Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10757
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 31. jan 2020, 21:02

Pål er uambitiøst. Alt for sent imo. Der skal simpelthen ske noget andet i vores rekruttering, hvis det er alt vi kan komme op med.

Og 1.5 for Kaufmann et halvt år før tid er jeg heller ikke vild med. Jeg er ikke optimist ift 6. pladsen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Funky » 31. jan 2020, 21:03

baresi skrev:
31. jan 2020, 21:00
Det er ikke ovre endnu. Altså ift Bælum lukker vinduet - derfor er der stadig gang i ting. Og HUSK det er kun større indflydelser på forretningen / driften der skal angives til fondsbørsen - hvis det har indflydelse på aktiekursen.

Abildgaard er der ikke deadline på i aften
Men der var jo en grund til han forlod lejren. De er ik enige om pris for AaB vil ik sælge for billigt.
Pål ER 100% et emme og AaB har forespørgsler men langt fra hinanden prismæssigt (igen).
Hobro forlanger vist mere end rigeligt (måske fordi det er til AaB)

Amerikanerne kan jeg ikke navngive endnu - kender ik navnet men forsøger .

Kommer med nyt en af de nærmeste dage vedr den ny spillestil og nyt om kusk - dee faktisk har været ude i kulden og endda været rygtet ud af butikken hvis ikke han steppede op. Og han har endnu ikke fundet sin gamle plads endnu i den ny stil.

Jeg har lige en ældre AaB”er (En af legenderne) - en tidl AaB ansat - og en agent på sidelinjen her til aften - så har lidt gang i butikken - men også mange løse rygter og dem parkerer jeg. Ligegyldigt.
Hvad med ham islændingen, er den død?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2606
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af baresi » 31. jan 2020, 21:03

Forza skrev:
31. jan 2020, 20:58
KongGulerod skrev:
31. jan 2020, 20:55
gravballe skrev:
31. jan 2020, 20:48
Kokkefar skrev:
31. jan 2020, 20:08
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/live ... 170b1b8313

Bælum er done. Så er det med at få forlænget med Tengstedt.
Skuffende man ikke kan hente ham islændingen
Måske var han ikke interesseret i at spille back i AaB. Han spiller vel normalt på kanten?
Claus Jensen skriver på twitter at der ikke er gået noget galt ifølge AaB selv. Lyder umiddelbart ret mærkeligt.
Jeg hører meget klart at AaB vil have islændingen. men ik sikkert man går efter ham nu ( men om man kan lave en aftale om køb til sommer eller? )
Men hører kun at de vil ha ham uagtet hvad der skrives på Twitter

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7874
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Forza » 31. jan 2020, 21:05

baresi skrev:
31. jan 2020, 21:03
Forza skrev:
31. jan 2020, 20:58
KongGulerod skrev:
31. jan 2020, 20:55
gravballe skrev:
31. jan 2020, 20:48
Kokkefar skrev:
31. jan 2020, 20:08
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/live ... 170b1b8313

Bælum er done. Så er det med at få forlænget med Tengstedt.
Skuffende man ikke kan hente ham islændingen
Måske var han ikke interesseret i at spille back i AaB. Han spiller vel normalt på kanten?
Claus Jensen skriver på twitter at der ikke er gået noget galt ifølge AaB selv. Lyder umiddelbart ret mærkeligt.
Jeg hører meget klart at AaB vil have islændingen. men ik sikkert man går efter ham nu ( men om man kan lave en aftale om køb til sommer eller? )
Men hører kun at de vil ha ham uagtet hvad der skrives på Twitter
Forstår bare ikke at man “tør” lade ham løbe og risikere at andre henter ham til sommer. Hvis man mener han har et stort potentiale er det da netop med at hente ham før andre gør det.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7874
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Forza » 31. jan 2020, 21:09

baresi skrev:
31. jan 2020, 21:00
Det er ikke ovre endnu. Altså ift Bælum lukker vinduet - derfor er der stadig gang i ting. Og HUSK det er kun større indflydelser på forretningen / driften der skal angives til fondsbørsen - hvis det har indflydelse på aktiekursen.

Abildgaard er der ikke deadline på i aften
Men der var jo en grund til han forlod lejren. De er ik enige om pris for AaB vil ik sælge for billigt.
Pål ER 100% et emme og AaB har forespørgsler men langt fra hinanden prismæssigt (igen).
Hobro forlanger vist mere end rigeligt (måske fordi det er til AaB)

Amerikanerne kan jeg ikke navngive endnu - kender ik navnet men forsøger .

Kommer med nyt en af de nærmeste dage vedr den ny spillestil og nyt om kusk - dee faktisk har været ude i kulden og endda været rygtet ud af butikken hvis ikke han steppede op. Og han har endnu ikke fundet sin gamle plads endnu i den ny stil.
Det lyder nu ret lukket ifølge Bælum.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/bael ... 714f6ba01d
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:46

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Rasmus » 31. jan 2020, 21:14

Vores bedste angriber til FCK, Abilgaard smutter formentlig i feb og ingen forstærkning! Top 6??

