Så spillerne kom altså over til dig efter kampen og udleverede den slags detaljer? Eller hvordan opsnapper du det? Sorry men det lyder tvivlsomt.abbifar skrev:Snakken blandt spillerne i onsdags (til træningskampen) gik på en doblet løn - uden at der blev nævnt nogle tal.FlæskeFrank skrev: ↑19. aug 2020, 21:59Hvordan skal man tro lønningsniveauet er ? Hvis vi hentede Patrick Olsen i 1.divisionsklub, som lige var rykket ned i 2. division, så har PO nok været meget imødekommende omkring løn.
Så har han fået 80.000 kr. om måneden sidste sommer.
Da vi så forlænger med ham sidst i juni i år, så har han nok fået et pænt lønhop. Mon ikke vi er havnet omkring 50% oveni - 120.000 kr. om måneden.
Nu bliver han så hentet til en anden klub, som køber ham efter en god sæson. Der stiger lønnen nok igen, måske yderligere 50% - så er vi på 180.000 kr. om måneden. Måske kun 160.000 kr, måske ekstra betaling for at skifte til en konkurrent - 200.000 kr.
Jeg tror ikke, at han er billig mere.
Problemet er vel, at den eneste gode sæson han rigtig kan vise sig frem på - er den forgangne. Spændt på om Jacob Friis fik forløst hans talent eller det var mere tilfældig med den gode sæson.
Jeg er helt klar over, at der ikke nødvendigvis er nogen af spillerne, der ved noget - men der var det der blev nævnt.
Derudover nævntes det, at Lucas A. var noget rasende over, at Patrick var skiftet.
It is all hear-say, så det viderebringes uden nogen garanti for sandhedsindhold
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk