AaB'ere på diverse landshold

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 26. aug 2019, 15:06

Den nye U21 landstræner, Capellas, har netop udtaget sin første U21 landsholdstrup. Der er ikke udtaget en eneste AaB'er, det må være første gang i lang tid at vi end ikke er repræsenteret.

Derimod er der udtaget mange med FCN og FCK baggrund

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Yankee » 26. aug 2019, 15:49

Aalborg frederikshavner skrev:
26. aug 2019, 15:06
Den nye U21 landstræner, Capellas, har netop udtaget sin første U21 landsholdstrup. Der er ikke udtaget en eneste AaB'er, det må være første gang i lang tid at vi end ikke er repræsenteret.

Derimod er der udtaget mange med FCN og FCK baggrund
Det er jo ikke så overraskende. U21-landsholdet dækker tre årgange og på de to ældste (98 og 99) har AaB jo slet ikke nogen i truppen efter udlejningen af Wessam. På årgang 00 og 01 ser det jo væsentligt bedre ud med Klitten, Kaufmann osv., så om 1-2 år vil der igen være flere AaB'ere på U21-landsholdet, tror jeg.

Derfra ser det lidt sortere ud. 2002 og 2003 er for mig at se meget svage årgange og 2004 er ikke meget bedre.

2005, 2006 og 2007 så i øvrigt udmærket ud, da jeg så dem til Crowne Plaza Cup her i weekenden. De er et stykke efter de bedste i landet på hver årgang, men fik alle hentet nogle pæne sejre. 2007 tabte kun knebent til FCM og FCN, der dog også stillede med halve U12-hold. Rigtig god matchning og så var det dejligt at se AaBs hold i grønne trøjer og ikke de sædvanlige gule.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Pastorius » 26. aug 2019, 17:21

Yankee skrev:
26. aug 2019, 15:49
Aalborg frederikshavner skrev:
26. aug 2019, 15:06
Den nye U21 landstræner, Capellas, har netop udtaget sin første U21 landsholdstrup. Der er ikke udtaget en eneste AaB'er, det må være første gang i lang tid at vi end ikke er repræsenteret.

Derimod er der udtaget mange med FCN og FCK baggrund
Det er jo ikke så overraskende. U21-landsholdet dækker tre årgange og på de to ældste (98 og 99) har AaB jo slet ikke nogen i truppen efter udlejningen af Wessam. På årgang 00 og 01 ser det jo væsentligt bedre ud med Klitten, Kaufmann osv., så om 1-2 år vil der igen være flere AaB'ere på U21-landsholdet, tror jeg.

Derfra ser det lidt sortere ud. 2002 og 2003 er for mig at se meget svage årgange og 2004 er ikke meget bedre.

2005, 2006 og 2007 så i øvrigt udmærket ud, da jeg så dem til Crowne Plaza Cup her i weekenden. De er et stykke efter de bedste i landet på hver årgang, men fik alle hentet nogle pæne sejre. 2007 tabte kun knebent til FCM og FCN, der dog også stillede med halve U12-hold. Rigtig god matchning og så var det dejligt at se AaBs hold i grønne trøjer og ikke de sædvanlige gule.
I de årgange er det godtnok meget tidligt at sige noget om niveauet. Faktisk nok så tidligt at det skal man lade være med. For årgangene 2003-4 stykker begynder man nok at kunne ane et billede. Ikke tidligere end det.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Yankee » 26. aug 2019, 20:34

Pastorius skrev:
26. aug 2019, 17:21
Yankee skrev:
26. aug 2019, 15:49

2005, 2006 og 2007 så i øvrigt udmærket ud, da jeg så dem til Crowne Plaza Cup her i weekenden. De er et stykke efter de bedste i landet på hver årgang, men fik alle hentet nogle pæne sejre. 2007 tabte kun knebent til FCM og FCN, der dog også stillede med halve U12-hold. Rigtig god matchning og så var det dejligt at se AaBs hold i grønne trøjer og ikke de sædvanlige gule.
I de årgange er det godtnok meget tidligt at sige noget om niveauet. Faktisk nok så tidligt at det skal man lade være med. For årgangene 2003-4 stykker begynder man nok at kunne ane et billede. Ikke tidligere end det.
Jeg skriver da sådan set bare hvordan de har gjort det og hvordan deres niveau har været til det stævne, hvor jeg så dem. Beklager hvis det var malplaceret at fortælle om den slags.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Pastorius » 26. aug 2019, 21:16

