U19, U17 og U15 tråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Pastorius » 15. nov 2019, 14:50

Gamen skrev:
15. nov 2019, 13:51
Rams skrev:
15. nov 2019, 11:48
I mine øjne virker de begge som "flagrende" angribere, og har måske lidt svært ved at se en trup med plads til begge, når Wessam vender retur.
... HVIS Wessam vender retur. Vi kan ikke garantere ham spilletid. Han vil blive nummer 3 i køen til en angrebsplads. Og har vel knap nok bevist sig god til mere end 1. division.
Mit bud er, at han er mere eller mindre færdig i AaB.
Jeg er enig, men det kunne da være forfriskende, hvis han modbeviste os (og AaB) beviste at han fortjente spilletid.
Han har fået rigeligt med muligheder for at bevise sig, hvis han vil have mere spilletid, må han gøre det så godt at han ikke kan forbigås.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Gamen » 15. nov 2019, 15:30

Pastorius skrev:
15. nov 2019, 14:50
Jeg er enig, men det kunne da være forfriskende, hvis han modbeviste os (og AaB) beviste at han fortjente spilletid.
Han har fået rigeligt med muligheder for at bevise sig, hvis han vil have mere spilletid, må han gøre det så godt at han ikke kan forbigås.
Helt enig. Men mentalt er jeg ikke sikker på at han er på Superliga-niveau.
Man kan til gengæld kun være helt vildt imponeret af Kaufmanns måde at agere på. Er ydmyg og nøjes med at lade støvlerne tale inde på banen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Pastorius » 15. nov 2019, 15:56

Gamen skrev:
15. nov 2019, 15:30
Pastorius skrev:
15. nov 2019, 14:50
Jeg er enig, men det kunne da være forfriskende, hvis han modbeviste os (og AaB) beviste at han fortjente spilletid.
Han har fået rigeligt med muligheder for at bevise sig, hvis han vil have mere spilletid, må han gøre det så godt at han ikke kan forbigås.
Helt enig. Men mentalt er jeg ikke sikker på at han er på Superliga-niveau.
Man kan til gengæld kun være helt vildt imponeret af Kaufmanns måde at agere på. Er ydmyg og nøjes med at lade støvlerne tale inde på banen.
Det er fint at vores spillere er ydmyge, men jeg har nu også en svaghed, for arrogant, ubegrænset selvtillid. Humlen er bare at man skal have noget at have den i, ellers bliver det så kikset.

Fx. noget a la ham her (uden den sidste sætning havde det bare været arrogant, nu blev det også sjovt):
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Klaus » 15. nov 2019, 17:00

Gamen skrev:
15. nov 2019, 15:30
Pastorius skrev:
15. nov 2019, 14:50
Jeg er enig, men det kunne da være forfriskende, hvis han modbeviste os (og AaB) beviste at han fortjente spilletid.
Han har fået rigeligt med muligheder for at bevise sig, hvis han vil have mere spilletid, må han gøre det så godt at han ikke kan forbigås.
Helt enig. Men mentalt er jeg ikke sikker på at han er på Superliga-niveau.
Man kan til gengæld kun være helt vildt imponeret af Kaufmanns måde at agere på. Er ydmyg og nøjes med at lade støvlerne tale inde på banen.
Jeg har tænkt en del over fænomenet Wessam. På mig virker han som en person med noget af den udstråling og fandenivoldskhed, jeg godt kan li'. Men på banen synes jeg ikke, han har leveret. Bevares der har været dårligere kampe end andre, men tænker man på den spilletid han har fået, har han jo slet ikke slået igennem. Jeg har ikke fulgt træningen eller kampene i ungdomsrækkerne, men har ladet mig fortælle, at han vitterligt er et kæmpe-talent, noget man bare ikke har set til kampene endnu. Er der nogen med mere viden, der kan byde ind på den vinkel??

