Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Supporter i Kolding
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 10
Tilmeldt: 8. jun 2019, 14:38
Favoritspiller: Lucas andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Supporter i Kolding » 11. jul 2020, 18:32

Hvad med en Uffe Bech i Panathinaikos? Er det en spiller man kunne forstille sig Slå igennem i AaB?
Har dog ikke spillet meget på det seneste...

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 11. jul 2020, 18:56

Supporter i Kolding skrev:
11. jul 2020, 18:32
Hvad med en Uffe Bech i Panathinaikos? Er det en spiller man kunne forstille sig Slå igennem i AaB?
Har dog ikke spillet meget på det seneste...
Nej tak. Han har ret kroniske glasben og kan se han heller ikke spiller meget i Grækenland. Ja tak til en Uffe Bech med god fysik, men vi kan ikke have dyre spillere som sjældent kan spille. Deruover er vores nye spillestil jo ret aggresiv og det tror jeg ikke han passer til.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 11. jul 2020, 19:00

Rams skrev:
11. jul 2020, 12:32
9520AaB skrev:
11. jul 2020, 10:26
Køllen I Møllen skrev:
troelsh skrev:
11. jul 2020, 07:18
Mr. Larsen skrev:
10. jul 2020, 17:46
gravballe skrev:
10. jul 2020, 17:27
Tengsted har som jeg har skrevet for flere måneder siden bare afvist AaB udspil uden at komme med modkrav, så han har aldrig været intreseret i at forsætte i AaB. Det har været tydeligt i mange mdr. Det er vel 2mdr siden jeg skrev han ikke forsatte I AaB. AaB har forsøgt I et halvt år at forlænge uden han gad
Det er jo konsekvensen af at klubben de senere år har sejlet rundt sportslig, AGF er en up comming klub med bedre og bedre sportslige resultater de senere år, er det virkelig så underligt at han vælger en klub hvor chancen for at vinde noget er betydelig større end hvor han kommer fra?

Held og Lykke Tengsted, ingen sure miner herfra pøj pøj med fodbold karrieren ! :thumbsup:
Jeg håber virkelig ikke mange fans har det på samme måde som dig, for som AaB fan bør det løbe en koldt op ad ryggen når et af vores lovende talenter skifter til en rival.

Talentudvikling er grundstenen i vores klub, og hvis vi bare klapper i hænderne og siger “Nårh ja Århus er jo også større end Aalborg, og Nårh ja de har bare et større potentiale end os” så har vi da for alvor kastet håndklædet i ringen, og kalde os middelmådighedens højborg.

Med tanker på vi de sidste tyve år har været milevidt foran agf, er det utrolig hvor hurtigt et øjebliksbillede kan mudrer det hele til.

Hvis vi ønsker vores ledelse skal udstråle vi er stor klub i Danmark, så kræver det som minimum selvforståelsen blandt fans er den samme. Aalborg er også en meget større by end Herning, og meget kan man sige om hedebønderne men selvforståelsen har aldrig fejlet noget, hvilket man nogengange savner blandt visse nordjyder.
Ville være meget enig med dig hvis Tengstedt var et kæmpestort talent. Som eksvis Silberbauer var det. Men Tengstedt er 20 år gammel. Hvor mange starter har han for AaB? Han er ikke noget særligt. Jeg ville gerne have beholdt ham men som reserve. At han gerne vil videre til Agf kan ikke bringe mit pis i kog. Havde han været et supertalent havde det været noget helt andet.
Jeg er meget enig. Det store problem her er ikke AaB’s trænere eller ledelsen. Tengsted er et supertalent i egne øjne, lidt ligesom hans far var. Kim var for stor til AaB i egne øjne, mon ikke opdragelsen spiller ind på sønnens beslutninger.
Og jeg er så gammel at jeg både kan huske Kim og gik i skole med hamBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis du vitterlig er så gammel, så vil du vide at det hele startede med faren John og dengang i 1980’erne, hvor Chang var helt på omgangshøjde med AaB. Kærby, Scheelsminde og Provstejorden boomede med børn, og Chang var rigtigt godt kørende i de år, lidt ligesom B1913 i Odense også var foran OB.

John fik to drenge Kim og Rene. Kims årgang var ikke helt så skarp, så han skiftede til AaB, hvor John mente at AaB forcerede hans udvikling, så han gik i stå. Kim skiftede derfor til Randers Freja, hvor han heller aldrig fik det helt store ud af talentet.

Lillebror Rene, derimod tørrede røv i samtlige drengespillere i Aalborg og omegn, og spillede altid en årgang over i Chang for at blive matchet. Vi kaldte ham Pelé. John var stadig arrig på AaB - sådan lidt Jan Vingaard agtigt (B1913) - så da FCK, der netop var startet op gav ham et tilbud så fløj han direkte fra Chang til FCK, hvor han udgjorde et legendarisk baby angreb sammen med Kenny Thorup. Senere spillede han også i bl.a Fortuna Dusseldorf - sammen med David Nielsen.