Hold kæft det er ringe Bælum & Co :thumbsdown:
/ Rasmus

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Kristian » 31. jan 2020, 21:19

Rasmus skrev:
31. jan 2020, 21:14
Vores bedste angriber til FCK, Abilgaard smutter formentlig i feb og ingen forstærkning! Top 6??

Hold kæft det er ringe Bælum & Co :thumbsdown:
Vores topscore!!! Vi har ingen til at lave de mål som Kaufmann har lavet for os...useriøst hvis ik man henter noget.

Bælum udtaler man ikke handler i panik..Nej go saw, men man lader heller ik bare sin topscore gå uden at have en plan for det .
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1038
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Mephisto2 » 31. jan 2020, 21:20

Rasmus skrev:
31. jan 2020, 21:14
Vores bedste angriber til FCK, Abilgaard smutter formentlig i feb og ingen forstærkning! Top 6??

Hold kæft det er ringe Bælum & Co :thumbsdown:
Ikke just noget, der lokker tilskuerne på stadion i foråret.

Skidt, skidt

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7874
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Forza » 31. jan 2020, 21:27

Det klinger så hult at høre Fristrup udtale sig om top 4 og investeringer når man ser deres ageren i dette vindue.

Det virker til at bestyrelsen og den sportslige ledelse ikke sidder i samme virksomhed.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 31. jan 2020, 21:28

9520AaB skrev:
31. jan 2020, 19:55
Aalborg frederikshavner skrev:
Bongo123456 skrev:
31. jan 2020, 19:48
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... en/7984763

Så blev han klar i FCM
Fint lad endelig FCM hente Schwartz.
Har aldrig ønsket Ronnie tilbage da jeg ikke tror at han passer spillemæssigt
Er han så slettet i Bach Bak’s sorte bog??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg ville godt nok have det mærkeligt hvis vi havde sådan en historie med en spiller, og så signede ham efterfølgende.

Det er vel alligevel som forventet med FCM. Stil, stolthed og personlige egenskaber tæller nul - det er helt ligegyldigt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 31. jan 2020, 21:29

Forza skrev:
31. jan 2020, 21:27
Det klinger så hult at høre Fristrup udtale sig om top 4 og investeringer når man ser deres ageren i dette vindue.

Det virker til at bestyrelsen og den sportslige ledelse ikke sidder i samme virksomhed.
Det her kan ende som en Boomerang for den sportslige ledelse,hvis ikke top 6 indfries.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2317
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Dalbjerg » 31. jan 2020, 21:35

Sad faktisk og var rigtig godt tilfreds med, at de sendte Kaufmann videre..

Og 1-2 mio er fair nok.. Han skulle alligevel ikke være starter mere!


Men det var sgu ud fra en tanke om, at man i det mindst havde en mand klar, som kunne indgå som reserve bag ved vores hollænder... Jeg havde da aldrig troet, at man går ind i et vigtigt halvår med en angriber, som desværre har en grim historik med skader, og så en ung spiller som ikke rigtigt har spillet endnu..

Man måtte da i det mindst have et eller andet til at tage bænken på angriberpladsen..

Hvor er det simplethen fattigt det her!!!

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2606
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af baresi » 31. jan 2020, 21:37

Forza skrev:
31. jan 2020, 21:09
baresi skrev:
31. jan 2020, 21:00
Det er ikke ovre endnu. Altså ift Bælum lukker vinduet - derfor er der stadig gang i ting. Og HUSK det er kun større indflydelser på forretningen / driften der skal angives til fondsbørsen - hvis det har indflydelse på aktiekursen.

Abildgaard er der ikke deadline på i aften
Men der var jo en grund til han forlod lejren. De er ik enige om pris for AaB vil ik sælge for billigt.
Pål ER 100% et emme og AaB har forespørgsler men langt fra hinanden prismæssigt (igen).
Hobro forlanger vist mere end rigeligt (måske fordi det er til AaB)

Amerikanerne kan jeg ikke navngive endnu - kender ik navnet men forsøger .

Kommer med nyt en af de nærmeste dage vedr den ny spillestil og nyt om kusk - dee faktisk har været ude i kulden og endda været rygtet ud af butikken hvis ikke han steppede op. Og han har endnu ikke fundet sin gamle plads endnu i den ny stil.
Det lyder nu ret lukket ifølge Bælum.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/bael ... 714f6ba01d
Vi er enige - men jeg kan kun gengive det jeg får fortalt. Kommer ikke med en “and” Og hold da k... der foregår meget mellem linjerne. AaB har flere klare emner på udvalgte positioner der studeres nøje.

Men lad os se hvad der sker.

Personligt er jeg ik imponeret hvis IK der sker mere (eller noget) men altså ja...
Man må sgu ikke virke for sikkert på top 6

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Kristian » 31. jan 2020, 21:38

Dalbjerg skrev:
31. jan 2020, 21:35
Sad faktisk og var rigtig godt tilfreds med, at de sendte Kaufmann videre..

