Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 29. jul 2020, 20:23

Maglau skrev:
29. jul 2020, 19:59
9520AaB skrev:
29. jul 2020, 15:20
FIDEL skrev:
Jakobsen skrev:
29. jul 2020, 15:08
Forza skrev:
29. jul 2020, 14:56
FIDEL skrev:
29. jul 2020, 14:37
Frygter lidt, at vi henter Thomsen. Jeg har det lidt svært med ham. Den måde han formøblede sin glimrende mulighed i en god klub som Nantes, synes jeg vidner om en skrøbelig spiller. Han har tilmed ikke vist noget som helst i kbh. Kusk viste trods alt meget mere i Fck.
Jeg ved godt det er en fordom, men de der danske spillere, der kommer krybende hjem til lille DK igen efter Max 1 år, er i mine øjne nogle skrøbelige størrelser.
Personligt gider jeg ikke at se på skrøbelige spillere i AaB. Jeg vil se ærgerrighed og spillere, der skyder brystet frem.

Fint med en ung talentfuld franskmand dog.
Jeg frygter det samme.

Ifølge BT’s podcast Transfervinduet, så er det dog udlandet der arbejdes på.
Jeg er heller ikke særligt hooked på Thomsen. Hvordan passer han ind i vores system?
I 3-5-2 kunne han vel være 8'er eller en af de to spidser forrest. Jeg ser ham ikke som dygtig nok til at være falsk 9'er i hvert fald. Ifht. den forreste kæde ville han kunne bidrage med løbet noget løb og dynamik som Børsting og han er da også en dygtigere spillere, men jeg ser nok hellere en lidt hurtigere spiller med lidt bedre afslutningsfod og evne til at sætte en mand.
Så kunne han selvfølgelig være 8'eren som han også har spillet i et eller andet omfang i FCK, men jeg ser hellere en ny central midt som også kan være lidt mere holdende i faser. Derudover har han vel aldrig rigtigt fundet formen i FCK ovenpå en del skader
https://www.transfermarkt.com/nicolaj-t ... ler/201497
Jeg ser nok hellere en spiller, som også er i bedre form. Thomsen må være rusten grundet lidt spillestil og han har ikke har haft noget kontinuerligt godt forløb i lang tid.

Så når man ser på, at vi bedst kan bruge ham på pladser, hvordan han ikke er bedst, at han ikke komplementerer truppen med noget ekstra som vi mangler og at han er rusten er jeg ikke særligt hooked på det. Det vil da være trels at se ham lykkedes i GF eller OB så forhåbentlig sælges han til udlandet.
Helt enig. Synes Thomsen ser decideret ufit og overvægtig ud. Han ligner ikke en fodboldspiller.
Synes heller ikke vi skal gå efter Thomsen.
Men er valget mellem Børsting og Thomsen i start 11’er så ville jeg til hver en tid foretrække Thomsen.
Det er dog et krav at han holder op med at hype at han har fået en lille københavner taskehund. Det orker jeg ikke se påBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Skal vi have Thomsen skal det være til Pallesens plads.
Kunne være interessant med ham på højre midtbane i en 3-4-3 opstilling
Nej tak. Han er hverken hurtig eller dygtig i forsvaret. Og så kræver det oveni købet træning på en ny plads til en løntung spiller.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Spanky » 29. jul 2020, 20:56

Bros skrev:
29. jul 2020, 17:40
FIDEL skrev:
29. jul 2020, 17:21
Buzz Killington skrev:
29. jul 2020, 17:13
Munken83 skrev:
29. jul 2020, 16:46
Kristoffer Pallesen får nu nummer 2, dvs nummer 6 bliver ledig.

Er vi ved at være på trapperne med en ny spiller der gerne vil have nummer 6?
Joe, med de rokeringer kunne det godt lyde som en etableret herre, som er forelsket i det nummer. Kunne være man skulle se efter spillere i skandinaviske klubber der sidder på nummer 6 I deres nuværende klub.

Luc Cassie fra Stabæk har udløb næste sommer, har nummer 6
Kunne også være Vebjørn Hoff fra Odds.
Hvilket spiller skal vi så have i 7 og 11
Beckham og Giggs! 😉

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 29. jul 2020, 21:03

Buzz Killington skrev:
29. jul 2020, 17:13
Munken83 skrev:
29. jul 2020, 16:46
Kristoffer Pallesen får nu nummer 2, dvs nummer 6 bliver ledig.

