Kamptråd AaB - Lyngby BK 8. marts 2020 kl. 14:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd AaB - Lyngby BK 8. marts 2020 kl. 14:00

Indlæg af Pastorius » 7. mar 2020, 12:19

andreasaab89 skrev:
7. mar 2020, 12:12
jonas386 skrev:
7. mar 2020, 11:18
Det reelle problem er, at vi går glip af en udmærket sneboldeffekt der kunne få folk på stadion resten af sæsonen. Vi har set et par gode hjemmekampe over de sidste uger, og i Marts har vi først Lyngby, som ofte er et hold der gerne vil spille bold, og derefter GF'. Modstandere som jeg tænker kunne være med til at skabe en fed kamp, og imod GF' selvfølgelig også en levende kulisse.

Men uanset, så skal vi altså have de tre point i morgen. Både for at lægge billet ind på den sidste slutspilplads, men også for at holde kort snor i FCN og BIF. Selvfølgelig også GF', men jeg frygter lidt, at de er stukket af, når vi skal tage hul på slutspillets første kampe.
Hvordan kan du mene agf er stukket af ?
Der er 6 point mellem os og vi har 3 indbydes opgør mod hinanden. ?
Du glemmer de har David Nielsen, som "siger tingene som de er." og gerne slår på tæven for at få sin vilje. Det må jo være bedre end en rolig velafbalanceret træner, der altid tager tingene roligt og nøje overvejer sine svar, inden han giver dem.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10594
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd AaB - Lyngby BK 8. marts 2020 kl. 14:00

Indlæg af jonas386 » 7. mar 2020, 12:30

andreasaab89 skrev:
7. mar 2020, 12:12
jonas386 skrev:
7. mar 2020, 11:18
Det reelle problem er, at vi går glip af en udmærket sneboldeffekt der kunne få folk på stadion resten af sæsonen. Vi har set et par gode hjemmekampe over de sidste uger, og i Marts har vi først Lyngby, som ofte er et hold der gerne vil spille bold, og derefter GF'. Modstandere som jeg tænker kunne være med til at skabe en fed kamp, og imod GF' selvfølgelig også en levende kulisse.

Men uanset, så skal vi altså have de tre point i morgen. Både for at lægge billet ind på den sidste slutspilplads, men også for at holde kort snor i FCN og BIF. Selvfølgelig også GF', men jeg frygter lidt, at de er stukket af, når vi skal tage hul på slutspillets første kampe.
Hvordan kan du mene agf er stukket af ?
Der er 6 point mellem os og vi har 3 indbydes opgør mod hinanden. ?
Der er tre kampe indtil slutspillet. 4 for GF'. Lige nu er der 6 point. Men hvis vi taber point til Lyngby, og taber til GF' hjemme, så er det pludselig +10 point der er tale om, såfremt GF' selv tager fuldt hus imod Silkeborg og den udsatte kamp imod Randers.
Jeg mener ikke, at GF' er helt væk endnu, min pointe er bare, at det er vigtigt vi kommer ind til slutspillet med en realistisk mulighed for at udfordre bronzemedaljer. Kommer vi ind til runde 27 med 9-11 points afstand til GF' så tror jeg ikke helt vi ender så højt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd AaB - Lyngby BK 8. marts 2020 kl. 14:00

Indlæg af Buzz Killington » 7. mar 2020, 13:14

Brent skrev:
7. mar 2020, 10:40
Buzz Killington skrev:
7. mar 2020, 09:06
Jeg er forresten holdt op med at vaske hænder efter toiletbesøg og er begyndt at høste i mine kollegaers madpakker. For jeg har lært herinde at man ikke kan gøre noget for at begrænse omfanget af smitten, hospitaliseringer og døde alligevel, så hvorfor gøre noget overhovedet.

Altså, hvis man ikke vil lukke hele samfundet ned osv...

Sorry bedstemor
Ja vi skal alle døøøøø panik panik

Som nævnt spilles der i alle andre ligaer i Europa ligesom tæt pakkede koncerter med 999 publikummer også gennemføres, det giver ikke mening
Det er nemlig det samme som at gå i panik med den slags anbefalinger.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Kamptråd AaB - Lyngby BK 8. marts 2020 kl. 14:00

Indlæg af Brent » 7. mar 2020, 14:05

Buzz Killington skrev:
7. mar 2020, 13:14
Brent skrev:
7. mar 2020, 10:40
Buzz Killington skrev:
7. mar 2020, 09:06
Jeg er forresten holdt op med at vaske hænder efter toiletbesøg og er begyndt at høste i mine kollegaers madpakker. For jeg har lært herinde at man ikke kan gøre noget for at begrænse omfanget af smitten, hospitaliseringer og døde alligevel, så hvorfor gøre noget overhovedet.

