holdet (og det tror jeg heller ikke, det gør), men jeg letter på hatten for Børsten, og håber han kan lægge det hårde selvsyn lidt fra sig.
Jeg tænkte også, at du kunne tage de 5 profiler herinde fra, som synes alt er galt i AaB (vi kender dem godt ;) ), så ville de ikke kunne måle sig med, hvor står en kritiker Børsting er overfor hans egen præstationer - det er jo helt vildt. Nogle skulle give ham en kram.... :cheers: og sige - "Du er fandme god nok Børsting!" :aabfan:

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 255
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Ripodsten - Nordjyske

Indlæg af Lyngehoevdingen » 20. aug 2019, 20:29

Pastorius skrev:
18. aug 2019, 17:14
ruddi skrev:
18. aug 2019, 14:04
Syntes det er tyndt at man ikke finder en løsning og evt optage med gæste værter, der er sket sindssygt meget de sidste 5 uger. Ellers stor ros til RødAalborgs special med PEA , super spændende
Jeg tænker ikke det er et kommercielt ret attraktivt produkt for Nordjyske, så det er typisk båret af en enkelt medarbejders energi og entusiasme. Det er dog bare et gæt.
Jeg tror roligt, du kan gå ud fra, at der er gået en del ulønnede arbejdstimer til at lave Ripodsten.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Gamen

Re: Ripodsten - Nordjyske

Indlæg af Gamen » 20. aug 2019, 20:38

raekkeettre skrev:
20. aug 2019, 20:05
Jeg tænkte også, at du kunne tage de 5 profiler herinde fra, som synes alt er galt i AaB (vi kender dem godt ;) ), så ville de ikke kunne måle sig med, hvor står en kritiker Børsting er overfor hans egen præstationer - det er jo helt vildt. Nogle skulle give ham en kram.... :cheers: og sige - "Du er fandme god nok Børsting!" :aabfan:
Eller man kunne tage den ene profil, som tilsyneladende har et ekstremt overforbrug af Prozac og bede ham komme lidt udenfor døren.

Igen må jeg bare sige - det her er jo altså et erhverv hvor man måles på sine præstationer, ligesom de fleste andre erhverv i øvrigt. Det er de færreste fodboldspillere som har deres berettigelse fordi de er venlige mennesker.

Noget andet er, at Børsting er en god fyr, og han vil både AaB og Aalborg meget. Jeg kan godt lide ham som person. Jeg håber også han bryder igennem sådan for alvor, for han har noget som ikke så mange andre af vores talenter har - en stålsat vilje der skinner ekstremt meget igennem på banen.

Indtil videre har det været mere pil op end pil ned denne sæson - og det er godt!

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Ripodsten - Nordjyske

Indlæg af raekkeettre » 20. aug 2019, 22:28

Gamen skrev:
20. aug 2019, 20:38
raekkeettre skrev:
20. aug 2019, 20:05
Jeg tænkte også, at du kunne tage de 5 profiler herinde fra, som synes alt er galt i AaB (vi kender dem godt ;) ), så ville de ikke kunne måle sig med, hvor står en kritiker Børsting er overfor hans egen præstationer - det er jo helt vildt. Nogle skulle give ham en kram.... :cheers: og sige - "Du er fandme god nok Børsting!" :aabfan:
Eller man kunne tage den ene profil, som tilsyneladende har et ekstremt overforbrug af Prozac og bede ham komme lidt udenfor døren.

Igen må jeg bare sige - det her er jo altså et erhverv hvor man måles på sine præstationer, ligesom de fleste andre erhverv i øvrigt. Det er de færreste fodboldspillere som har deres berettigelse fordi de er venlige mennesker.

Noget andet er, at Børsting er en god fyr, og han vil både AaB og Aalborg meget. Jeg kan godt lide ham som person. Jeg håber også han bryder igennem sådan for alvor, for han har noget som ikke så mange andre af vores talenter har - en stålsat vilje der skinner ekstremt meget igennem på banen.

Indtil videre har det været mere pil op end pil ned denne sæson - og det er godt!
"pick me!!! - PICK ME!!!" :thumbsup: Børsting bliver en 25% spiller i AaB, og det tror jeg faktisk også han har det godt med - men shit han er hård mod sig selv - han skulle droppe at læse debatsiden, og komme lidt ud og få et kram :) Eller så er debatsiden det rene Comedy Club for ham :)

EDIT: Btw - så kan du igennem MANGE af mine indlæg, og nyopstartet tråde se hvor kritiske jeg er over for spillere og AaB (Specielt i 2015) - men nok lidt mere saglige, lidt mindre polariserende, lidt mindre tendens til at fastholde øjebliksbilleder og lidt mindre tilbøjelig til at fastholde mine holdninger lige meget hvad :) Og så har jeg et positivt syn på mennesker og verden - grimme grimme cocktail!! :cheers:

Besvar