Er vi ved at være på trapperne med en ny spiller der gerne vil have nummer 6?
Joe, med de rokeringer kunne det godt lyde som en etableret herre, som er forelsket i det nummer. Kunne være man skulle se efter spillere i skandinaviske klubber der sidder på nummer 6 I deres nuværende klub.

Luc Kassi fra Stabæk - Inges gamle klub - har udløb næste sommer, har nummer 6. Er dog ofte skadet.
Det er i hvert fald rart at nummer 6 ikke er givet til MC eller Kakeeto. Det giver en ret god indikation af at man satser på nye spillere i 6 og 7 (og sandsynligvis også nr 11).
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Tyskeren » 29. jul 2020, 21:44

Shit jeg kunne godt se Ankersen i AaB...

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af martinaalborg » 29. jul 2020, 21:50

Tyskeren skrev:
29. jul 2020, 21:44
Shit jeg kunne godt se Ankersen i AaB...
Hvorfor???

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Tyskeren » 29. jul 2020, 21:58

Jamen fordi jeg syntes han er en super god spiller, pågående, masser af fart, vil være god i pres og er målfarlig.. Og så er han en erfaren spiller! Du behøves jo ikke være enig!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 29. jul 2020, 22:05

Tyskeren skrev:
29. jul 2020, 21:58
Jamen fordi jeg syntes han er en super god spiller, pågående, masser af fart, vil være god i pres og er målfarlig.. Og så er han en erfaren spiller! Du behøves jo ikke være enig!
Alt det er ikke helt ved siden af, men når han samtidig har en opfattelse af at han er en del bedre end han reelt er, og nok kommer til at fylde en del i truppen, så vil det være en giftig spiller at få ind, uden der er nogen upside ift hvad han kan levere eller den fjerneste udsigt til en transferindtægt. AGF kender ham rigtig godt, og de vil ikke betale ham det han synes han er værd - hvorfor skulle vi så.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 30. jul 2020, 05:16

ekni99 skrev:
28. jul 2020, 22:27
michael_nagg skrev:
28. jul 2020, 22:24
Bum for helvede da. Vi skal da have Dalle hjem til den der højre back
Har han ikke lige fået forlænget kontrakten?
Brentford står på tærsklen til Premier League så det sker ikke

Bros
2. div
2. div
Indlæg: 157
Tilmeldt: 25. jun 2019, 19:43
Favoritspiller: Jeppe Curth

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Bros » 30. jul 2020, 07:14

Kunne Bo H
Være en mulighed for os om et år og flytte Friis ind i en rolle sammen med Søren Krog
Nu hørte jeg riposten med Søren krog og synes det var spændende det de har gang i
Og fodboldfagligt kunne vi få det stærkeste setup med Friis og Krog i baglandet.
Vi skulle gerne lave nogle flere top spiller af egen avl

Ski
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 24. aug 2017, 07:53
Favoritspiller: Jes Høgh

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Ski » 30. jul 2020, 07:25

Aalborg frederikshavner skrev:
30. jul 2020, 05:16
ekni99 skrev:
28. jul 2020, 22:27
michael_nagg skrev:
28. jul 2020, 22:24
Bum for helvede da. Vi skal da have Dalle hjem til den der højre back
Har han ikke lige fået forlænget kontrakten?
Brentford står på tærsklen til Premier League så det sker ikke
De skal lige slå vinderen af Fulham-Cardif først.

Men hvis det ikke lykkes, så kan jeg godt forestille mig at Dalsgaard kunne være til at tale med.
Også set i det lys, at Brentford så skal spille i Championship hvor pengene ikke er ligeså store Premier League.

Men rykker de op, så skal Dalsgaard da have den oplevelse med inde han vender retur om et år😊

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af martinaalborg » 30. jul 2020, 08:43

Bros skrev:
30. jul 2020, 07:14
Kunne Bo H
Være en mulighed for os om et år og flytte Friis ind i en rolle sammen med Søren Krog
Nu hørte jeg riposten med Søren krog og synes det var spændende det de har gang i
Og fodboldfagligt kunne vi få det stærkeste setup med Friis og Krog i baglandet.
Vi skulle gerne lave nogle flere top spiller af egen avl
Bo Henriksen???
Nej tak!