Og 1-2 mio er fair nok.. Han skulle alligevel ikke være starter mere!


Men det var sgu ud fra en tanke om, at man i det mindst havde en mand klar, som kunne indgå som reserve bag ved vores hollænder... Jeg havde da aldrig troet, at man går ind i et vigtigt halvår med en angriber, som desværre har en grim historik med skader, og så en ung spiller som ikke rigtigt har spillet endnu..

Man måtte da i det mindst have et eller andet til at tage bænken på angriberpladsen..

Hvor er det simplethen fattigt det her!!!
Bælum kan snakke nok så meget om taktik og trup og hvad han ellers finder på. Men folk køber den ikke. De vil se ambitioner!!!
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Klaus » 31. jan 2020, 21:41

Synes egentlig det er fair nok, at man ikke laver panikkøb, MEN når vi nu står tyndere end tyndt i angrebet, burde det ikke være muligt for FCK at hente Kaufmann nu. Hvis der var optræk til salg burde man som absolut minimum have beholdt Wessam i truppen, så vi i det mindste havde et minimum af dybde på angrebspladsen. Det er da ubegribeligt, at FCK kan finde ud af at lave klausuler i kontrakter, mens vi åbenbart udlejer på uopsigelige vilkår.

Wessam er sikkert ikke løsningen på den lange bane. Men her og nu ville han pynte i truppen.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2606
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af baresi » 31. jan 2020, 21:47

Klaus skrev:
31. jan 2020, 21:41
Synes egentlig det er fair nok, at man ikke laver panikkøb, MEN når vi nu står tyndere end tyndt i angrebet, burde det ikke være muligt for FCK at hente Kaufmann nu. Hvis der var optræk til salg burde man som absolut minimum have beholdt Wessam i truppen, så vi i det mindste havde et minimum af dybde på angrebspladsen. Det er da ubegribeligt, at FCK kan finde ud af at lave klausuler i kontrakter, mens vi åbenbart udlejer på uopsigelige vilkår.

Wessam er sikkert ikke løsningen på den lange bane. Men her og nu ville han pynte i truppen.
Ahh Wessam lå og hyggede sig i gigantiums varme vand Idag så tænker ikke han er aktuel - men der var ik meget træning i ham 😂😂
Men han kan jo heller ik kaldes retur fra venssyssel

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3882
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Gentleman Finn » 31. jan 2020, 21:49

Jeg har ikke noget problem med at Kauf smutter nu, jeg følte mig ikke sikker på han ville kunne holde fokuset 100% her i foråret. Hvad der er en dealbreaker er hvis vi ikke har fået en videresalgsklausul, en fornuftig en, jeg kunne ikke læse noget ud af de info der er lækket.

Jeg kender ikke nok til Tengstedt, og det kan være svært at vide hvor stort et talent er før han har fået minutter i benene. Derfor giver det fint mening at give ham minutter i foråret, problemet kommer bare hvis Tom render ind i en skade, så Søren, du må meget gerne tage kampen op med Tom og presse ham på pladsen i foråret

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Kokkefar » 31. jan 2020, 21:51

Gentleman Finn skrev:
31. jan 2020, 21:49
Jeg har ikke noget problem med at Kauf smutter nu, jeg følte mig ikke sikker på han ville kunne holde fokuset 100% her i foråret. Hvad der er en dealbreaker er hvis vi ikke har fået en videresalgsklausul, en fornuftig en, jeg kunne ikke læse noget ud af de info der er lækket.

Jeg kender ikke nok til Tengstedt, og det kan være svært at vide hvor stort et talent er før han har fået minutter i benene. Derfor giver det fint mening at give ham minutter i foråret, problemet kommer bare hvis Tom render ind i en skade, så Søren, du må meget gerne tage kampen op med Tom og presse ham på pladsen i foråret
Det er imo også et problem at investere spilletid i et talent med et halvt år tilbage på kontrakten.

ABC90
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 20
Tilmeldt: 31. jan 2011, 12:26
Favoritspiller: Jores Okore
Geografisk sted: Hirtshals

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af ABC90 » 31. jan 2020, 21:53

Nu hvor vi står med én angriber og en skoleelev på angrebspositionen, så burde vi vel tænke lidt alternativt og sikre os bare lidt dybde i truppen på den korte bane - tænker at tage en lottokupon som Bille eller Bendtner som der tidligere i tråden er blevet joket med.

Hvorfor skulle de to herre ikke være interesseret i at få en kontrakt frem til sommer —> De burde være meget motiveret da det er sidste chance for dem begge, for at kunne få lidt mere klemt ud af deres karriere som nærmer sig sin ende? :)

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)

Indlæg af Yankee » 31. jan 2020, 21:53

Ift. 9'er-positionen, så er det vel planen at Kasper Kusk også skal dække den?

Det giver så lidt mangler på siderne, hvor jeg dog personligt har store forventninger til Oliver Klitten.

Låst