U19, U17 og U15 tråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 652
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af FlemmingG » 15. sep 2019, 17:09

Skal da også lige love for at vores u-19 og u-17 bliver sat godt og grundigt til vægs i den her sæson... nok ikke lige herfra der kommer spændende spillere op de næste sæsoner

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 594
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af KongGulerod » 28. okt 2019, 21:03

Er der nogen af de nuværende U19-spillere vi kan forvente at se i Superligatruppen efter sommeren?

Enevoldsen23
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 85
Tilmeldt: 2. maj 2014, 17:30
Favoritspiller: Thomas Enevoldsen

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Enevoldsen23 » 29. okt 2019, 07:33

KongGulerod skrev:
28. okt 2019, 21:03
Er der nogen af de nuværende U19-spillere vi kan forvente at se i Superligatruppen efter sommeren?
Mon ikke Malthe Højholdt og Jeppe Pedersen begge rykkes op, de er nærmest med på bænken hver uge allerede.

Lyder til at være en dårlig årgang udover dem. Men der kan jo komme en late bloomer, ligesom Mæhle der kom med på yderste mandat.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Martino » 29. okt 2019, 08:11

Enevoldsen23 skrev:
29. okt 2019, 07:33
KongGulerod skrev:
28. okt 2019, 21:03
Er der nogen af de nuværende U19-spillere vi kan forvente at se i Superligatruppen efter sommeren?
Mon ikke Malthe Højholdt og Jeppe Pedersen begge rykkes op, de er nærmest med på bænken hver uge allerede.

Lyder til at være en dårlig årgang udover dem. Men der kan jo komme en late bloomer, ligesom Mæhle der kom med på yderste mandat.
Ganske givet de to. Måske Thomas Christiansen og så kan jeg godt lide Jonathan Flindt, og vi mangler noget backup til den højre back, så hvem ved... Lidt det samme gælder målmanden. Hans held kan være Rinne bliver solgt, og man prioriterer at bruge penge andetsteds, og bruger ham som en billig back up til Andreas Hansen.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Buzz Killington » 29. okt 2019, 09:35

Martino skrev:
29. okt 2019, 08:11
Enevoldsen23 skrev:
29. okt 2019, 07:33
KongGulerod skrev:
28. okt 2019, 21:03
Er der nogen af de nuværende U19-spillere vi kan forvente at se i Superligatruppen efter sommeren?
Mon ikke Malthe Højholdt og Jeppe Pedersen begge rykkes op, de er nærmest med på bænken hver uge allerede.

Lyder til at være en dårlig årgang udover dem. Men der kan jo komme en late bloomer, ligesom Mæhle der kom med på yderste mandat.
Ganske givet de to. Måske Thomas Christiansen og så kan jeg godt lide Jonathan Flindt, og vi mangler noget backup til den højre back, så hvem ved... Lidt det samme gælder målmanden. Hans held kan være Rinne bliver solgt, og man prioriterer at bruge penge andetsteds, og bruger ham som en billig back up til Andreas Hansen.
Ser du noget u17 for tiden Martino? Efter en sløj start har de hentet nogle fine sejre på det sidste. Nogle tydelige talenter der render rundt dernede?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Yankee » 29. okt 2019, 12:04

Buzz Killington skrev:
29. okt 2019, 09:35
Ser du noget u17 for tiden Martino? Efter en sløj start har de hentet nogle fine sejre på det sidste. Nogle tydelige talenter der render rundt dernede?
Jeg så U17's kamp mod FC Nordsjælland og selvom det var et decimeret Nordsjælland-hold, var det meget løfterigt fra AaB's side. Jeg så dem også en del sidste år - både 03 og 04.

Årgang 03 ser stadig ikke ret god ud, men både Christian Wagner og Jacob Gaardsøe har taget kæmpe skridt og gør det rigtig godt i øjeblikket. De er også godt hjulpet af 04-folkene, især Gustav Dahl, som er et rigtig stort talent i min verden (teknisk 10'er/kant). Jeg har også set ham til nogle samlinger sidste år, da han var U15, og han er super spændende - en af de bedste i hele landet på en generelt ret svag årgang. Noah Holmstrøm kan jeg godt lide som type, men jeg er ikke helt sikker på potentialet. Endelig er Marius Jacobsen på backen også en stærk spiller.

På årgang 05 er jeg nok ikke helt så optimistisk, men Rasmus Jørgensen er en spændende teknisk angribertype, som har noget potentiale. Derudover kan jeg rigtig godt lide Suleiman El-Hajj, som er en lille boldsikker 6'er/8'er.

Gamen

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Gamen » 29. okt 2019, 12:56

Yankee skrev:
29. okt 2019, 12:04
Derudover kan jeg rigtig godt lide Suleiman El-Hajj, som er en lille boldsikker 6'er/8'er.
Helt legendarisk, hvis han kommer frem - spiller mere eller mindre samme plads som hans familiemedlem Mahmoud der også røg på kontrakt i AaB i sin tid for 15 år siden.