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Yngvesson » 30. jul 2020, 08:47

Bros skrev:
30. jul 2020, 07:14
Kunne Bo H
Være en mulighed for os om et år og flytte Friis ind i en rolle sammen med Søren Krog
Nu hørte jeg riposten med Søren krog og synes det var spændende det de har gang i
Og fodboldfagligt kunne vi få det stærkeste setup med Friis og Krog i baglandet.
Vi skulle gerne lave nogle flere top spiller af egen avl
Stop...

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 778
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af emenike » 30. jul 2020, 09:12

Tim Prica er angiveligt et varm navn i mange danske klubber, desværre mest i Brøndby lyder det til: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... o-angriber

Synes virkelig vi burde overveje ham seriøst og ikke bare fordi hans far bombede kasser ind i klubben for år tilbage. Han har gode stats fra ungdomsrækkerne og -landsholdene i Sverige, er 18 år og med udløb til nytår. Kunne fungere som en lidt sen erstatning for Kaufmann måske, samt bidrage med forøget konkurrence til van Weert alt efter hvordan opstillingen i næste sæson bliver.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

juul77
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 6. mar 2008, 09:51

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af juul77 » 30. jul 2020, 09:23

Gad vide hvordan Tim Prica er lidt varmere i Brøndby. Gad godt at der var lidt kilder der henviste til et eller andet.

Rextherunt
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 31. okt 2005, 13:05
Geografisk sted: Østjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Rextherunt » 30. jul 2020, 09:31

Bros skrev:
30. jul 2020, 07:14
Kunne Bo H
Være en mulighed for os om et år og flytte Friis ind i en rolle sammen med Søren Krog
Nu hørte jeg riposten med Søren krog og synes det var spændende det de har gang i
Og fodboldfagligt kunne vi få det stærkeste setup med Friis og Krog i baglandet.
Vi skulle gerne lave nogle flere top spiller af egen avl
offtopic:
Hvorfor er det at du gerne vil af med Friis som træner?
Egentlig gør han det vel okay? jeg syns vi spiller bedre end vi har gjort meget meget længe. Jeg syns så omvendt også at vi har nogle kæmpe udsving men jeg tænker mere det skyldes motivationen/moralen i truppen. Vi mangler måske mere en kuhn agtig type på bænken og en tøffe type på banen til at hanke op i truppen.
Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af TK-allez » 30. jul 2020, 09:35

emenike skrev:
30. jul 2020, 09:12
Tim Prica er angiveligt et varm navn i mange danske klubber, desværre mest i Brøndby lyder det til: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... o-angriber

Synes virkelig vi burde overveje ham seriøst og ikke bare fordi hans far bombede kasser ind i klubben for år tilbage. Han har gode stats fra ungdomsrækkerne og -landsholdene i Sverige, er 18 år og med udløb til nytår. Kunne fungere som en lidt sen erstatning for Kaufmann måske, samt bidrage med forøget konkurrence til van Weert alt efter hvordan opstillingen i næste sæson bliver.

Det virker til, at Rosenborg også viser interesse. Med Rades fortid i klubben må det næsten være mere sandsynligt.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 30. jul 2020, 09:44

emenike skrev:
30. jul 2020, 09:12
Tim Prica er angiveligt et varm navn i mange danske klubber, desværre mest i Brøndby lyder det til: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... o-angriber

Synes virkelig vi burde overveje ham seriøst og ikke bare fordi hans far bombede kasser ind i klubben for år tilbage. Han har gode stats fra ungdomsrækkerne og -landsholdene i Sverige, er 18 år og med udløb til nytår. Kunne fungere som en lidt sen erstatning for Kaufmann måske, samt bidrage med forøget konkurrence til van Weert alt efter hvordan opstillingen i næste sæson bliver.
Det store spørgsmål der popper op hos mig hver gang jeg læser om hans situation, er hvorfor han ikke forlænger i Malmø? Er det økonomi der skiller parterne eller hvad sker der? Det ligner da oplagt at blive i så stor en klub hvor han allerede har fundet vej til holdet.

