Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2246
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af alithebeast » 22. jul 2020, 09:39

emenike skrev:
22. jul 2020, 09:34
Funky skrev:
22. jul 2020, 09:00
Nu hvor PK stopper skal der vel også hentes 3-4 spillere ind til at dække hans positioner. :)
Den rolle tror jeg nærmere Børsting er kørt i stilling til over de sidste år, med erfaring fra begge backs, begge kanter, central midt og nu front angriber. Så mangler der bare centerforsvaret ;)
Hvor han helt sikkert også ville levere en mandfolkepræstation. Børsten er sgu ved at blive en af mine favoritter!
Hader København!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af FIDEL » 22. jul 2020, 10:40

michael_nagg skrev:
22. jul 2020, 08:00
I en artikel påå eb.dk. Siger de der er rift om babayan. Interesse fra danske klubber. The championship. Fra Polen, Cypern og Grækenland. Så han ender næppe i AaB
Enig, men agenter plejer at overdrive mht interesse fra alle mulige lande og klubber. Så det skal tages med et gran salt.

Australske Mitchell Duke har interesse fra Danmark. Han er eftersigende aggressiv og fleksibel angriber. Siger det bare.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7823
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 22. jul 2020, 13:05

FIDEL skrev:
22. jul 2020, 10:40
michael_nagg skrev:
22. jul 2020, 08:00
I en artikel påå eb.dk. Siger de der er rift om babayan. Interesse fra danske klubber. The championship. Fra Polen, Cypern og Grækenland. Så han ender næppe i AaB
Enig, men agenter plejer at overdrive mht interesse fra alle mulige lande og klubber. Så det skal tages med et gran salt.

Australske Mitchell Duke har interesse fra Danmark. Han er eftersigende aggressiv og fleksibel angriber. Siger det bare.
Ifølge Jens Hammer Sørensen har de kun modtaget ét bud. Det kom fra udlandet og er ikke stort nok til at blive accepteret.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7823
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 22. jul 2020, 13:08

Emil Frederiksen fortsætter ikke i Sønderjyske.

Jeg skal være ærlig og indrømme at jeg ikke har set ham nok til at kende hans færdigheder. Jeg mindes dog vi tidligere havde stor succes med at hente danskere fra Holland (Jakobsen og Curth), og så har jeg en kæmpe forkærlighed for hans far.

Mindes han blev skudt til at være et stort talent da han røg til Holland. Er der nogle der har set ham nok til at vurdere niveauet?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 259
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af strangecap » 22. jul 2020, 13:59

Funky skrev:
22. jul 2020, 09:00
Nu hvor PK stopper skal der vel også hentes 3-4 spillere ind til at dække hans positioner. :)

Sjov detalje at vi kun siger farvel til Søren og Patrick på torsdag, hvad med Okore ;)

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 22. jul 2020, 14:12

Forza skrev:
22. jul 2020, 08:53
Gaarde6 skrev:
22. jul 2020, 08:34
Var det ikke noget med at Anderlecht, i starten af året, var villige til at slippe Bubacarr Sanneh for omkring 1 mill euro?
Ved ikke om han overhovedet spiller dernede, men ryger Okore, gad jeg sgu godt se Sanneh i AaB.
AaB betaler ikke 1 mio EUR + en massiv løn for en forsvarsspiller. Tror i øvrigt heller ikke Sanneh er interesseret.

Vores største køb nogensinde var Andres Oper til den pris.
Du har selvfølgelig helt ret.
Det var en hed drøm (uden det skal misforståes :-D )

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 22. jul 2020, 14:17

Gaarde6 skrev:
22. jul 2020, 14:12
Forza skrev:
22. jul 2020, 08:53
Gaarde6 skrev:
22. jul 2020, 08:34
Var det ikke noget med at Anderlecht, i starten af året, var villige til at slippe Bubacarr Sanneh for omkring 1 mill euro?
Ved ikke om han overhovedet spiller dernede, men ryger Okore, gad jeg sgu godt se Sanneh i AaB.
AaB betaler ikke 1 mio EUR + en massiv løn for en forsvarsspiller. Tror i øvrigt heller ikke Sanneh er interesseret.

Vores største køb nogensinde var Andres Oper til den pris.
Du har selvfølgelig helt ret.
Det var en hed drøm (uden det skal misforståes :-D )
Jeg syntes nu også vi skal forsøge at lave den næste Bubacarr i stedet for. Hvad med ham Syd Afrikaneren med et portugisisk navn vi havde på prøve for et par vinduer siden?