Søren er så søn af Kim - og det kan vel være at familien Tengstedt ikke synes det skylder AaB det store og bare har set AaB som et springbræt.

I stedet bør vi fokusere på at der er hevet endnu en ung stopper op. Det taler for at Okore ikke bliver erstattet eller at vi skal have et af stoppertalenterne ud på leje, selvom jeg nu også tror at Ross kan flyve fra reden før end man regner med det
Nu skal tråden afsporres totalt til en Tengstedt tråd, men hvad med Thomas Tengstedt? Hvor er han placeret i klanen og han har nogensinde været aktuel i AaB. Thomas's søn Casper er i øvrigt på kontrakt hos bønderne og udljet til Tysk fodbold.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Rams » 11. jul 2020, 20:16

Thomas er fætter til Kim og Rene.

I øvrigt når vi taler klubfølelse. Rene overtog sammen med Jari Pedersen det spillende trænererhverv i Chang efter, at Ole Bach via FC Nordjylland havde kørt Chang i konkurs og fået dem tvangsnedrykket til serierne.

Så loyaliteten er nok bare til de zebrastribede.
In verbis simus faciles

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af 9520AaB » 11. jul 2020, 20:53

Rams skrev:Thomas er fætter til Kim og Rene.

I øvrigt når vi taler klubfølelse. Rene overtog sammen med Jari Pedersen det spillende trænererhverv i Chang efter, at Ole Bach via FC Nordjylland havde kørt Chang i konkurs og fået dem tvangsnedrykket til serierne.

Så loyaliteten er nok bare til de zebrastribede.
Skal vi have hele familien med, så er Søren Tengsted’s onkel viceskolechef i Aalborg kommuneBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FlæskeFrank » 11. jul 2020, 20:58

Nu har det været fermme, at Augu kun er til slutningen af sæsonen. Og han stod før Allan K for standard/dødboldesituationerne, som jeg forstod det.

Der har været nævnt, at Jakob Poulsen, tidl. AGF og FCm, gerne vil gå trænervejen. Nu kan det godt være, at hans "dødboldeforsåelse" blot er, at sparke hårdt og præcist...

Men tænker, at han godt kunne være et bud på en assistent - hvis han vil og Friis vil. Og en som Allan Kuhn, der nok kunne motivere et par spillere, hvis de ikke leverer. Kender ham ikke, men tænker med det CV og hans egen indsats som spiller, så kunne jeg godt se ham, som en mulighed.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 11. jul 2020, 20:59

Rams skrev:
11. jul 2020, 20:16
Thomas er fætter til Kim og Rene.

I øvrigt når vi taler klubfølelse. Rene overtog sammen med Jari Pedersen det spillende trænererhverv i Chang efter, at Ole Bach via FC Nordjylland havde kørt Chang i konkurs og fået dem tvangsnedrykket til serierne.

Så loyaliteten er nok bare til de zebrastribede.
...og i 80'erne (eller rettere halvfjerdserne) hvor jeg var ungdomsspiller på Provstejorden, var der i det hele taget ikke varme følelser for AaB. Tænker ikke der har ændret sig meget for de rigtige klubfolk.

Svjv holder jeg stadig klubrekorden for største sejr i Changs historie (med miniput 4 i 76 tror jeg det var), og de hold jeg har spillet på har aldrig tabt til AaB.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Fromthecradle » 11. jul 2020, 21:22

9520AaB skrev:
11. jul 2020, 20:53
Rams skrev:Thomas er fætter til Kim og Rene.

I øvrigt når vi taler klubfølelse. Rene overtog sammen med Jari Pedersen det spillende trænererhverv i Chang efter, at Ole Bach via FC Nordjylland havde kørt Chang i konkurs og fået dem tvangsnedrykket til serierne.

Så loyaliteten er nok bare til de zebrastribede.
Skal vi have hele familien med, så er Søren Tengsted’s onkel viceskolechef i Aalborg kommuneBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Puha. Det forklarer en del. Lortekommune.
You pay for this?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 12. jul 2020, 20:18

san skrev:
6. jul 2020, 15:51
Ja vildt at han forlænger 5 måneder, havde sikkert ikke andre muligheder
AaB sprang jo fra pga en anden mulighed :danmarkfan:

san, du plejer at være en af dem man kan stole på mht. rygter. Har du hørt noget?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 12. jul 2020, 21:29

Er der nogen der har set noget til Tobias Bech fra Viborg FF og om han kunne være et muligt emne?

Tror vi skal være meget glad for Kauf og Abild millionerne, jeg tør ikke tænke på hvordan økonomien ville se ud uden og da slet ikke i denne tid. Mæhle indbringer forhåbentlig også en slat.

Andre klubber har allerede meldt ud at der skal spares desto vigtigere med de vigtige transfer indtægter

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Funky » 12. jul 2020, 21:38

Aalborg frederikshavner skrev:
12. jul 2020, 21:29
Er der nogen der har set noget til Tobias Bech fra Viborg FF og om han kunne være et muligt emne?

