Velkommen hjem Lucas Andersen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af 9000AaB » 4. sep 2019, 14:03

Pastorius skrev:
4. sep 2019, 11:23
Buzz Killington skrev:
Pastorius skrev:
4. sep 2019, 10:58
Tog lige en hurtig tur på stats på Superliga.dk. Hvis nogen stadig skulle være i tvivl så er Lucas en kæmpe chef (rank ift hele superligaen):

Minutter spillet 720(maks)
Mål 5 (#2)
Assists 3 (#3)
Scoringsprocent 31,3%
Chancer skabt 28 (#1)
Åbne chancer skabt 4 (#1)
Succesfuldeafleveringer 81,6%
Taklinger 15 (20)
Dueller vundet langs jorden 55 (#1)
Meter løbet/kamp 11.607 (#8)
Løb i høj fart 1163 (#9)
De nederste stats er en stor overraskelse for mig. E.g. det er helt vildt at han ligger så højt mht. løb samtidig med at en så stor procentdel af hans løb er i høj fart. Han er tidligere blevet kritiseret for at falde ud af kampene, men det er jo helt tydeligt at han nu gør alt for at dominere dem.
Præcis. At han var god offensivt, har vi aldrig været i tvivl om, men at han i den grad går forrest med et godt eksempel defensivt også, er i den grad imponerende.

Hvis han kan inspirere andre af vores spillere til at gøre noget lignende, er hans værdi højere end selv den vildeste transfer man kunne forestille sig at han røg videre for.
Tror ærligt at vi skal nyde de kampe vi har ham så længe vi kan for tror han smutter til sommer næste år desværre.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Brodernumsi » 4. sep 2019, 14:33

9000AaB skrev:
4. sep 2019, 14:03
Pastorius skrev:
4. sep 2019, 11:23
Buzz Killington skrev:
Pastorius skrev:
4. sep 2019, 10:58
Tog lige en hurtig tur på stats på Superliga.dk. Hvis nogen stadig skulle være i tvivl så er Lucas en kæmpe chef (rank ift hele superligaen):

Minutter spillet 720(maks)
Mål 5 (#2)
Assists 3 (#3)
Scoringsprocent 31,3%
Chancer skabt 28 (#1)
Åbne chancer skabt 4 (#1)
Succesfuldeafleveringer 81,6%
Taklinger 15 (20)
Dueller vundet langs jorden 55 (#1)
Meter løbet/kamp 11.607 (#8)
Løb i høj fart 1163 (#9)
De nederste stats er en stor overraskelse for mig. E.g. det er helt vildt at han ligger så højt mht. løb samtidig med at en så stor procentdel af hans løb er i høj fart. Han er tidligere blevet kritiseret for at falde ud af kampene, men det er jo helt tydeligt at han nu gør alt for at dominere dem.
Præcis. At han var god offensivt, har vi aldrig været i tvivl om, men at han i den grad går forrest med et godt eksempel defensivt også, er i den grad imponerende.

Hvis han kan inspirere andre af vores spillere til at gøre noget lignende, er hans værdi højere end selv den vildeste transfer man kunne forestille sig at han røg videre for.
Tror ærligt at vi skal nyde de kampe vi har ham så længe vi kan for tror han smutter til sommer næste år desværre.
Men så slår vi også vores transferrekord.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af FIDEL » 4. sep 2019, 15:06

Med udsigt til en ny landstræner næste år, som gerne vil spille fodbold, så kan vi sandsynligvis se frem til, at Lucas værdi stiger en del. Det er jo tydeligt for enhver med kendskab til dansk fodbold, at Lucas er en stjerne i Danmark.

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Sanchez94 » 4. sep 2019, 15:25

FIDEL skrev:
4. sep 2019, 15:06
Med udsigt til en ny landstræner næste år, som gerne vil spille fodbold, så kan vi sandsynligvis se frem til, at Lucas værdi stiger en del. Det er jo tydeligt for enhver med kendskab til dansk fodbold, at Lucas er en stjerne i Danmark.
Det er tydelig for enhver med kendskab til fodbold, at Lucas er en stjerne.

Brugeravatar
YatzyErEnSport
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 14
Tilmeldt: 11. aug 2019, 19:20
Favoritspiller: Tim Janssen

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af YatzyErEnSport » 4. sep 2019, 21:26

Sanchez94 skrev:
4. sep 2019, 15:25
FIDEL skrev:
4. sep 2019, 15:06
Med udsigt til en ny landstræner næste år, som gerne vil spille fodbold, så kan vi sandsynligvis se frem til, at Lucas værdi stiger en del. Det er jo tydeligt for enhver med kendskab til dansk fodbold, at Lucas er en stjerne i Danmark.
Det er tydelig for enhver med kendskab til fodbold, at Lucas er en stjerne.
Det er tydeligt for enhver, at Lucas er en stjerne.