Edit: ok, det er åbenbart et stykke tid siden. Det var Lorenzo Gordinho som allerede er blevet 26, og han har så vidt jeg kan læse ikke vist noget specielt siden.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2087
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Kokkefar » 22. jul 2020, 14:43

Vi må simpelthen se at få signet Valgeir Valgeirson. Han gjorde det sindssygt godt i vinters i en alder af kun 17 år. Han kan ikke koste alverden. Det er i min verden dumt ikke at give det chancen.

Edit: Vi prøvede faktisk i vinters kan jeg se:
Det så ud til, at jeg skulle forhandle med et hold i Danmark, men det skete ikke på grund at for lidt tid i forhold til transfervinduet, siger Valgeir Valgeirsson og bekræfter, at AaB er den klub, han omtaler.
Mon ikke vi prøver igen?

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Yankee » 22. jul 2020, 16:21

Kokkefar skrev:
22. jul 2020, 14:43
Vi må simpelthen se at få signet Valgeir Valgeirson. Han gjorde det sindssygt godt i vinters i en alder af kun 17 år. Han kan ikke koste alverden. Det er i min verden dumt ikke at give det chancen.

Edit: Vi prøvede faktisk i vinters kan jeg se:
Det så ud til, at jeg skulle forhandle med et hold i Danmark, men det skete ikke på grund at for lidt tid i forhold til transfervinduet, siger Valgeir Valgeirsson og bekræfter, at AaB er den klub, han omtaler.
Mon ikke vi prøver igen?
Jeg har aldrig set ham spille, men det virker som den helt rigtige type transfer. En 17-årig spiller med 25 kampe i den islandske liga er pr. definition interessant.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 22. jul 2020, 17:00

Yankee skrev:
22. jul 2020, 16:21
Kokkefar skrev:
22. jul 2020, 14:43
Vi må simpelthen se at få signet Valgeir Valgeirson. Han gjorde det sindssygt godt i vinters i en alder af kun 17 år. Han kan ikke koste alverden. Det er i min verden dumt ikke at give det chancen.

Edit: Vi prøvede faktisk i vinters kan jeg se:
Det så ud til, at jeg skulle forhandle med et hold i Danmark, men det skete ikke på grund at for lidt tid i forhold til transfervinduet, siger Valgeir Valgeirsson og bekræfter, at AaB er den klub, han omtaler.
Mon ikke vi prøver igen?
Jeg har aldrig set ham spille, men det virker som den helt rigtige type transfer. En 17-årig spiller med 25 kampe i den islandske liga er pr. definition interessant.
Han virker som den perfekte afløser for Patrick i truppen.

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Steve-Dave » 22. jul 2020, 17:20

strangecap skrev:
22. jul 2020, 13:59
Sjov detalje at vi kun siger farvel til Søren og Patrick på torsdag, hvad med Okore ;)
Billede

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Funky » 22. jul 2020, 17:50

Steve-Dave skrev:
22. jul 2020, 17:20
strangecap skrev:
22. jul 2020, 13:59
Sjov detalje at vi kun siger farvel til Søren og Patrick på torsdag, hvad med Okore ;)
Billede
Den kedelige forklaring er vel, at man ikke siger farvel til en spiller, før det er helt sikkert, at vedkommende skal væk. Men jo, som et signal om, at man virkelig gerne vil forlænge med ham, så er det da overraskende - jeg var sikker på, AaB ikke så i den retning.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1054
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Sønderhof » 22. jul 2020, 17:58

Kunne vi være interesseret i Emil Frederiksen?
Han har afvist Sønderjyske, som ellers var enige med Heerenveen.
Typemæssig er han kant/angriber, og vil have samme rolle som Tengsted havde.
Det afhænger af om hvordan man vurdere Wessam og Thellufsen. Får de chancen på ny, eller vil man afsætte dem?

Bros
2. div
2. div
Indlæg: 158
Tilmeldt: 25. jun 2019, 19:43
Favoritspiller: Jeppe Curth

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Bros » 23. jul 2020, 16:23

Kunne det være en ide at satse på Dame Ndoy eller hvordan det staves fra FCK han har kontrakt udløb, men er godt nyt en ældre herre der pt er skadet
Men han er stadig en topspiller i superliga sammenhæng

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af martinaalborg » 23. jul 2020, 16:28

Bros skrev:
23. jul 2020, 16:23
Kunne det være en ide at satse på Dame Ndoy eller hvordan det staves fra FCK han har kontrakt udløb, men er godt nyt en ældre herre der pt er skadet
Men han er stadig en topspiller i superliga sammenhæng
Ja, så har Lucas også en at snakke med på tilskuerrækkerne..