Yankee skrev:
26. aug 2019, 20:34
Pastorius skrev:
26. aug 2019, 17:21
Yankee skrev:
26. aug 2019, 15:49

2005, 2006 og 2007 så i øvrigt udmærket ud, da jeg så dem til Crowne Plaza Cup her i weekenden. De er et stykke efter de bedste i landet på hver årgang, men fik alle hentet nogle pæne sejre. 2007 tabte kun knebent til FCM og FCN, der dog også stillede med halve U12-hold. Rigtig god matchning og så var det dejligt at se AaBs hold i grønne trøjer og ikke de sædvanlige gule.
I de årgange er det godtnok meget tidligt at sige noget om niveauet. Faktisk nok så tidligt at det skal man lade være med. For årgangene 2003-4 stykker begynder man nok at kunne ane et billede. Ikke tidligere end det.
Jeg skriver da sådan set bare hvordan de har gjort det og hvordan deres niveau har været til det stævne, hvor jeg så dem. Beklager hvis det var malplaceret at fortælle om den slags.
Det er fint at fortælle om hvordan det går - men det dur ikke til at kigge frem i tiden, hvordan seniorniveauet bliver.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Yankee » 26. aug 2019, 21:24

Pastorius skrev:
26. aug 2019, 21:16
Yankee skrev:
26. aug 2019, 20:34
Pastorius skrev:
26. aug 2019, 17:21
Yankee skrev:
26. aug 2019, 15:49

2005, 2006 og 2007 så i øvrigt udmærket ud, da jeg så dem til Crowne Plaza Cup her i weekenden. De er et stykke efter de bedste i landet på hver årgang, men fik alle hentet nogle pæne sejre. 2007 tabte kun knebent til FCM og FCN, der dog også stillede med halve U12-hold. Rigtig god matchning og så var det dejligt at se AaBs hold i grønne trøjer og ikke de sædvanlige gule.
I de årgange er det godtnok meget tidligt at sige noget om niveauet. Faktisk nok så tidligt at det skal man lade være med. For årgangene 2003-4 stykker begynder man nok at kunne ane et billede. Ikke tidligere end det.
Jeg skriver da sådan set bare hvordan de har gjort det og hvordan deres niveau har været til det stævne, hvor jeg så dem. Beklager hvis det var malplaceret at fortælle om den slags.
Det er fint at fortælle om hvordan det går - men det dur ikke til at kigge frem i tiden, hvordan seniorniveauet bliver.
Det gør jeg da heller ikke? Hold da op en underlig reaktion. :thumbsdown:

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Pastorius » 26. aug 2019, 22:17

Yankee skrev:
26. aug 2019, 21:24
Pastorius skrev:
26. aug 2019, 21:16
Yankee skrev:
26. aug 2019, 20:34
Pastorius skrev:
26. aug 2019, 17:21
Yankee skrev:
26. aug 2019, 15:49

2005, 2006 og 2007 så i øvrigt udmærket ud, da jeg så dem til Crowne Plaza Cup her i weekenden. De er et stykke efter de bedste i landet på hver årgang, men fik alle hentet nogle pæne sejre. 2007 tabte kun knebent til FCM og FCN, der dog også stillede med halve U12-hold. Rigtig god matchning og så var det dejligt at se AaBs hold i grønne trøjer og ikke de sædvanlige gule.
I de årgange er det godtnok meget tidligt at sige noget om niveauet. Faktisk nok så tidligt at det skal man lade være med. For årgangene 2003-4 stykker begynder man nok at kunne ane et billede. Ikke tidligere end det.
Jeg skriver da sådan set bare hvordan de har gjort det og hvordan deres niveau har været til det stævne, hvor jeg så dem. Beklager hvis det var malplaceret at fortælle om den slags.
Det er fint at fortælle om hvordan det går - men det dur ikke til at kigge frem i tiden, hvordan seniorniveauet bliver.
Det gør jeg da heller ikke? Hold da op en underlig reaktion. :thumbsdown:
Rolig nu, du begynder at tale om u12-spillere i en kommentar til manglede AaB-spillere på u21-landsholdet. Det er da naturligt at gå udfra at du stadig taler om potentielle u21-landsholdsspillere.