Altså, hvis man ikke vil lukke hele samfundet ned osv...

Sorry bedstemor
Ja vi skal alle døøøøø panik panik

Som nævnt spilles der i alle andre ligaer i Europa ligesom tæt pakkede koncerter med 999 publikummer også gennemføres, det giver ikke mening
Det er nemlig det samme som at gå i panik med den slags anbefalinger.
Ja det er det, Liverpool spiller netop nu mod Bournemouth med 50.000 på lægterne
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd AaB - Lyngby BK 8. marts 2020 kl. 14:00

Indlæg af Buzz Killington » 7. mar 2020, 14:11

Brent skrev:
7. mar 2020, 14:05
Buzz Killington skrev:
7. mar 2020, 13:14
Brent skrev:
7. mar 2020, 10:40
Buzz Killington skrev:
7. mar 2020, 09:06
Jeg er forresten holdt op med at vaske hænder efter toiletbesøg og er begyndt at høste i mine kollegaers madpakker. For jeg har lært herinde at man ikke kan gøre noget for at begrænse omfanget af smitten, hospitaliseringer og døde alligevel, så hvorfor gøre noget overhovedet.

Altså, hvis man ikke vil lukke hele samfundet ned osv...

Sorry bedstemor
Ja vi skal alle døøøøø panik panik

Som nævnt spilles der i alle andre ligaer i Europa ligesom tæt pakkede koncerter med 999 publikummer også gennemføres, det giver ikke mening
Det er nemlig det samme som at gå i panik med den slags anbefalinger.
Ja det er det, Liverpool spiller netop nu mod Bournemouth med 50.000 på lægterne
Og hvad så?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

RufusTheDog

Re: Kamptråd AaB - Lyngby BK 8. marts 2020 kl. 14:00

Indlæg af RufusTheDog » 7. mar 2020, 14:33

Buzz Killington skrev:
7. mar 2020, 09:06
Jeg er forresten holdt op med at vaske hænder efter toiletbesøg og er begyndt at høste i mine kollegaers madpakker. For jeg har lært herinde at man ikke kan gøre noget for at begrænse omfanget af smitten, hospitaliseringer og døde alligevel, så hvorfor gøre noget overhovedet.

Altså, hvis man ikke vil lukke hele samfundet ned osv...

Sorry bedstemor

At du høster dine kollegaer's fedtemadder i Hjørring får du ikke corona af, højst et par ekstra kilo på sidebenene.

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Kamptråd AaB - Lyngby BK 8. marts 2020 kl. 14:00

Indlæg af AK48hamas » 7. mar 2020, 19:42

Glad på mine bedsteforældres vegne at de prøver at begrænse smitten indtil sommer månederne.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd AaB - Lyngby BK 8. marts 2020 kl. 14:00

Indlæg af Brodernumsi » 7. mar 2020, 20:13

Brent skrev:
6. mar 2020, 20:42
Håbløst at spille de kampe uden tilskuere. Alle andre ligaer undtagen den italienske spiller med publikum. Lige nu er der fuldt hus til aftenens bundesliga. Totalt tåbelig overreaktion :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
Indenfor de næste 5 år, vil næsten alle af os få corvid-19 i større eller mindre grad. Det handler om at strække det ud over så lang tid som muligt, så vores sundhedsvæsen kan følge med.
Jo færre gange, mange mennesker er samlet, jo mindre er chancen for at mange bliver smittet på én gang. Den største hage ved corvid-19 er at den kan smitte før man opdager symptomerne.
Problemet i Italien er, at alt for mange har fået virussen på samme tid, og så begynder folk at dø, fordi de ikke kan få den nødvendige behandling.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd AaB - Lyngby BK 8. marts 2020 kl. 14:00

Indlæg af FlæskeFrank » 7. mar 2020, 20:15

1 Jacob Rinne, 2 Patrick Kristensen, 3 Jakob Ahlmann, 5 Jores Okore, 8 Iver Fossum, 9 Tom van Weert, 10 Lucas Andersen, 17 Kasper Kusk, 20 Oliver Klitten, 21 Patrick Olsen, 22 Andreas Hansen, 23 Robert Kakeeto, 24 Mathias Ross, 25 Frederik Børsting, 26 Rasmus Thelander, 27 Søren Tengstedt, 28 Jeppe Pedersen, 32 Kasper Pedersen og 34 Anders Bærtelsen.