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Yankee » 15. nov 2019, 17:51

Klaus skrev:
15. nov 2019, 17:00
Jeg har tænkt en del over fænomenet Wessam. På mig virker han som en person med noget af den udstråling og fandenivoldskhed, jeg godt kan li'. Men på banen synes jeg ikke, han har leveret. Bevares der har været dårligere kampe end andre, men tænker man på den spilletid han har fået, har han jo slet ikke slået igennem. Jeg har ikke fulgt træningen eller kampene i ungdomsrækkerne, men har ladet mig fortælle, at han vitterligt er et kæmpe-talent, noget man bare ikke har set til kampene endnu. Er der nogen med mere viden, der kan byde ind på den vinkel??
Det kan jeg slet ikke følge. Tværtimod synes jeg han har virkelig totalt uinspireret og flegmatisk på Superliga-niveau. Ingen vildskab, ingen fight, ingen individuelle aktioner, ingen kreativitet.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14627
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Hanga » 15. nov 2019, 17:52

Yankee skrev:
15. nov 2019, 17:51
Klaus skrev:
15. nov 2019, 17:00
Jeg har tænkt en del over fænomenet Wessam. På mig virker han som en person med noget af den udstråling og fandenivoldskhed, jeg godt kan li'. Men på banen synes jeg ikke, han har leveret. Bevares der har været dårligere kampe end andre, men tænker man på den spilletid han har fået, har han jo slet ikke slået igennem. Jeg har ikke fulgt træningen eller kampene i ungdomsrækkerne, men har ladet mig fortælle, at han vitterligt er et kæmpe-talent, noget man bare ikke har set til kampene endnu. Er der nogen med mere viden, der kan byde ind på den vinkel??
Det kan jeg slet ikke følge. Tværtimod synes jeg han har virkelig totalt uinspireret og flegmatisk på Superliga-niveau. Ingen vildskab, ingen fight, ingen individuelle aktioner, ingen kreativitet.
Enig.
Og et kæmpetalent er for stort et prædikat at putte på ham som ungdomsspiller. Han så spændende ud, især i u15/u17 årene, men det var ikke fordi han på nogen måde stordominerede u19 ligaen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 783
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Dennis Nielsen » 15. nov 2019, 18:21

Klaus skrev:
15. nov 2019, 17:00
Gamen skrev:
15. nov 2019, 15:30
Pastorius skrev:
15. nov 2019, 14:50
Jeg er enig, men det kunne da være forfriskende, hvis han modbeviste os (og AaB) beviste at han fortjente spilletid.
Han har fået rigeligt med muligheder for at bevise sig, hvis han vil have mere spilletid, må han gøre det så godt at han ikke kan forbigås.
Helt enig. Men mentalt er jeg ikke sikker på at han er på Superliga-niveau.
Man kan til gengæld kun være helt vildt imponeret af Kaufmanns måde at agere på. Er ydmyg og nøjes med at lade støvlerne tale inde på banen.
Jeg har tænkt en del over fænomenet Wessam. På mig virker han som en person med noget af den udstråling og fandenivoldskhed, jeg godt kan li'. Men på banen synes jeg ikke, han har leveret. Bevares der har været dårligere kampe end andre, men tænker man på den spilletid han har fået, har han jo slet ikke slået igennem. Jeg har ikke fulgt træningen eller kampene i ungdomsrækkerne, men har ladet mig fortælle, at han vitterligt er et kæmpe-talent, noget man bare ikke har set til kampene endnu. Er der nogen med mere viden, der kan byde ind på den vinkel??
Han havde udstråling og gåpåmod i de første par kampe, hvor han fik chancen, men det er godt nok sparsomt siden. Han har ikke lykkedes med noget og det har smittet af på hans udstråling.

Prøv at se på hans spil og glem hans bravado - det er sgu sløjt så.


Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Buzz Killington » 20. nov 2019, 16:08

Gamen skrev:
20. nov 2019, 15:20
Kom så igang, Martino!

https://aabsport.dk/nyheder/2019/novemb ... er-scouts/
Hvad Gamen skriver, men uironisk.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Gamen » 20. nov 2019, 17:10

Buzz Killington skrev:
20. nov 2019, 16:08
Hvad Gamen skriver, men uironisk.
Det var ikke ironisk :thumbsup:

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Martino » 21. nov 2019, 11:19

Gamen skrev:
20. nov 2019, 17:10
Buzz Killington skrev:
20. nov 2019, 16:08
Hvad Gamen skriver, men uironisk.
Det var ikke ironisk :thumbsup:
Haha. Så godt opslaget. Spændende om de finder nogle gode folk til posterne, ellers må de jo skrive ;)
Jeg savner Winsnes

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 7. jan 2020, 14:05

Jeppe Pedersen og Malthe Højholt er blevet rykket op i
1. holdstruppen

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af FIDEL » 7. jan 2020, 22:37

Aalborg frederikshavner skrev:
7. jan 2020, 14:05
Jeppe Pedersen og Malthe Højholt er blevet rykket op i
1. holdstruppen
Great! Flere unge til at sænke niveauet til træning. :thumbsup:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Buzz Killington » 7. jan 2020, 23:30

FIDEL skrev:
7. jan 2020, 22:37
Aalborg frederikshavner skrev:
7. jan 2020, 14:05
Jeppe Pedersen og Malthe Højholt er blevet rykket op i
1. holdstruppen
Great! Flere unge til at sænke niveauet til træning. :thumbsup:
Jamen lad os da lukke hele ungdomsafdelingen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 594
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af KongGulerod » 8. jan 2020, 00:56

Er der en, der kan gøre os lidt klogere på dem som spillere? Hvor på banen spiller de og hvad er deres umiddelbare forcer?

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Rams » 8. jan 2020, 09:22

Det er vel mere et spørgsmål om, at vores U19 hold ikke er særligt godt i år, så for at sikre at de to største talenter bliver matchet ordentlig, så hives de op i voksentruppen.

Men det er mange midtbanespillere, så der skal tyndes ud. Formentlig Kakeeto og Abildgaard.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Yankee » 8. jan 2020, 09:59

Rams skrev:
8. jan 2020, 09:22
Det er vel mere et spørgsmål om, at vores U19 hold ikke er særligt godt i år, så for at sikre at de to største talenter bliver matchet ordentlig, så hives de op i voksentruppen.

Men det er mange midtbanespillere, så der skal tyndes ud. Formentlig Kakeeto og Abildgaard.
Jah, og så handler det nok primært om deres kontrakter.

Jeppe og Malthe har allerede trænet med førsteholdet indtil flere dage om ugen, så vidt jeg ved - og omvendt vil de formentlig i hele 2020 ligge og flexe mellem U19, reserveliga og Superliga. Ift. deres dagligdag og det rent sportslige gør det ikke den store forskel, men det er jo et fint signal og kan også hænge sammen med at de bliver flyttet et løntrin op.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Jakobsen » 8. jan 2020, 10:14

KongGulerod skrev:Er der en, der kan gøre os lidt klogere på dem som spillere? Hvor på banen spiller de og hvad er deres umiddelbare forcer?
Som jeg har forstået er begge centrale midtbanespillere, men deres forcer er jeg også i tvivl om. Jeppe Pedersens navn har været nævnt mere end Højholts tidligere herinde så måske Jeppe P er det største talent.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af FIDEL » 8. jan 2020, 10:42

Buzz Killington skrev:
7. jan 2020, 23:30
FIDEL skrev:
7. jan 2020, 22:37
Aalborg frederikshavner skrev:
7. jan 2020, 14:05
Jeppe Pedersen og Malthe Højholt er blevet rykket op i
1. holdstruppen
Great! Flere unge til at sænke niveauet til træning. :thumbsup:
Jamen lad os da lukke hele ungdomsafdelingen.
Det skal vi selvfølgelig ikke, og min kommentar var selvfølgelig sat på spidsen. Jeg er bare ret træt af de seneste års ørkenvandring, hvor det kun er ganske få spillere, der skiller sig ud som talenter, der kan satses på. Dette har naturligvis også noget at gøre med det svingende niveau hos vores etablerede spillere. Man kan ikke forvente, at de unge spillere præsterer på et højt og stabilt niveau, når de erfarne profiler ikke viser stabilitet. :aabfan:

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1475
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Lyfe » 25. jan 2020, 11:54

Marius Jacobsen - nogen der kan fortælle lidt om ham?


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Besvar