Fred med det, hvis jeg har misforstået dig. Så er jeg ikke for fin til at undskylde.

Pointerne står dog stadig. Noget af det vi bruger rigtig meget tid på som ungdomselitetrænere i basketball. Så det er en hjertesag ikke at opgive nogen før omkring u16-alderen. Det bygger ikke på forskning fra basketball, men på sport helt generelt, og der er ret stor konsensus om at man ikke kan forudsige hvilke ungdomsspillere der kan klare transistionen til seniorspiller.

Jeg har ofte set helt suveræne årgangshold, hvor ikke en eneste udvilker til gode seniorer, og der er masser af eksempler på middelmådige ungdomsspillere der er blevet rigtig stærke. I min sport er Iffe Lundberg det bedste eksempel. Han var helt i udkanten af ungdomslandsholdene, i et land, hvor sporten ikke er noget særligt. Hver gang han lige har klaret skærene, eller blevet sorteret fra, er han blevet ved med at arbejde og træne endnu hårdere. I dag er han bladt profilerne på et fint stærkt hold i Spanien (som vel er den bedste europæiske liga) og den absolutte profil på det danske landshold, der har klaret sig historisk godt, og stadig har chancen for at kvalificere sig til EM i A-gruppen for første gang nongesinde. Alt det på trods af at han er en lille lort på omkring 190 cm.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Halil » 27. aug 2019, 08:19

Lucas skal på landsholdet nu.

Andet vil være komplet uforsvarligt og give minder om Mös vanvittige hetz mod AaB knejter, som skete over Mös alt for lange reign of terror.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Yankee » 27. aug 2019, 12:29

Pastorius skrev:
26. aug 2019, 22:17
Pointerne står dog stadig. Noget af det vi bruger rigtig meget tid på som ungdomselitetrænere i basketball. Så det er en hjertesag ikke at opgive nogen før omkring u16-alderen. Det bygger ikke på forskning fra basketball, men på sport helt generelt, og der er ret stor konsensus om at man ikke kan forudsige hvilke ungdomsspillere der kan klare transistionen til seniorspiller.
Jojo, jeg har da heller aldrig påstået at jeg med 100% sikkerhed kan forudsige hvor mange på det nuværende U13-hold, der bliver seniorspillere. Det er noget af en stråmand, du sætter op. Derfor er det nu stadig relevant at se på hvordan de forskellige årgange klarer sig i kamp med de bedste hold i Skandinavien. Det er overhovedet ikke nogen krystalkugle, men det er da den bedste indikator for deres potentiale og niveau, som vi kan få på nuværende tidspunkt.

Nå, for at få tråden tilbage på sporet, så har AaB jo to spillere med på det nye 2004-landshold - Gustav Dahl (kant/10'er) og Marius Jacobsen (forsvarer). Udover de to havde AaB også Magnus Koch med til U15-træffet i Vildbjerg, hvor de 60 bedste spillere på årgangen var samlet i juni. Det er lidt skuffende at der ikke var flere end 3 AaB'ere med, da 2004 er en meget tynd årgang i Øst-klubberne. FCM havde fx 9 mand med, OB 7 mand og både Randers og Silkeborg havde 4 med. Dog virker Gustav Dahl meget spændende og der skulle være ret bred interesse for ham. Jeg har kun set nogle klip og en kamp med ham, men han er absolut en mand, man skal holde øje med i den nye U17-liga.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af andreasaab89 » 13. okt 2019, 12:32

Lukas udtaget til landskampen i Aalborg på tirsdag
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Danni » 13. okt 2019, 12:46

andreasaab89 skrev:
13. okt 2019, 12:32
Lukas udtaget til landskampen i Aalborg på tirsdag
Jeg kan slet ikke være i min krop af fryd over det her! Billetter til kampen er i hus. Specielt med tanke på, han er den eneste markspiller fra superligaen, der er med i truppen.
Længe leve arbejderklassen!