Veissator
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 22
Tilmeldt: 27. jul 2013, 09:10
Favoritspiller: Nicklas Helenius

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Veissator » 5. sep 2019, 08:45

YatzyErEnSport skrev:
4. sep 2019, 21:26
Sanchez94 skrev:
4. sep 2019, 15:25
FIDEL skrev:
4. sep 2019, 15:06
Med udsigt til en ny landstræner næste år, som gerne vil spille fodbold, så kan vi sandsynligvis se frem til, at Lucas værdi stiger en del. Det er jo tydeligt for enhver med kendskab til dansk fodbold, at Lucas er en stjerne i Danmark.
Det er tydelig for enhver med kendskab til fodbold, at Lucas er en stjerne.
Det er tydeligt for enhver, at Lucas er en stjerne.
Lucas er enhver stjerne.

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 778
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af emenike » 12. feb 2020, 18:08

Lucas' mål mod Hobro sidste år er nomineret til årets mål 2019 af DBU, så vil opfordre alle til selvfølgelig at gå ind og stemme på klubbens anfører (selvom saksesparksmålet også var rimelig ok).

https://www.dbu.dk/om-dbu/fodboldpriser ... rets-maal/
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 594
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af KongGulerod » 12. feb 2020, 23:21

Apropos vores nye prøvespiller. Hvornår havde vi egentlig sidst en prøvespiller, der endte med at få en kontrakt? Jeg spørger af ren nysgerrighed.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Buzz Killington » 12. feb 2020, 23:32

KongGulerod skrev:
12. feb 2020, 23:21
Apropos vores nye prøvespiller. Hvornår havde vi egentlig sidst en prøvespiller, der endte med at få en kontrakt? Jeg spørger af ren nysgerrighed.
Når jeg kigger listen igennem, tror jeg det var Bassogog. Og nu spurgte du godt nok ikke, men før ham var det vel Thrane, før ham Gilli, og før ham Spalvis.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

johnfrank
2. div
2. div
Indlæg: 155
Tilmeldt: 9. mar 2010, 08:31

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af johnfrank » 12. feb 2020, 23:34

KongGulerod skrev:Apropos vores nye prøvespiller. Hvornår havde vi egentlig sidst en prøvespiller, der endte med at få en kontrakt? Jeg spørger af ren nysgerrighed.
Prøv og være lidt positiv. Det er analytikerne der har fundet ham med dataanalyse.

Det er det vi allesammen har efterlyst.




Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 594
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af KongGulerod » 13. feb 2020, 10:24

johnfrank skrev:
12. feb 2020, 23:34
KongGulerod skrev:Apropos vores nye prøvespiller. Hvornår havde vi egentlig sidst en prøvespiller, der endte med at få en kontrakt? Jeg spørger af ren nysgerrighed.
Prøv og være lidt positiv. Det er analytikerne der har fundet ham med dataanalyse.

Det er det vi allesammen har efterlyst.
Hvor ser du mig være negativ?

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 594
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af KongGulerod » 13. feb 2020, 10:26

Buzz Killington skrev:
12. feb 2020, 23:32
KongGulerod skrev:
12. feb 2020, 23:21
Apropos vores nye prøvespiller. Hvornår havde vi egentlig sidst en prøvespiller, der endte med at få en kontrakt? Jeg spørger af ren nysgerrighed.
Når jeg kigger listen igennem, tror jeg det var Bassogog. Og nu spurgte du godt nok ikke, men før ham var det vel Thrane, før ham Gilli, og før ham Spalvis.
Tak! En fin historik må man sige.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af jonas386 » 9. apr 2020, 11:33

Kan se på instagram, At Lucas søn har været indlagt men vist er kommet sikkert igennem efter en svær periode. Jeg krydser sådan fingre for både Friis' datter og Lucas' søn. Det er skrækkeligt at stå alene med den slags. Især i en tid som denne.

Kunne der måske være en mulighed for at vi som fans laver en lille indsamling til både Lucas' og Friis? Jeg ved ikke hvad man kunne købe. Men noget der viser at vi står bag dem og har dem i tankerne i denne tid. Jeg vil gerne selv smide 100 kroner efter sådan et tiltag.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Hanga » 9. apr 2020, 11:51

jonas386 skrev:
9. apr 2020, 11:33
Kan se på instagram, At Lucas søn har været indlagt men vist er kommet sikkert igennem efter en svær periode. Jeg krydser sådan fingre for både Friis' datter og Lucas' søn. Det er skrækkeligt at stå alene med den slags. Især i en tid som denne.

Kunne der måske være en mulighed for at vi som fans laver en lille indsamling til både Lucas' og Friis? Jeg ved ikke hvad man kunne købe. Men noget der viser at vi står bag dem og har dem i tankerne i denne tid. Jeg vil gerne selv smide 100 kroner efter sådan et tiltag.
Det lyder ikke godt, nogen idé om hvad sønnen fejler?