Konge
Miniput
Miniput
Indlæg: 7
Tilmeldt: 3. mar 2016, 12:40

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Konge » 29. okt 2019, 14:07

.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Yankee » 29. okt 2019, 17:18

Konge skrev:
29. okt 2019, 14:07
Jeg vil også lige nævne Oliver Ross, som er 1. års u17. Han var virkelig god på u15, og skal lige vende sig til en helt andet fysisk modstand på u17-niveau. Det så man også med Christian Wagner, som eller bombede løs på u15, men havde et svært første år på u17, hvor han var bænket i dele af sæsonen. Nu har lavet 9 mål i 8 kampe i år - og er nummer 2 på topscorerlisten i ligaen. Ross scorede sit første mål i weekenden imod AGF, og er generelt en virkelig god afslutter. Han virker dog stadig som en der skal vokse lidt mere, før at for alvor kan lægge på sit spil fra felt til felt.

Gustav Bonde Dahl er helt sikkert også en spændende type, som allerede fik debut på u17 sidste år, hvor han bl.a. scorede mod FCN, i en kamp hvor AaB ellers var noget overmatchet.

Hvad er der egentlig sket med Oliver Holmsgaard? Han var satme vild på låget for u15 sidste år.

Hvis der er nogle som har interesse i det, så kan man faktisk se næsten alle u-kampe via dette link: https://app.veo.co/clubs/AaB/
Super god info og tip :thumbsup:

Det kan også være værd at nævne at AaB jo har fået Magnus Vognsen tilbage fra Brøndby. Der var en del postyr omkring det sidste år. Som jeg også har været inde på var det simpelthen en spiller, som AaB ikke for alvor troede på og det ses også ved at han er overhalet af både Holmstrøm og Elias Ovesen på årgang 04 i stopperhierarkiet.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Buzz Killington » 29. okt 2019, 17:44

Tak for fed respons guys. :thumbsup:
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Martino » 30. okt 2019, 09:04

Buzz Killington skrev:
29. okt 2019, 09:35
Martino skrev:
29. okt 2019, 08:11
Enevoldsen23 skrev:
29. okt 2019, 07:33
KongGulerod skrev:
28. okt 2019, 21:03
Er der nogen af de nuværende U19-spillere vi kan forvente at se i Superligatruppen efter sommeren?
Mon ikke Malthe Højholdt og Jeppe Pedersen begge rykkes op, de er nærmest med på bænken hver uge allerede.

Lyder til at være en dårlig årgang udover dem. Men der kan jo komme en late bloomer, ligesom Mæhle der kom med på yderste mandat.
Ganske givet de to. Måske Thomas Christiansen og så kan jeg godt lide Jonathan Flindt, og vi mangler noget backup til den højre back, så hvem ved... Lidt det samme gælder målmanden. Hans held kan være Rinne bliver solgt, og man prioriterer at bruge penge andetsteds, og bruger ham som en billig back up til Andreas Hansen.
Ser du noget u17 for tiden Martino? Efter en sløj start har de hentet nogle fine sejre på det sidste. Nogle tydelige talenter der render rundt dernede?
Det har været for lidt i denne sæson, da deres kampe har passet dårllgt med min kalender, så håber jeg får set noget mere efter nytår, men Gustav Dahl kan jeg rigtig godt lide - han kan godt blive superligaspiller tror jeg, hvis han undgår skader.
Jeg savner Winsnes

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Mogens » 30. okt 2019, 10:37

Der var en u19-spiller, med et lettere eksotisk navn (Gabriel something), som var 1. års, men alligevel fik en del spilletid, som jeg husker det. Er han helt stået af, eller hvordan?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Yankee » 30. okt 2019, 13:40

Mogens skrev:
30. okt 2019, 10:37
Der var en u19-spiller, med et lettere eksotisk navn (Gabriel something), som var 1. års, men alligevel fik en del spilletid, som jeg husker det. Er han helt stået af, eller hvordan?
Gabriel Adriano Christensen? Han spiller stadig fast for U19 på kanten eller som 9'er. Han er ret hurtig og har et OK touch, men jeg synes ikke han er god nok 1-mod-1 og sparker ikke godt nok. Som jeg ser det, er det kun Jeppe Pedersen, der bør rykkes op fra årgang 01 (udover Ross), men det er ikke ret meget jeg får set dem, må jeg indrømme.