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Danni » 13. okt 2019, 12:46

Hold kæft hvor er han god!!!!!
Længe leve arbejderklassen!

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Kokkefar » 13. okt 2019, 13:18

Danni skrev:
13. okt 2019, 12:46
Hold kæft hvor er han god!!!!!
Jeg ville ønske han var blevet udtaget sidste gang, der var han flyvende. Han kan ikke være 100% efter sin skade.

Ala
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 4. apr 2014, 20:57

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Ala » 13. okt 2019, 13:37

Kokkefar skrev:
13. okt 2019, 13:18
Danni skrev:
13. okt 2019, 12:46
Hold kæft hvor er han god!!!!!
Jeg ville ønske han var blevet udtaget sidste gang, der var han flyvende. Han kan ikke være 100% efter sin skade.
Forholdsvis kort skadepause og har trods alt været tilbage siden sidste weekend. Så langt tror jeg nu alligevel ikke han var sat tilbage. Og så er det altså Luxembourg de møder...

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Kokkefar » 13. okt 2019, 14:15

Ala skrev:
13. okt 2019, 13:37
Kokkefar skrev:
13. okt 2019, 13:18
Danni skrev:
13. okt 2019, 12:46
Hold kæft hvor er han god!!!!!
Jeg ville ønske han var blevet udtaget sidste gang, der var han flyvende. Han kan ikke være 100% efter sin skade.
Forholdsvis kort skadepause og har trods alt været tilbage siden sidste weekend. Så langt tror jeg nu alligevel ikke han var sat tilbage. Og så er det altså Luxembourg de møder...
Jeg tror stadig bare det her er den ene chance han får for at bevise sig, i hvert fald under Åge, så det havde været optimalt han var i topform. Det koster selvfølgelig noget at han ikke har spillet kampe siden FCK-kampen. Det kunne man også se mod Hobro. Men lad os håbe han får nogle minutter på hjemmebane!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af jonas386 » 13. okt 2019, 14:23

Kokkefar skrev:
13. okt 2019, 14:15
Ala skrev:
13. okt 2019, 13:37
Kokkefar skrev:
13. okt 2019, 13:18
Danni skrev:
13. okt 2019, 12:46
Hold kæft hvor er han god!!!!!
Jeg ville ønske han var blevet udtaget sidste gang, der var han flyvende. Han kan ikke være 100% efter sin skade.
Forholdsvis kort skadepause og har trods alt været tilbage siden sidste weekend. Så langt tror jeg nu alligevel ikke han var sat tilbage. Og så er det altså Luxembourg de møder...
Jeg tror stadig bare det her er den ene chance han får for at bevise sig, i hvert fald under Åge, så det havde været optimalt han var i topform. Det koster selvfølgelig noget at han ikke har spillet kampe siden FCK-kampen. Det kunne man også se mod Hobro. Men lad os håbe han får nogle minutter på hjemmebane!
Mon ikke, såfremt han gør god figur, kunne være i spil til Gibraltar kampen, og dernæst kampen imod Irland? Vi vælter ikke i venstrekanter, og Braithwaite har enorme mangler, og Lucas ville da klart være at foretrække sammen med Eriksen. Ingen af de andre offensive kort har samme kvalitet med bolden, eller samme overblik som Lucas. Yussuf Poulsen har selvfølgelig nogle kvaliteter landsholdet sagtens kan bruge, men Braithwaite er ret åbenlyst i mangel af bedre - I den ideelle verden var Sisto og Fischer eksempelvis langt foran (og selvfølgelig et andet sted i karrieren), men i den nuværende situation kan jeg ikke pege på spillere der nødvendigvis skulle være foran Lucas til venstrekanten (så længe man bruger Eriksen centralt).

Et eksempel fra kampen igår; Eriksen sender Braithwaite igennem, men hans førsteberøring er for ringe, og istedet for at gå den direkte vej mod mål (helt åbent) stopper han op, og spiller bolden på tværs til Cornelius, der ikke kan gøre meget andet end at skyde på mål fra distancen, og det blev ikke farligt. Han (MB) er fri passager, og det er da klart en position Lucas skal have øjnene rettet imod. Der er altså muligheder for EM slutrunde som fast mand som jeg ser det.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Sønderhof » 13. okt 2019, 15:32

jonas386 skrev:
13. okt 2019, 14:23
Kokkefar skrev:
13. okt 2019, 14:15
Ala skrev:
13. okt 2019, 13:37
Kokkefar skrev:
13. okt 2019, 13:18
Danni skrev:
13. okt 2019, 12:46
Hold kæft hvor er han god!!!!!
Jeg ville ønske han var blevet udtaget sidste gang, der var han flyvende. Han kan ikke være 100% efter sin skade.
Forholdsvis kort skadepause og har trods alt været tilbage siden sidste weekend. Så langt tror jeg nu alligevel ikke han var sat tilbage. Og så er det altså Luxembourg de møder...
Jeg tror stadig bare det her er den ene chance han får for at bevise sig, i hvert fald under Åge, så det havde været optimalt han var i topform. Det koster selvfølgelig noget at han ikke har spillet kampe siden FCK-kampen. Det kunne man også se mod Hobro. Men lad os håbe han får nogle minutter på hjemmebane!
Mon ikke, såfremt han gør god figur, kunne være i spil til Gibraltar kampen, og dernæst kampen imod Irland? Vi vælter ikke i venstrekanter, og Braithwaite har enorme mangler, og Lucas ville da klart være at foretrække sammen med Eriksen. Ingen af de andre offensive kort har samme kvalitet med bolden, eller samme overblik som Lucas. Yussuf Poulsen har selvfølgelig nogle kvaliteter landsholdet sagtens kan bruge, men Braithwaite er ret åbenlyst i mangel af bedre - I den ideelle verden var Sisto og Fischer eksempelvis langt foran (og selvfølgelig et andet sted i karrieren), men i den nuværende situation kan jeg ikke pege på spillere der nødvendigvis skulle være foran Lucas til venstrekanten (så længe man bruger Eriksen centralt).

Et eksempel fra kampen igår; Eriksen sender Braithwaite igennem, men hans førsteberøring er for ringe, og istedet for at gå den direkte vej mod mål (helt åbent) stopper han op, og spiller bolden på tværs til Cornelius, der ikke kan gøre meget andet end at skyde på mål fra distancen, og det blev ikke farligt. Han (MB) er fri passager, og det er da klart en position Lucas skal have øjnene rettet imod. Der er altså muligheder for EM slutrunde som fast mand som jeg ser det.
Helt enig i dine betragtninger,Jonas.

Lig dertil at Lucas også kan spille på midtbanen i stedet for fx Schöne. Hans indstilling og vilje til at gå ind i nærkampene, gør at han han i sin bedste udgav vil forstærke start 11'eren ifht kampen mod Schweiz. Jeg mener det var Jesper Thygesen, der efter FCK-kampen, forudsagde, at Lucas vil være starter ved det kommende EM til sommer. Kan han fortsætte på niveauet inden sin skade, er det bestemt sandsynligt, og eksperternes prissætning omkring 100 millioner vil ligeledes virke knap så urealistisk.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Kokkefar » 15. okt 2019, 20:55

Jeg står ved, hvad jeg sagde. Han så virkelig flad ud på trods af han kun fik 30 min. Desuden manglede der en del timing. Jeg ser ham ikke spille sig tættere på holdet på baggrund af i aften. Synd.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Hanga » 15. okt 2019, 21:00

Kokkefar skrev:Jeg står ved, hvad jeg sagde. Han så virkelig flad ud på trods af han kun fik 30 min. Desuden manglede der en del timing. Jeg ser ham ikke spille sig tættere på holdet på baggrund af i aften. Synd.
Heller ikke den nemmeste kamp at komme ind i. Resten af holdet venter bare på at kampen er slut og der er ingen tempo.

Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk


Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 15. okt 2019, 21:54

Kokkefar skrev:
15. okt 2019, 20:55
Jeg står ved, hvad jeg sagde. Han så virkelig flad ud på trods af han kun fik 30 min. Desuden manglede der en del timing. Jeg ser ham ikke spille sig tættere på holdet på baggrund af i aften. Synd.
Meget enig i dine betragtninger, Lucas så ik helt fit ud. Når det er sagt var det også et svært tidspunkt at blive indskiftet på da træningskampe næsten altid dør i
2. halvleg

Besvar