Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3174
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gnu » 10. aug 2020, 15:23

Hate to be THAT guy, men er det ikke lidt tidligt at fællesgokke sådan over Tim Prica? Vi taler altså om knejt på 18 år, som ikke har spillet ret meget førholdsbold. I Allsvenskan.

Han er spændende, men det er langt fra sikkert, at han nogensinde bliver til noget.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af doukas » 10. aug 2020, 15:31

Gnu skrev:
10. aug 2020, 15:23
Hate to be THAT guy, men er det ikke lidt tidligt at fællesgokke sådan over Tim Prica?
Nej.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2597
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af baresi » 10. aug 2020, 15:33

Hajen skrev:
1. aug 2020, 10:38
Redwhite skrev:
1. aug 2020, 10:19
KongGulerod skrev:
1. aug 2020, 09:57
raekkeettre skrev:
1. aug 2020, 09:41
baresi skrev:
31. jul 2020, 23:22
Lidt info fra baresi - ikke så konkret men hva fanden.

Inge andre:
Den ny nordmand er kommet med nye boller på suppen. Der er IK plads til leverpostej eller amatør beslutninger eller kommentarer.
og trænere og spillere skal performe hver gang. Han er vist benhård og kræver extremt meget af sin trup og træner team.
Han har efter sigende været efter spillerne flere gange for ikke at yde nok - og dermed også været efter Friis.
Inge leder efter ledere til bænk og bane.

Friis:
Efter Inges ankomst er Friis ikke længere så sikker .
Der er for mange fejl specielt når man er bagud og point gennemsnittet er ikke imponerende .
Inge andre ser hellere en mere erfaren stærk profil på bænken . En der har et klart og tydeligt offensivt koncept med 1-2 stærke og profilerede hjælpetrænere .
Og et hårdt arbejdende aggressivt udtryk. Dette skal Friis levere. Og Friis er til eksamen . Han blir ikke bare lige forlænget.

Spillere ud:

Rinne:
Vil man prøve at sælge men der er ingen bud eller gode bud.

Okore:
Rygtes til AgF igen. Har jeg hørt Idag. Passer godt med tingager der skal væk. Okore forvente at smutte. Agf en stor mulighed.

Kusk:
Er vist på vippen.
Men er simpelthen ikke tilfreds med hans præstationer .
Og han leverer ik nok arbejde til kamp.

Van weert:
ikke på vippen men ikke længere fra ny sæson nødvendigvis stamspiller.


Spillere ind:
(Lucas:)
Formodes at han blir 1 år mere hører jeg.

Wessam:
Formodes at få chancen i truppen men garanteres ikke start 11 plads . Om Wessam blir sås der tvivl om. Men man er villig til at gi ham chancen.

Thomsen:
AaB er ikke længere så varme på Thomsen efter Inge andre ankomst. Han er et emne fordi han stadig passer godt i filosofien men han er stadig løntung og ikke top prioritet.
Jeg tror Thomsen er på vippen.

Angriber / offensivt.
Jeg hører der arbejdes på 2 offensiv spillere.
Heraf den ene som central angriber da man ikke mente kusk eller Van weert er dem der skal spille den plads.
Her vil man satse større.
Den enden en mere hurtig og arbejden type men som kan noget på egen hånd og en der skal spille højre kant .

Prica:
Er også i AaB’s loop - man vil ham gerne men han vil vist være ret sikkert på fast spilletid og det vil Inge Andre ikke garantere .. men Prica er et talent man vil prøve at byde ind på i AaB.

Der arbejdes på en ny 6er.
Jeg hører at Inge overhovedet ikke Er tilfreds med MC - og vil ikke forsvare ham. Der skal en ny 6er ind som start 11er.
Her kan der måske være en MØRK GLØDET type på vej ind.
Ved der arbejdes på en - måske med skandinavisk erfaring.

Midtstopper:
Igen går man efter start 11 materiale .
Og der er en ny på vej ind (med mindre okore vender 180grader)

Generelt vil man styrke sig med spillere der skal direkte på holdet. Og så supplere med egen talentmasse.

Jeg tror at der er noget godt og spændende på vej.
Og er ret spændt på ham Inge Andres ankomst - er sgu imponeret over hans ledelses og kommunikations evner indtil videre.

Håber på nyt meget snart - hvilket vist også sker. Lad os se de næste 3-5 dage. Mon ik vi kan klappe i hænderne der.
Det tror jeg sgu 😁😁😁😁😁🤛🏻🤛🏻🤛🏻
Jeg stiller mig godt nok tvivlende ved nogle af disse påstande, med mindre man har hoved inde i bestyrelses lokalet, og lige netop der plejer der ikke slippe så meget ud.

Derudover har jeg hørt som det eneste fra Inga, en til hver kæde og der skal konkurrence ind til Olsen og Fossum som 8er. Og lige der har jeg ikke set noget i ovenstående. Og siden Inga er kommet til har det da set super fint ud point mæssigt. Vi ville da være tæt på 3 pladsen hvis vi havde holdt det snit hele året og i foråret. Specielt når vi også tager pokal kampe med.

Jeg synes der er lidt subjektivitet med i det der :) Men hej...I en tid hvor vi skriger efter nyheder er det da lige så meget værdi som alt andet i tråden her....så flere spekulationer er meget velkommen... :cheers:
Synes også det lyder liiidt for godt til at være sandt, men whatever. Jeg æder det råt 😂
Fakta er jo desværre, at det eneste Inge har gjordt indtil nu er at hente endnu en ung u19 stopper op i truppen så vi nu har 6 på den position. !!!
Alt andet er spekulationer, lad os nu se noget reel handling fra Inge.
At tro at det der står på Bold.dk o.lign er den eneste og hele sandheden, er da naivt som sjældent set før

Baresi har tidligere "leveret", og ja.., selvfølgelig har der været, og vil komme, forbiere - alt hvad Gaarde og nu Inge har arbejdet/arbejder hen i mod, kom/kommer jo heller ikke på plads, så Baresi: kom bare med det du kan/vil dele med os :aabfan:
Her er lige et lille udpluk af min tidligere opdtagering omkring alt det info jeg havde på det tidspunkt:
Og altså ærligt. Jeg har da ikke ramt helt ved siden af :-) :-)
thomsen ikke aktuel
2 offensiv spillere, heraf den ene en hurtig en af slagsen = franskmanden, og den ene mere inde centralt = Prica
+ Prica blev nævnt helt isoleret.
ham den unge fra JUVE havde jeg sgu ikke set, men synes jeg er spændende.
Og ja jeg ved godt det ikke er stjernespillere, men jeg skrev også blot hvad jeg havde hørt, og det er sgu ikke helt væk eller ?

i øvrigt kan jeg personligt godt li den linje men lægger med unge meget talentfulde spillere der uden tvivl har videresalgspotentiale.
der skal nok komme noget mere erfaren også, er jeg slet ikke i tvivl om. Det kommer helt sikkert.

I øvrigt ser jeg tit LOTTOkuponer nævnt herinde, specielt med unge spillere, men unge spillere der ikke er hverken transfer eller løntunge kan aldrig være Lottokuponer. Og dem AaB henter hører jeg er scoutet rigtigt godt, så man er ret sikker på hvad man får ind. Ham fra JUVE hører jeg meget HYPE omkring, og i sverige er Prica vist talentet af dem man bør kigge efter.
Lottokuponer er mere når man henter noget ind, de færreste har kendskab til eller som klubben mere eller mindre har hentet på en henvisning uden at gøre sig forarbejde.

Synes det er spændende med AaB, og de nye ligger op af strategien, og ingen tvivl om at der skal spilles offensivt fremadrettet presspil.
Glæder mig sgu.
Men mangler lige lidt hard core erfaring.

her er lidt fra tidligere indlæg - sjovt at læse igen efter de sidste mange dages indslag. Håber snart på mere nyt.
Lad os så komme igang med flere rygter

"Thomsen:
AaB er ikke længere så varme på Thomsen efter Inge andre ankomst. Han er et emne fordi han stadig passer godt i filosofien men han er stadig løntung og ikke top prioritet.
Jeg tror Thomsen er på vippen.

Angriber / offensivt.
Jeg hører der arbejdes på 2 offensiv spillere.
Heraf den ene som central angriber da man ikke mente kusk eller Van weert er dem der skal spille den plads.
Her vil man satse større.
Den enden en mere hurtig og arbejden type men som kan noget på egen hånd og en der skal spille højre kant .

Prica:
Er også i AaB’s loop - man vil ham gerne men han vil vist være ret sikkert på fast spilletid og det vil Inge Andre ikke garantere .. men Prica er et talent man vil prøve at byde ind på i AaB.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6376
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Gaarde6 » 10. aug 2020, 15:44

Hvis de to 18 årige signings i dag holder vand.
Så kunne en KLASSE 6'er og en Okore forlængelse/Ny mand, gør næste sæson yderst spændende.
Vi aner slevfølgelig ikke, hvad de 2 18 årige kan bidrage med her og nu.
Men en klasse 6'er og Lucas tilbage vil alt andet end lige gøre vores hold stærkere.
Og bænken lige så selvfølgelig.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Kokkefar » 10. aug 2020, 15:47

Gaarde6 skrev:
10. aug 2020, 15:44
Hvis de to 18 årige signings i dag holder vand.
Så kunne en KLASSE 6'er og en Okore forlængelse/Ny mand, gør næste sæson yderst spændende.
Vi aner slevfølgelig ikke, hvad de 2 18 årige kan bidrage med her og nu.
Men en klasse 6'er og Lucas tilbage vil alt andet end lige gøre vores hold stærkere.
Og bænken lige så selvfølgelig.
Jeg tror godt du kan regne Prica for mere eller mindre sikker nu 😉

https://twitter.com/aabsportdk/status/1 ... 05505?s=21

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af BoT » 10. aug 2020, 15:47

Jeg er helt med på, at vi selvfølgelig gerne må være begejstret for Prica. MEN jeg kan på ingen måde forestille mig, at han er tiltænkt en plads direkte i startopstillingen. Han er selvfølgelig som udgangspunkt bagefter både van Weert og Børsting, som altså begge to har vist kvalitet til superligaen. Prica er - ligesom Nkada og Ocampos købt ind til at øge konkurrencen og presset på startspillerne, så alle hæver deres bundniveau. Og det er sådan set rigeligt til mig, hvis dét lykkes. Havde vi forlænget med Tengstedt, havde vi jo kun hentet en af Nkada eller Prica.

Vi kommer ikke til at kunne købe os til succes - det har vi hverken penge eller attraktionsværdi til - så man skal altså ikke forvente nye spillere, der forstærker os fra dag 1.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 10. aug 2020, 15:47

Kokkefar skrev:
10. aug 2020, 14:59
Pastorius skrev:
10. aug 2020, 14:47
Hanga skrev:
10. aug 2020, 14:44
Pastorius skrev:
10. aug 2020, 14:37
Alpa Chino skrev:
10. aug 2020, 14:31
Nu har jeg set lidt video med Ocampos, og hans indlæg er langt bedre end Pallesens.
Altså, jeg synes jo at Pallesens indlæg er langt bedre end fx. hans tæmninger, hans 1-1-forsvar og hans evne til at sætte en mand 1-1.
Det synes jeg så ikke. Hans indlæg er ubetinget hans største svaghed og den primære årsag til den assist tørke han har haft i det meste af sin karriere. Han er til gengæld rigtig god til at komme med frem og komme til indlægsmulighederne, men de rammer stort set aldrig en mand. Han får ikke rigtig orienteret sig og hans indlæg bærer præg af tilfældighed og manglende præcision.
Jeg synes ikke han er god til at komme frem til mulighederne. Det sker aldrig ved at han selv sætter en mand af. Han er afhængig af at holdet spiller ham fri. Desuden løber han ikke dybt hurtigt nok og ofte nok til at det for alvor bliver godt.

De andre mangler jeg nævnte bærer ikke præg af tilfældighed - de er 100% konsistente fra kamp til kamp. Det slår aldrig fejl.
Her er du altså også farvet af din generelle Pallesen aversion. Specielt i 2020 har han faktisk været rigtig god 1v1. Det ser ikke kønt ud, men han formår altså med fornuftige mellemrum at komme forbi sin modstander Ved baglinjen. At han næsten aldrig får skilt sig ordenligt af med bolden bagefter er hans største problem offensivt.
Jeg indrømmer gerne at jeg er farvet, men jeg har altså svært ved at forstå at mit synspunkt måske er lidt mere kontant end gennemsnittets.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13693
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Funky » 10. aug 2020, 15:47

Okay, når AaB nu selv skriver følgende på FB: "Har du også mødt ham her i vores by for nylig? 🤷‍♂‍🤔" og supplerer med et kæmpe billede af Rade - så er den ged sgu nok ved at være godt barberet!

Vi har i øvrigt allerede en meget stærk 6'er. Han hedder Robert.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af doukas » 10. aug 2020, 15:49

Funky skrev:
10. aug 2020, 15:47
Okay, når AaB nu selv skriver følgende på FB: "Har du også mødt ham her i vores by for nylig? 🤷‍♂‍🤔" og supplerer med et kæmpe billede af Rade - så er den ged sgu nok ved at være godt barberet!

Vi har i øvrigt allerede en meget stærk 6'er. Han hedder Robert.
Og nu er det pillet ned igen på Twitter!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af doukas » 10. aug 2020, 15:50

doukas skrev:
10. aug 2020, 15:49
Funky skrev:
10. aug 2020, 15:47
Okay, når AaB nu selv skriver følgende på FB: "Har du også mødt ham her i vores by for nylig? 🤷‍♂‍🤔" og supplerer med et kæmpe billede af Rade - så er den ged sgu nok ved at være godt barberet!

Vi har i øvrigt allerede en meget stærk 6'er. Han hedder Robert.
Og nu er det pillet ned igen på Twitter!
Og nu er det oppe igen!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Kokkefar » 10. aug 2020, 15:53

Pastorius skrev:
10. aug 2020, 15:47
Kokkefar skrev:
10. aug 2020, 14:59
Pastorius skrev:
10. aug 2020, 14:47
Hanga skrev:
10. aug 2020, 14:44
Pastorius skrev:
10. aug 2020, 14:37
Alpa Chino skrev:
10. aug 2020, 14:31
Nu har jeg set lidt video med Ocampos, og hans indlæg er langt bedre end Pallesens.
Altså, jeg synes jo at Pallesens indlæg er langt bedre end fx. hans tæmninger, hans 1-1-forsvar og hans evne til at sætte en mand 1-1.
Det synes jeg så ikke. Hans indlæg er ubetinget hans største svaghed og den primære årsag til den assist tørke han har haft i det meste af sin karriere. Han er til gengæld rigtig god til at komme med frem og komme til indlægsmulighederne, men de rammer stort set aldrig en mand. Han får ikke rigtig orienteret sig og hans indlæg bærer præg af tilfældighed og manglende præcision.
Jeg synes ikke han er god til at komme frem til mulighederne. Det sker aldrig ved at han selv sætter en mand af. Han er afhængig af at holdet spiller ham fri. Desuden løber han ikke dybt hurtigt nok og ofte nok til at det for alvor bliver godt.

De andre mangler jeg nævnte bærer ikke præg af tilfældighed - de er 100% konsistente fra kamp til kamp. Det slår aldrig fejl.
Her er du altså også farvet af din generelle Pallesen aversion. Specielt i 2020 har han faktisk været rigtig god 1v1. Det ser ikke kønt ud, men han formår altså med fornuftige mellemrum at komme forbi sin modstander Ved baglinjen. At han næsten aldrig får skilt sig ordenligt af med bolden bagefter er hans største problem offensivt.
Jeg indrømmer gerne at jeg er farvet, men jeg har altså svært ved at forstå at mit synspunkt måske er lidt mere kontant end gennemsnittets.
Vi fleste er jo enige om at han ikke er god nok. Jeg synes dog også bare man bør anerkende at han for alvor har spillet sig op i 2020. Det er selvfølgelig for sent i forhold til forventniger, økonomi osv. det er vi helt enige om, men lad os dog glæde os over at det ser ud til at gå fremad med hans niveau og at ledelsen har set det samme som vi har siden de nu henter konkurrence ind. Lad os håbe det skærper ham yderligere.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af doukas » 10. aug 2020, 15:55

MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Freddie » 10. aug 2020, 16:03

Gaarde6 skrev:
10. aug 2020, 15:44
Hvis de to 18 årige signings i dag holder vand.
Så kunne en KLASSE 6'er og en Okore forlængelse/Ny mand, gør næste sæson yderst spændende.
Vi aner slevfølgelig ikke, hvad de 2 18 årige kan bidrage med her og nu.
Men en klasse 6'er og Lucas tilbage vil alt andet end lige gøre vores hold stærkere.
Og bænken lige så selvfølgelig.
Når man skal erstatte Søren Tengstedt gør det vel ikke den store forskel, hvis man 18 år og ikke 19.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af doukas » 10. aug 2020, 16:09

Har Siyabonga Nomvethe ikke også nogle sønner vi kunne signe?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 10. aug 2020, 16:10

Kokkefar skrev:
10. aug 2020, 15:53
Pastorius skrev:
10. aug 2020, 15:47
Kokkefar skrev:
10. aug 2020, 14:59
Pastorius skrev:
10. aug 2020, 14:47
Hanga skrev:
10. aug 2020, 14:44
Pastorius skrev:
10. aug 2020, 14:37


Altså, jeg synes jo at Pallesens indlæg er langt bedre end fx. hans tæmninger, hans 1-1-forsvar og hans evne til at sætte en mand 1-1.
Det synes jeg så ikke. Hans indlæg er ubetinget hans største svaghed og den primære årsag til den assist tørke han har haft i det meste af sin karriere. Han er til gengæld rigtig god til at komme med frem og komme til indlægsmulighederne, men de rammer stort set aldrig en mand. Han får ikke rigtig orienteret sig og hans indlæg bærer præg af tilfældighed og manglende præcision.
Jeg synes ikke han er god til at komme frem til mulighederne. Det sker aldrig ved at han selv sætter en mand af. Han er afhængig af at holdet spiller ham fri. Desuden løber han ikke dybt hurtigt nok og ofte nok til at det for alvor bliver godt.