Jeg synes ikke at en indsamling er den rigtige måde at støtte på, i så fald bør det bare være en lille ting som ASC kunne stå for eller sådan noget. Ingen af dem bør være i en situation hvor de ikke selv kan købe hvad de mangler. Så hellere en form for moralsk opbakning.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af alithebeast » 9. apr 2020, 11:57

jonas386 skrev:
9. apr 2020, 11:33
Kan se på instagram, At Lucas søn har været indlagt men vist er kommet sikkert igennem efter en svær periode. Jeg krydser sådan fingre for både Friis' datter og Lucas' søn. Det er skrækkeligt at stå alene med den slags. Især i en tid som denne.

Kunne der måske være en mulighed for at vi som fans laver en lille indsamling til både Lucas' og Friis? Jeg ved ikke hvad man kunne købe. Men noget der viser at vi står bag dem og har dem i tankerne i denne tid. Jeg vil gerne selv smide 100 kroner efter sådan et tiltag.
For 3 1/2 år siden var min datter, der på daværende tidspunkt var 3 uger gammel også indlagt på Nord i 10 dage. Jeg må give Lucas ret i, at personalet virkelig er fantastiske.

Jeg tænker at Lucas og Friis er nogenlunde økonomisk bemidlede, så en økonomisk indsamling til dem giver ikke så meget mening for mig. En markering når bolden igen ruller ville være bedre. Så hellere samle ind til at personalet på afdelingen ikke selv skulle betale for deres kaffe.
Hader København!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af jonas386 » 9. apr 2020, 12:01

Friis datter er vel stadig leukæmi, som hun vel er ovre igen? Eller i hvert fald er igang med et (som jeg forstår det) indtil videre vellykket behandlingsforløb

Det var ikke en økonomisk håndsrækning jeg tænkte på. Dels så har man ikke rigtigt udgifter til den slags i DK, og de tjener nok flere penge end langt størstedelen herinde. Det var mere en symbolsk handling. Men måske jeg egentlig er enig i, at en hilsen fra fansene er bedre og betyder mere. Ved ikke om en tifo kan virke for voldsomt? Det var bare noget der kom over mig, da jeg sad og kiggede på min instagram tidligere.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Hanga » 9. apr 2020, 12:06

jonas386 skrev:
9. apr 2020, 12:01
Friis datter er vel stadig leukæmi, som hun vel er ovre igen? Eller i hvert fald er igang med et (som jeg forstår det) indtil videre vellykket behandlingsforløb

Det var ikke en økonomisk håndsrækning jeg tænkte på. Dels så har man ikke rigtigt udgifter til den slags i DK, og de tjener nok flere penge end langt størstedelen herinde. Det var mere en symbolsk handling. Men måske jeg egentlig er enig i, at en hilsen fra fansene er bedre og betyder mere. Ved ikke om en tifo kan virke for voldsomt? Det var bare noget der kom over mig, da jeg sad og kiggede på min instagram tidligere.
Sorry jeg mente Lucas' søn, Friis' datters sygdom kender vi alle.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af jonas386 » 9. apr 2020, 12:10

Hanga skrev:
9. apr 2020, 12:06
jonas386 skrev:
9. apr 2020, 12:01
Friis datter er vel stadig leukæmi, som hun vel er ovre igen? Eller i hvert fald er igang med et (som jeg forstår det) indtil videre vellykket behandlingsforløb

Det var ikke en økonomisk håndsrækning jeg tænkte på. Dels så har man ikke rigtigt udgifter til den slags i DK, og de tjener nok flere penge end langt størstedelen herinde. Det var mere en symbolsk handling. Men måske jeg egentlig er enig i, at en hilsen fra fansene er bedre og betyder mere. Ved ikke om en tifo kan virke for voldsomt? Det var bare noget der kom over mig, da jeg sad og kiggede på min instagram tidligere.
Sorry jeg mente Lucas' søn, Friis' datters sygdom kender vi alle.
Jeg ved det faktisk ikke. Lucas skrev på sin instagram, at han (sønnen) var blevet hentet af en ambulance, og senere havde der været en helikopter over deres sommerhus (?) i tilfælde af, at det skulle være kritisk. Senere havde han været indlagt, og der blev undersøgt for diverse alvorlige sygdomme. Mere ved jeg ikke.

https://www.instagram.com/p/B-wL3HBHRoo/
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1027
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Mephisto2 » 26. jun 2020, 10:46

Rygtet her på siden fra forleden om Lucas til FCK, var som ventet en and. FCK har ikke henvendt sig. Og AaB vil sælge til udlandet.

https://www.bt.dk/superligaen/AaB-boss- ... -stor-klub

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Velkommen hjem Lucas Andersen

Indlæg af Fromthecradle » 26. jun 2020, 11:04

Mephisto2 skrev:
26. jun 2020, 10:46
Rygtet her på siden fra forleden om Lucas til FCK, var som ventet en and. FCK har ikke henvendt sig. Og AaB vil sælge til udlandet.

https://www.bt.dk/superligaen/AaB-boss- ... -stor-klub
Det, der blev rygtet, var at Skråle talte med Lucas. Ikke at FCC taler med AaB. Begge dele kan jo godt være sandt.
You pay for this?

Besvar