Hvis det er økonomi, er det jo næppe os der lander ham.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Bros
2. div
2. div
Indlæg: 157
Tilmeldt: 25. jun 2019, 19:43
Favoritspiller: Jeppe Curth

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Bros » 30. jul 2020, 09:54

Rextherunt skrev:
30. jul 2020, 09:31
Bros skrev:
30. jul 2020, 07:14
Kunne Bo H
Være en mulighed for os om et år og flytte Friis ind i en rolle sammen med Søren Krog
Nu hørte jeg riposten med Søren krog og synes det var spændende det de har gang i
Og fodboldfagligt kunne vi få det stærkeste setup med Friis og Krog i baglandet.
Vi skulle gerne lave nogle flere top spiller af egen avl
offtopic:
Hvorfor er det at du gerne vil af med Friis som træner?
Egentlig gør han det vel okay? jeg syns vi spiller bedre end vi har gjort meget meget længe. Jeg syns så omvendt også at vi har nogle kæmpe udsving men jeg tænker mere det skyldes motivationen/moralen i truppen. Vi mangler måske mere en kuhn agtig type på bænken og en tøffe type på banen til at hanke op i truppen.
Det er netop som Du skriver den manglende motivation der er ved spillerne, og som har været det under flere kampe, ikke bare under Friis, jeg mener Bo H er god til at motivere.
Kan i huske et Horsens hold der over de sidste 5år ikke har været motiveret, at de har spillet simpel og grimt er en anden ting

Jeg ser faktisk Friis som en yderst kompetent, fodbold hjerne, men det jeg høre er han klart bedre til det fodboldtekniske /end som decideret træner, i mine øjne ville det være et scoop at få Friis og krog fodbold cheffer og få den røde tråd igennem rækkerne.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Søgaard » 30. jul 2020, 09:55

Hanga skrev:
30. jul 2020, 09:44
emenike skrev:
30. jul 2020, 09:12
Tim Prica er angiveligt et varm navn i mange danske klubber, desværre mest i Brøndby lyder det til: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... o-angriber

Synes virkelig vi burde overveje ham seriøst og ikke bare fordi hans far bombede kasser ind i klubben for år tilbage. Han har gode stats fra ungdomsrækkerne og -landsholdene i Sverige, er 18 år og med udløb til nytår. Kunne fungere som en lidt sen erstatning for Kaufmann måske, samt bidrage med forøget konkurrence til van Weert alt efter hvordan opstillingen i næste sæson bliver.
Det store spørgsmål der popper op hos mig hver gang jeg læser om hans situation, er hvorfor han ikke forlænger i Malmø? Er det økonomi der skiller parterne eller hvad sker der? Det ligner da oplagt at blive i så stor en klub hvor han allerede har fundet vej til holdet.

Hvis det er økonomi, er det jo næppe os der lander ham.
Det er vist spilletid - i stedet for at satse på ham, hentede man Ola Toivonen tilbage som fyld i vinters, som jeg husker det. Og så kunne vi da sagtens være en bedre destination end både BIF og Rosenborg.
Aalborg BK 1885!

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 30. jul 2020, 09:57

Hanga skrev:
30. jul 2020, 09:44
emenike skrev:
30. jul 2020, 09:12
Tim Prica er angiveligt et varm navn i mange danske klubber, desværre mest i Brøndby lyder det til: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... o-angriber

Synes virkelig vi burde overveje ham seriøst og ikke bare fordi hans far bombede kasser ind i klubben for år tilbage. Han har gode stats fra ungdomsrækkerne og -landsholdene i Sverige, er 18 år og med udløb til nytår. Kunne fungere som en lidt sen erstatning for Kaufmann måske, samt bidrage med forøget konkurrence til van Weert alt efter hvordan opstillingen i næste sæson bliver.
Det store spørgsmål der popper op hos mig hver gang jeg læser om hans situation, er hvorfor han ikke forlænger i Malmø? Er det økonomi der skiller parterne eller hvad sker der? Det ligner da oplagt at blive i så stor en klub hvor han allerede har fundet vej til holdet.

Hvis det er økonomi, er det jo næppe os der lander ham.
Måske vurderer Prica at der er lang vej til regelmæssig spilletid i Malmö FF, med konkurrenter som Isaac Kiese Thelin, Ola Toivonen, Jo Inge Berget, Marcus Antonsson og Guillermo Molins skal der kæmpes for at få en plads på holdet.

Låst