Årgang 02-drengene Overgaard, Hansbo og Børsting m.fl. virker til at være kommet flot igang på U19, hvilket overrasker mig meget. Det må du snart ud og lave en rapport på, Martino :thumbsup:

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af jonas386 » 30. okt 2019, 13:45

Oliver Børsting fremhæves ofte på AaB talent (facebook), eller nævnes i hvert fald ofte i deres referater. Jeg går ud fra han kan noget med bolden, da han har været en del af et ret succesfuldt futsalhold inden han skiftede til AaB.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Sambaman » 31. okt 2019, 11:26

Konge skrev:
29. okt 2019, 14:07
Jeg vil også lige nævne Oliver Ross, som er 1. års u17. Han var virkelig god på u15, og skal lige vende sig til en helt andet fysisk modstand på u17-niveau. Det så man også med Christian Wagner, som eller bombede løs på u15, men havde et svært første år på u17, hvor han var bænket i dele af sæsonen. Nu har lavet 9 mål i 8 kampe i år - og er nummer 2 på topscorerlisten i ligaen. Ross scorede sit første mål i weekenden imod AGF, og er generelt en virkelig god afslutter. Han virker dog stadig som en der skal vokse lidt mere, før at for alvor kan lægge på sit spil fra felt til felt.

Gustav Bonde Dahl er helt sikkert også en spændende type, som allerede fik debut på u17 sidste år, hvor han bl.a. scorede mod FCN, i en kamp hvor AaB ellers var noget overmatchet.

Hvad er der egentlig sket med Oliver Holmsgaard? Han var satme vild på låget for u15 sidste år.

Hvis der er nogle som har interesse i det, så kan man faktisk se næsten alle u-kampe via dette link: https://app.veo.co/clubs/AaB/
Oliver Holmsgaard er skiftet tilbage til Hjørring IF. Vendsyssel har startet en nyt "Talenttrup-koncept", hvor de bedste U16-U21 træner sammen i Vendsyssel under deres ledelse en gang om ugen

Oliver har vist lige været til prøvetræning i en engelsk klub, jeg kan dog ikke umiddelbart finde noget om det på nettet.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Martino » 15. nov 2019, 08:10

Yankee skrev:
30. okt 2019, 13:40
Mogens skrev:
30. okt 2019, 10:37
Der var en u19-spiller, med et lettere eksotisk navn (Gabriel something), som var 1. års, men alligevel fik en del spilletid, som jeg husker det. Er han helt stået af, eller hvordan?
Gabriel Adriano Christensen? Han spiller stadig fast for U19 på kanten eller som 9'er. Han er ret hurtig og har et OK touch, men jeg synes ikke han er god nok 1-mod-1 og sparker ikke godt nok. Som jeg ser det, er det kun Jeppe Pedersen, der bør rykkes op fra årgang 01 (udover Ross), men det er ikke ret meget jeg får set dem, må jeg indrømme.

Årgang 02-drengene Overgaard, Hansbo og Børsting m.fl. virker til at være kommet flot igang på U19, hvilket overrasker mig meget. Det må du snart ud og lave en rapport på, Martino :thumbsup:
Jeg må oppe mig igen i 2020, og få synkroniseret min kalender med deres hjemmekampe ;)
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Rams » 15. nov 2019, 11:48

Er der nogen der har set så meget ungbold, at de umiddelbart kan komme med en sammenligning af styrker/svagheder, hvis man sætter Wessam op imod Tengstedt.

I mine øjne virker de begge som "flagrende" angribere, og har måske lidt svært ved at se en trup med plads til begge, når Wessam vender retur.
In verbis simus faciles

Gamen

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Gamen » 15. nov 2019, 13:51

Rams skrev:
15. nov 2019, 11:48
I mine øjne virker de begge som "flagrende" angribere, og har måske lidt svært ved at se en trup med plads til begge, når Wessam vender retur.
... HVIS Wessam vender retur. Vi kan ikke garantere ham spilletid. Han vil blive nummer 3 i køen til en angrebsplads. Og har vel knap nok bevist sig god til mere end 1. division.
Mit bud er, at han er mere eller mindre færdig i AaB.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Buzz Killington » 15. nov 2019, 14:19

Gamen skrev:
15. nov 2019, 13:51
Rams skrev:
15. nov 2019, 11:48
I mine øjne virker de begge som "flagrende" angribere, og har måske lidt svært ved at se en trup med plads til begge, når Wessam vender retur.
... HVIS Wessam vender retur. Vi kan ikke garantere ham spilletid. Han vil blive nummer 3 i køen til en angrebsplads. Og har vel knap nok bevist sig god til mere end 1. division.
Mit bud er, at han er mere eller mindre færdig i AaB.
Sidst jeg hørte fik han da masser af ros i HJØRRING og var også afgørende, lige indtil han løb ind i en skade. Han er først lige kommet i spil her i starten af måneden igen, så jeg er da personligt optimistisk.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Gamen » 15. nov 2019, 14:32

Buzz Killington skrev:
15. nov 2019, 14:19
Sidst jeg hørte fik han da masser af ros i HJØRRING og var også afgørende, lige indtil han løb ind i en skade. Han er først lige kommet i spil her i starten af måneden igen, så jeg er da personligt optimistisk.
Ah ja, du må jo have kontakterne... :thumbsup: Der er mange spillere AaB har kasseret, som senere har fået fast spilletid i 1. division. Det siger ikke så meget.

Kaufmann står foran ham i køen, og ligeså Van Weert. Sandsynligvis også Tengstedt. Gider han være 3-4 valg? Næppe.

Besvar