Tror vi skal være meget glad for Kauf og Abild millionerne, jeg tør ikke tænke på hvordan økonomien ville se ud uden og da slet ikke i denne tid. Mæhle indbringer forhåbentlig også en slat.

Andre klubber har allerede meldt ud at der skal spares desto vigtigere med de vigtige transfer indtægter
At slippe for Okores løn kan også vise sig vigtigt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 12. jul 2020, 22:33

Buzz Killington skrev:
12. jul 2020, 20:18
san skrev:
6. jul 2020, 15:51
Ja vildt at han forlænger 5 måneder, havde sikkert ikke andre muligheder
AaB sprang jo fra pga en anden mulighed :danmarkfan:

san, du plejer at være en af dem man kan stole på mht. rygter. Har du hørt noget?
Ja, den er sgu tarvelig at lade hænge.

juul77
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 6. mar 2008, 09:51

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af juul77 » 13. jul 2020, 06:02

Hvad er chancerne for at signe Tim Prica? Han har kontraktudløb med Malmø FF 31.12.20. Han har ikke spillet meget i 2020, som jeg ser det er det blevet til en enkelt kamp i 2020 og 3 indhop. Han er et kæmpe talent og klubmæssigt vil det være et skridt ned, men Udsigten til spilletid vil være ganske god i AaB.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 13. jul 2020, 09:02

Udover Matthew som ikke blev til noget, har der godt nok været stille med rygterne.

Med tanke på at man leder efter spillere til alle kæder, må man enten være langt fra at hente spillere eller også har man virkelig fået lukket af for mediernes kilder i klubben. Jeg håber det sidste er tilfældet.

Vi trænger virkelig til nogle transfernyheder.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af MrBangDK » 13. jul 2020, 09:13

Forza skrev:
13. jul 2020, 09:02
Udover Matthew som ikke blev til noget, har der godt nok været stille med rygterne.

Med tanke på at man leder efter spillere til alle kæder, må man enten være langt fra at hente spillere eller også har man virkelig fået lukket af for mediernes kilder i klubben. Jeg håber det sidste er tilfældet.

Vi trænger virkelig til nogle transfernyheder.
Måske man venter til sæsonen er slut med at melde noget som helst ud. Fokus på nuværende trup og så videre til næste års..
Ska' vi hak'?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 13. jul 2020, 09:18

MrBangDK skrev:
13. jul 2020, 09:13
Forza skrev:
13. jul 2020, 09:02
Udover Matthew som ikke blev til noget, har der godt nok været stille med rygterne.

Med tanke på at man leder efter spillere til alle kæder, må man enten være langt fra at hente spillere eller også har man virkelig fået lukket af for mediernes kilder i klubben. Jeg håber det sidste er tilfældet.

Vi trænger virkelig til nogle transfernyheder.
Måske man venter til sæsonen er slut med at melde noget som helst ud. Fokus på nuværende trup og så videre til næste års..
Det tror jeg du har ret i. Men der er trods alt ret lukket på rygtefronten også. Der plejer at dukke noget op.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Frygah » 13. jul 2020, 10:05

Forza skrev:
13. jul 2020, 09:18
MrBangDK skrev:
13. jul 2020, 09:13
Forza skrev:
13. jul 2020, 09:02
Udover Matthew som ikke blev til noget, har der godt nok været stille med rygterne.

Med tanke på at man leder efter spillere til alle kæder, må man enten være langt fra at hente spillere eller også har man virkelig fået lukket af for mediernes kilder i klubben. Jeg håber det sidste er tilfældet.

Vi trænger virkelig til nogle transfernyheder.
Måske man venter til sæsonen er slut med at melde noget som helst ud. Fokus på nuværende trup og så videre til næste års..
Det tror jeg du har ret i. Men der er trods alt ret lukket på rygtefronten også. Der plejer at dukke noget op.
Arh, jeg synes faktisk AaB er blevet markant bedre til at holde mund omkring transferrygter i de senere år. Det er pisseirriterende for os som fans, men vel alligevel et sundhedstegn for klubben som professionel aktør på spillermarkedet.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af martinaalborg » 13. jul 2020, 10:15

Sagde Inge ikke for 3 uger siden, at der ville ske noget inden for 14 dage.??,

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 13. jul 2020, 11:00

martinaalborg skrev:
13. jul 2020, 10:15
Sagde Inge ikke for 3 uger siden, at der ville ske noget inden for 14 dage.??,
Mon ikke de forventede at ham Matthews ville gå igennem, men han endte med at forlænge i Norge.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FlæskeFrank » 13. jul 2020, 11:11

martinaalborg skrev:
13. jul 2020, 10:15
Sagde Inge ikke for 3 uger siden, at der ville ske noget inden for 14 dage.??,
Den tabte pokalfinale har nok heller ikke gjort tingene bedre. Med manglende europæisk deltagelse. Det ville være den lille gulerod, som åbner flere døre end man lige regner med.
- FlæskeFrank

Låst