Tråd med gamle kampe og Youtube klip

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Tråd med gamle kampe og Youtube klip

Indlæg af FlemmingG » 21. jan 2020, 22:53

Kan mindes at der engang var en tråd, hvor folk kunne ligge videoer op af alle de fantastiske og nostalgiske kampe som AaB har været en del af. Har siddet og søgt nettet tyndt efter klip fra vores kamp mod La Coruña i 09, men kan ikke finde noget..
Nogen der kan hjælpe?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Tråd med gamle kampe og Youtube klip

Indlæg af Pastorius » 21. jan 2020, 22:58

Med venlig Hilsen
--
Robert

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Tråd med gamle kampe og Youtube klip

Indlæg af FlemmingG » 21. jan 2020, 23:07

Pastorius skrev:
21. jan 2020, 22:58
HVad har du søgt efter?
https://www.youtube.com/watch?v=vdjOJIJPRi8
Udekampen fandt jeg, det var hjemmekampen som vi vandt 3-0 jeg hungrer efter...
Men de 10-12 minutter fra udekampen er nu også værd at
se et par gange... eller ti😜

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Tråd med gamle kampe og Youtube klip

Indlæg af Pastorius » 21. jan 2020, 23:10

Med venlig Hilsen
--
Robert

graabeton
Miniput
Miniput
Indlæg: 4
Tilmeldt: 27. aug 2019, 03:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Fabrikkernes Skygge

Re: Tråd med gamle kampe og Youtube klip

Indlæg af graabeton » 26. jan 2020, 03:48

Jeg har længe forsøgt at komme i besiddelse af den fulde kamp i Parken da vi smadrede FCC, og Parken var Aalborgs hjemmebane for en dag.
Jeg var selv forhindret i at deltage af arbejdsmæssige årsager, og det gør stadig ondt den dag idag. Jeg skimmede hvad jeg kunne på en laptop dengang, og husker hoppende tribuner på alle led. Vidneudsagn fortæller mig også at det som AaB fan, var et af de største momenter for en bolsjestribet mand
Vi kender selvfølgelig alle highlight videoen fra YouTube, som stadig efter replay nummer 1885 giver våde øjne.

MEN, jeg søger hele kampen. Håbet er at nogen herinde har optaget den privat eller noget lignende, for tror ikke den ligger i offentlige databaser.

Og så lige et gensyn med euforien, med anden dato;
https://www.youtube.com/watch?v=p669y7FmcM8
"Øhh, Vestsjælland ville ikke ret meget, de stod rigtig langt tilbage på banen, især... Nej, nej, nej, nej, nej, JAAAAAA"
- Kasper Risgård

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Tråd med gamle kampe og Youtube klip

Indlæg af Uldahl » 26. jan 2020, 07:05

graabeton skrev:
26. jan 2020, 03:48
Jeg har længe forsøgt at komme i besiddelse af den fulde kamp i Parken da vi smadrede FCC, og Parken var Aalborgs hjemmebane for en dag.
Jeg var selv forhindret i at deltage af arbejdsmæssige årsager, og det gør stadig ondt den dag idag. Jeg skimmede hvad jeg kunne på en laptop dengang, og husker hoppende tribuner på alle led. Vidneudsagn fortæller mig også at det som AaB fan, var et af de største momenter for en bolsjestribet mand
Vi kender selvfølgelig alle highlight videoen fra YouTube, som stadig efter replay nummer 1885 giver våde øjne.

MEN, jeg søger hele kampen. Håbet er at nogen herinde har optaget den privat eller noget lignende, for tror ikke den ligger i offentlige databaser.

Og så lige et gensyn med euforien, med anden dato;
https://www.youtube.com/watch?v=p669y7FmcM8
Åhh Ja den kamp er episk, endelig brød vi finale forbandelsen og tog pokalen, det var næsten større end mesterskabet i mine øjne. Ville være skønt at kunne se den fulde kamp igen og igen, særligt i en periode hvor det er en smule tungt at være fan af den smukke bolsjestribede trøje. :cheers:

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Tråd med gamle kampe og Youtube klip

Indlæg af Mogens » 27. jan 2020, 10:57

Jeg har adskillige gange ledt efter et hovedstødsmål af Prica i en af hans første kampe for klubben. Det var på hjemmebane, hvor der kom et indlæg fra den ene side, som virkede en anelse for langt, men Prica strakte sig og nåede den på fantastisk vis. Jeg mener at kampen var mod Viborg (eller esbjerg).

Er der nogen, der har kendskab til, hvor det mål kan genses?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Besvar