De andre mangler jeg nævnte bærer ikke præg af tilfældighed - de er 100% konsistente fra kamp til kamp. Det slår aldrig fejl.
Her er du altså også farvet af din generelle Pallesen aversion. Specielt i 2020 har han faktisk været rigtig god 1v1. Det ser ikke kønt ud, men han formår altså med fornuftige mellemrum at komme forbi sin modstander Ved baglinjen. At han næsten aldrig får skilt sig ordenligt af med bolden bagefter er hans største problem offensivt.
Jeg indrømmer gerne at jeg er farvet, men jeg har altså svært ved at forstå at mit synspunkt måske er lidt mere kontant end gennemsnittets.
Vi fleste er jo enige om at han ikke er god nok. Jeg synes dog også bare man bør anerkende at han for alvor har spillet sig op i 2020. Det er selvfølgelig for sent i forhold til forventniger, økonomi osv. det er vi helt enige om, men lad os dog glæde os over at det ser ud til at gå fremad med hans niveau og at ledelsen har set det samme som vi har siden de nu henter konkurrence ind. Lad os håbe det skærper ham yderligere.
Jeg synes han havde mere held med sine aktioner i begyndelsen af opstarten. Siden synes jeg faktisk ikke han rigtig har været bedre end tidligere. Muligvis lidt færre direkte forærede mål til modstanderne, men det er også det.

Hvis vi skal anerkende hvad han kan, så fungerer han godt i vores presspil og er meget ihærdig - men det er ikke nok.
Med venlig Hilsen
--
Robert

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1567
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af dyhrmaN » 10. aug 2020, 16:12

doukas skrev:
10. aug 2020, 15:31
Gnu skrev:
10. aug 2020, 15:23
Hate to be THAT guy, men er det ikke lidt tidligt at fællesgokke sådan over Tim Prica?
Nej.
Nej, der skal bare gokkes helt vildt!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Buzz Killington » 10. aug 2020, 16:18

Gnu skrev:
10. aug 2020, 15:23
Hate to be THAT guy, men er det ikke lidt tidligt at fællesgokke sådan over Tim Prica? Vi taler altså om knejt på 18 år, som ikke har spillet ret meget førholdsbold. I Allsvenskan.

Han er spændende, men det er langt fra sikkert, at han nogensinde bliver til noget.
Det er alt sammen meget fornuftige og kedelige overvejelser. Gok for satan.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Mini-p » 10. aug 2020, 16:22

Mon ikke de “breaker” Prica senere i dag, ellers er det fandme en vanvittig teaser!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3619
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hovedet » 10. aug 2020, 16:29

Gaarde6 skrev:
10. aug 2020, 13:54
Yankee skrev:
10. aug 2020, 13:46
Sindssygt spændende navne begge to. Og retningen er jo helt perfekt. Helt unge spillere med forventeligt stort potentiale og med godt potentiale for videresalg. Meget meget positivt

Håber der er 4 eller 5 år på kontrakten med Prica. 3 år med Ocampos kan være OK hvis man er obs på at få forlænget allerede i løbet af 1. år.
Helt og aldeles enig.
Slut med naboens søn og ind med talenter lige meget, hvilken verdensdel de kommer fra.
Jeg elsker det :-)
Men Gaarde hentede da også en spiller som Lesniak, hvis profil minder meget om den unge paraguyaner. Noget med periferien af truppen i en stor europæisk klub og ungdomslandshold osv. Dertil kan man jo lægge spillere som Blomquist, Flores, Safranko, Meilinger, Holgersen og med dem danskere som Okore, Pallesen og Frank Olsen, der jo intet havde med nabosønner at gøre.

Det forekom mig langt henad vejen, at den talentlinje, der virkede så oplagt i kølvandet på 2014, reelt blev forladt efter den frygtelige sæson i 2017, hvor vi jo begyndte at købe ind her, der og allevegne. Ikke med den store succes dog.

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af TK-allez » 10. aug 2020, 16:31

Fire år til Prica. Ja tak!

Låst