Magnus Christensen har karantæne, mens Kristoffer Pallesen og Malthe Højholt er eneste spillere på skadeslisten.

Lukas Klitten og Aramis Kouzine forventes begge at komme i aktion på mandag i Reserveholdsturneringen. Sidstnævnte har modtaget sin arbejds- og opholdstilladelse.
Gode nyheder. Var lidt nervøs over Rinne sad ude i pokalen med henvisning til skade. Men han er med igen. Dejligt at L.Klitten og "Fætter" er klar til reservebold.

Tror med Kakeetos indhop i pokalen, at han tænkes på som erstatning for Magnus C. Var dog ikke imponeret af hans indhop. Børsting kan måske også være i spil til pladsen, måske den endda passer rigtig godt til Fossum?
- FlæskeFrank

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Kamptråd AaB - Lyngby BK 8. marts 2020 kl. 14:00

Indlæg af sulakvelidze » 7. mar 2020, 21:51

https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik ... ed/8036887

»Han forudser på baggrund af tal fra WHO, USA, Kina og Storbritannien, at en corona-epidemi allerede i midten af maj kan få det danske sundhedsvæsen til at bryde sammen i mangel på behandlingsmuligheder og sengepladser på hospitalerne.«

Måske skal vi bare vænne os til at tage trusler mere alvorligt. Hvad enten det er terror, klima eller virus. Og så reagere, når det er nødvendigt. Det mener kloge folk med forstand på epidemi og virus åbenbart, at det er nu. Jeg har i hvert fald kun set argumenter imod begrænsning af store forsamlinger fra folk med helt andre uddannelser eller med penge på spil.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd AaB - Lyngby BK 8. marts 2020 kl. 14:00

Indlæg af Kristian » 8. mar 2020, 02:00

sulakvelidze skrev:
7. mar 2020, 21:51
https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik ... ed/8036887

»Han forudser på baggrund af tal fra WHO, USA, Kina og Storbritannien, at en corona-epidemi allerede i midten af maj kan få det danske sundhedsvæsen til at bryde sammen i mangel på behandlingsmuligheder og sengepladser på hospitalerne.«

Måske skal vi bare vænne os til at tage trusler mere alvorligt. Hvad enten det er terror, klima eller virus. Og så reagere, når det er nødvendigt. Det mener kloge folk med forstand på epidemi og virus åbenbart, at det er nu. Jeg har i hvert fald kun set argumenter imod begrænsning af store forsamlinger fra folk med helt andre uddannelser eller med penge på spil.
Til den tid har varmen sat ind og influenza sæsonen er lukket ned :)
Alle de kloge mennesker der findes i disse dage, skal jo også tjene penge.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd AaB - Lyngby BK 8. marts 2020 kl. 14:00

Indlæg af Brodernumsi » 8. mar 2020, 02:27

Kristian skrev:
8. mar 2020, 02:00
sulakvelidze skrev:
7. mar 2020, 21:51
https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik ... ed/8036887

»Han forudser på baggrund af tal fra WHO, USA, Kina og Storbritannien, at en corona-epidemi allerede i midten af maj kan få det danske sundhedsvæsen til at bryde sammen i mangel på behandlingsmuligheder og sengepladser på hospitalerne.«

Måske skal vi bare vænne os til at tage trusler mere alvorligt. Hvad enten det er terror, klima eller virus. Og så reagere, når det er nødvendigt. Det mener kloge folk med forstand på epidemi og virus åbenbart, at det er nu. Jeg har i hvert fald kun set argumenter imod begrænsning af store forsamlinger fra folk med helt andre uddannelser eller med penge på spil.
Til den tid har varmen sat ind og influenza sæsonen er lukket ned :)
Alle de kloge mennesker der findes i disse dage, skal jo også tjene penge.
Fordi Trump siger det?
Luftvejsvira ses oftere om vinteren, ja. Det skyldes formentlig, at man ikke opholder sig så tæt sammen indendøre om sommeren. Virus kan desuden hænge lidt længere i luften, når det er koldt, og luftfugtigheden er lav. Når det er koldt, har vi tit rifter i vores slimhinder, og det kan også være, at de trækker sig sammen pga. kulden. Så får immuncellerne måske ikke så god adgang til slimhinden, hvor virus sætter sig.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kamptråd AaB - Lyngby BK 8. marts 2020 kl. 14:00

Indlæg af Spanky » 8. mar 2020, 08:43

Nordjyske mener, lidt overraskende for mig, at vi er tilbage i 3-4-3 idag mod Lyngby.