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7823
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 23. jul 2020, 16:36

Bros skrev:
23. jul 2020, 16:23
Kunne det være en ide at satse på Dame Ndoy eller hvordan det staves fra FCK han har kontrakt udløb, men er godt nyt en ældre herre der pt er skadet
Men han er stadig en topspiller i superliga sammenhæng
En mand med en topløn i FCK som kun kan spille hver 3. kamp? Og endda en mand der ikke passer ind i den stil AaB vil praktisere. Skal vi ikke bare stoppe den snak med det samme.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af jonas386 » 23. jul 2020, 17:02

Jeg så Sebastian Grønning blive foreslået på bold, som en tidligere AaB'er der har rykket sig i divisionerne. Fysisk skulle han have rykket sig. Så lige highligts fra Skives 3-2 sejr over Køge, og han bruger ganske rigtigt sin fysik noget bedre, og virker ganske træfsikker i boksen.10 mål i denne sæson for et oprykkerhold i 1. division er ikke skidt.
Jeg husker det primære problem i AaB var, at han ikke rigtigt kom til chancer og fik afsluttet. Meget anonym når han kom ind. Men hvis det er blevet bedre, så kunne han være en fin billig tilføjelse til angrebet. Et fysisk alternativ til vores øvrige offensive spillere, og som et skarpere alternativ fra bænken. Jeg tror mere på hans spillertype i det system der snakkes om, end Thellufsen, Wessam eller Oliver Klitten, hvor 2/3 som minimum bør spille et andet sted i næste sæson. Kusk og Van Weert kunne smides i samme gruppe, men det er en anden sag, og de har andre kvaliteter.

En anden 1. divisionsspiller, Thomas Gundelund som er 18-årig højreback i Vejle kunne også være en mulighed. Udløb til nytår.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Bros
2. div
2. div
Indlæg: 158
Tilmeldt: 25. jun 2019, 19:43
Favoritspiller: Jeppe Curth

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Bros » 23. jul 2020, 18:46

Forza skrev:
23. jul 2020, 16:36
Bros skrev:
23. jul 2020, 16:23
Kunne det være en ide at satse på Dame Ndoy eller hvordan det staves fra FCK han har kontrakt udløb, men er godt nyt en ældre herre der pt er skadet
Men han er stadig en topspiller i superliga sammenhæng
En mand med en topløn i FCK som kun kan spille hver 3. kamp? Og endda en mand der ikke passer ind i den stil AaB vil praktisere. Skal vi ikke bare stoppe den snak med det samme.
Lønnen er et problem enig, men det kan klares med Okore og Kusk afgang.
, men som jeg ser ham kan han sagtens være den centrale spiller i vores system man spiller bolden op på, og som kan score +10 mål, samt når han ikke skal spiller europæiskekampe vil han nok være mere holdbar.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2087
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Kokkefar » 23. jul 2020, 19:08

Bros skrev:
23. jul 2020, 18:46
Forza skrev:
23. jul 2020, 16:36
Bros skrev:
23. jul 2020, 16:23
Kunne det være en ide at satse på Dame Ndoy eller hvordan det staves fra FCK han har kontrakt udløb, men er godt nyt en ældre herre der pt er skadet
Men han er stadig en topspiller i superliga sammenhæng
En mand med en topløn i FCK som kun kan spille hver 3. kamp? Og endda en mand der ikke passer ind i den stil AaB vil praktisere. Skal vi ikke bare stoppe den snak med det samme.
Lønnen er et problem enig, men det kan klares med Okore og Kusk afgang.
, men som jeg ser ham kan han sagtens være den centrale spiller i vores system man spiller bolden op på, og som kan score +10 mål, samt når han ikke skal spiller europæiskekampe vil han nok være mere holdbar.
Troller du? Han er 35. Han gider da i øvrigt ikke spille i AaB..

juul77
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 6. mar 2008, 09:51

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af juul77 » 23. jul 2020, 20:03

Hva’ med Markus Henriksen, 27 år gammel norsk landsholdspiller uden kontrakt. Han er klasse, men der er sikkert rigtigt mange andre klubber om buddet. Kunne ellers være en klassisk AaB signing for at han får rettet op på karrieren. Henriksen ved siden af Fossum. Ja tak 😊

Låst