(3-4-3): Jacob Rinne - Rasmus Thelander, Jores Okore, Mathias Ross - Patrick Kristensen, Patrick Olsen, Iver Fossum, Jakob Ahlmann - Tom van Weert, Kasper Kusk, Lucas Andersen

Friis må vurdere, at vi vil være for tynde centralt i 4-3-3 uden Magnus C.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd AaB - Lyngby BK 8. marts 2020 kl. 14:00

Indlæg af Buzz Killington » 8. mar 2020, 09:07

Spanky skrev:
8. mar 2020, 08:43
Nordjyske mener, lidt overraskende for mig, at vi er tilbage i 3-4-3 idag mod Lyngby.

(3-4-3): Jacob Rinne - Rasmus Thelander, Jores Okore, Mathias Ross - Patrick Kristensen, Patrick Olsen, Iver Fossum, Jakob Ahlmann - Tom van Weert, Kasper Kusk, Lucas Andersen

Friis må vurdere, at vi vil være for tynde centralt i 4-3-3 uden Magnus C.
Det er nok fordi Lyngby ligesom Brøndby, spiller med 3 bagi + wing backs. Hvis vi kan neutralisere Corlu så burde vi have så meget mere kvalitet på resten af banen at vi kan dominere.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Don.O
2. div
2. div
Indlæg: 242
Tilmeldt: 20. maj 2006, 11:24
Geografisk sted: 9210

Re: Kamptråd AaB - Lyngby BK 8. marts 2020 kl. 14:00

Indlæg af Don.O » 8. mar 2020, 12:43

Nogle derved om man streame kampen?? Og hvor ;)
Et Liv En Klub.....Aalborg Bk...
"Der er en grund til blod er rødt"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14627
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd AaB - Lyngby BK 8. marts 2020 kl. 14:00

Indlæg af Hanga » 8. mar 2020, 12:47

Don.O skrev:
8. mar 2020, 12:43
Nogle derved om man streame kampen?? Og hvor ;)
Dplay... eller tag på sta... nå nej :P
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10594
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd AaB - Lyngby BK 8. marts 2020 kl. 14:00

Indlæg af jonas386 » 8. mar 2020, 12:57

Eurosportplayer har den også.

Håber ikke vi går tilbage til 3-mands forsvaret, selvom jeg godt kan forstå hvorfor Friis synes det virker mere tillokkende end med Lucas centralt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd AaB - Lyngby BK 8. marts 2020 kl. 14:00

Indlæg af Uldahl » 8. mar 2020, 13:03

Don.O skrev:
8. mar 2020, 12:43
Nogle derved om man streame kampen?? Og hvor ;)
Har lige købt hos europlayer, fin kvalitet forløblig. Dpay har fået meget kritik af deres player, så valgte Europlayer.

Brugeravatar
Don.O
2. div
2. div
Indlæg: 242
Tilmeldt: 20. maj 2006, 11:24
Geografisk sted: 9210

Re: Kamptråd AaB - Lyngby BK 8. marts 2020 kl. 14:00

Indlæg af Don.O » 8. mar 2020, 13:08

Kan man købe bare en kamp på europlayer?
Et Liv En Klub.....Aalborg Bk...
"Der er en grund til blod er rødt"

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd AaB - Lyngby BK 8. marts 2020 kl. 14:00

Indlæg af Kristian » 8. mar 2020, 13:14

jonas386 skrev:
8. mar 2020, 12:57
Eurosportplayer har den også.

Håber ikke vi går tilbage til 3-mands forsvaret, selvom jeg godt kan forstå hvorfor Friis synes det virker mere tillokkende end med Lucas centralt.
Bekræftet med 3 mands forsvar. Må helt sikkert være pga Magnus i karantæne.
------------------
mvh Kristian

Besvar